Online
Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vārstu gumijas vs gredzeni
Autors | Ziņojums |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 956
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
14 Apr 2014, 15:43:37 tg rakstīja:
Ja nav ko teikt, tad paklusēt.
14 Apr 2014, 15:37:31 Fandulis rakstīja:
14 Apr 2014, 15:32:08 tg rakstīja:
Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt
Pielīmē aizmugurē ///M5 un aizmirsti, ēdīs kā pēc grāmatas
Parasti, kad vainīgas vārstu gumijas, tad lielākā dūmošana ir tieši piešķiļot pēc tam, kad kādu brīdi autiņš pastāvējis, un eļļa nosūkusies lejā pa izdilušajiem blīvslēgiem un notecējusi uz cilindriem. Gredzenu gadījumā parasti otrādi - sāk kūpēt pie labi uzsiluša.
Vai esi drošs, ka kkur vnk netek garām? Peļķītes nepaliek? Kad siltam motoram noņem eļļas vāciņu, vai apgriezieni un skanja izmainās (ja nē, kkas var būt ar vakuuma trubām, vienreiz tā atvadījojs no ļoti daudz eļļas)?[ Šo ziņu laboja halloween, 14 Apr 2014, 15:56:51 ] | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 956
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Peļķites nepaliek pilnīgi nekādas. Motors pilnīgi sauss.
14 Apr 2014, 15:53:28 halloween rakstīja:
14 Apr 2014, 15:43:37 tg rakstīja:
Ja nav ko teikt, tad paklusēt.
14 Apr 2014, 15:37:31 Fandulis rakstīja:
14 Apr 2014, 15:32:08 tg rakstīja:
Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt
Pielīmē aizmugurē ///M5 un aizmirsti, ēdīs kā pēc grāmatas
Parasti, kad vainīgas vārstu gumijas, tad lielākā dūmošana ir tieši piešķiļot pēc tam, kad kādu brīdi autiņš pastāvējis, un eļļa nosūkusies lejā pa izdilušajiem blīvslēgiem un notecējusi uz cilindriem. Gredzenu gadījumā parasti otrādi - sāk kūpēt pie labi uzsiluša.
Vai esi drošs, ka kkur vnk netek garām? Peļķītes nepaliek? Kad siltam motoram noņem eļļas vāciņu, vai apgriezieni un skanja izmainās (ja nē, kkas var būt ar vakuuma trubām, vienreiz tā atvadījojs no ļoti daudz eļļas)?
| Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4028
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Apr 2014, 15:53:28 halloween rakstīja:
14 Apr 2014, 15:43:37 tg rakstīja:
Ja nav ko teikt, tad paklusēt.
14 Apr 2014, 15:37:31 Fandulis rakstīja:
14 Apr 2014, 15:32:08 tg rakstīja:
Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt
Pielīmē aizmugurē ///M5 un aizmirsti, ēdīs kā pēc grāmatas
Parasti, kad vainīgas vārstu gumijas, tad lielākā dūmošana ir tieši piešķiļot pēc tam, kad kādu brīdi autiņš pastāvējis, un eļļa nosūkusies lejā pa izdilušajiem blīvslēgiem un notecējusi uz cilindriem. Gredzenu gadījumā parasti otrādi - sāk kūpēt pie labi uzsiluša.
Vai esi drošs, ka kkur vnk netek garām? Peļķītes nepaliek? Kad siltam motoram noņem eļļas vāciņu, vai apgriezieni un skanja izmainās (ja nē, kkas var būt ar vakuuma trubām, vienreiz tā atvadījojs no ļoti daudz eļļas)?
Var zilīt arī konstanti, ne tikai piedarbinot, pie uzsiluša dzinēja lēnām braukājoties pilsētā, pie vainas bija vārstu gumijas, nevis gredzeni, tās gan bija tik cietas un neelastīgas kā koka gabali. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|