Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW E60/E61 - Audi A6 C6 (2007-2009)
Autors | Ziņojums |
232 | | Kopš: 05. Feb 2007
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Sveicināti,
Lūdzu palīdzēt ar plusiem/mīnusiem vienam auto attiecībā pret otru. Dotajā mirklī esmu pilnīgi pa vidu. Abi vienādi.
Skatos minētos auto +/- 2008 gads, benzīns.
Galvenā prioritāte būtu uzticamība un komforts.
Kādi viedokļi, personīgā uzturēšanas pieredze. Konkrēto auto slimības, biežāk sastopamās kaites u.tml.
Varbūt varat ietekt kādu konkrētu motoru, no kura izvairīties, vai, tieši pretēji - tas ir veiksmīgs.
Principā, jebkurš inside info būs noderīgs.
Paldies. | Offline | | |
232 | | Kopš: 05. Feb 2007
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Par pilnpiedziņas/pakaļpiedziņas atšķirībām ir puslīdz saprotams, paldies.
Kādi citi komentāri, varbūt?
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
| 5eram dizains smukāks vēl šodien
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
232 | | Kopš: 05. Feb 2007
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Varu gan piekrist, gan nepiekrist. Bet, paldies, dizains nekādi neietekmē izvēli.
Tāpat kā stereotipi, prestižs, karma...
Vairāk biju cerējis uz konstruktīviem komentāriem no personīgas pieredzes. Varbūt kādam ir bijusi tā laime būt īpašniekam gan vienam, gan otram auto.
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību, uz ko pievērst uzmanību komplektācijā, u.tml.
Jebkas, ko cilvēks apskatot, pārbaudot un izbraucot pāris km ar auto nevar sajust, uzzināt, pamanīt.
Paldies.
| Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
24 Jan 2013, 14:21:33 232 rakstīja:
Varu gan piekrist, gan nepiekrist. Bet, paldies, dizains nekādi neietekmē izvēli.
Tāpat kā stereotipi, prestižs, karma...
Vairāk biju cerējis uz konstruktīviem komentāriem no personīgas pieredzes. Varbūt kādam ir bijusi tā laime būt īpašniekam gan vienam, gan otram auto.
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību, uz ko pievērst uzmanību komplektācijā, u.tml.
Jebkas, ko cilvēks apskatot, pārbaudot un izbraucot pāris km ar auto nevar sajust, uzzināt, pamanīt.
Paldies.
Bez jēlībām šeit pa reizei uzrodas arī kāds prātīgs komentārs. Diemžēl pats nevarēšu neko ieteikt vai neieteikt, taču nedaudz pacietības un arī kāds sakarīgs komentārs būs.
Lai veicas
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Arī pamazām interesējos par A6. Esmu jautājis gan Audi centra večiem, gan Auto Union Rihardam - visi iesaka 3.0 dīzeli. Rihards teica, ka benzīnniekiem ķēdes mēdzot izstiepties un paliels čakars un izmaksas, lai nomainītu. Ar Allroadiem esot krietni labāk, kā bija - esot attapušies pumpējamajiem amīšiem putekļgumijas uzlikt
Ā, un pats galvenais - benzīnniekiem nevar tā vienkārši gāzi uzlikt! | Offline | | |
Puxxx | | Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| kāds budžets paredzēts auto iegādei? jo meklēt 2009 e60 ir neprāts - tad kāp iekšā f10 un miers!
audi, ja būs pilnpiedziņā un ar lielu motoru, tad remonts piekarei būs nedaudz dārgāks par līdzvērtīgu bmw! bmw iespējami elektro gļuki vairāk!
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! | Offline | | |
Dzega | | Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| Pēc pieredzes Audi 3.2 fsi motori mēdz būt problemātiski. Divām no trīs mašīnām ar šo motoru, kuras bijušajas personīgajā vai apkārtējo valdījumā bija problēmas. Kā nākas nesrādāja visi cilndri un zuda jauda/pieauga degvielas patēriņš. Problēma sākās pie nobraukuma zem 100 tūkstošiem un to atrisināt nemācēja ne dīlercentrs Auto Rīga, ne dažādi citi servisi.
P.S. Auto bija pirkti jauni Rīgā, noslīkušu braļuku variants atkrīt. | Offline | | |
|
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Teorētiski uzlikt var gāzi FSI motoram, bet tas maksā ievērojamu $$$ un ieguvums ir minimāls.
Audi 3.0d ir dažas lietas no kā jāuzmanās:
- ieplūdnieka swirļi, kurus nevar kā BMW izņemt ārā. Bet cik lasīju tad tagad ir pieejami pietiekoši lēti remontkomplekti.
- Pirmajiem gadiem stiepjās ķēdes. Lai nomainītu jāņem motors ārā. Detaļās ne tik daudz $$$ cik darbā aiziet.
- DPF, bet te arī ir risinājumi.
- mēdz brukt inžektori, augstspiediena sūkņi
- motors ja izbeidzas, nav remontējams. T.i. cilindru sienas ir ļoti plānas.
A6 Avantam jāuzmanās un pārplīsušām/aizsērējušām aizmugurējā loga mazgāšanas trubām. Apakšā esot MMI kompis, maksājot diezgan solīdu summu.
Pats arī patlaban esmu līdzīgu auto meklējumos. | Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| te par audjiku runaats:
http://www.drive.ru/talk/4f1490d209b602e026000006.html
manupraat uzticamiiba nav audi un bmw laucinjs, tur jau pie japaanjiem jaaiet: | Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| http://www.drive.ru/picks/50fe37fdb72142064a00002d.html
| Offline | | |
232 | | Kopš: 05. Feb 2007
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Paldies, jau kaut kas interesants!
Dīzeļi neinteresē principā. Ja kaut kas jūk, tad jārēķinās ar relatīvi lielākām klapatām, kā benzīnniekam. Benzīni tomēr ir vienkāršāki. Tā taču ir?
Tāpat, ar autiņu tiks diezgan maz braukāts, tapēc, uzskatu, ka labāk būtu benzīnnieks. Vai pareizi?
e60 skatoties iekš ss, šausmonīgi maz benzīnnieku pārdošanā. Vieni dīzeļi. Ir nojausma, kapēc tā?
Kā varat komentēt izvēli starp e60 benzīniem 3.0 un 2.5?
Un kas notiek ar X-drive? No tiem labāk pa gabalu?
Piemēram, šis:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gbfcc.html
Vienīgais, ko es saprotu no aprīkojuma, ka šim ir mazā navigācija, vai kā viņu lai sauc. Mazais ekrāns. Kāda atšķirība starp mazo un lielo ekrānu? Tās jau nav tikai collas, tur ir arī kaut kādas funkcionālas atķširības, kā saprotu?
Tā, un šim, laikam, nav arī komfortsitze?
Bet ir keyless go? Poga, kā redzu, ir, bet arī atslēga ir slēdzenē.
Budžets līdz 11k. Max 12.
f10 kosmoss. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| !11-12 k EUR vai Ls? Ja eur, tad ņenužna tev 2008. gada mašina pa 11 eur, poverj mne naslovo | Offline | | |
232 | | Kopš: 05. Feb 2007
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/blikm.html
Šis, piemēram, kā saprotu:
Komfortsitze.
Vecā AK ručka (kas man vēl par to būtuj āzin?)
Multimēdiju ekrāns, nevar saprast - lielais vai mazais?
Budžets latos.[ Šo ziņu laboja 232, 24 Jan 2013, 15:40:25 ] | Offline | | |
Martiii | | Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2013, 15:40:06 232 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/blikm.html
Šis, piemēram, kā saprotu:
Komfortsitze.
Vecā AK ručka (kas man vēl par to būtuj āzin?)
Multimēdiju ekrāns, nevar saprast - lielais vai mazais?
Budžets latos.
Tas nav facelifts,
līdz ar ko vecās lampas priekšā un aizmugurē. Labāk jau būtu ar jauno ručku, bet tā pat mēdz uzpledēt kārbas problēmas. Tam ir mazais ekrāns, līdz ar ko naf Profesionālās navigācijas | Offline | | |
232 | | Kopš: 05. Feb 2007
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Ko nozīmē profesionālā navigācija?
Jaunā AK ručka - tur nāk arī uzlabota kārba, vai kāda funkcionalitāte?
Par ko vēl var spriest pēc jaunās AK ručkas, vai kādām citām vizuālām atšķirībām? | Offline | | |
|
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
24 Jan 2013, 18:56:55 232 rakstīja:
Ko nozīmē profesionālā navigācija?
Jaunā AK ručka - tur nāk arī uzlabota kārba, vai kāda funkcionalitāte?
Par ko vēl var spriest pēc jaunās AK ručkas, vai kādām citām vizuālām atšķirībām?
The LCI (Life Cycle Impulse) model was released in 2007. This LCI model included a facelift of the front and rear end of the vehicle. This update included a new front bumper, fog lights, headlights, tail lights and trunk. The interior was also slightly remodelled as well and included changes to door handles, position of power window buttons, updated iDrive with shortcut buttons(for late 200 models, sleeker gear change lever for the auto transmission. Besides these changes, the 5 Series gained new engines, transmission and an updated iDrive from the BMW X5. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
24 Jan 2013, 18:56:55 232 rakstīja:
Ko nozīmē profesionālā navigācija?
http://www.youtube.com/watch?v=6f8vZEwvh48 | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Te trūkst koments - "Par to naudu var nopirkt ahūni labu un piepakotu E39" | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
24 Jan 2013, 19:58:35 BMW530 rakstīja:
24 Jan 2013, 19:53:50 edzhaans rakstīja:
Te trūkst koments - "Par to naudu var nopirkt ahūni labu un piepakotu E39"
Kāpēc e39?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/ankxx.html
530tais, kā es šito varēju neiedomāties
Benzīns, budžetā iekļaujas
Ja pa tēmu runājam iegriezies E60 topikos, tur bija rakstītas diezgan dauzas kaites: tehniskas, elektroniskas, uz kura gada tās tika novērstas, utt. Tikai pameklēt vajag
[ Šo ziņu laboja edzhaans, 24 Jan 2013, 20:04:02 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|