Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Čipots 525d E60 saka 'Engine fault'

AutorsZiņojums
valteroo
20. May 2013, 13:48 #1

Kopš: 20. May 2013

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki. Ir notikusies ķibele ar E60 525D dzinēju ir arī čipots, tiklīdz straujāk palielina apgriezienus(bet tikai braucot) kompis izmet - Engine fault! Full engine power no longer available, un pēc kāda laika auto arī sāka slāpt nost. Bet nu jau šķiet viss ir pārbaudīts, divreiz mainīti degvielas filtri, degvielas spiediena regulātors augstspiediena sūknī, arī degvielas spiediena regulātoru maģistrālē, tika veikta diagnostika sprauslām, un bāka arī ir tīra, bet vainu nevar atrast. Mašīna stāv Latbema jau kādu laiku, un nevar atrast vainu, tādēļ domāju varbūt kāds arī ir saskāries ar šādu problēmu, un zina kas varētu būt vainīgs šajā gadījumā. Interesanti, ka tas notika stundu pēc pilnas servisa apkopes citā servisā, bet laikam ka tikai sakritība.
Offline
Instigater
20. May 2013, 13:59 #2

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Baigi izklausās pēc overboost.
Offline
Driver
20. May 2013, 14:01 #3

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 May 2013, 13:59:52 Instigater rakstīja:
Baigi izklausās pēc overboost.

ara no rusbemas un atpakal uz to servi, kur bija.
nevis tapec, ka tas vinu kaasis, bet lai tie ari mekle.
savadak auto kaa veca padaudza brauka pie visiem pec kartas, nevis pie viena cilveka un neviens neko nezin un negrib zinat

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
valteroo
20. May 2013, 14:44 #4

Kopš: 20. May 2013

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


20 May 2013, 13:59:52 Instigater rakstīja:
Baigi izklausās pēc overboost.


ko tieši nozīmē "overboost"?
Offline
protams
20. May 2013, 14:51 #5

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5695

Braucu ar: NS7

Nekuj čipot.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
matrixxxx
20. May 2013, 15:07 #6

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


20 May 2013, 14:44:06 valteroo rakstīja:

20 May 2013, 13:59:52 Instigater rakstīja:
Baigi izklausās pēc overboost.

ko tieši nozīmē "overboost"?

Man domaat, ka paarspiediens deelj chipa vai deelj hvz kaa.
Offline
Black_russian
20. May 2013, 15:38 #7

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Kur čipoji?

Varbut ta ka, caur d.... čipoja, vienkarši paaugstinot visur parametrus.

Ved pie čipotajiem!
Offline
LINN
20. May 2013, 15:44 #8

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 335d, 3.0 4motion,e60 m5


20 May 2013, 15:38:58 Black_russian rakstīja:
Kur čipoji?

Varbut ta ka, caur d.... čipoja, vienkarši paaugstinot visur parametrus.

Ved pie čipotajiem!

+1
Offline
se7en
20. May 2013, 15:46 #9

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Labi, ka nesaka "no engine found"

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Black_russian
20. May 2013, 15:55 #10

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 May 2013, 15:46:31 se7en rakstīja:
Labi, ka nesaka "no engine found"




Labi ka ne " ENGINE LOST "



P.S.
NE ČIPOJIET POH kur, daudzi pat nesaprot ko viņi dara.
Čipošana ta ir pilna softa maiņa ar izmainitiem parametriem un t.t.

un nemaksa 50eur

[ Šo ziņu laboja Black_russian, 20 May 2013, 16:00:51 ]

Offline
Kaross
22. May 2013, 10:54 #11

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kaut kāds idiotisms. Raksta Engine fault - tātad vadības blokā ir KONKRĒTA kļūda/kļūdas. Nesaprotu kādiem speciālistiem jābūt ja nevar nolasīt kļūdas, bet maina visu pēc kārtas. Lauki, pilnīgi lauķi.

Otrkārt ja auto čipo cilvēks, kas nespēj nodiagnosticēt, tātad viņš pats nezina ko tev tur čipo un ko raksta vadības blokā. Lai nočipotu auto ir ļoti labi jāpārzin auto elektronika un konkrētā vadības sistēma. Līdz ar to nav nekādu problēmu to nodiagnosticēt.

Ja interesē vēl sataisīt to auto pirms, kas vairāk sačakarēts aizdzen pie kāda kam ir diagnostika.
Gan jau Driver's vai es varēšu palīdzēt.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 May 2013, 10:58:19 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Fandulis
22. May 2013, 11:46 #12

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13524

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vēl ieplūdes kolektors netika nomainīts.
Offline
uhhm
22. May 2013, 11:56 #13

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta

visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.

[ Šo ziņu laboja uhhm, 22 May 2013, 11:56:55 ]

Offline
Kaross
22. May 2013, 12:02 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

un ne tikai overboost jāmaina, bet arī understeer. abas šīs detaļas ir svarīgas. standarta problēma.
Tas ir LV līmenis. Profesionāls līdz pēdējam.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 May 2013, 12:02:39 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
icy
22. May 2013, 12:11 #15

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


22 May 2013, 11:56:20 uhhm rakstīja:
visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.


a kapeec kreisaa turbiina taksh labaa pusee
Offline
_Eddy_
22. May 2013, 12:22 #16

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’, tm3lr


22 May 2013, 12:11:26 icy rakstīja:

22 May 2013, 11:56:20 uhhm rakstīja:
visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.


a kapeec kreisaa turbiina taksh labaa pusee

Svaarsta likums
Offline
uhhm
22. May 2013, 12:25 #17

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta


22 May 2013, 12:11:26 icy rakstīja:

22 May 2013, 11:56:20 uhhm rakstīja:
visdrīzāk, ka turbīnas iekšējās temperatūras devēja vadības modulis ir beigts, līdz ar to jāmaina priekšējā kreisā šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira.


a kapeec kreisaa turbiina taksh labaa pusee

Tāpēc, ka sakarā ar to, ka bremžu kontūru problemātiskas mijiedarbības rezultātā ir bojātas labās puses kardānpārvada šarnīrgultņu iekšējo lodīšu aizsarg apvalki, ir jalabo kreisās puses šķērsstabilizatora garenstieņa iekšējā atbalsta svira
Offline
Bamperis
22. May 2013, 12:36 #18

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4805

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M

Sarkastiskie pajolinji
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo