Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Ko pārbaudīt 320d E46?

AutorsZiņojums
The1
15. Mar 2013, 20:25 #1

Kopš: 06. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: 325 e90 (Lumma)

Vakars labs!
Jautājums ir sekojošs - ir radusies iespēja iegādāties savu pirmo dīzeļa auto - 2000.gada 320d ar 220k nobraukumu.
Mašīnu esmu apskatījis no āra + izbraucis pāris apļus. Motors darbojas ļoti ok - bez liekiem trokšņiem un neraustās. Iespiežot ar turbīnu arī izskatījās, ka viss bija kārtībā.
Tomēr drošs paliek drošs un tuvākajās dienās to nedaudz apskatīšu sīkāk, tāpēc jautājums vai ir vēl kādas vājās vietas, kurām vajadzētu uzmest aci?
Te arī gana daudz rakstīts par Turbīnas problēmām. Tepat jūzeris TurboB ar viņu plānoju sazināties uz nelielu konsultāciju, saistībā ar turbīnu un vai vispār ir kāds veids kā pārbaudīt cik dzīva tā ir. Plānoju aizvest pie čoma uz servisu pacelt masīnu un apskatīties kā klājās apakšai + vēlētos aizvest uz SNE, lai pārbauda dzinēju.
Vai ir kas vēl
Paldies par atbildēm.
Offline
vlajer
15. Mar 2013, 21:21 #2

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e46 330D

2000.gads 2.0d ar 220000km Das ist fantastisch, labāk nedaudz piemest un paņemt ar faceliftu 2.0d 150 z/s, būs ka diena un nakts, reali saku no pieredzes, jo ir bijis lietošana gan viens gan otrs!!
Offline
DFS
15. Mar 2013, 21:25 #3

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

320d pirms FL nebija problemātisks motors
Offline
Kaross
15. Mar 2013, 21:46 #4

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

220k km?

Pašam smiekli nenāk. tādiem ir virs 400 000km.
Turbīnai nav daudz ko baudīt. noņem gaisa trubu, paskatās vai nav eļļa un vai nav izteikta aksiālā, radiālā kustība.

Likt uz kaut kāda stenda vispār ir bezjēdzīgs pasākums.

Un jā. šiem ir problemātiskie VP44 sūkņi. Labāk tad jau ņemt Common rail un FL.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
The1
15. Mar 2013, 22:33 #5

Kopš: 06. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: 325 e90 (Lumma)


15 Mar 2013, 21:21:33 vlajer rakstīja:
2000.gads 2.0d ar 220000km Das ist fantastisch, labāk nedaudz piemest un paņemt ar faceliftu 2.0d 150 z/s, būs ka diena un nakts, reali saku no pieredzes, jo ir bijis lietošana gan viens gan otrs!!

Iedosi kādu piemēru kaut no ss.lv, lai tiešām zinu, kurus ievērtēt?
Starp citu, autiņš par kuru domāju -> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/blfnp.html - bik kļūdījos ar nobraukumu
Offline
DrumB
15. Mar 2013, 22:53 #6

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Šis nav tas, kas Cēsīs ilgu laiku pārdevās un tagad ir aiceļojis uz tirdziņu k-kur citur?
Offline
The1
15. Mar 2013, 22:56 #7

Kopš: 06. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: 325 e90 (Lumma)


15 Mar 2013, 22:53:33 DrumB rakstīja:
Šis nav tas, kas Cēsīs ilgu laiku pārdevās un tagad ir aiceļojis uz tirdziņu k-kur citur?

Nemācēšu komentēt, bet nevajadzētu būt. Reģistrēts tiešām nesen + tirgojās Siguldā.
Offline
vlajer
16. Mar 2013, 00:17 #8

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e46 330D

Tavs noskatītais variants ir tīri neko, cena un komplektācija ir ok! Par 2200ls ar visiem diskiem viņš atdos, jo izskatās ka viņam steidzami vajadzīga nauda vai arī steidzīgi grib tikt no tas mašīnas vaļā
Pa to dzinēju ir dzirdēts ka kloķvārpsta mēdz salūzt un ar sūkni var būt problēmas, personīgi es ar tādu nobraucis biju 130000km, kloķene nenolūza un ar sūkni un sprauslām nebija nekādu problēmu (var būt paveicās), turbīnu gan mainīju, labs ieteikums noņēmt gaisa trubu, kas nak no turbīnas un paskatīties vai nav briesmīgas ļuftes un vai negāžās neželīgi eļļa, bet ja godīgi meģini nolauzt uz lāpstiņam pardevēju aizbraukt uz dzinēja diagnostiku pie kāda spečuka no powera!! un tad varbūtība paņemt nopistu ļarkatu būs mazāka!
Offline
zulus
16. Mar 2013, 00:30 #9

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

KO var par to nobraukumu visiem piesieties un apgalvot, ka griezts. Mans E39, 1.registracija 99.gada novembris. Pa LVL ceļiem sāka ripot 2007.gada janvāris, uz tāfeles bija 137 000 ar kaut ko. Tagad ir 208 000 - nebraucu daudz, viens pats LV esmu vinju lietojis - arii visi bljaus, ka griests, kad izdomashu tirgot?
Offline
DrumB
16. Mar 2013, 00:32 #10

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Paskatījos citus sludinājumus - tomēr ir tas pats
Offline
Driver
16. Mar 2013, 00:32 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Mar 2013, 00:30:03 zulus rakstīja:
KO var par to nobraukumu visiem piesieties un apgalvot, ka griezts. Mans E39, 1.registracija 99.gada novembris. Pa LVL ceļiem sāka ripot 2007.gada janvāris, uz tāfeles bija 137 000 ar kaut ko. Tagad ir 208 000 - nebraucu daudz, viens pats LV esmu vinju lietojis - arii visi bljaus, ka griests, kad izdomashu tirgot?

nemiz, pirms de izgaja pedejo skati pirms tirdzinja, nogrieza odometru

ir redzeti auto, kas no trelja nobraukti ir tiko un jau odo radijums ir nekorekts

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zulus
16. Mar 2013, 00:34 #12

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Nu nez, mans nav no De, pirms tam registracija bija Luksemburga Visadi jau var but, bet nu, ja pec 6 gadu lietosanas uz odo ir 137 000km un viens pats esmu ar vinju LV braucis, tad ir lielaka ticiba, ka varetu but ists nobraukums+to auto man natveda labs choms
Offline
6500
16. Mar 2013, 00:35 #13

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


16 Mar 2013, 00:30:03 zulus rakstīja:
KO var par to nobraukumu visiem piesieties un apgalvot, ka griezts. Mans E39, 1.registracija 99.gada novembris. Pa LVL ceļiem sāka ripot 2007.gada janvāris, uz tāfeles bija 137 000 ar kaut ko. Tagad ir 208 000 - nebraucu daudz, viens pats LV esmu vinju lietojis - arii visi bljaus, ka griests, kad izdomashu tirgot?

tevi atri atkodis..pec benku izsedejuma,pec stures nolietojuma,pec pedalu nodiluma utt...kad tirgosi,seit labak bildes neliec

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Montana
16. Mar 2013, 00:35 #14

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


16 Mar 2013, 00:30:03 zulus rakstīja:
KO var par to nobraukumu visiem piesieties un apgalvot, ka griezts. Mans E39, 1.registracija 99.gada novembris. Pa LVL ceļiem sāka ripot 2007.gada janvāris, uz tāfeles bija 137 000 ar kaut ko. Tagad ir 208 000 - nebraucu daudz, viens pats LV esmu vinju lietojis - arii visi bljaus, ka griests, kad izdomashu tirgot?
pats atvedi no vācijas ?
Offline
Driver
16. Mar 2013, 00:37 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Mar 2013, 00:35:38 Montana rakstīja:

16 Mar 2013, 00:30:03 zulus rakstīja:
KO var par to nobraukumu visiem piesieties un apgalvot, ka griezts. Mans E39, 1.registracija 99.gada novembris. Pa LVL ceļiem sāka ripot 2007.gada janvāris, uz tāfeles bija 137 000 ar kaut ko. Tagad ir 208 000 - nebraucu daudz, viens pats LV esmu vinju lietojis - arii visi bljaus, ka griests, kad izdomashu tirgot?
pats atvedi no vācijas ?

cilveks pats atveda un mums abiem par lielu parsteigumu starpiba bija par kadiem 120kkm, jeb lai labak skanetu gandriz 2x

edit: tas par to gadijumu, ko mineju

[ Šo ziņu laboja Driver, 16 Mar 2013, 00:37:28 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
16. Mar 2013, 00:38 #16

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nu no vācijas dīzeļi jau nāk tikai ar 270-290k nobraukumu dēļ ierobežojumiem vienkārši tās mašīnas viņuprāt ir izmetamas, bet mēs kā idiņi pērkam :d
Offline
zulus
16. Mar 2013, 00:40 #17

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Nu ja kads var pec shasijas pateikt man visu vesturi, varu ari nepaskopoties un iemest - nu vesturi pirms LV
Offline
Driver
16. Mar 2013, 00:47 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Mar 2013, 00:40:58 zulus rakstīja:
Nu ja kads var pec shasijas pateikt man visu vesturi, varu ari nepaskopoties un iemest - nu vesturi pirms LV

termalais ellas limenja devejs strada vai gljuko?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
6500
16. Mar 2013, 00:49 #19

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

iemet motorstundas,tulit apreikinasim kads tev noskrejiens

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
zulus
16. Mar 2013, 01:03 #20

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Jā, visi tik gudri Galvenais bildēs nākamreiz cītīgāk pedāļus un stūres papētīut vai vienkaŗši kaut ko tukši papļūtīt - pačotu pacelsii un "aparātu" izaudzēsi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo