Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Palielināti apgriezieni

AutorsZiņojums
Bullis
04. Mar 2004, 08:54 #1

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Kas varētu būt, ja aukstu palaižot ilgi turās apgriezieni ap 1500-2000, kad uzsilst
viss normalizējas. Parādijās nesen. Mož kādam ir bijusi šāda problēma?
Offline
DoubleD
04. Mar 2004, 09:00 #2

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

normaala paradiiba aukstam motoram aukstaa laikaa!

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Harcix
04. Mar 2004, 09:08 #3

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7811

Braucu ar: V10

manam auto ar ta ir. Liekas ka taa jaabuut. automaatiskais choks???

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
DoubleD
04. Mar 2004, 09:09 #4

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

tuksgaitas vaarsts

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Bullis
04. Mar 2004, 09:17 #5

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

A cik ilgi viņam jātur tie apgriezieni?
Un vai to vārstu var atslēgt? Un kā?
Offline
DoubleD
04. Mar 2004, 09:18 #6

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


2004-03-04 09:17, Bullis rakstīja:
A cik ilgi viņam jātur tie apgriezieni?
Un vai to vārstu var atslēgt? Un kā?


vinsh tur, kamer motors uzsilsts, mans e28 2.0 arii aukstaas ziemaas u.tt - uzlec augstaakiem abarotiem - atstaaju padarboties, tikmeer notiiru u.tt iedzeru teeju un eju pagalmaa un viss chiki briki

nafig jaatsleezd, taa ir normala paradiiba, un taa tas ir paredzeets !

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
air
04. Mar 2004, 09:37 #7

Kopš: 22. Feb 2004

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

aukstam motoram treknaaku maisiijumu! ZAZ bija pat 2 gaajienu choks ))
Offline
Peecis
04. Mar 2004, 11:36 #8

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Taa tam gan nav jaabuut! Manam e30 320i arii taa ir,bet tur vainiigs vai nu tukshgaitas regulators vai arii tas deveejs,kas njem temperatuuru no dzeses shkidruma!
Jaabuut ap 1200rpm aukstam dzineejam!
Offline
RM1
04. Mar 2004, 12:14 #9

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Atkala tev ir jauns auto, bet veci auto tik zemus apgriezienus vairs nespej uzturet
Par tiem apgr, japaniem ari parasti ir loti augsti apgriezieni, kad motors auksts, bet ja jabut 1200, bet ir 1500-2000, tad kaut kas nav taa, man piem. ari jabut tikai 1200

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Peecis
04. Mar 2004, 12:47 #10

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

M20 dzineejam ar pusmehaanisko shprici siltam ir jaatur 800+/-40rpm! Man, piemeeram, ir beigts tukshgaitas regulators (diagnostikaa uzraadiija) un pashvaka gaisa truba! Kad uzsilt,tad nedaudz peld apgriezieni,bet man netraucee! Vieniigi,kameer auksts (pirmaas 3 min) apgriezieni turaas virs 1500rpm!
Offline
GA3
04. Mar 2004, 13:03 #11

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Man aukstaa laikaa iedarbinot ir kaadi 900rpm, 4 min laikaa nokriit liidz ~750.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo