Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Volvo V50, 2006 g. 1,6D

AutorsZiņojums
odzhy
03. Jan 2014, 22:18 #1

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Riteni

Help!
Manam Volvo V50, 1,6D, 2006 gada, ir parādījusies problēma, spiežot gāzi sāk zust jauda, apgriezieni neiet uz augšu, pedāli spied pa tukšo, bet pēc kāda brīža atkal aiziet, liekot nākamajā ātruma atkal tas pats. Esmu slēdzis pie kompja, neko neuzrāda. Uz paneļa deg i ( info lammpa) un pretizslīdēšanas lammpiņa.
Ko darīt, kam jautāt, cik nopietni tas ir?
Offline
Laoshi
03. Jan 2014, 22:22 #2

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nu paskaties borta kompī, ko viņš grib.
Offline
uudensputns
03. Jan 2014, 22:27 #3

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Jāliek pie volvo diagnostikas progas,tad jau redzēs.Izklausās,ka pretbuksēšanas sistēma klibo,taču kas tieši nav labi,redzams vien ar vida.Man ir.
Offline
endurists
03. Jan 2014, 22:27 #4

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


03 Jan 2014, 22:18:11 odzhy rakstīja:
Help!
Manam Volvo V50, 1,6D, 2006 gada, ir parādījusies problēma, spiežot gāzi sāk zust jauda, apgriezieni neiet uz augšu, pedāli spied pa tukšo, bet pēc kāda brīža atkal aiziet, liekot nākamajā ātruma atkal tas pats. Esmu slēdzis pie kompja, neko neuzrāda. Uz paneļa deg i ( info lammpa) un pretizslīdēšanas lammpiņa.
Ko darīt, kam jautāt, cik nopietni tas ir?



Man Ford Focus 1.6D 2006, (tas pats Volvo V50 vien ir) stipri līdzīgi simptomi, arī uzsilstot un pie pastiprinātas vibrācijas, slēdz nost jaudu. Dzinējs rūc tādā kā avārijas režīmā uz pedāli nereaģē un pilns panelis ar lampām. Pēc kāda laika piestartējot atkal iet, kādu brīdi. Ir aizdomas uz kāda devēja/u kļūdu. Pirmdien pieraksts pie Karosa un tad redzēsim diagnozi.
Offline
protams
03. Jan 2014, 22:27 #5

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Jābeidz vienreiz domāt, ka "šodienas" auto var saremontēt internetā, bet jāziedo 10 ls no iknedēļas pusdienām vai aliņa normālam auto servisa apmkeklējumam.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
flipers
03. Jan 2014, 22:30 #6

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E39


03 Jan 2014, 22:27:59 protams rakstīja:
Jābeidz vienreiz domāt, ka "šodienas" auto var saremontēt internetā, bet jāziedo 10 ls no iknedēļas pusdienām vai aliņa normālam auto servisa apmkeklējumam.


Par Ls10 normālā servisā lampiņu nenomainīsi
Offline
Laoshi
03. Jan 2014, 22:31 #7

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

pa 10ls normāls praktiķis nopērk kabeli, nokačā softu un tālāk jau viss tas pats, kas trešam golfam
Offline
odzhy
03. Jan 2014, 22:37 #8

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Riteni


03 Jan 2014, 22:27:59 protams rakstīja:
Jābeidz vienreiz domāt, ka "šodienas" auto var saremontēt internetā, bet jāziedo 10 ls no iknedēļas pusdienām vai aliņa normālam auto servisa apmkeklējumam.

Negribu ekonomēt, bet gan uzzināt kur un pie kā vērsties, pēc palīdzības. Vari kko ieteikt?
Offline
uudensputns
03. Jan 2014, 22:38 #9

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Jan 2014, 22:31:40 Laoshi rakstīja:
pa 10ls normāls praktiķis nopērk kabeli, nokačā softu un tālāk jau viss tas pats, kas trešam golfam


To Tu ar vag izstrādājumiem vari izpildīt,šitiem tik lēti vis nebūs.
Offline
protams
03. Jan 2014, 22:43 #10

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Tikai nestāstiet, ka Mūsa pa 10 lati nepateiks vainu diagnosticējot.
Tālāk jau tiešām var pie Vasjas braukt ar konkrēti zināmi bēdu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
shirminieks
03. Jan 2014, 22:47 #11

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Iespējams kvēpu filtrs aug ciet..
Offline
Laoshi
03. Jan 2014, 22:48 #12

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Tur viss kas var būt, mož vnk gaisa filtrs ir lifetime
Offline
odzhy
03. Jan 2014, 22:49 #13

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Riteni


03 Jan 2014, 22:47:03 shirminieks rakstīja:
Iespējams kvēpu filtrs aug ciet..

Man ar bija tāda doma, paspīdzināju uz 3000 apriezieniem kādu gabalu, ar domu, ka iztīrīs trubas, bet nekā.
Offline
MU96
03. Jan 2014, 22:54 #14

Kopš: 26. Jan 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 302

Braucu ar: BMW;KTM;MTB

100% pārliecināts ka EGR čakarejas, tanī brīdī kad nav jaudas drosele ir ciet un gaisa nav. Pie droseles pienāk vakuma trubiņa - norauj un aizspraud ar skrūvi, drosele atveriesies un visam vajadzētu aiziet. ( tas ir īslaicīgs risinājums )
Offline
odzhy
03. Jan 2014, 22:59 #15

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Riteni


03 Jan 2014, 22:54:09 MU96 rakstīja:
100% pārliecināts ka EGR čakarejas, tanī brīdī kad nav jaudas drosele ir ciet un gaisa nav. Pie droseles pienāk vakuma trubiņa - norauj un aizspraud ar skrūvi, drosele atveriesies un visam vajadzētu aiziet. ( tas ir īslaicīgs risinājums )


Tad problēma ir gaisa filtrā?
Offline
Atvars
03. Jan 2014, 23:59 #16

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Naf zīlēt- diagnostika un viss skaidrs. 100 un 1 iespēja šim gļukam.
Offline
Ivo__
04. Jan 2014, 00:02 #17

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto


03 Jan 2014, 22:54:09 MU96 rakstīja:
100% pārliecināts ka EGR čakarejas, tanī brīdī kad nav jaudas drosele ir ciet un gaisa nav. Pie droseles pienāk vakuma trubiņa - norauj un aizspraud ar skrūvi, drosele atveriesies un visam vajadzētu aiziet. ( tas ir īslaicīgs risinājums )


Tu gribi teikt,ka 06 gada volvo EGR nav ar elektropiedziņu
Offline
Gi-Unit
04. Jan 2014, 00:07 #18

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 478

Braucu ar: Beņķiku

EGR ir pilnībā elektrisks
Offline
Gi-Unit
04. Jan 2014, 00:25 #19

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 478

Braucu ar: Beņķiku

Ja deg ESP, šim modelim visticamākais ir beigts bremžu spiediena devējs, bet tas var arī norādīt uz MAF vai EGR problēmām. Ja motorā nav kļūdu, jāmeklē aizsprostojumi/caurumi ieplūdē/izplūdē, Bieži beidzās turbīnas pozīcijas devēji vai vadi pie tā, salūzuši lielā, mazā loka vārsti ieplūdes kanālā, tie paši EGR.
Offline
dainiiz
04. Jan 2014, 01:24 #20

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Kaadas atsauksmes vispaar par siem dzineejiem? 1.6 un 2.0?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo