Online
Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Čipots 525d E60 saka 'Engine fault'
Autors | Ziņojums |
valteroo | | Kopš: 20. May 2013
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki. Ir notikusies ķibele ar E60 525D dzinēju ir arī čipots, tiklīdz straujāk palielina apgriezienus(bet tikai braucot) kompis izmet - Engine fault! Full engine power no longer available, un pēc kāda laika auto arī sāka slāpt nost. Bet nu jau šķiet viss ir pārbaudīts, divreiz mainīti degvielas filtri, degvielas spiediena regulātors augstspiediena sūknī, arī degvielas spiediena regulātoru maģistrālē, tika veikta diagnostika sprauslām, un bāka arī ir tīra, bet vainu nevar atrast. Mašīna stāv Latbema jau kādu laiku, un nevar atrast vainu, tādēļ domāju varbūt kāds arī ir saskāries ar šādu problēmu, un zina kas varētu būt vainīgs šajā gadījumā. Interesanti, ka tas notika stundu pēc pilnas servisa apkopes citā servisā, bet laikam ka tikai sakritība. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Baigi izklausās pēc overboost. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 May 2013, 13:59:52 Instigater rakstīja:
Baigi izklausās pēc overboost.
ara no rusbemas un atpakal uz to servi, kur bija.
nevis tapec, ka tas vinu kaasis, bet lai tie ari mekle.
savadak auto kaa veca padaudza brauka pie visiem pec kartas, nevis pie viena cilveka un neviens neko nezin un negrib zinat
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
valteroo | | Kopš: 20. May 2013
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
|
20 May 2013, 13:59:52 Instigater rakstīja:
Baigi izklausās pēc overboost.
ko tieši nozīmē "overboost"? | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5695
Braucu ar: NS7
| Nekuj čipot.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
20 May 2013, 14:44:06 valteroo rakstīja:
20 May 2013, 13:59:52 Instigater rakstīja:
Baigi izklausās pēc overboost.
ko tieši nozīmē "overboost"?
Man domaat, ka paarspiediens deelj chipa vai deelj hvz kaa. | Offline | | |
Black_russian | | Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
| Kur čipoji?
Varbut ta ka, caur d.... čipoja, vienkarši paaugstinot visur parametrus.
Ved pie čipotajiem! | Offline | | |
LINN | | Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 335d, 3.0 4motion,e60 m5
|
20 May 2013, 15:38:58 Black_russian rakstīja:
Kur čipoji?
Varbut ta ka, caur d.... čipoja, vienkarši paaugstinot visur parametrus.
Ved pie čipotajiem!
+1 | Offline | | |
|
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Labi, ka nesaka "no engine found"
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
Black_russian | | Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
20 May 2013, 15:46:31 se7en rakstīja:
Labi, ka nesaka "no engine found"
Labi ka ne " ENGINE LOST "
P.S.
NE ČIPOJIET POH kur, daudzi pat nesaprot ko viņi dara.
Čipošana ta ir pilna softa maiņa ar izmainitiem parametriem un t.t.
un nemaksa 50eur [ Šo ziņu laboja Black_russian, 20 May 2013, 16:00:51 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kaut kāds idiotisms. Raksta Engine fault - tātad vadības blokā ir KONKRĒTA kļūda/kļūdas. Nesaprotu kādiem speciālistiem jābūt ja nevar nolasīt kļūdas, bet maina visu pēc kārtas. Lauki, pilnīgi lauķi.
Otrkārt ja auto čipo cilvēks, kas nespēj nodiagnosticēt, tātad viņš pats nezina ko tev tur čipo un ko raksta vadības blokā. Lai nočipotu auto ir ļoti labi jāpārzin auto elektronika un konkrētā vadības sistēma. Līdz ar to nav nekādu problēmu to nodiagnosticēt.
Ja interesē vēl sataisīt to auto pirms, kas vairāk sačakarēts aizdzen pie kāda kam ir diagnostika.
Gan jau Driver's vai es varēšu palīdzēt.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 May 2013, 10:58:19 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13524
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Vēl ieplūdes kolektors netika nomainīts. | Offline | | |
uhhm | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
| visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira. [ Šo ziņu laboja uhhm, 22 May 2013, 11:56:55 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| un ne tikai overboost jāmaina, bet arī understeer. abas šīs detaļas ir svarīgas. standarta problēma.
Tas ir LV līmenis. Profesionāls līdz pēdējam.[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 May 2013, 12:02:39 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
icy | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
22 May 2013, 11:56:20 uhhm rakstīja:
visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.
a kapeec kreisaa turbiina taksh labaa pusee | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1678
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’, tm3lr
|
22 May 2013, 12:11:26 icy rakstīja:
22 May 2013, 11:56:20 uhhm rakstīja:
visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.
a kapeec kreisaa turbiina taksh labaa pusee
Svaarsta likums | Offline | | |
|
uhhm | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
|
22 May 2013, 12:11:26 icy rakstīja:
22 May 2013, 11:56:20 uhhm rakstīja:
visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.
a kapeec kreisaa turbiina taksh labaa pusee
Tāpēc, ka sakarā ar to, ka bremžu kontūru problemātiskas mijiedarbības rezultātā ir bojātas labās puses kardānpārvada šarnīrgultņu iekšējo lodīšu aizsarg apvalki, ir jalabo kreisās puses šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4805
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
| Sarkastiskie pajolinji | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|