Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dīvainas lietas ar pečku E39 1997.gads 528i
Autors | Ziņojums |
Makslinieks | | Kopš: 20. Nov 2012
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Sveiki, kungi!
1. Šovakar braucu un pamanīju, ka blakussēdētājam pūš karstu gaisu (tādu kā vajag), bet vadītāja pusē pūš remdenu.... Auto ir ar klimata kontroli. Kad palielina dzinēja apgriezienus, arī vadītāja pusē sāk pūst karstu gaisu, bet uz mazajiem apgriezieniem darbinot, pēc kādām desmit sekundēm atkal sāk pūst remdenu gaisu.... Tad atkal nedaudz pagāzējot sāk pūst karstu gaisu, bet pēc tam atkal remdenu.... Ja būtu škidruma līmenis par maz vai ūdens sūknis pagalam, tad taču abās puses vajadzētu pūst remdenu gaisu uz mazajiem apgriezieniem vai ne? Ja pečkas vārsti gļukotu, tad atkal jautājums, kādēļ uzgāzējot (aptuveni 1200 līdz 1500 apgriezieni mintē) sāk pūst karstu gaisu???
2. Vēlējos zināt, kur panelī ir redzams (ja vispār ir redzams), ka trūkst dzesēšanas šķidruma līmenis? Auto ir ar, tā saucamo, mazo displeju (bez borta paziņojumiem)? Uz aci skatoties izplešanās traukā, liekas, ka ir aptuveni līdz pusei (aukstam). Tā jau, laikam skaitās, ka ir pietiekami...?
Dodiet, ldzu, kādu padomu, kas varētu būt pie vainas šādai ērmīgai darbībai??? Meklētājā tā īsti šādu tēmu neatradu.[ Šo ziņu laboja Makslinieks, 20 Nov 2012, 22:47:52 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
20 Nov 2012, 22:46:52 Makslinieks rakstīja:
Sveiki, kungi!
1. Šovakar braucu un pamanīju, ka blakussēdētājam pūš karstu gaisu (tādu kā vajag), bet vadītāja pusē pūš remdenu.... Auto ir ar klimata kontroli. Kad palielina dzinēja apgriezienus, arī vadītāja pusē sāk pūst karstu gaisu, bet uz mazajiem apgriezieniem darbinot, pēc kādām desmit sekundēm atkal sāk pūst remdenu gaisu.... Tad atkal nedaudz pagāzējot sāk pūst karstu gaisu, bet pēc tam atkal remdenu.... Ja būtu škidruma līmenis par maz vai ūdens sūknis pagalam, tad taču abās puses vajadzētu pūst remdenu gaisu uz mazajiem apgriezieniem vai ne? Ja pečkas vārsti gļukotu, tad atkal jautājums, kādēļ uzgāzējot (aptuveni 1200 līdz 1500 apgriezieni mintē) sāk pūst karstu gaisu???
2. Vēlējos zināt, kur panelī ir redzams (ja vispār ir redzams), ka trūkst dzesēšanas šķidruma līmenis? Auto ir ar, tā saucamo, mazo displeju (bez borta paziņojumiem)? Uz aci skatoties izplešanās traukā, liekas, ka ir aptuveni līdz pusei (aukstam). Tā jau, laikam skaitās, ka ir pietiekami...?
Dodiet, ldzu, kādu padomu, kas varētu būt pie vainas šādai ērmīgai darbībai??? Meklētājā tā īsti šādu tēmu neatradu.
Pārbaudi elektrisko cirkulācijas sūknīti. | Offline | | |
Makslinieks | | Kopš: 20. Nov 2012
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?
Iepriekš paldies! | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?
Iepriekš paldies!
Sūknītis ir viens. Double vanos dzinējam atrodas pie radiatora apakšas. Nezinu, vai Tavam single vanos ir turpat.
| Offline | | |
Makslinieks | | Kopš: 20. Nov 2012
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Ok, to es varētu paskatīties, kur tas atrodas.... Tikai dīvaini, ka vienā pusē viss kā nākas (karsts), bet otrā remdens.... Ja sūknis viens un nestrādā, tad taču vajadzētu abās pusēs būt vienādi remdenam. Un kā jau teicu, kad uzgāzē siltums parādās arī vadītāja pusē.... Kaut kāds murgs.... Ja pie vainas būtu vārsts (vai krāns), tad taču nevajadzētu nekam mainīties arī uzgāzējot???
Līmenis varētu to ietekmēt? Kā jau iepriekš rakstīju, aukstam izskatās, ka iizplešanās traukā šķidrums ir līdz pusei (aptuveni).... Varbūt nedaudz jāpielej? Vienreiz gadījās, kad braucu ar otru BMW E38 740i, M62, 99.g. Pārplīsa izplešanās trauks un sāka dzīt ārā šķidrumu.... Ja nemaldos, tad siltums no sākuma pazuda vadītāja pusē... Varbūt ko jaucu, tas bija pirms kādiem pāris gadiem, īsti vairs neatceros. Dīvaini kaut kā... | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| pečkas vārsti tur ir čau | Offline | | |
Makslinieks | | Kopš: 20. Nov 2012
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
20 Nov 2012, 23:33:49 Artis_D rakstīja:
pečkas vārsti tur ir čau
Varbūt Tev taisnība... Tomēr diez ko izsmeļosi neizklausās. Nevag tikai apvainoties, bet vai var lūgt savu komentāru argumentēt? Atkritīs nevajadzīga sarakste ar "kādēļ tā? -> Man tā liekas -> Kādēļ Tev tā liekas? -> Tādēļ, ka bija līdzīga problēma -> Kāda bija Tava problēma ))" u.t.t.
Kāds sakars abiem pečkas vārstiem ar to, ka vienā pusē pūš remdenu gaisu (uz mazajiem apgriezieniem)? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
21 Nov 2012, 09:09:25 Makslinieks rakstīja:
20 Nov 2012, 23:33:49 Artis_D rakstīja:
pečkas vārsti tur ir čau
Varbūt Tev taisnība... Tomēr diez ko izsmeļosi neizklausās. Nevag tikai apvainoties, bet vai var lūgt savu komentāru argumentēt? Atkritīs nevajadzīga sarakste ar "kādēļ tā? -> Man tā liekas -> Kādēļ Tev tā liekas? -> Tādēļ, ka bija līdzīga problēma -> Kāda bija Tava problēma ))" u.t.t.
Kāds sakars abiem pečkas vārstiem ar to, ka vienā pusē pūš remdenu gaisu (uz mazajiem apgriezieniem)?
Tie ir pechkas vaarsti !
Katrs vaarsts regulee temperatuuru savai pusei un viens aciimredzot iestreegst ! Jauni maksaa ap 80-90 ls un vecus nav jeegas likt
Taa notiek, ja staajas dzimumattieciibaas ar santiimu un nemaina tosolu gadiem
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?
Iepriekš paldies!
Suuknis nav vainigs, jo tad sildiitu tikai braucot un staavot saaktu puust arvien veesaaku
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Ta Tev ir shaads vaarsts kopaa ar suukni, tad buus daargaak :
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD61&...;hg=64&fg=18
64118374994 $365.51
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Makslinieks | | Kopš: 20. Nov 2012
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
21 Nov 2012, 10:29:28 Tune-L rakstīja:
20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?
Iepriekš paldies!
Suuknis nav vainigs, jo tad sildiitu tikai braucot un staavot saaktu puust arvien veesaaku
Jā, bet man jau tā arī ir! Tikai tas neattiecas uz abām pusēm. Blakussēdētāja pusē visu laiku pūš siltu (kā vajag), bet vadītāja pusē pūš vēsu, bet, kad uzgāzē, sāk pūst siltu. Kad iedarbina aukstu, viss ir ok. Dzinējam uzsilstot, arī pakāpeniski pūš siltu gaisu abās pusēs vienādi. Remdenais gaiss parādās, kad ir kārtīgi uzsilis dzinējs.
Šodien atkal viss ok, abās pusēs pūš vienādi, līdz vienā brīdī atkal vadītāja pusē sāk pūst remdenu (noregulēts uz 22 grādiem abās pusēs). Noregulēju uz 26 grādiem, sāk pūst siltu. Kaut kā dīvaini tas viss izskatās. Varētu pat domāt, ka salons uzsilis un smadzenes liek pūst vēsāku.... Tomēr:
1. Kādēļ tikai vienā pusē ir vēsāks???
2. Kādēļ palielinot dzinēja apgriezienus, gaiss kļūst silts??? | Offline | | |
Makslinieks | | Kopš: 20. Nov 2012
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
21 Nov 2012, 10:28:21 Tune-L rakstīja:
21 Nov 2012, 09:09:25 Makslinieks rakstīja:
20 Nov 2012, 23:33:49 Artis_D rakstīja:
pečkas vārsti tur ir čau
Varbūt Tev taisnība... Tomēr diez ko izsmeļosi neizklausās. Nevag tikai apvainoties, bet vai var lūgt savu komentāru argumentēt? Atkritīs nevajadzīga sarakste ar "kādēļ tā? -> Man tā liekas -> Kādēļ Tev tā liekas? -> Tādēļ, ka bija līdzīga problēma -> Kāda bija Tava problēma ))" u.t.t.
Kāds sakars abiem pečkas vārstiem ar to, ka vienā pusē pūš remdenu gaisu (uz mazajiem apgriezieniem)?
Tie ir pechkas vaarsti !
Katrs vaarsts regulee temperatuuru savai pusei un viens aciimredzot iestreegst ! Jauni maksaa ap 80-90 ls un vecus nav jeegas likt
Taa notiek, ja staajas dzimumattieciibaas ar santiimu un nemaina tosolu gadiem
Nav jau runa par dzimumattiecībām Runa ir par to, ka vārsts, kurš, kā Tu saki, ir iestrēdzis, palielinot dzinēja apgriezienus, "izplešās" vai "atkrīt" vaļā un tad atkal "aiziet" ciet? Nesaprotu loģiku tam visam....
Varbūt ir kāds knifs ar tiem vārstiem un dzinēja apgriezieniem (iestrēdzis vārsts "atkrīt" pie lielāka plūsmas spiediena).... Ja tā, tad apgaismojiet mani, lūdzu. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Nu, saka Tev, vaarsts iestreedzis !
Vinsh tad straadaa, tad nestraadaa, kameer vispaar iestreegst !!!
Veel vaarsta uzbuuvi izskaidrot ?
Tak brauc uz servisu, samaini vaarstu un aizmirsti probleemu
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
21 Nov 2012, 11:45:24 Makslinieks rakstīja:
21 Nov 2012, 10:29:28 Tune-L rakstīja:
20 Nov 2012, 22:53:35 Makslinieks rakstīja:
Ok, bet vai katrai pusei ir savs cirkulācijas sūknītis? Un kur tas atrodas?
Iepriekš paldies!
Suuknis nav vainigs, jo tad sildiitu tikai braucot un staavot saaktu puust arvien veesaaku
Jā, bet man jau tā arī ir! Tikai tas neattiecas uz abām pusēm. Blakussēdētāja pusē visu laiku pūš siltu (kā vajag), bet vadītāja pusē pūš vēsu, bet, kad uzgāzē, sāk pūst siltu. Kad iedarbina aukstu, viss ir ok. Dzinējam uzsilstot, arī pakāpeniski pūš siltu gaisu abās pusēs vienādi. Remdenais gaiss parādās, kad ir kārtīgi uzsilis dzinējs.
Šodien atkal viss ok, abās pusēs pūš vienādi, līdz vienā brīdī atkal vadītāja pusē sāk pūst remdenu (noregulēts uz 22 grādiem abās pusēs). Noregulēju uz 26 grādiem, sāk pūst siltu. Kaut kā dīvaini tas viss izskatās. Varētu pat domāt, ka salons uzsilis un smadzenes liek pūst vēsāku.... Tomēr:
1. Kādēļ tikai vienā pusē ir vēsāks???
2. Kādēļ palielinot dzinēja apgriezienus, gaiss kļūst silts???
Ja Tu uzmaniigaak lasiitu, tad jau butu izlasijis, ka vaarts ir dubults !
Tie ir divi vaarsti vienaa, katrs savai pusei !
taapeec iestreegstot vienam vaarstam mainaas tikai vienas puse temperatuura
Veel saprotamaak gruuti paskaidrot
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a tu pamegini vel uzdziedat vinjam! mosh tad sapratis...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| jaa radoshiem cilveekiem ir vajadziiga ipasha pieeja | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Kaa nav ?
Kauna
Gjenitiivs
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
stiki | | Kopš: 04. Dec 2012
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| kas vareetu buut par vainu, ja gaisu puush tikai uz veejstiklu??? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Varstu vadiiba vai vaarstu mehaanisms bojaats !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| kaadu vaarstu klapes kanaalos nevirinaas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|