Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d uzkarsis motors neiet virs 3000rpm

AutorsZiņojums
Inspire
23. Sep 2013, 10:16 #1

Kopš: 30. May 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E46 330d

Kāds varbūt ir piedzīvojis, e-46 330d, jūtams jaudas trūkums, retu reizi iet normāli, aptuveni pusstundu pabraucot varbūt pat mazāk, motors neiet vairāk par 2.5- 3000 apgriezieniem, ar 4 ātrumu max 110 km iet, bet kad mashina auksta tad iet ok, bet tāpat jūtams jaudas zudums.
Offline
-JUREVICH-
23. Sep 2013, 10:26 #2

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


23 Sep 2013, 10:16:18 Inspire rakstīja:
Kāds varbūt ir piedzīvojis, e-46 330d, jūtams jaudas trūkums, retu reizi iet normāli, aptuveni pusstundu pabraucot varbūt pat mazāk, motors neiet vairāk par 2.5- 3000 apgriezieniem, ar 4 ātrumu max 110 km iet, bet kad mashina auksta tad iet ok, bet tāpat jūtams jaudas zudums.

Diagnostika!Var būt vakuma trubas,egr,ieplūdes kolektors ,turbīnas vadība,turbīna.!Melni dūmi pie slodzes ir?Droši vien būs katalizātors arī jāzāģē
Offline
Inspire
23. Sep 2013, 10:47 #3

Kopš: 30. May 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E46 330d

katalizators man ir griezts jau sen, dūmi minimāli
Offline
Inspire
23. Sep 2013, 10:48 #4

Kopš: 30. May 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E46 330d

varbūt kāds var ieteikt kur var uztaisīt diagnostiku, kur tiešām saprot nevis tēlo ka saprot
Offline
Reinno
23. Sep 2013, 10:56 #5

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Raksti draiveram vai karosam.
Offline
Artis_D
23. Sep 2013, 11:20 #6

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

Man bija maģistrālais sūknis beigts pie līdzīgiem simptomiem. remonts ap 50-80Ls bija neatceros
Offline
Driver
23. Sep 2013, 11:46 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Sep 2013, 10:48:51 Inspire rakstīja:
varbūt kāds var ieteikt kur var uztaisīt diagnostiku, kur tiešām saprot nevis tēlo ka saprot

nu partasti taa notiek, ja smulis, kas sudigi maina sharas un bukses ir nopircis vadu, lai kautko varetu paskatities un papildus kautka pabakstities, ja nav ko skruvet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaadzis
23. Sep 2013, 11:57 #8

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

iespējams ka maģistrālais sūknis beigts(kas zem vadītāja benķa) pre-supply spiedienam vajadzētu būt ~4bar brīvgaitā un nedrīkstētu nokrist zem 2,9bar slodzē. ar diagnostiku viegli apskatīties.
ja melni dūmi, tad egr kkur iesprūdis, turbīna neiet utt, kā jau teica daudz variantu,bet vainu noteikt varēs redzēt pieslēdzot pie pc
Offline
Inspire
23. Sep 2013, 13:28 #9

Kopš: 30. May 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E46 330d

paldies
Offline
Driver
23. Sep 2013, 13:31 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Sep 2013, 13:28:20 Inspire rakstīja:
paldies

iesi pakal citam suuknim jau?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Inspire
23. Sep 2013, 18:26 #11

Kopš: 30. May 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E46 330d

es isteniba to magjistralo sukni jau esmu mainijis, kadu gadu atpakalj bet biju uzlicis lietotu, bet toreiz vinjam saplistot bij citi simptomi, mashina kad uzkarsa ta leca ta neleca. biju tie vienā garāzā pie kompi pieslēdzis man teica ka esot spiediens pa mazu magistralajam suknim, degvielas filtram esot kaut kads shtekers kad to nonjem tad iet lidz galam, vel es pamaniju motora nodalijuma ka ir kaut kadas shljucinjas atvienotas kas ir stipri lidzigas vakuma regulejosham shljaucinjam, zinu jo kaut kad sen ar man bij likushi tas vakuma shljaucinjas bija cauras un bij manams jaudas trukums..
Offline
kaadzis
23. Sep 2013, 18:47 #12

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Offline
-JUREVICH-
23. Sep 2013, 21:07 #13

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


23 Sep 2013, 18:47:22 kaadzis rakstīja:
to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Nav tā ka ieplūde met pārspiedienu caur egr nost
Offline
kaadzis
23. Sep 2013, 21:10 #14

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


23 Sep 2013, 21:07:32 -JUREVICH- rakstīja:

23 Sep 2013, 18:47:22 kaadzis rakstīja:
to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Nav tā ka ieplūde met pārspiedienu caur egr nost

kā jau teicu bez diagnostikas pateikt kas par vainu ir kā zīlēšana kafijas biezumos. ja ļoti vajag rīt varu pa simbolisku samaksu iečekot
Offline
martinssh
23. Sep 2013, 21:11 #15

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Turbinai kjiilee vnt mehaanisms tai uzsilstot !! VARIANTS
Offline
kaadzis
23. Sep 2013, 21:16 #16

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

salonam uzsilstot netīrumu slānis zem pedāļa izplešas un neļauj piespiest vairāk pedāli.
tak nav ko zīlēt, vai to visu pārbaudīt, tiešām žēl samaksāt 10ls un tev pateiks ko mainīt un vēl kas iet uz beigām.
Offline
Jonix
23. Sep 2013, 21:30 #17

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


23 Sep 2013, 21:07:32 -JUREVICH- rakstīja:

23 Sep 2013, 18:47:22 kaadzis rakstīja:
to visu tev nevajadzēja rakstīt, jo tūlīt sāksies nodiršanas lavīna sākot ar to ka biji kkādā garažā....
tas ka norāvi pie degvielas filtra spiediena devēja vadu un apmuļkoji kompi(īstenībā pats sevi), nenovedīs pie laba rezultāta. nomaini degvielas filtru un maini tik nost maģistrālo sūkni. savādāk pēc neilga laika mainīsi augstspiediena sūkni kas būs x reizes dārgāk.
par vakuuma šļauciņām nezinu, visticamāk ir norauta egr vakuuma trubiņa, kas ir normāli.
Nav tā ka ieplūde met pārspiedienu caur egr nost
Sava sakarība pārspiedienam un EGR ir, tomēr nevajadzētu būt tik izteiktai kā šinī gadījumā.

Jebkurā gadījumā jāslēdz pie kompja un jāskatās, Kā viens no papildus iemesliem pie vainas var būt arī elementārs temperatūras devējs.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo