Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vārstu gumijas vs gredzeni

AutorsZiņojums
tg
14. Apr 2014, 15:32 #1

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 956

Braucu ar: Ar ko pagadās

Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt
Offline
halloween
14. Apr 2014, 15:53 #2

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


14 Apr 2014, 15:43:37 tg rakstīja:
Ja nav ko teikt, tad paklusēt.


14 Apr 2014, 15:37:31 Fandulis rakstīja:

14 Apr 2014, 15:32:08 tg rakstīja:
Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt


Pielīmē aizmugurē ///M5 un aizmirsti, ēdīs kā pēc grāmatas

Parasti, kad vainīgas vārstu gumijas, tad lielākā dūmošana ir tieši piešķiļot pēc tam, kad kādu brīdi autiņš pastāvējis, un eļļa nosūkusies lejā pa izdilušajiem blīvslēgiem un notecējusi uz cilindriem. Gredzenu gadījumā parasti otrādi - sāk kūpēt pie labi uzsiluša.

Vai esi drošs, ka kkur vnk netek garām? Peļķītes nepaliek? Kad siltam motoram noņem eļļas vāciņu, vai apgriezieni un skanja izmainās (ja nē, kkas var būt ar vakuuma trubām, vienreiz tā atvadījojs no ļoti daudz eļļas)?

[ Šo ziņu laboja halloween, 14 Apr 2014, 15:56:51 ]

Offline
tg
14. Apr 2014, 16:01 #3

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 956

Braucu ar: Ar ko pagadās

Peļķites nepaliek pilnīgi nekādas. Motors pilnīgi sauss.



14 Apr 2014, 15:53:28 halloween rakstīja:

14 Apr 2014, 15:43:37 tg rakstīja:
Ja nav ko teikt, tad paklusēt.


14 Apr 2014, 15:37:31 Fandulis rakstīja:

14 Apr 2014, 15:32:08 tg rakstīja:
Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt


Pielīmē aizmugurē ///M5 un aizmirsti, ēdīs kā pēc grāmatas

Parasti, kad vainīgas vārstu gumijas, tad lielākā dūmošana ir tieši piešķiļot pēc tam, kad kādu brīdi autiņš pastāvējis, un eļļa nosūkusies lejā pa izdilušajiem blīvslēgiem un notecējusi uz cilindriem. Gredzenu gadījumā parasti otrādi - sāk kūpēt pie labi uzsiluša.

Vai esi drošs, ka kkur vnk netek garām? Peļķītes nepaliek? Kad siltam motoram noņem eļļas vāciņu, vai apgriezieni un skanja izmainās (ja nē, kkas var būt ar vakuuma trubām, vienreiz tā atvadījojs no ļoti daudz eļļas)?
Offline
e34
14. Apr 2014, 16:18 #4

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


14 Apr 2014, 15:53:28 halloween rakstīja:

14 Apr 2014, 15:43:37 tg rakstīja:
Ja nav ko teikt, tad paklusēt.


14 Apr 2014, 15:37:31 Fandulis rakstīja:

14 Apr 2014, 15:32:08 tg rakstīja:
Situācija ļoti vienkārša. Auto ēd eļļu - apmēram 1litrs uz 1000 kilometriem. Jautājums kā var noteikt, kas vainīgs - vārstu gumijas vai eļļas gredzeni. Vatbūt kāds var ieteikt, kādu servisu, kur to tiešām var pārbaudīt.
Auto - 316 Compakt


Pielīmē aizmugurē ///M5 un aizmirsti, ēdīs kā pēc grāmatas

Parasti, kad vainīgas vārstu gumijas, tad lielākā dūmošana ir tieši piešķiļot pēc tam, kad kādu brīdi autiņš pastāvējis, un eļļa nosūkusies lejā pa izdilušajiem blīvslēgiem un notecējusi uz cilindriem. Gredzenu gadījumā parasti otrādi - sāk kūpēt pie labi uzsiluša.

Vai esi drošs, ka kkur vnk netek garām? Peļķītes nepaliek? Kad siltam motoram noņem eļļas vāciņu, vai apgriezieni un skanja izmainās (ja nē, kkas var būt ar vakuuma trubām, vienreiz tā atvadījojs no ļoti daudz eļļas)?


Var zilīt arī konstanti, ne tikai piedarbinot, pie uzsiluša dzinēja lēnām braukājoties pilsētā, pie vainas bija vārstu gumijas, nevis gredzeni, tās gan bija tik cietas un neelastīgas kā koka gabali.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo