Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 555 km sacensības 23. augustā
Autors | Ziņojums |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| 'Riga Summer Race' ietvaros tiks aizvadītas '555 km' izturības sacensības
Šī gada 23. augustā, lielākā Baltijas autošosejas notikuma „Riga Summer Race 2014" ietvaros, pirmo reizi norisināsies „555 km" izturības sacīkstes, kas būs trešais posms jaunajā Baltijas kausa izcīņas seriālā. Biķernieku auto trases lielais aplis sportistiem būs jāveic 152 reizes un trasē jāpavada vairāk nekā 4 stundas.
Šogad Baltijas līmenī pirmo reizi tiek organizēta kausa izcīņa izturības sacīkstēs - „555 km", kas sastāv no četriem posmiem, no kuriem trīs tiks ieskaitīti kausa izcīņas kopvērtējumā. Izturības sacīkstes norisināsies visās trīs Baltijas valstīs. Pirmās sacīkstes Pērnavas trasē tika aizvadītas maija vidū, nākamais posms norisināsies Lietuvā, „1000 km" sacīkšu ietvaros Palangā, savukārt trešais sacīkšu posms notiks Latvijā, „Riga Summer Race 2014" ietvaros, 23. augustā Biķernieku trasē. Plānots vēl viens posms, kas norisināsies septembrī Lietuvā.
„Ideja veidot Baltijas seriālu radās pēc tam, kad jau vairākus gadus izturības sacīkšu čempionāts tika rīkots Lietuvā. Tā kā katrā Baltijas valstī ir tikai viena autošosejas sacīkšu trase, kurā rīkot šāda veida sacīkstes, tad Baltijas formāts ir vispiemērotākais izturības sacīkšu organizēšanai. Domāju, ka šogad sacīkstēs dalību varētu ņemt ap 20 komandas, bet nākošajā sezonā uz starta ceram ieraudzīt jau ap 30 ekipāžas," stāsta izturības sacīkšu idejas virzītājs un dalībnieks, lietuvietis Rimvidas Agurkis (Rumvydas Agurkis).
Pirmajā seriāla posmā, kas norisinājās „Auto24 Ring" trasē Pērnavā, piedalījās arī divas latviešu ekipāžas. Viena no tām - „Alfaclub Racing" - dalās savos iespaidos par aizvadītajām sacīkstēm.
„Pērnavā aizvadījām savas trešās izturības sacīkstes. Jāatzīst, ka pirmo reizi izdevās nobraukt bez problēmām un lielām tehniskām ķibelēm. Šobrīd gatavojamies Rīgas posmam un pārbūvējam automašīnas dzinēju. Sacīkstes ir interesantas un ļoti stratēģiskas, jo ne vienmēr uzvar ātrākais. Vajadzīgi diezgan lieli cilvēku resursi un izturīga, labi sagatavota tehnika," stāsta pirmā posma dalībnieks un Latvijas Alfa Romeo kluba vadītājs Lauris Bāliņš, kura komanda sacīkstēs piedalās jau otro gadu ar „Alfa Romeo 75" automašīnu.
Alfa Romeo kluba komanda Pērnavas "555 km" posmā. Publicitātes foto
Sacensības norisinās piecās ieskaites klasēs - „A2000" jeb automašīnas ar motora tilpumu līdz 2000 cm³, „A3000" - automašīnas ar motora tilpumu līdz 3000 cm³, „A3000+" - automašīnas ar motora tilpumu virs 3000 cm³, „X1" - eksperimentālās automašīnas, „D" - automašīnas ar dīzeļa dzinējiem.
Sacīkšu automašīnām ir obligāti jābūt aprīkotām ar drošības karkasu. Sacīkstēs drīkst piedalīties arī pielāgotas automašīnas, kas būvētas tādām autosporta disciplīnām kā rallijs vai drifts.
Izturības sacensību galvenā panākumu atslēga ir komandas izstrādātā stratēģija, jo ekipāžai jāveic gan obligātās braucēju maiņas, gan degvielas uzpildes, riepu maiņas, bieži vien arī jātiek galā ar dažādām tehniskajām problēmām, kas var atgadīties sacīkšu laikā. Sacīkstes beidzas tajā brīdī, kad pirmā ekipāža ir veikusi 555 kilometru distanci. Minimālais braucēju skaits vienā ekipāžā ir divi, maksimālais - četri.
Izturības sacīkstēs Rīgā piedalīties var jebkurš, kuram ir nokārtota Latvijas automobiļu federācijas licence. Pieteikšanās sacīkstēm notiks mājaslapā www.rigasummerrace.lv un sāksies 1. jūlijā.
„555 km" izturības sacīkšu 2014. gada kalendārs:
1. posms - Pērnava, Igaunija, „Auto24 Ring", 17. - 19. maijs
2. posms - Palanga, Lietuva, 16. - 19. jūlijs
3. posms - Rīga, Latvija, Biķernieku trase, 23. augusts
4. posms - tiks precizēts[ Šo ziņu laboja meilands, 15 Jun 2014, 16:23:24 ] | Offline | | |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| Nu, ko - ņemat e-46 ar 3 litrigu dīzeli, ieliekat karkasu, sporta krēslu, jostas, normāli amīši, un auto gatavs. Ja izmaksas dala uz četriem, tad sanāk labs budžeta variants. | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4024
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
15 Jun 2014, 14:45:48 meilands rakstīja:
Nu, ko - ņemat e-46 ar 3 litrigu dīzeli, ieliekat karkasu, sporta krēslu, jostas, normāli amīši, un auto gatavs. Ja izmaksas dala uz četriem, tad sanāk labs budžeta variants.
Tas stock 3.0 dīzelis trasē izbeigsies jau pēc 20 apļiem slodzē | Offline | | |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| Cik es zinu, tad 3.0 BMW dizelis, ir tieši tas, kas vajadzīgs, lai par mazu naudu piedalītos sacensībās.
Protams var ari izmantot citus dzinējus.
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| tad tu nehuja nezini, otrkārt, ja 555km, tad ir jānem e38 vai e65 kā minimums komforts bauda braukt utt | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Sametaties, uzsaucat man kadu drotu ar m51 un buuri taja, apsolos nomaukt pie rulljiem tik ilgi, kamer ellja karteri beigsies vai klanis aizleekas prom pa trasi kopa ar virzuli...
Lidztam pat nestashos mala pamizt
Bet reali pasakums tiem, kam jau ir kautkas saimnieciba ar buuri, citadi velk uz velti izmestu naudu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
15 Jun 2014, 17:54:44 Donciks rakstīja:
tad tu nehuja nezini, otrkārt, ja 555km, tad ir jānem e38 vai e65 kā minimums komforts bauda braukt utt
15 Jun 2014, 20:12:04 Driver rakstīja:
Sametaties, uzsaucat man kadu drotu ar m51 un buuri taja, apsolos nomaukt pie rulljiem tik ilgi, kamer ellja karteri beigsies vai klanis aizleekas prom pa trasi kopa ar virzuli...
Lidztam pat nestashos mala pamizt
Bet reali pasakums tiem, kam jau ir kautkas saimnieciba ar buuri, citadi velk uz velti izmestu naudu.
.... | Offline | | |
jvanks | | Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 4299
Braucu ar: Sporta auto
| Lasu un brīnos cik mums daudz speciālistu
Šis ir labs pasākums tiem, kas grib pabraukt pa mazāku naudu, jo izdevumi jādala uz vairākiem pilotiem. Pie tam, nav nepieciešams nereāls ātrums, galvenais stabilitāte.
Pie tam LV posms būs pat dalības maksā par kādiem 100 EUR lētāks nekā bija EE.
----------------- BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15 | Offline | | |
|
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|