Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 320iA E46 lēkā apgriezieni
Autors | Ziņojums |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Sveika tauta!
Lieta sekojoša...
BMW e46 2.0 benzīn motors, automāts.
Braucot lēkā apgriezieni, pie visiem robiem. Tukšgaitā viss ok. Paši ātrumi pārslēdzas ideāli (nemanot). Nav ne sitieni ne arī kādi citi trokšņi. Pārslēdzot manuāli daudz mazāk jūtams, ka lēkā. Uz kompja kļūdas neuzrāda un arī uz paneļa nekāds lieks simbols nedeg. Kur sākt meklēt vainu? Kārbai gals?
Cik izskatās tad kārbai eļļas nav mainītas no auto dzimšanas.
Ir sporta filtrs, kurš neizskatās diez cik labs (iekšpusē viss sietiņš aprūsējis). Priekšā viens suports bišk sprūst (bet tas tiks novērst). Lielā truba pie gaisa masas mērītāja ir smēreta ar germētiku (laikam bijusi sasprēgājusi). Varbūt šie ir problēmas cēļoņi? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| masinas raustisanu ari juti vai tikai redzi, ka leka apgriezieni?
Varetu but mufta - starp motoru un karbu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Mazliet var manīt arī braucot tai brīdī kad raustās tie apgriezieni uz augšu un uz leju.
P.S. Kas ar to muftu varēja notikt? Un ja tā ir mufta tad kā to var labot?[ Šo ziņu laboja daemon, 21 Jan 2013, 22:48:56 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Vajag raksturot problēmu konkrētāk. Nesapratu tad kurā brīdi raustās tie apgriezieni, pārslēdzot ātrumus vai vienkārši konstantā ātrumā braucot?
JA mufta ir beigta, tad jāņem nost kārba un pats muftas remonts nedaudz virs 100ls.
Bet parasti ja mufta ir beigta nevar just, ka mašīna raustītos. tik vien kā tahometrs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Principā vairāk uz tahometru. Mainās motora skaņa (tā kā parasti kad ir slodzē un pie brīvas ripināšanas). Uz pašu auto gaitu īsti nevar manīt. Vienīgi var mazliet just ka auto iet mazliet bremzīgāk un brīvāk tai brīdī kad nostaigā tie apgriezieni. Dodot gāzi virsū viss normāli un nekas nestaigā. [ Šo ziņu laboja daemon, 23 Jan 2013, 01:05:51 ] | Offline | | |
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| Kārbas hidromufta - atsevišķos gadījumos var just arī reāli uz mašīnas to apgriezienu raustīšanos. | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Cik noprotu tā hidromufts ir atsevišķi maināma vai tikai remontejama?
P.S. Tas kaut ko dotu ja nomainītu kārbai eļļu?[ Šo ziņu laboja daemon, 23 Jan 2013, 01:09:08 ] | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Vēl jo projām šī problēma aktuāla!
Visu laiku braucu manuālajā režīmā, jo tad problēmas nav. Izņemot tad kad brauc pa šoseju. Tad mazliet var just pie lielāka ātruma apgriezienu nostaigāšanu.
+ esmu pamanījis, ka kamēr motors nav uzsilis līdz darba temperatūrai viss darbojas nevainojami.
P.S. varbūt tomēr ir kāda jēga apskatīties kas notiek ar eļļu un filtru kārbā? [ Šo ziņu laboja daemon, 27 Jul 2013, 13:01:07 ] | Offline | | |
|
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4325
Braucu ar:
| Vecit, tu pus gadu jau brauka ar shadu problemu un doma, ka paliks labak? Nu tak noziedo 10 ls un aizbrauc parbaudi auto, foruma neviens tev precizi nepateiks | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Diemžēl jā.
No tā pus gada apmēram kopā kādus 3 mēnešus auto ir dzīvojies pa servisu kur veicu dažādus citus uzlabojumus. Pa cik braucot manuāli dižas problēmas nebija tad par to neiespringu. Bet tagad pienācis laiks savest kārtībā arī kārbu tāpēc jautāju forumiešiem ar ko sākt. Vienkārši varbūt te vēl kādam ir tāda pati problēma bijusi ar kuru ir ticis galā. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4325
Braucu ar:
| Pec simptomiem jau varetu but mufta, bet taja pasha laoika, ja tu aizbrauksi uz servisu un teiksi: "man chali foruma teica,ka ta ir mufta", diez ko labi nebus, vel jo vairak, ja ta nebus mufta | Offline | | |
iwo | | Kopš: 19. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: TOYOTA AVENSIS
|
29 Jul 2013, 12:12:56 Asch rakstīja:
Pec simptomiem jau varetu but mufta, bet taja pasha laoika, ja tu aizbrauksi uz servisu un teiksi: "man chali foruma teica,ka ta ir mufta", diez ko labi nebus, vel jo vairak, ja ta nebus mufta
aizbrauc uz SENSON auto diagnostiku, viss Tev taps skaidrs | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4325
Braucu ar:
|
29 Jul 2013, 13:21:33 iwo rakstīja:
29 Jul 2013, 12:12:56 Asch rakstīja:
Pec simptomiem jau varetu but mufta, bet taja pasha laoika, ja tu aizbrauksi uz servisu un teiksi: "man chali foruma teica,ka ta ir mufta", diez ko labi nebus, vel jo vairak, ja ta nebus mufta
aizbrauc uz SENSON auto diagnostiku, viss Tev taps skaidrs
nu var uz Senson, var ari citur, galvenais, lai vispar kko dara, nevis dragaa ar tadu ka ir | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Domāju, ka neviens īsti nevarēs precīzi atbildēt kas par problēmu. Jo simptoms ir viens, bet problēmas risinājums tam visam var būt jeb kāds.
Esmu jau apbraukājis vienu otru meistaru un neviens precīzi nevar pateikt kas tieši par vainu.
Apmēram, apmēram bet ne konkrēti...
Pagaidām esmu nonācis pie tā, ka vai nu - drosele jātīra, eļļa kārbā ir savu laiku nokalpojusi, kaut kas ar elektroniku (kompi savstarpēji nesaprotas)vai nu pati kārba ir metama.
Mazliet jāpafilozofē kāpēc kārba pati par sevi slēdzas ideāli gan auksta gan silta, bet kad uzsilst tad sāk mētāt tikai un vienīgi apgriezienus (un arī tikai pie slodzes). Pats vairāk sliecos uz to, ka eļļa ir atstrādājusies.
Sākšu no viena gala un tad jau redzēs kas beigās būs pie vainas. | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Nu tad tā!
Šodien nomainīju kārbu...
Problēma ar apgriezienu staigāšanu pazuda. Viss slēdzas un darbojas nevainojami.
Cik sapratu tad defekts nebija pašā kārbā bet tā saucamajā kārbas hidrotransformatorā jeb prosti sakot muftē. Bet tā kā dabūju kārbu pa saldu ciparu jau ar visu mufti tad nomainīju pilnīgi visu, jo parunāju ar cilvēku kas man visu mainīja - tad, atsevišķi likt tikai pašu mufti no citas kārbas arī esot riskanti. Salikt visu varēs tikai var gadīties, ka auto uz priekšu nekustēs.
+ vēl manā gadījumā varēja būt arī pie vainas tas, ka spararatam nāk pieskrūvēts tāds biezs metāla trīstūris savu kārt tas nāk pieskrūvēts pie tās mufts...
un mana braucamā ratam bija visas trīs skrūvvietas nolūzušas tā, ka reāli mufts ne pie kā nebija pieskrūvēta.
Liels paldies lietotājam martinnsh kurš mazliet apgaismoja par to uz kuru pusi sākt meklēt un rakt.
Kā arī pārējiem lietotājiem kas uz to pusi izteica minējumus. [ Šo ziņu laboja daemon, 04 Aug 2013, 19:09:03 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|