Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: pak. bremžu izvēle /e36

AutorsZiņojums
agang
25. Dec 2013, 13:32 #1

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju

jautājums tāds - ja e36 ir uzstādīta hidrauliskā rokasbremze, un auto vairāk vai mazāk būs paredzēts brīvdienām un reizēm trasei, tad kādu bremžu disku un kluču salikumu iesakat?

no adparts ieteica ebc yellowstuff klučus un USR vai GD sērijas diskus. protams, review ir ļoti pozitīvi un tā, taču cena ar ir diezgan laba tam komplektam.. (ap 170lvl sanāk )

šobrīd, un domāju, ka tuvāko gadu laikā man tas viss būs tādā amatieru līmenī, reizi-divas mēnesī aizskriet līdz trasei, tāpēc domāju, varbūt ir kāds klasi zemāks setups iespējams, lai aizmuguri pietiekoši labi sabloķētu?
aizmugurē bija neventilējamie diski, taču pārlikšu supportus no 2.8, lai var meklēt ventilējamos.

gaidīšu kādus ieteikumus, jo pēc svētkiem ļoti gribētos aizmugurē saskrūvēt ratus virsū

paldies!
Offline
tefte
25. Dec 2013, 16:58 #2

Kopš: 05. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: katlu

īsti nesaskatu lielu jēgu no tik dārga br. komplekta, var taču uzlikt arī redstuff kas sanāks par saviem 30ls lētāk un atšķirību gan jau arī atšķirību nejutīsi. Ja esi gatavs likt lielu naudu, pāris reizēm gadā un autiņš ir tā vērts tad tik klausi tirgotāju un ņem setu ko piedāvā.
Offline
JZ
25. Dec 2013, 17:27 #3

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ventilējamais disks pats par sevi labāk nebremzē, jēgas to likt tādēļ, lai varētu ar roceni "noraut" aizmuguri, ir nepareizi saknē, tas var tikt apskatīts kā variants tikai tad, ja tur ir mazs kluča laukums un tas ir tālu no centra (nepieciešams mazāks hidraulikas spiediens tātad)

problēma ir rocenes cilindra diametrā, tā gājienā, ko, nosaka atkal svira, kuru projektē tā, lai ar roku to velkot, radītu pietiekami lielu spiedienu konkrētajā bremžu lokā - attiecīgi kluču piespiešanu bremžu diskiem

tie ir tādi kā "pamatskolas" līmeņa fizikas principi, kas jāsaprot pirms vispār līst iekšā un un kaut ko mainīt bremzēs

p.s. 99,99% "budžeta tūninga" ietvaros veiktās darbības ar ielas auto oriģinālajām bremzēm ir garantēts 3nieks tehniskajā apskatē, ja TA vīriņš to pamanīs
Offline
agang
25. Dec 2013, 17:42 #4

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju


25 Dec 2013, 17:27:25 JZ rakstīja:
ventilējamais disks pats par sevi labāk nebremzē, jēgas to likt tādēļ, lai varētu ar roceni "noraut" aizmuguri, ir nepareizi saknē, tas var tikt apskatīts kā variants tikai tad, ja tur ir mazs kluča laukums un tas ir tālu no centra (nepieciešams mazāks hidraulikas spiediens tātad)

problēma ir rocenes cilindra diametrā, tā gājienā, ko, nosaka atkal svira, kuru projektē tā, lai ar roku to velkot, radītu pietiekami lielu spiedienu konkrētajā bremžu lokā - attiecīgi kluču piespiešanu bremžu diskiem

tie ir tādi kā "pamatskolas" līmeņa fizikas principi, kas jāsaprot pirms vispār līst iekšā un un kaut ko mainīt bremzēs

p.s. 99,99% "budžeta tūninga" ietvaros veiktās darbības ar ielas auto oriģinālajām bremzēm ir garantēts 3nieks tehniskajā apskatē, ja TA vīriņš to pamanīs


par tām ventilējamā aizmugurēm, vairāk vai mazāk biju domājis likt dēļ dzesēšanas, ne ar domu, ka palielināšu bremzēšanas spēku tādējādi..

fakts ir tāds, ka pieredze nav tik liela(reāli, pirmo reizi pirkšu mašīnai kko, kas nav lēts aftermarket sūds) lai es pats tā uz labu laimi iepirktu kautko no auto daļu tirgoņiem, un cerētu, ka viss būs ok.
par pašu hidro roceni - uzparikte būs aftermarket, taču cilindru mainīšu uz wilwood.
nevēlos vairāk par ~100lvl iztērēt uz diskiem& klučiem vien, tāpēc cerēju, ka varēsiet ieteikt nedaudz zemākas klases alternatīvu manis minētajam setam.

un ar TA problēmu nebūs, oriģinālā rocene savā vietā paliks, un trubiņas caur ugunssienu cauri
Offline
Driver
25. Dec 2013, 17:46 #5

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

laid trubinjas kaut caur sedekli, bet kaa tiko apskates viirs pievilks roceni, uzreiz sapratis gan velkot, gan pec stenda radijumiem, ka tur sen nav stock nekas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
defekc
25. Dec 2013, 17:49 #6

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

kluchus tev vajag shitos

http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8006
Offline
agang
25. Dec 2013, 17:50 #7

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju


25 Dec 2013, 17:46:03 Driver rakstīja:
laid trubinjas kaut caur sedekli, bet kaa tiko apskates viirs pievilks roceni, uzreiz sapratis gan velkot, gan pec stenda radijumiem, ka tur sen nav stock nekas


stock rocene paliek savā vietā, hidro blakām. uz TA tiks demontēta. laiks ir tādām lietām
Offline
Driver
25. Dec 2013, 17:53 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Dec 2013, 17:50:44 agang rakstīja:

25 Dec 2013, 17:46:03 Driver rakstīja:
laid trubinjas kaut caur sedekli, bet kaa tiko apskates viirs pievilks roceni, uzreiz sapratis gan velkot, gan pec stenda radijumiem, ka tur sen nav stock nekas


stock rocene paliek savā vietā, hidro blakām. uz TA tiks demontēta. laiks ir tādām lietām

...javien tu nesataisisi fotoreportu par sho teemu, tad varbut.
jo apskatee sance ari poweristi (uz linijas toch) vai augstak ari nezinu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
25. Dec 2013, 17:54 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nav amatieriem tādas problēmas kā pārkarsušas neventilējamās aizmugurējās bremzes, ir tikai ļoti slikti kluči, kaut kas sačakarēts bremžu spēka sadalījumā un veca, ar ūdeni piesūkusies, bremžu eļļa, kas momentā uzvārās, jo vecie kluči slīd pa disku, nevis to kož

normāli nomācoši lielāko daļu bremzēšanas dara priekšējās bremzes - 80-90%, aizmugurējās ir balansam

un hidrauliskā rocene asfalta trasē var ievajadzēties tikai driftam, īstajā šosejā tai nav vietas, un taisīt tur kaut ko pa lēto ir pilnīgi nepareizi, kā arī nav praktiski nekādas nozīmes kas ir uzražojis to cilindrīti, ģeometrija un hidraulika ir tas, uz ko jāskatās

iztērē to budžetu riepās un degvielā, var būt pēc dažsimt apļiem pašam sāks parādīties saprašana ko un kā tu gribēsi redzēt strādājam, nebūs jāpērk wilwoodi vai jāklausa pārdevēji, ja saprašana neparādās, izvēlies citu hobiju
Offline
Driver
25. Dec 2013, 17:57 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

drifta nebraucu :bomzis:, bet ielu huliganismaa nekad rwd auto neesmu pieskaries stavbremzes svirai

taa, kaa uzskatisu, ka JZ zin, ko saka.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
25. Dec 2013, 17:59 #11

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man ir kaut kādi brembo diski ar iefrēzējumiem un Ferodo thermoquiet kluči. Ar šļūkšanu pakaļējiem ratiem nav problēmas bijušas.

Kā jau čaļi teica-tas viss ventilējamais un blabla ir kārtīgai noslogošanai palīgs.
Uz to sekundi,kad rausi rūķi,pats rādviens svarīgs un kā klucis pielips klāt diskam.

Itkā jau eso tie Yellow stuf uz hidro labi jūtamui,bet man personīgi žēl maksāt to naudu,ja pietiekami labi ir ar 2x lētāku variantu.

Hidro ir baigi labi krāmēšanai pa trasi,uz ielas nav nācies izlietot.

Lai jau čalis taisa to roceni,bet ,lai kārtīgi padomā,vai 180 ls uz viena tilta bremzēm ir vērts,ja viss notiek arī ar stingri lētākiem variantiem?

[ Šo ziņu laboja Locis, 25 Dec 2013, 18:02:48 ]

Offline
tefte
25. Dec 2013, 18:19 #12

Kopš: 05. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: katlu

ar skati tā vai tā būs auzas, ja nu vienīgi inspektors ir tālredzīgs un nepamana ka kkas ir pielikts klāt atstājot stock roceni. Pa lielam 100 -150 ls par bremzēm ir ok, bet ja tev tās bremzes ir viss vērtīgākā daļa kas atrodas uz auto tad varbūt labāk padomāt par citiem faktoriem; dzese, eļļa, bloķis uttt
Offline
agang
25. Dec 2013, 18:23 #13

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju

ar ielu huligānismu nedomāju nodarboties, hidro roceni lieku virsū priekš trases dienām. un ar trasi domāju slīpēšanu.
lai vai kā, tas auto vairāk vai mazāk ir plānots hobija līmenī. jā, daudz ko nezinu, tāpēc pa ārzemju forumiem cenšos atrast nepieciešamo info, tik šoreiz nez kāpēc iedomājos, ka varētu mēģināt te tikt pakļauts teroram
jautājums bija vienkāršs - kādus klučus un diskus izvēlēties, jo šobrīd man tur nav nekā, un ja es nopirktu pašus lētākos auto daļu viekalos pieejamos, neapjautājoties te, tad mani vēl pa lielāku lohu sāktu saukt
netaisos neko uz punķiem salipināt, ie*išot kapeiku pilnībā visur, kur iespējams, tik bez foruma lietotājiem nav vairs kam pajautāt, jo man apkārtesošie braukā ar fleksētiem sēdinājumiem un dabīgi izveidojušiem ratstailiem.



p.s - e36, vai e30 forumā viens lietotājs nesen bij iemetis bildes ar to kā izgāja TA ar hidro roceni, taču uz sitiena nevaru atrast..
Offline
tefte
25. Dec 2013, 19:06 #14

Kopš: 05. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: katlu

ja var kaut kā apjāt TA un neapdraut apkārtējo drošību tad tikai apsveicami.

pats rīkotos šādi , nopirktu labus bremžu diskus un labus klučus, un ja visu korekti sataisa tad pāris reizēm pa trasi visam vajadzētu būt labi.

pats sev nopirku twr diskus un ebs blackstuff lai brauktu ikdienā, nav vel tik sanācis uzlikt
Offline
Locis
25. Dec 2013, 19:10 #15

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

man bija ebc kaut kadi parastakie,atsperite,kas tur kluci cilindrā ātri vien izkrita.
Gan jau man vienigajam tā gadijies.
Offline
CivikS_new
25. Dec 2013, 22:12 #16

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Domājams, ka aizmugurei par OEM cabrio setupu ar ventelējamajiem diskiem un labi strādājošiem suportiem neko vairāk AMATIERIM nevajag.

Un klučus ne pašus lētākos shit.

Kā jau minēts, lieks aplis pa trasi dod daudz vairāk, nekā $$$ setups.
Offline
agang
25. Dec 2013, 22:25 #17

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju

okk, paldies par ieteikumiem tiem, kas kaut ko arī ieteica.
domājams, ka ar Locis palīdzību tikšu pie tā, kas vajadzīgs

[ Šo ziņu laboja agang, 26 Dec 2013, 12:15:43 ]

Offline
JZ
25. Dec 2013, 22:40 #18

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


25 Dec 2013, 18:23:06 agang rakstīja:
ar ielu huligānismu nedomāju nodarboties, hidro roceni lieku virsū priekš trases dienām. un ar trasi domāju slīpēšanu.
lai vai kā, tas auto vairāk vai mazāk ir plānots hobija līmenī. jā, daudz ko nezinu, tāpēc pa ārzemju forumiem cenšos atrast nepieciešamo info, tik šoreiz nez kāpēc iedomājos, ka varētu mēģināt te tikt pakļauts teroram
jautājums bija vienkāršs - kādus klučus un diskus izvēlēties, jo šobrīd man tur nav nekā, un ja es nopirktu pašus lētākos auto daļu viekalos pieejamos, neapjautājoties te, tad mani vēl pa lielāku lohu sāktu saukt
netaisos neko uz punķiem salipināt, ie*išot kapeiku pilnībā visur, kur iespējams, tik bez foruma lietotājiem nav vairs kam pajautāt, jo man apkārtesošie braukā ar fleksētiem sēdinājumiem un dabīgi izveidojušiem ratstailiem.

p.s - e36, vai e30 forumā viens lietotājs nesen bij iemetis bildes ar to kā izgāja TA ar hidro roceni, taču uz sitiena nevaru atrast..


šis uzstādījums biš atšķiras no pirmā posta

1) ventilējamos diskus aizmugurē nevajag (dēļ it kā iespējamas pārkaršanas), sevišķi ja runa ir par driftu ar daudz maz standarta auto, nekāda pārkaršana tur vienk nekad nenotiks;
2) bremžu disku ražotājs nav būtisks, svarīgāks ir klucis;
3) bremžu kluci vajag mīkstu, ļoti ieteicams kaut kādu tur street performance utt, kas sāk strādāt jau no zemām temperatūrām (normāli ražotāji parasti dod kaut kādu salīdzinājuma tabulu saviem produktiem), bet jāņem vērā ka tas (ielas auto lietošanas kontekstā) dils strauji, var būt čīkstēs;
4) visu bremžu sistēmu ir obligāti pilnībā izjaukt, samainīt kā minimums manžetes, nezinu kā šodien, bet agrāk varēja dabūt jaunas manžetes ne tikai supportu cilindrīšiem, bet arī galvenajam bremžu cilindram;
5) ja aizmugurē ir peldošais supports, vajag novērtēt nodilumu špiļkām un ligzdām, ja tas ir - nomainīt/honēt/uztaisīt jaunas, obligāti, tas ir viens no būtiskākajiem momentiem kādēļ pabraukti peldošie supporti nestrādā kā vajag (ja špiļkas ir nodilušas, tad supports ķīlējas), ja ir iespēja - sameklēt viengabala supportu, šeit ir vienīgais izņēmums, kad es apskatītu ventilējamo disku šajā kontekstā, jo budžeta variantos viengabala supports parasti nāks no priekšas, kur ir arī ventilējamais disks;
6) nekādā gadījumā neaiztikt un atstāt kā ir bremžu spēka regulātoru, par cik nezinu kas par konkrēto auto, nevaru pateikt kur tas ir un kā izskatās, bez ļoti labām (drīzāk jau normālām, bet tās banānijā skaitās bezmaz ģēnija līmenī) zināšanām ko un kā mainīt, ar to spēlēties nevajag, pabrauksi laiku, sapratīsi ko cik daudz un uz kuru pusi tev vajag;
7) armētās bremžu trubas no metāla trubas līdz supportam, šis nav diskutējams, gribi labas/asas bremzes, tad gumiju ir jāaizstāj, gan jau ka tā tāpat nav pirmā svaiguma;
8 ) tagad tik domā par hidraulisko rocenes mehānismu, un jāsaprot ir elementāru fizikas sakarību - lielāka diametra bremžu cilindrs (pie vienāda spēka, ko tu pieliec caur rocenes sviru, kur atkal var spēlēties ar pleca momentu) = mazāks hidraulikas spiediens kontūrā = vājāks kluča piespiešanas spēks pie diska, tādēļ es teicu - ražotājs nav būtisks, svarīgi ir izmēri;
x) pats par sevi saprotams - jauns bremžu šķidrums, par cik drifts, tad atkal - dot4 vai 5.1 pilnībā pietiks

p.s. un abs bloku, vecās gumijas trubas, klučus un diskus izmet miskastē, vai kā dažs labs te dara - uztaisi galeriju pirkt/pārdot sadaļā
p.s.s. ar hidro roceni var iziet apskati pie nosacījuma ka ir mehānisms, kas to notur norautu un ko vari atlaist ar pogu (kā oriģinālā), ja vēl visu akurāti nostrādā, tad tādam ikdienas auto neviens neko arī nenojautīs, un, iespējams, ka palaidīs garām faktu, ka nav pat bremžu troses, kas pienāk pie supporta, bet tai pat laikā izdrāzīs par klamburiem uz haubes un to ka teflona/armētajām trubām ir aviācijā lietotie skrūvējamie savienojumi, nevis valcēti, jo tie redz varot atskrūvēties... patiess stāsts, gadus atpakaļ gan notikās, bet nu kādēļ nepaņemt 10-15ls par "pārbaudi", ja reiz likumā tas rakstīts

[ Šo ziņu laboja JZ, 25 Dec 2013, 22:41:35 ]

Offline
agang
26. Dec 2013, 11:51 #19

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju



Paldies par izsmeļošo atbildi!

Bremžu sistēmai pilnībā iziešu cauri, un supporti šā vai tā tiks atrestaurēti, par to divu domu nav, un arī abs bloka atvienošana bija manos plānos.
Protams, nestrīdēšos, iespējams arī daru visu nedaudz nepareizā secībā, taču kamēr ir norauts panelis un grīdas apšuvums, gribu smuki savilkt trubas un uztaisīt stiprinājumu rokasbremzei. Rokasbremzei trubas ies caur ugunssienu, un uz apskati mierīgi to hidro rokasbremzi varēs demontēt tā, ka nekur nekas nerēgojas..
Ceru, ka neizklausos pēc stūrgalvīga sapņotāja, kas ganjau tāpat neko no tā visa neizdarīs
Pēc svētkiem atnāks rokasbremze, un varu arī šinī pat topikā pēcāk padalīties ar info, kā darbi virzās uz priekšu galīgam amatierim, kas maz ko saprot
un, protams cerēt vēl uz kādiem vērtīgiem padomiem no zinošāku cilvēku puses

[ Šo ziņu laboja agang, 26 Dec 2013, 12:15:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo