Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Dīvainas lietas ar pečku E39 1997.gads 528i

AutorsZiņojums
Makslinieks
20. Nov 2012, 22:46 #1

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Sveiki, kungi!

1. Šovakar braucu un pamanīju, ka blakussēdētājam pūš karstu gaisu (tādu kā vajag), bet vadītāja pusē pūš remdenu.... Auto ir ar klimata kontroli. Kad palielina dzinēja apgriezienus, arī vadītāja pusē sāk pūst karstu gaisu, bet uz mazajiem apgriezieniem darbinot, pēc kādām desmit sekundēm atkal sāk pūst remdenu gaisu.... Tad atkal nedaudz pagāzējot sāk pūst karstu gaisu, bet pēc tam atkal remdenu.... Ja būtu škidruma līmenis par maz vai ūdens sūknis pagalam, tad taču abās puses vajadzētu pūst remdenu gaisu uz mazajiem apgriezieniem vai ne? Ja pečkas vārsti gļukotu, tad atkal jautājums, kādēļ uzgāzējot (aptuveni 1200 līdz 1500 apgriezieni mintē) sāk pūst karstu gaisu???

2. Vēlējos zināt, kur panelī ir redzams (ja vispār ir redzams), ka trūkst dzesēšanas šķidruma līmenis? Auto ir ar, tā saucamo, mazo displeju (bez borta paziņojumiem)? Uz aci skatoties izplešanās traukā, liekas, ka ir aptuveni līdz pusei (aukstam). Tā jau, laikam skaitās, ka ir pietiekami...?

Dodiet, ldzu, kādu padomu, kas varētu būt pie vainas šādai ērmīgai darbībai??? Meklētājā tā īsti šādu tēmu neatradu.

[ Šo ziņu laboja Makslinieks, 20 Nov 2012, 22:47:52 ]

Offline
Peecis
20. Nov 2012, 22:50 #2

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Nov 2012, 22:46:52 Makslinieks rakstīja:
Sveiki, kungi!

1. Šovakar braucu un pamanīju, ka blakussēdētājam pūš karstu gaisu (tādu kā vajag), bet vadītāja pusē pūš remdenu.... Auto ir ar klimata kontroli. Kad palielina dzinēja apgriezienus, arī vadītāja pusē sāk pūst karstu gaisu, bet uz mazajiem apgriezieniem darbinot, pēc kādām desmit sekundēm atkal sāk pūst remdenu gaisu.... Tad atkal nedaudz pagāzējot sāk pūst karstu gaisu, bet pēc tam atkal remdenu.... Ja būtu škidruma līmenis par maz vai ūdens sūknis pagalam, tad taču abās puses vajadzētu pūst remdenu gaisu uz mazajiem apgriezieniem vai ne? Ja pečkas vārsti gļukotu, tad atkal jautājums, kādēļ uzgāzējot (aptuveni 1200 līdz 1500 apgriezieni mintē) sāk pūst karstu gaisu???

2. Vēlējos zināt, kur panelī ir redzams (ja vispār ir redzams), ka trūkst dzesēšanas šķidruma līmenis? Auto ir ar, tā saucamo, mazo displeju (bez borta paziņojumiem)? Uz aci skatoties izplešanās traukā, liekas, ka ir aptuveni līdz pusei (aukstam). Tā jau, laikam skaitās, ka ir pietiekami...?

Dodiet, ldzu, kādu padomu, kas varētu būt pie vainas šādai ērmīgai darbībai??? Meklētājā tā īsti šādu tēmu neatradu.

Pārbaudi elektrisko cirkulācijas sūknīti.
Offline
Makslinieks
20. Nov 2012, 22:53 #3

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?

Iepriekš paldies!
Offline
Peecis
20. Nov 2012, 23:10 #4

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?

Iepriekš paldies!

Sūknītis ir viens. Double vanos dzinējam atrodas pie radiatora apakšas. Nezinu, vai Tavam single vanos ir turpat.
Offline
Makslinieks
20. Nov 2012, 23:27 #5

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Ok, to es varētu paskatīties, kur tas atrodas.... Tikai dīvaini, ka vienā pusē viss kā nākas (karsts), bet otrā remdens.... Ja sūknis viens un nestrādā, tad taču vajadzētu abās pusēs būt vienādi remdenam. Un kā jau teicu, kad uzgāzē siltums parādās arī vadītāja pusē.... Kaut kāds murgs.... Ja pie vainas būtu vārsts (vai krāns), tad taču nevajadzētu nekam mainīties arī uzgāzējot???

Līmenis varētu to ietekmēt? Kā jau iepriekš rakstīju, aukstam izskatās, ka iizplešanās traukā šķidrums ir līdz pusei (aptuveni).... Varbūt nedaudz jāpielej? Vienreiz gadījās, kad braucu ar otru BMW E38 740i, M62, 99.g. Pārplīsa izplešanās trauks un sāka dzīt ārā šķidrumu.... Ja nemaldos, tad siltums no sākuma pazuda vadītāja pusē... Varbūt ko jaucu, tas bija pirms kādiem pāris gadiem, īsti vairs neatceros. Dīvaini kaut kā...
Offline
Artis_D
20. Nov 2012, 23:33 #6

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

pečkas vārsti tur ir čau
Offline
Makslinieks
21. Nov 2012, 09:09 #7

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


20 Nov 2012, 23:33:49 Artis_D rakstīja:
pečkas vārsti tur ir čau


Varbūt Tev taisnība... Tomēr diez ko izsmeļosi neizklausās. Nevag tikai apvainoties, bet vai var lūgt savu komentāru argumentēt? Atkritīs nevajadzīga sarakste ar "kādēļ tā? -> Man tā liekas -> Kādēļ Tev tā liekas? -> Tādēļ, ka bija līdzīga problēma -> Kāda bija Tava problēma ))" u.t.t.

Kāds sakars abiem pečkas vārstiem ar to, ka vienā pusē pūš remdenu gaisu (uz mazajiem apgriezieniem)?
Offline
Tune-L
21. Nov 2012, 10:28 #8

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


21 Nov 2012, 09:09:25 Makslinieks rakstīja:

20 Nov 2012, 23:33:49 Artis_D rakstīja:
pečkas vārsti tur ir čau


Varbūt Tev taisnība... Tomēr diez ko izsmeļosi neizklausās. Nevag tikai apvainoties, bet vai var lūgt savu komentāru argumentēt? Atkritīs nevajadzīga sarakste ar "kādēļ tā? -> Man tā liekas -> Kādēļ Tev tā liekas? -> Tādēļ, ka bija līdzīga problēma -> Kāda bija Tava problēma ))" u.t.t.

Kāds sakars abiem pečkas vārstiem ar to, ka vienā pusē pūš remdenu gaisu (uz mazajiem apgriezieniem)?


Tie ir pechkas vaarsti !
Katrs vaarsts regulee temperatuuru savai pusei un viens aciimredzot iestreegst ! Jauni maksaa ap 80-90 ls un vecus nav jeegas likt
Taa notiek, ja staajas dzimumattieciibaas ar santiimu un nemaina tosolu gadiem


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
21. Nov 2012, 10:29 #9

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?

Iepriekš paldies!


Suuknis nav vainigs, jo tad sildiitu tikai braucot un staavot saaktu puust arvien veesaaku

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
21. Nov 2012, 10:36 #10

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ta Tev ir shaads vaarsts kopaa ar suukni, tad buus daargaak :

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD61&...;hg=64&fg=18

64118374994 $365.51

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Makslinieks
21. Nov 2012, 11:45 #11

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


21 Nov 2012, 10:29:28 Tune-L rakstīja:

20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?

Iepriekš paldies!


Suuknis nav vainigs, jo tad sildiitu tikai braucot un staavot saaktu puust arvien veesaaku


Jā, bet man jau tā arī ir! Tikai tas neattiecas uz abām pusēm. Blakussēdētāja pusē visu laiku pūš siltu (kā vajag), bet vadītāja pusē pūš vēsu, bet, kad uzgāzē, sāk pūst siltu. Kad iedarbina aukstu, viss ir ok. Dzinējam uzsilstot, arī pakāpeniski pūš siltu gaisu abās pusēs vienādi. Remdenais gaiss parādās, kad ir kārtīgi uzsilis dzinējs.

Šodien atkal viss ok, abās pusēs pūš vienādi, līdz vienā brīdī atkal vadītāja pusē sāk pūst remdenu (noregulēts uz 22 grādiem abās pusēs). Noregulēju uz 26 grādiem, sāk pūst siltu. Kaut kā dīvaini tas viss izskatās. Varētu pat domāt, ka salons uzsilis un smadzenes liek pūst vēsāku.... Tomēr:

1. Kādēļ tikai vienā pusē ir vēsāks???

2. Kādēļ palielinot dzinēja apgriezienus, gaiss kļūst silts???
Offline
Makslinieks
21. Nov 2012, 11:50 #12

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


21 Nov 2012, 10:28:21 Tune-L rakstīja:

21 Nov 2012, 09:09:25 Makslinieks rakstīja:

20 Nov 2012, 23:33:49 Artis_D rakstīja:
pečkas vārsti tur ir čau


Varbūt Tev taisnība... Tomēr diez ko izsmeļosi neizklausās. Nevag tikai apvainoties, bet vai var lūgt savu komentāru argumentēt? Atkritīs nevajadzīga sarakste ar "kādēļ tā? -> Man tā liekas -> Kādēļ Tev tā liekas? -> Tādēļ, ka bija līdzīga problēma -> Kāda bija Tava problēma ))" u.t.t.

Kāds sakars abiem pečkas vārstiem ar to, ka vienā pusē pūš remdenu gaisu (uz mazajiem apgriezieniem)?


Tie ir pechkas vaarsti !
Katrs vaarsts regulee temperatuuru savai pusei un viens aciimredzot iestreegst ! Jauni maksaa ap 80-90 ls un vecus nav jeegas likt
Taa notiek, ja staajas dzimumattieciibaas ar santiimu un nemaina tosolu gadiem



Nav jau runa par dzimumattiecībām Runa ir par to, ka vārsts, kurš, kā Tu saki, ir iestrēdzis, palielinot dzinēja apgriezienus, "izplešās" vai "atkrīt" vaļā un tad atkal "aiziet" ciet? Nesaprotu loģiku tam visam....

Varbūt ir kāds knifs ar tiem vārstiem un dzinēja apgriezieniem (iestrēdzis vārsts "atkrīt" pie lielāka plūsmas spiediena).... Ja tā, tad apgaismojiet mani, lūdzu.
Offline
Tune-L
21. Nov 2012, 12:14 #13

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nu, saka Tev, vaarsts iestreedzis !
Vinsh tad straadaa, tad nestraadaa, kameer vispaar iestreegst !!!

Veel vaarsta uzbuuvi izskaidrot ?

Tak brauc uz servisu, samaini vaarstu un aizmirsti probleemu

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
21. Nov 2012, 12:15 #14

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


21 Nov 2012, 11:45:24 Makslinieks rakstīja:

21 Nov 2012, 10:29:28 Tune-L rakstīja:

20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?

Iepriekš paldies!


Suuknis nav vainigs, jo tad sildiitu tikai braucot un staavot saaktu puust arvien veesaaku


Jā, bet man jau tā arī ir! Tikai tas neattiecas uz abām pusēm. Blakussēdētāja pusē visu laiku pūš siltu (kā vajag), bet vadītāja pusē pūš vēsu, bet, kad uzgāzē, sāk pūst siltu. Kad iedarbina aukstu, viss ir ok. Dzinējam uzsilstot, arī pakāpeniski pūš siltu gaisu abās pusēs vienādi. Remdenais gaiss parādās, kad ir kārtīgi uzsilis dzinējs.

Šodien atkal viss ok, abās pusēs pūš vienādi, līdz vienā brīdī atkal vadītāja pusē sāk pūst remdenu (noregulēts uz 22 grādiem abās pusēs). Noregulēju uz 26 grādiem, sāk pūst siltu. Kaut kā dīvaini tas viss izskatās. Varētu pat domāt, ka salons uzsilis un smadzenes liek pūst vēsāku.... Tomēr:

1. Kādēļ tikai vienā pusē ir vēsāks???

2. Kādēļ palielinot dzinēja apgriezienus, gaiss kļūst silts???


Ja Tu uzmaniigaak lasiitu, tad jau butu izlasijis, ka vaarts ir dubults !
Tie ir divi vaarsti vienaa, katrs savai pusei !
taapeec iestreegstot vienam vaarstam mainaas tikai vienas puse temperatuura

Veel saprotamaak gruuti paskaidrot


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Driver
21. Nov 2012, 12:24 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a tu pamegini vel uzdziedat vinjam! mosh tad sapratis...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
21. Nov 2012, 14:36 #16

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

jaa radoshiem cilveekiem ir vajadziiga ipasha pieeja
Offline
Tune-L
21. Nov 2012, 15:05 #17

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Kaa nav ?
Kauna

Gjenitiivs

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
stiki
05. Dec 2012, 16:16 #18

Kopš: 04. Dec 2012

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

kas vareetu buut par vainu, ja gaisu puush tikai uz veejstiklu???
Offline
Tune-L
05. Dec 2012, 17:35 #19

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Varstu vadiiba vai vaarstu mehaanisms bojaats !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
otomars
05. Dec 2012, 18:07 #20

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

kaadu vaarstu klapes kanaalos nevirinaas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo