Online
Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 330d uzkarsis motors neiet virs 3000rpm
Autors | Ziņojums |
Inspire | | Kopš: 30. May 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E46 330d
| Kāds varbūt ir piedzīvojis, e-46 330d, jūtams jaudas trūkums, retu reizi iet normāli, aptuveni pusstundu pabraucot varbūt pat mazāk, motors neiet vairāk par 2.5- 3000 apgriezieniem, ar 4 ātrumu max 110 km iet, bet kad mashina auksta tad iet ok, bet tāpat jūtams jaudas zudums. | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
23 Sep 2013, 10:16:18 Inspire rakstīja:
Kāds varbūt ir piedzīvojis, e-46 330d, jūtams jaudas trūkums, retu reizi iet normāli, aptuveni pusstundu pabraucot varbūt pat mazāk, motors neiet vairāk par 2.5- 3000 apgriezieniem, ar 4 ātrumu max 110 km iet, bet kad mashina auksta tad iet ok, bet tāpat jūtams jaudas zudums.
Diagnostika!Var būt vakuma trubas,egr,ieplūdes kolektors ,turbīnas vadība,turbīna.!Melni dūmi pie slodzes ir?Droši vien būs katalizātors arī jāzāģē | Offline | | |
Inspire | | Kopš: 30. May 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E46 330d
| katalizators man ir griezts jau sen, dūmi minimāli | Offline | | |
Inspire | | Kopš: 30. May 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E46 330d
| varbūt kāds var ieteikt kur var uztaisīt diagnostiku, kur tiešām saprot nevis tēlo ka saprot | Offline | | |
Reinno | | Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
| Raksti draiveram vai karosam. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| Man bija maģistrālais sūknis beigts pie līdzīgiem simptomiem. remonts ap 50-80Ls bija neatceros | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Sep 2013, 10:48:51 Inspire rakstīja:
varbūt kāds var ieteikt kur var uztaisīt diagnostiku, kur tiešām saprot nevis tēlo ka saprot
nu partasti taa notiek, ja smulis, kas sudigi maina sharas un bukses ir nopircis vadu, lai kautko varetu paskatities un papildus kautka pabakstities, ja nav ko skruvet
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| iespējams ka maģistrālais sūknis beigts(kas zem vadītāja benķa) pre-supply spiedienam vajadzētu būt ~4bar brīvgaitā un nedrīkstētu nokrist zem 2,9bar slodzē. ar diagnostiku viegli apskatīties.
ja melni dūmi, tad egr kkur iesprūdis, turbīna neiet utt, kā jau teica daudz variantu,bet vainu noteikt varēs redzēt pieslēdzot pie pc | Offline | | |
|
Inspire | | Kopš: 30. May 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E46 330d
| paldies | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Sep 2013, 13:28:20 Inspire rakstīja:
paldies
iesi pakal citam suuknim jau?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Inspire | | Kopš: 30. May 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E46 330d
| es isteniba to magjistralo sukni jau esmu mainijis, kadu gadu atpakalj bet biju uzlicis lietotu, bet toreiz vinjam saplistot bij citi simptomi, mashina kad uzkarsa ta leca ta neleca. biju tie vienā garāzā pie kompi pieslēdzis man teica ka esot spiediens pa mazu magistralajam suknim, degvielas filtram esot kaut kads shtekers kad to nonjem tad iet lidz galam, vel es pamaniju motora nodalijuma ka ir kaut kadas shljucinjas atvienotas kas ir stipri lidzigas vakuma regulejosham shljaucinjam, zinu jo kaut kad sen ar man bij likushi tas vakuma shljaucinjas bija cauras un bij manams jaudas trukums.. | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli. | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
23 Sep 2013, 18:47:22 kaadzis rakstīja:
to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Nav tā ka ieplūde met pārspiedienu caur egr nost | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
23 Sep 2013, 21:07:32 -JUREVICH- rakstīja:
23 Sep 2013, 18:47:22 kaadzis rakstīja:
to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Nav tā ka ieplūde met pārspiedienu caur egr nost
kā jau teicu bez diagnostikas pateikt kas par vainu ir kā zīlēšana kafijas biezumos. ja ļoti vajag rīt varu pa simbolisku samaksu iečekot | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Turbinai kjiilee vnt mehaanisms tai uzsilstot !! VARIANTS | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| salonam uzsilstot netīrumu slānis zem pedāļa izplešas un neļauj piespiest vairāk pedāli.
tak nav ko zīlēt, vai to visu pārbaudīt, tiešām žēl samaksāt 10ls un tev pateiks ko mainīt un vēl kas iet uz beigām. | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
23 Sep 2013, 21:07:32 -JUREVICH- rakstīja:
23 Sep 2013, 18:47:22 kaadzis rakstīja:
to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Nav tā ka ieplūde met pārspiedienu caur egr nost
Sava sakarība pārspiedienam un EGR ir, tomēr nevajadzētu būt tik izteiktai kā šinī gadījumā.
Jebkurā gadījumā jāslēdz pie kompja un jāskatās, Kā viens no papildus iemesliem pie vainas var būt arī elementārs temperatūras devējs.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|