Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 ’98 528 apgriezieni

AutorsZiņojums
NewMexicano
03. Mar 2004, 09:47 #1

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d

Esmu kļuvis par laimīgo BMW īpašnieku, izvēloties 528 modeli. Ar visu esmu ļoti apmierināts, gandrīz viss ir iekšā, braukt ir prieks utt.
Bet esmu pamanījis, ka apgriezieni tukšgaitā staigā, kad auksts šī amplitūda ir lielāka, kad uzsilis, nedaudz, bet tāpat staigā. Jautājums speciālistiem: vai varbūt jau ir zināms cēlonis? Kur visefektīvāk (cena/kvalitāte/laiks) to var noregulēt, sataisīt?

Jau iepriekš paldies!
Offline
kristapz
03. Mar 2004, 09:55 #2

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

nu nodiagnosticee uz kompja, ja ar elektroniku tukshgaitas nekas nav tad iespejams ka katalizators iet uz beigaam - taa taada parasta vaina. tad raveejam to aaraa un braucam talak
Offline
Swoosh
03. Mar 2004, 10:00 #3

Kopš: 03. Feb 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 341

Braucu ar: M5 RC-20 Z3 VU-20 OUTBACK

Nezinaaju ka katalizators var buut taadas vainas ceelonis Man 530 arii biski abgriezieni staigaa un tochna zinu ka katalizaatoram ir piz... , tad sanaak ka kat. vareetu buut pie vainas
Offline
kristapz
03. Mar 2004, 10:06 #4

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

Swoosh - jaa. ja kat ir totali aizdirsies tad apgriezieni var staigaat un pie tam pamatiigi. taa kaa ravee vien aaraa arii tu
Offline
Swoosh
03. Mar 2004, 10:18 #5

Kopš: 03. Feb 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 341

Braucu ar: M5 RC-20 Z3 VU-20 OUTBACK

Thanks
Offline
Andris
03. Mar 2004, 10:32 #6

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Nu nezinu, es savam E39 arī katalizātoru mainīju, bet ar apgriezieniem nekas nebija. Iesaku diagnostiku, nebūs jāmin!
Vai pirms pirkšanas nebija diagnostikas?
Offline
NewMexicano
03. Mar 2004, 10:36 #7

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d

Kurā vietā to (diagnostiku) vislabāk veikt?
Offline
Andris
03. Mar 2004, 10:41 #8

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Mikas, Latbema!
Offline
NewMexicano
24. Mar 2004, 13:49 #9

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d

Tā kā esmu piefiksējis, ka lielākajai daļai topiku Latvijas saitos par auto saņemt daudzmaz sakarīgu atbildi uz uzdoto jautājumu ir diezgan maza iespēja, nolēmu uzrakstīt noslēgumu paša aizsāktajam topikam - tā teikt atstāt nākamajām paaudzēm
Tātad problēma bija - aukstam motoram tukšgaitā "staigāja" apgriezieni, turklāt dažkārt tik lielā amplitūdā, ka nereti pat noslāpa + šķita, ka arī uzsilstot tukšgaitā tie ir pārāk zemi, jo varēja just stūres vibrāciju.
Iesākumā auto tika aizvests uz Latbema, pieslēdzot pie datora, tika atrastas pāris kļūdas, taču meistars uzreiz pateica, ka neesot tādu motoru taisījis un nezin vai tas līdzēšot.
tālāk devos uz MIKAS, kur veicot pilno diagnostiku tika atklāts eļļas kartera ventilatora maiņas nepieciešamība, apgalvojot, ka tas visdrīzākais līdzēs. taču pēc šīs detaļas nomaiņas nekas nemainījās un pēc pretenziju izteikšanas bija ļoti pretimnākoši. auto tika testēts 1,5dienas, taču kļūda nekāda neuzrādījās, visubeidzot tika pārprogrammēts va’dības bloks un tas arī izrādījās pareizais risinājums - auto strādā lieliski!
Rezumējums: lai arī auto nav pirmā svaiguma (98.gads), attieksme oficiālajā servisā bija ļoti ieinteresēta un pretimnākoša, turklāt par otro reizi, kad tika veikta pārprogrammēšana, maksa tika iekasēta tikai par auto mazgāšanu nezinu gan, cik maksā šis process, bet jebkurā gadījumā šāda attieksme pret klientu pacēla garastāvokli, jo kādreiz, kad biju VW un Ford lietotājs ari ne paša svaigākā, taču arī ne visvecākā, oficiālā servisu izturēšanās bija visnotaļ augstprātīga. Tā ka prieks braukt ar BMW!
Offline
Permalat
04. Feb 2005, 16:53 #10

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Kaut arī topics vecs, nolēmu padalīties. Katalizatorus ārā griezt neiesaku. Šī detaļa ir atbildīga gan par gāzu (da)dedzināšanu, gan ietekmē izplūdes sistēmas akustiskos un mehāniskos parametrus. Turklāt, jaunākajiem motoriem arī PĒC katalizatora ir platjoslas skābekļa sensors(i), kas veic degmaisījuma papildus optimizāciju un katalizatora darbības kontroli. Izravējot katalizatoru, šāds motors normāli nefunkcionēs. Ir drastiska metode: likvidējam katalizatoru un skābekļa sensorus, DME (vadības bloku) pārprogrammējam atbilstoši šādam algoritmam. Bet, oficiāli šāds auto pat TA iziet nevar.
Piedāvājam Car Sound katalizatorus, kas ir par ĻOTI pievilcīgu cenu!
Offline
Peecis
10. Jan 2006, 12:40 #11

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Man ir liidziiga probleema. Kad aukstu iedarbina apmeeram peec paaris minuuteem saak leekaat apgriezieni un reizeem pat noslaapst. Kad uzsilst,tad viss ideaali.
Otra probleema ir taada,ka briizjiem nevelk,kad spiezj gaazi un ir juutama baigaa pretestiiba un dzineeja skanja kljuust dobjaaka un skaljaaka.
Permalataa teica,ka vainiigas kaut kaadas plaisas pie katalizatora. Samaksaaju 120Ls par sho plaisu remontu,bet nekas nav mainiijies... Braukshu veelreiz uz to kantori un piestaadiishu pretenzijas....
Offline
gintars
10. Jan 2006, 13:04 #12

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 355

Braucu ar: arklu

Tā arī dari
Offline
Edzins
10. Jan 2006, 13:38 #13

Kopš: 25. Jun 2004

Ziņojumi: 408

Braucu ar: X5

Man ar 540 ir kautkas tamlidzigs ,bet tikai ziema Vasara nav nekas tads noverots
Offline
SteelRat
10. Jan 2006, 13:43 #14

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163797

Braucu ar: E95

man iz nahreniizeec kac un vis baigi normali stradaa, nomest vaig kljuudas permalata diagnostikaa un viss aiziet

-----------------
Offline
SEMIGALL
10. Jan 2006, 16:24 #15

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Katalizatoru aizstaj ar rezonatoru un o.k
Pie Bauskas veciem darbs ar materialu 540i bija 60Ls
Ja tada dobja skana it ka bundulis grabetu tad katalizators ir piz...en savu resursu izsmelis
Offline
edzulis
10. Jan 2006, 17:11 #16

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kaut kur dzirdēju, ka šitā proba ir izteikta šitiem M52B28 motoriem... risinājuma gandrīz neesot
Offline
Peecis
10. Jan 2006, 22:25 #17

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Permalataa man teica,ka man ir m54b28 motors (99.g) un katalizatoru nedriikst raveet aaraa...
Tai nevilkshanai vareetu buut 2 iemesli,ko neuzraada diagnostika- gaisa meeriitaajs vai katalizators.
Ir veel kaads variants?
Offline
edzulis
10. Jan 2006, 22:34 #18

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-01-10 22:25, Peecis rakstīja:
Permalataa man teica,ka man ir m54b28 motors (99.g) un katalizatoru nedriikst raveet aaraa...
Tai nevilkshanai vareetu buut 2 iemesli,ko neuzraada diagnostika- gaisa meeriitaajs vai katalizators.
Ir veel kaads variants?




M54 nekad nav bijis 2.8. Tikai 2.5 un 3.0 + mazais. 2.8 ir M52
Offline
Peecis
10. Jan 2006, 22:52 #19

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Es jau ar taa domaaju un biju izbriiniits. Varbuut Guntars paarteicaas..
Offline
Peecis
16. Jan 2006, 22:41 #20

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-10 12:40, Peecis rakstīja:
Man ir liidziiga probleema. Kad aukstu iedarbina apmeeram peec paaris minuuteem saak leekaat apgriezieni un reizeem pat noslaapst. Kad uzsilst,tad viss ideaali.
Otra probleema ir taada,ka briizjiem nevelk,kad spiezj gaazi un ir juutama baigaa pretestiiba un dzineeja skanja kljuust dobjaaka un skaljaaka.
Permalataa teica,ka vainiigas kaut kaadas plaisas pie katalizatora. Samaksaaju 120Ls par sho plaisu remontu,bet nekas nav mainiijies... Braukshu veelreiz uz to kantori un piestaadiishu pretenzijas....

Permalataa pateica,ka viss kaartiibaa un apmeeram- ’’ko Tu aaksties,Tev tachu taa mashiina iet normaali"
Iet jau normaali,bet ne jau taa, kaa buutu jaaiet 2.8i!
Aizbraucu uz Latbemu,kur man paarprogrammeeja dzineeja vadiibas bloku un tad peekshnji viss kaartiibaa. Iet kaa zveers! Prieks nebija ilgs... Peec apmeeram 20 km viss saakaas no gala.. Pariit atkal uz Latbemu... Tur vechi vismaz zina,ko dariit...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo