Online

Pašreiz BMWPower skatās 33 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 318i E46 motors karst

AutorsZiņojums
AV89
25. Aug 2012, 23:05 #1

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1788

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Uztaisat man luudzu diagnostiku
Taatad braucot motors paarkarsa un vnk noslaapa. Visas siksnas uz vietas, termostatu izraavu,itkaa straadaa. Uudeni dzer 2x vairaak kaa benziinu, bet aaraa nekur netek.. Elja arii tiira, nopluudes nekaadas nemana. Iedarbinot un nekur nebraucot peec 2 minuuteem jau temperatuura gandriiz 90 graadi, gaazeetaajiem patiktu tik aatra motora uzsilshana Taatad kur mekleet vainu?
Offline
Lacis
26. Aug 2012, 01:05 #2

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: vienriteni & blokaitis reduktora

Pilna Rīga ar servisiem! Sākot ar BM un beidzot ar dazādiem kaktu kantoriem!!

[ Šo ziņu laboja Lacis, 26 Aug 2012, 01:06:25 ]

Offline
AV89
26. Aug 2012, 01:46 #3

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1788

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


26 Aug 2012, 01:05:16 Lacis rakstīja:
Pilna Rīga ar servisiem! Sākot ar BM un beidzot ar dazādiem kaktu kantoriem!!

Probleema taa, ka auto ir Uk, ja kadam nav bijusi identiska situaacija un vaina nav nekaada nopietnaa un ir iespeeja pasam sataisiit tad taisiisu, preteejaa gadiijumaa auto iet uz metaalluuznjiem, jo 318 uzskatu, ka nav veerts dziit uz diagnostikaam un taisiit pa servisiem. P.s. Motora darbiibaa nekaadas izmainjas nav, ja neskataas uz temperatuuras datchiku
Offline
GirtzB
26. Aug 2012, 08:21 #4

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


26 Aug 2012, 01:46:15 AV89 rakstīja:

26 Aug 2012, 01:05:16 Lacis rakstīja:
Pilna Rīga ar servisiem! Sākot ar BM un beidzot ar dazādiem kaktu kantoriem!!

Probleema taa, ka auto ir Uk, ja kadam nav bijusi identiska situaacija un vaina nav nekaada nopietnaa un ir iespeeja pasam sataisiit tad taisiisu, preteejaa gadiijumaa auto iet uz metaalluuznjiem, jo 318 uzskatu, ka nav veerts dziit uz diagnostikaam un taisiit pa servisiem. P.s. Motora darbiibaa nekaadas izmainjas nav, ja neskataas uz temperatuuras datchiku

pārbaudi ūdenssūkni...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ramirez
26. Aug 2012, 10:42 #5

Kopš: 07. Aug 2012

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar: 540i

paradijas sportiskis uzraviens ka saka karst?
Offline
KristsK
26. Aug 2012, 11:22 #6

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

Zobsiksna pārlekusi par vienu zobu?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
ramirez
26. Aug 2012, 11:24 #7

Kopš: 07. Aug 2012

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar: 540i


26 Aug 2012, 11:22:52 KristsK rakstīja:
Zobsiksna pārlekusi par vienu zobu?
ko tu esi pipejis? vinjam nav zobsiksnas!
Offline
7S
26. Aug 2012, 11:28 #8

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

Tiešām lej ūdeni nevis antifrīzu
Offline
Dzvile
26. Aug 2012, 11:39 #9

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


26 Aug 2012, 11:28:43 7S rakstīja:
Tiešām lej ūdeni nevis antifrīzu

Tic man,ļoti daudzi tā dara.Un pēc tam brīnās,ka blīve tirsā vai ūdens sūknis noklājas pirms termostata.
Domājams,ka autoram tieši tas sūknis arī ir nosprādzis,tapēc ar vārās.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
AV89
26. Aug 2012, 17:06 #10

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1788

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Udens tur tika ieliets tikai tagad, lai paarbaudiitu nopluudes un pazushanu. Kad motors paarkarsa tad tur bij antifriizs, jeb vairs nebija.. Uudeni esmu leeejis tikai 2 bembjos kuriem strauji zuda dzeseesanas skidrums.
Ok, es ar biju nosliecies uz uudens suukni, tad pacekoshu Paldies tiem, kas kko praatiigu uzrakstija, ja kaadam diagnoze uzmet veel kaadu potenciaalo kljuudu tad padalaas ar pieredzi
Offline
Turbomen
26. Aug 2012, 18:17 #11

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


26 Aug 2012, 17:06:01 AV89 rakstīja:
Udens tur tika ieliets tikai tagad, lai paarbaudiitu nopluudes un pazushanu. Kad motors paarkarsa tad tur bij antifriizs, jeb vairs nebija.. Uudeni esmu leeejis tikai 2 bembjos kuriem strauji zuda dzeseesanas skidrums.
Ok, es ar biju nosliecies uz uudens suukni, tad pacekoshu Paldies tiem, kas kko praatiigu uzrakstija, ja kaadam diagnoze uzmet veel kaadu potenciaalo kljuudu tad padalaas ar pieredzi



iespejams , galva , galvas bilivee ir defekts un spiez ieksa kada no cilindriem
Offline
AV89
26. Aug 2012, 18:37 #12

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1788

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


26 Aug 2012, 18:17:05 Turbomen rakstīja:

26 Aug 2012, 17:06:01 AV89 rakstīja:
Udens tur tika ieliets tikai tagad, lai paarbaudiitu nopluudes un pazushanu. Kad motors paarkarsa tad tur bij antifriizs, jeb vairs nebija.. Uudeni esmu leeejis tikai 2 bembjos kuriem strauji zuda dzeseesanas skidrums.
Ok, es ar biju nosliecies uz uudens suukni, tad pacekoshu Paldies tiem, kas kko praatiigu uzrakstija, ja kaadam diagnoze uzmet veel kaadu potenciaalo kljuudu tad padalaas ar pieredzi



iespejams , galva , galvas bilivee ir defekts un spiez ieksa kada no cilindriem

Bet tad ellja nebuutu "netiira"?
Offline
7S
26. Aug 2012, 18:41 #13

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

Iespējams, ka motora galvā plaisas.
Offline
Laoshi
26. Aug 2012, 18:48 #14

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


26 Aug 2012, 18:37:13 AV89 rakstīja:

26 Aug 2012, 18:17:05 Turbomen rakstīja:

26 Aug 2012, 17:06:01 AV89 rakstīja:
Udens tur tika ieliets tikai tagad, lai paarbaudiitu nopluudes un pazushanu. Kad motors paarkarsa tad tur bij antifriizs, jeb vairs nebija.. Uudeni esmu leeejis tikai 2 bembjos kuriem strauji zuda dzeseesanas skidrums.
Ok, es ar biju nosliecies uz uudens suukni, tad pacekoshu Paldies tiem, kas kko praatiigu uzrakstija, ja kaadam diagnoze uzmet veel kaadu potenciaalo kljuudu tad padalaas ar pieredzi



iespejams , galva , galvas bilivee ir defekts un spiez ieksa kada no cilindriem

Bet tad ellja nebuutu "netiira"?


Tosola bačokā nav eļļas pleķi? Uz eļļas uzpildes vāciņa nav balti puņķi? Pa izplūdi kupli balti dūmi? Ielej antifrīzu, uzkarsē un pieliec plaukstu pie izpūtēja un tad nolaizi, saldens? Ja izpildās kkas no minētā, tad galva/galvas blīve.

Pirms šīs šaizes mainīts antifrīzs vai kkas dzeses sistēmā? Ja jā, tad atgaiso kārtīgi, gaisa burbulis var būt pie ūdenssūkņa un jams negriež.
Offline
AV89
26. Aug 2012, 19:04 #15

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1788

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


26 Aug 2012, 18:48:21 Laoshi rakstīja:
Tosola bačokā nav eļļas pleķi? Uz eļļas uzpildes vāciņa nav balti puņķi? Pa izplūdi kupli balti dūmi? Ielej antifrīzu, uzkarsē un pieliec plaukstu pie izpūtēja un tad nolaizi, saldens? Ja izpildās kkas no minētā, tad galva/galvas blīve.

Pirms šīs šaizes mainīts antifrīzs vai kkas dzeses sistēmā? Ja jā, tad atgaiso kārtīgi, gaisa burbulis var būt pie ūdenssūkņa un jams negriež.

Nee, balti duumi nenaak, eljas uzpildes vaacinsh arii ok, bez jebkaadiem plekjiem. Ar Dzeseesanas sisteemu pedejos meenesos nekas nav dariits..
Par to plaukstu pie izpuuteeja tach nedomaaji nopietni? :Shura:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo