Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 32 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Mazliet par daudz nāk melnie kvēpi un raustās apgriezieni

AutorsZiņojums
edw
09. Dec 2012, 12:39 #1

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: E70

Mans auto 320D, M47TU

Viss sākās pēc apkopes, sveču maiņas, gaisa filtra, eļļas maiņas un vēl šādiem tādiem sīkumiem piekarē.

Pēc laika ievēroju, ka auto sāk raustīties apgriezieni, kad apstājos pie kāda luksafora, vai arī sildot auto var dzirdēt, kā dzinējs nevienmērīgi darbojās, bet tas auto uzsila un viss itkā aizgāja normāli. Sākuma nepievērsu uzmanību tam, jo domāju, ka beigtais termostats pie vainas, bet nomainot, secinu, ka nekas nemainās ar šo lietu. Pie brīžos kad tie apgriezieni staigā (stāvot uz vietas) no izpūtēja nāk kvēpi.

Pēdējā laikā ar vien biežāk sāka parādīties šī problēma un pat pie silta motora, tad nu sāku meklēt vainu.

Tika noņemts ieplūdes kolektors, lai pārbaudītu vai viss ok salikts, pēc sveču maiņas, secināts, ka ieplūdes kolektors kapitāli aizdirsts, un tas vārsts kas nāk pie viņa klāt (EGR?!?) vispār nekustās, iesprūdis aizvērtā stāvoklī, tad nu tas viss tika iztīrīts un vārsts kustās. Kopā tika izkasīts ārā 2 pilnas saujas kvēpu no kolektora.




Tad salikts viss atpakaļ, doma, ka kaut kur izpūtējs laiž garām, pielaižu, bet nu viss itkā okay. Nekur nekas garām nelaida, bet nu apgriezieni staigā.

Tad izmaucu līkumu, lai nočekotu kādi uzlabojumi, ka tas vārsts sācis stādāt, secinājums - daudz labāks cēlies. Labākais, ka te visi saka, ka amputējot EGR vārstu, auto pieaug jauda un paliek klusāks, man tieši pretēji, panākot, ka viņš darbojas, motors palika klusāks un daudz labāks cēliens!

Bet atbraucot atpakaļ uz boksu, auto sāk raustīties un noslāpst, pielaižu atpakaļ, ielieku D un stāvu, atkal sāk raustīties un noslāpst.

Tad tiek secināts, ka atvienojot vakuuma trubiņu no tā vārsta, apgriezieni staigā minimāli, bet neslāpst nost.

Pēc laika pieliekam atpakaļ vakuuma trubiņu un atkal viss okay. Apgriezini pat ok, izbraucu no boksa, uzmetu tur pat 3 saulītes un bļa atkal noslāpst!

Tad braucu, slēdzu pie kompja. Secinājums viens, pie slodzes D (stāvot uz vietas) tiek pārliets 1. un 3. cilindrs, proporcionāli brīžiem uz 2. un 4. tiek padots pa maz degvielas. Parkingā arī pārlej, bet nav tik traki.
Visas gaisa padeves, degvielas spiedieni utt ir okay, vismaz tā kompis rāda.
Uzgāzējot uzreiz degviela visos cilindros izlīdzinās. Atvienojot vakuuma trubiņu no tā vārsta arī tik traki 1. un 3. cilindru nepārlej.


Sāk likties, ka pārliešana notiek uzreiz pēc auto pielaišanas vai arī pēc tam kad tā labi iedots grīdā. Bet nu par šo vēl neesmu drošs.

Bet tā vien šķiet, kaut kas kaut kur nav okay ar gaisa padevi.

Kādas ir jūsu domas par šo visu?

[ Šo ziņu laboja edw, 09 Dec 2012, 12:40:17 ]

Offline
MarC
09. Dec 2012, 13:07 #2

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

a kāpēc tas sūds rokā jāņem? patīkama konsistence?

[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Dec 2012, 13:09:00 ]

Offline
edw
09. Dec 2012, 13:08 #3

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: E70

Tā pat rokas bija netīras
Offline
artursz
09. Dec 2012, 13:28 #4

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

sprauslas, gaisa mērītājs..
Offline
qa
09. Dec 2012, 13:39 #5

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1409

Braucu ar:


09 Dec 2012, 13:08:17 edw rakstīja:
Tā pat rokas bija netīras

EGR vispar klape ciet(lai atgazes neiet uz iepludnieku),ja normali rakstas atgazu kontrole uz TA. Nezinu par 320d,bet teiktu,ka gaisa meritajs vai suknim vadibas bloks.
Offline
edw
09. Dec 2012, 14:04 #6

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: E70

Ja pareizi atceros tagad, tad atvienojot gaisa masas mērītāju, tā pat pārlēja.
Pārbaudīšu vēlreiz katrā ziņā.

Tikko biju izmest pāris km līkumu, tikko pielaižot auto viss ok, nekas neraustās apgriezieni normāli, sākot mazliet uzsilt, sāk minimāli peldēt apgriezieni, nobraucu 2km, iebraucu alfas daudzstāvu stajankā, parkojos atmuguriski, tā lēnām ripoju, nespiežot gāzi, un atkal noslāpst :@
Offline
Locis
09. Dec 2012, 14:17 #7

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11288

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Loģiski,ka Tev gāja labāk dēļ tā,ka iztīriji kolektoru no tādas čupas kvēpu,nevis dēļ tā,ka EGR sāka virināties.
Offline
edw
09. Dec 2012, 14:20 #8

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: E70

Aha, un otram 320d, tikai vecās paaudzes motoram, kuram bija nonākusi vakuuma trubiņa no EGR, to pieliekot atpakaļ arī parādījās daudz labāks rāviens, bet nu jā, tīrā sagadīšanās

Papildināts:

Tikko atvienots gaisa masas mērītājs un izmests līkums, motors neslāpst nost, apgriezieni pa brīdim minimāli peld, bet nav tik traki kā ar gaisa masas mērītāju.
Dotajā brīdī nebija kompis, lai nočekotu, ko tas rāda.
Uz vakaru ir sadabūt gaisa masas mērītājam donors un tad skatīsimies tālāk.

[ Šo ziņu laboja edw, 09 Dec 2012, 15:53:47 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo