Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: M57D25 raustās, slāpst nost!

AutorsZiņojums
Ruudis
19. Feb 2013, 14:20 #1

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Sveiki, esmu šeit jauniņais, droši vien jau ir runāts par šo tēmu, skatījos, bet nevarēju atrast! Tātad, ir e39 m57d25 dzinējs 2000.gada decembra izlaidums! Problēma ir tāda, ka mašina periodiski slāpst pati nost, stāvu pie sarkanā un ņem un noslāpst! Arī braucot tākā raustās un tajā brīdi ari degvielas patēriņš paceļas! Reizēm ir jātur kāja uz gāzes pedāļa un bremzes kopā! Man krīt aizdomas uz GMM, bet noteikti jau būtu droši vien jāslēdz pie kompja! Varbūt kādam ir kas sakāms par šo ķibeli?
Offline
edzhaans
19. Feb 2013, 14:22 #2

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

šitajā topikā uzprasi
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=21511
, vai arī
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=16922

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Feb 2013, 14:23:02 ]

Offline
kaadzis
19. Feb 2013, 14:27 #3

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

sāc ar degvielas filtra maiņu.
Offline
oskars11
19. Feb 2013, 14:29 #4

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

filtri, bākas sūknis, maģistrālais sūknis..
Offline
Ruudis
19. Feb 2013, 14:32 #5

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


19 Feb 2013, 14:27:51 kaadzis rakstīja:
sāc ar degvielas filtra maiņu.

Filtrs jauns, kā arī degviela tiek lieta normāla un līmenis tiek turēts ne zemak par 15l!
Aizmirsu piebilst, ka raustīšanās un gļukošana sākas apm.tad, kad dzinēja temp. ir apm. starp zilo un nākamo strīpiņu! Kad spiež grīdā, veras lupatā!
Offline
Mahars
19. Feb 2013, 14:38 #6

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

".ne zemāk par 15l" un tas skaitās normāli tiek turēts līmenis! 15l tas ir bākas apakšā kur maļas visi netīrumi.
Offline
Jonix
19. Feb 2013, 14:44 #7

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Vajag sākt ar pieslēgšanu pie diagnostikas un ne tikai kļūdu, bet arī tiešo mērījumu nolasīšanu. Šādi simptomi var būt degvielas sistēmas defektiem, arī nosprūdušai atgāzu recirkulācijai utt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kaadzis
19. Feb 2013, 14:46 #8

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


19 Feb 2013, 14:38:37 Mahars rakstīja:
".ne zemāk par 15l" un tas skaitās normāli tiek turēts līmenis! 15l tas ir bākas apakšā kur maļas visi netīrumi.

a kāda atšķirība vai tu turi 15 vai 30l? bākas sūknis tā pat atrodas apakšā pie visiem taviem netīrumiem.
Offline
Ruudis
19. Feb 2013, 15:12 #9

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


19 Feb 2013, 14:44:26 Jonix rakstīja:
Vajag sākt ar pieslēgšanu pie diagnostikas un ne tikai kļūdu, bet arī tiešo mērījumu nolasīšanu. Šādi simptomi var būt degvielas sistēmas defektiem, arī nosprūdušai atgāzu recirkulācijai utt.

Laikam būs jāpiebrauc pie jūzera driver, lai pačeko kas un kā, minēt un mainīt detaļas uz dullo nebūs tā labākā pieeja!
Offline
edzhaans
19. Feb 2013, 15:13 #10

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Feb 2013, 15:12:04 Ruudis rakstīja:

19 Feb 2013, 14:44:26 Jonix rakstīja:
Vajag sākt ar pieslēgšanu pie diagnostikas un ne tikai kļūdu, bet arī tiešo mērījumu nolasīšanu. Šādi simptomi var būt degvielas sistēmas defektiem, arī nosprūdušai atgāzu recirkulācijai utt.

Laikam būs jāpiebrauc pie jūzera driver, lai pačeko kas un kā, minēt un mainīt detaļas uz dullo nebūs tā labākā pieeja!

ar to arī vajadzēja sākt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo