Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 330d automātam dobja skaņa, kad atlaiž gāzi
Autors | Ziņojums |
says | | Kopš: 12. Feb 2013
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Sveiki,
pēc automātiskās ātrumkārbas remonta ir parādījusies dobja skaņa, kad atlaiž gāzi. Nomainīju kardāna krustu un karājošo gūltni, bet skaņa nepazūd. Kad motors ir slodzē skaņa izūd pilnībā, bet līdz ko atlaiž gāzi parādās diezgan nepatīkama skaņa. | Offline | | |
Goiko | | Kopš: 05. Jul 2004
Ziņojumi: 554
Braucu ar:
|
12 Feb 2013, 17:02:40 says rakstīja:
Sveiki,
pēc automātiskās ātrumkārbas remonta ir parādījusies dobja skaņa, kad atlaiž gāzi. Nomainīju kardāna krustu un karājošo gūltni, bet skaņa nepazūd. Kad motors ir slodzē skaņa izūd pilnībā, bet līdz ko atlaiž gāzi parādās diezgan nepatīkama skaņa.
pagriez skaļāk mūziku, bet jautājumu pārcel uz šo sadaļu | Offline | | |
m58 | | Kopš: 30. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 811
Braucu ar:
|
12 Feb 2013, 17:02:40 says rakstīja:
Sveiki,
pēc automātiskās ātrumkārbas remonta ir parādījusies dobja skaņa, kad atlaiž gāzi. Nomainīju kardāna krustu un karājošo gūltni, bet skaņa nepazūd. Kad motors ir slodzē skaņa izūd pilnībā, bet līdz ko atlaiž gāzi parādās diezgan nepatīkama skaņa.
Man ir tas pats tikai neremonteju kārbu bet gan mainīju sajūgu!domāju ka ta nav ne kardāna mufta,ne karājošais ne krusts bet gan miroņgalva kardāna galā kas skrūvējās pie reduktoralūk tā | Offline | | |
says | | Kopš: 12. Feb 2013
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Šī skaņa nevarētu būt saistībā ar kārbu? Lieta tāda, ka pirms kārbas remonta viss bija kārtībā!? Ceru, ka tā miroņgalva taisa to trobeli | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Problēmā būs lock-up. Pārāk vēlu izslēdzas. Velk līdzi motoru kārbai un rada lieku slodzi, kas tad arī izsauc to dobjo skaņu un gan jau nelielu vibrāciju.
Kur taisīja kārbu?
Brauc vien atpakaļ un stāsti.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
artE46 | | Kopš: 03. May 2011
No: Baldone
Ziņojumi: 449
Braucu ar: E46
| vel var būt ka reduktors ir nobeidzies | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| sataisīja kārbu un nobeidzās reduktors?
Kapēc, lai reduktors gaudotu atlaižot gāzi?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
says | | Kopš: 12. Feb 2013
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Domāju, ka būs vainīgs tas lock up, jo tik tiešām liekas, ka pat bremzējot kārba ir slodzē un jūt, kā pārslēdzas ātrumi. Ir jūtama bremzēšana ar motoru.
Paldies par atbildi, jo man jau vienā brīdī rokas nolaidās | Offline | | |
|
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Hvz, kāpēc lai reduktors gaudotu, atlaižot gāzi, bet man ir viens tāds reduktors, kas tieši tā arī dara. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| o.k. labi reduktors var arī gaudot, bet šajā reizē tas par visiem 90% ir lockup. Velk līdzi dzinēju.
neprofesionāli atrestaurēta kārba.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
says | | Kopš: 12. Feb 2013
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Auto aizvedu atpakaļ uz karbu servisu!
Cik dziļa ķirurģiska iejaukšanās nepieciešama, lai novērstu šo lock up problēmu? Kārba jāņem nost? | Offline | | |
m58 | | Kopš: 30. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 811
Braucu ar:
| Nu un manuālim ar tā pati problema kārbā?vai tomēr reduktors? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| manuālim nav muftas un nav lockup. Tā ka nē!
Varianti kāpēc tas automāts neiet kā vajag ir divi:
Vienā variantā jāņem nost kārba un jātaisa mufta, otrā variantā tikai solenoīdu bloks (tikai karteris).
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
m58 | | Kopš: 30. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 811
Braucu ar:
| Nu tad manā gadījumā reduktors? | Offline | | |
says | | Kopš: 12. Feb 2013
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Bija lockup vainīgs. Visas vibrācijas un trokšņi pazuda. Paldies | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|