Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 benzīna dzinēja čipošana

AutorsZiņojums
skandinavs
15. Jan 2013, 14:02 #1

Kopš: 26. May 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 11

Braucu ar: E39 523i benz./gāze

Kāds varbūt var padalīties pieredzē ar e39 benzīnnieku čipošanu!?
Tikko nočipoju savu 523i 170hp manuālā kārba. Gāzes pedālis tagad jūtīgāks, nevajag tik daudz spiest lai dabūtu ātrumu. Pēc parametriem jauda klāt 10 % aptuveni 187 hp tagad bišk dinamiskāks palicis. Lielas atšķirības nav, tā ka varētu teikt ...wow iet lopā. Patēriņam pa taisnu gabalu ar vajadētu būt mazākam par 10 % ti nepilns litrs.
Offline
Castor
15. Jan 2013, 14:05 #2

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Ja tev iemests standarta čips ar drusku izmainītām līknēm, tad tā jauda ir vairāk placebo efekts. No individuāli regulēta gan ir jēga. Noteikti apgriezienu ierobežotājs arī ir pacelts :līki_vārsti_reising_tīm:
Offline
Kaross
15. Jan 2013, 22:42 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jan 2013, 14:05:31 Castor rakstīja:
Ja tev iemests standarta čips ar drusku izmainītām līknēm, tad tā jauda ir vairāk placebo efekts. No individuāli regulēta gan ir jēga. Noteikti apgriezienu ierobežotājs arī ir pacelts :līki_vārsti_reising_tīm:


Un kas tad individuāli regulētā tiek darīts citādāk? Tāpāt tiek "izmainītas "līknes"". ja tā to vispār var nosaukt.

Parasti standarta ne-turbo benzīnam no individuāli regulēta čipa nav nekādas jēgas, ja motoram netiek veiktas izmaiņas.
Bet ja nu interesē individuāls čips, PM.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
edzhaans
15. Jan 2013, 22:47 #4

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja gribi jaudu tev vajag M50 ieplūdes kolektoru. Lielākais, kas atņem M52niekam jaudu ir mazais ieplūdnieks. Čipot atmosfērisko liela jēga neesot, cik te tantes runā..
p.s. Ja tev ir M52B25TU tad ieplūdes kolektora swaps neiet krastā.
p.s.s. Nomaini gaisa filtru uz tīru, nomaini eļļu uz full synthetic, samaini sveces. Būs kudiš efektīvāk par mistisku čipu.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 15 Jan 2013, 22:50:02 ]

Offline
Locis
15. Jan 2013, 23:19 #5

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Viss kaut ko jūtu,bet čipu necik nejutu uzm52b25 un taisīju tikai tāpēc,ka pa velti bija paredzēts.
Offline
skandinavs
16. Jan 2013, 12:58 #6

Kopš: 26. May 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 11

Braucu ar: E39 523i benz./gāze


15 Jan 2013, 22:42:55 Kaross rakstīja:

15 Jan 2013, 14:05:31 Castor rakstīja:
Ja tev iemests standarta čips ar drusku izmainītām līknēm, tad tā jauda ir vairāk placebo efekts. No individuāli regulēta gan ir jēga. Noteikti apgriezienu ierobežotājs arī ir pacelts :līki_vārsti_reising_tīm:


Un kas tad individuāli regulētā tiek darīts citādāk? Tāpāt tiek "izmainītas "līknes"". ja tā to vispār var nosaukt.

Parasti standarta ne-turbo benzīnam no individuāli regulēta čipa nav nekādas jēgas, ja motoram netiek veiktas izmaiņas.
Bet ja nu interesē individuāls čips, PM.


Man ir individuāli taisīts čips, kurā mainītas līknes/degvielas karte utt. Arī sveces samainīju uz vienkontakta un pieregulēju atstarpi, jo braucu ar LPG un gāzei vajag mazāku atstarpi, tā gudras tantes saka, uz gāzi jaudas zudumus vismaz neizjūtu. Arī pēc gaisa filtra nomaiņas uz sporta jau likās, ka kolektors vairāk tiek pie gaisa un labāk lec uz priekšu! Noteikti lielāks efekts būtu ja ieliktu dārgas platīna sveces!
Offline
skandinavs
16. Jan 2013, 13:03 #7

Kopš: 26. May 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 11

Braucu ar: E39 523i benz./gāze


15 Jan 2013, 23:19:14 Locis rakstīja:
Viss kaut ko jūtu,bet čipu necik nejutu uzm52b25 un taisīju tikai tāpēc,ka pa velti bija paredzēts.


Tagad arī grūti pateikt, jo sniegs ielās un plikais asfalts arī slidīgs, bet neliela atšķirība ir... gāzes pedāli nevajag tik daudz iespiest grīdā kad jau ņem virsū apgriezienus! Un + vēl sajūgs jāmaina, jo tagadējais bišk sāk slidēt!
Offline
KeX
16. Jan 2013, 13:19 #8

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

nekad īsti tai čipošanai neesmu ticējis, jāmet virsū regulējamais kompis un miers..
Offline
edzhaans
16. Jan 2013, 17:51 #9

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja tā nopietni pieiet, viss prikols jaudai slēpjas sadalenēs, tieši M52,M50 Tad jāsāk domāt par individuālu tūningu uz stenda, manuprāt. Dārgi tikai.
Un kas tas tev par sporta filtru, tas kurš motora telpas gaisu sūc iekšā ? Vai arī esi aizsargsienu arī uzlicis ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo