Online
Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: e34 iegāde
Autors | Ziņojums |
Kirurgs | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 89
Braucu ar: 525
| Sveiki!
Eh, jau gads kaa pagajis, kops mana ipashuma nav BMW Bija e28 525E...
Pec kada menesha ie doma iepirkt e34 525 24V mobili, lidz ar to ir daudz jautajumu, ceru ka jus viesisiet man skaidribu par so aparatu.
Tatad, veletos aparatu sakot no 90 gada, el. logi, el. spog. un luku vai kondisku, kruizkontrole var but un var ari nebut.
Cik naudinjas (aptuveni) ir jaizvelk no maka, lai iegutu sava ipashuma normalu/labu e34?
Vai e34 razoja ari ar 12V motoru? Ja jaa, kurs uzticamaks 24 vai 12? Kam butu japievers ipasha uzmaniba perkot?
Patiesiba 2.5 izvelejos tadelj, ka benzas paterinjs ir pat mazaks kaa 2.0 (auto.ru informācija). Kaa ir dziivee? Tikai nevaiga te dzit sviestu par to, ka ja perk BMW tad benz. pat. ir pie kajas
Uispar jau katru dienu naksies braukt ap 150km...
Un vispar kadas atsauksmes / parastas probzas ar so auto? Ir kaut kas, kas birst regulari atnjirdzas? Cik atceros, e28 probza bija dzesesana, tb termomufta, kas parasti beidzas nost...
Paldies jau ieprieks...
P.S. Ceru, ka si topika atbildes nebus iAuto stila, ciest nevaru...
P.P.S. Teicienu BMW rullz Audi sux piekritejus, pls pakluset... | Offline | | |
Andris | | Kopš: 25. Jun 2002
Ziņojumi: 4519
Braucu ar: Datsun
| Es varu teikt vienu, lai arī kāds motors nebūs (izņemot dīzeli), ap 150km dienā braucot, lēti tas nebūs!
Par problēmām - kādu npirksi, tāds būs, aizved uz Latbemu vai Mikas, tur visu apstāstīs! | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Manuprāt, par normālu E34 ar 24V motoru ir jāatskaita vismaz 3000EUR, savukārt par E34 ar 12V motoru - vismaz 2000 EUR. Neapšaubāmi, var laimēties un izdoties atrast arī lētākus bet normālus eksemplārus, tomēr šajā gadījumā ļoti pieaug loterijas koeficients.
Par to vai E34-tajam ir 12V motori - ir, piedevām lielākā daļa - 2,0 un 2,5 litru motori no 1987.gada līdz 1990.gadam, 3.0 motors no 1987.gada līdz 1991.gadam (laikam), kā arī 3,5 motors. Bez tam arī visi dīzeļmotori ir 12V.
Ja runā par 2,5 12V un 24V motoriem, tad domāju, ka pēc uzticamības tie savā starpā īpaši neatšķiras, tikai 24V motors, protams, būs dārgāks remontā.
Vājās vietas un raksturīgie defekti... nu, no termomuftas nekur neizdosies aizmukt, uz visiem E34 šamējā ir Nu, bet manā skatījumā, diez vai termomufta ir uzskatāma par nopietnu problēmu... nepažēlo vienreiz naudu jaunai un būs miers, nav jau viņa diži dārga - no 45 līdz 60 latiem, kas uz pārējo E34 izmaksu fona ir gluži mērens cipars.
Nu un, protams, piekarei, kaut arī tā ir ļoti izturīga, pērkot auto, būtu vēlams pievērst uzmanību, tādējādi aiztaupot sev palielus izdevumus nākotnē.
Jārēķinās ar to, ka uz pirmo acu uzmetienu E34 detaļas var šķist dārgas (salīdzinot ar citu marku automašīnām, piemēram, Audi 80), toties pēc tam kad kādu laiku būsi ekspluatējis, tad sapratīsi, ka patiesībā īstenībā E34 nav dārgs auto - nevajag p&st santīmus to remontējot, un tad tie remonti būs nepieciešami ļoti reti
Atliek tikai novēlēt veiksmīgu un rūpīgi izsvērtu pirkumu | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| p.s. Dzīvē 2,0 un 2,5 motoru patēriņš ir praktiski vienāds.
Piemēram, no 520-tā ekspluatācijas vēstures - maršruts Rīga-Viļņa-Rīga tika veikts ar patēriņu 9,3 litri uz 100 km/h, kas ir ļoti pieklājīgs rādītājs, ja ņem vērā to, ka savi 300 kilometri no šī maršruta tika uzveikti ar aptuveni 130-145 km/h. Jāmin arī fakts, ka auto aizdedzes sveces, kā vēlāk izrādījās, bija miskastē metamā stāvoklī. Var tikai minēt, kāds būtu patēriņš ar normālām svecēm.
Mana subjektīvā pieredze liecina, ka nenojāts 2,0 motors ir vieglāk atrodams nekā nenojāts 2,5 motors, tas arī ir iemesls, kāpēc pats pirku 520-to.
| Offline | | |
Kirurgs | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 89
Braucu ar: 525
| Paldies par saturigu atbildi.
Jaatzist ka pec neesmu nekads spicais auto specs, tapec motora stavokli noteikt normali nevareshu
Ok, protams ka pirms pirkuma vedishu auto uz diagnostiku...
Hmm, godigi sakot bija interese ar par Eclipsi (91-94) un Calibra, bet sanaca taa, ka laikam sliecos uz BMW, kaa neka komforts, klase uc. lietas + veel siicis kaut kaa jadabu masina bez jumta nocelsanas
2.5 vairak velos jo auto dinamiskaks, paterinjs tads pac ka 2.0, vienigais 150km diena )))))
Tjipa funnymobiljus ar negribas aka golf, A80 (neuztvert personigi)...
| Offline | | |
ultraman | | Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| par izmaksām: ar e36 pa pusotru gadu nobraukts 55k km - sanāk 0.04/0.05 Ls/km bez benžas. tā kā tā... | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Ja tev ir sīcis, tad droši vari aizmirst par A80 un Golfu. Ja, piemēram, Audi 80 es uzskatu par samērā normālu pārvietošanās līdzekli, tad nu sīča esamības gadījumā var aizmirst uzreiz - smieklīgi mazs un lietošanā neērts bagāžnieks. Nu a Golfs... nu bez komentāriem.
E34 ir ļoti piemērots auto famīlijai ar kinderu | Offline | | |
Kirurgs | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 89
Braucu ar: 525
| Black man, klau vai tu nevaretu tiri subjektivi izteikties par salonu, tb vai kluss, erts utt.
Ka jau mineju ieprieksh, man bija e28, kamer nebija sacakarets izputejs bija ciesami, bet tomer skalji un kad abaroti uzkapa virs 3000 tad komforts pakalja noslika
Panelis gan man patik, kaut kad braucu ar A80, sim tahs un spids apmainits vietam, a es nekadi nevareju iebraukt sakuma kapec kustos ar 30 km/h )))))))) Un tad naca apgaismiba Ilgi reecu
| Offline | | |
|
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Njemot veeraa "150km/dienaa" apstaakli, kaapeec gan nepadomaat par 525tds vai 524td??? Dinamika tiiri ok, ekstru netrukst, vieniigi pie iegaades ar lielaaku naudas summu jaareekjinaas. | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Ja njem ar jauno dzineeju (M50) tad manupraat no remonta viedoklja labaak 2,5L - shtatos detaljas dabonamas, pa draudziigaam naudinjaam. Salons kluss un patiikams. Man arii buus E34...kaut kad! | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| PAr eertumu un klusumu salonaa: reiz gadiijaas man blakus seedeet e34 BMW 520 24v, kad shis pa Tallinas shosi ap 200km/h gaaja... Apgriezieni maksimumaa, trokshnji nekaadi, resp. taadi pashi kaa braucot uz 70, 100 vai 120... Taa ka spriediet pashi par BMW kvalitaati un sniegtajaam iespeejaam | Offline | | |
Kirurgs | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 89
Braucu ar: 525
| Ok, tas labi...
Biju braucis ar 2.0, klusi, erti visuma baigi labi, ja jau 2.5 ari taaa, tad ok...
Par diizeli nu ir ta ka ir, pienjemsim ziema var rasties probzas ar pielaishanu, remonts kudish dargaks, nenojatu vai vismaz nepajatu ir gruti dabut, ja ir tads, tad summa par tadu rulzu iespaidiga, jo diesel power jau perk gargabalnieki
| Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Njaaa, par normaaliem diizeljiem vienmeer normaalu summinju noslauks, lai kura gada/markas auto tas arii nebuutu. Bet par pielaishanu ziemaas es nesatrauktos, jo tas tachu BMW !!! Ja jau maneejais e28 lec, tad kur nu veel naakamaas paaudzes!!! Un ar remontie ir taa: nopeerkot auto ar labu motoru, tas nav jaaremontee, liidz ar to "lielaakaas" izmaksas atkriit. Tas gan attiecas uz jebkuru dzineeju. | Offline | | |
Marco | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 2029
Braucu ar:
| Nu es jau laicinu braucu ar E-34 un esmu bezgala apmierinaats! Pirms iegaades likaas vecss nekur nederiigs kuzovs (moraali) Bet tagat kad esmu pabraucis sapratu ka tas ir reaals auto! Nu ir mazliet daargaaks par 3-ku bet tas ir to veerts! Loti eerts un stabils uz cela pie liela aatruma visu pogu un kloku izvietojums loti parociigs paaatrinaajums pie jebkura aatruma ir iespaidiigs (tas laikam gan tikai manam, bet taapat). Takaa veci nem ciet 525 in nekluudiisies!
P.S. Aizmirsu pateikt man ir M5 | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Salons E34-tajam ir kluss, komfortabls un samērā liels, īstenībā, tas arī bija viens no apsvērumiem, kāpēc savulaik pieņēmu lēmumu par labu šamējam.
Lai uzskatāmāk būtu - es ar saviem 186 cm un 85 kg dzīvsvara, varu apsēsties aizmugurē aiz šofera sēdekļa (kurš ir pieregulēts atbilstoši manām vajadzībām) un sēdēšana aizmugurē ir ērta. | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Starp citu, daudzi daino, ka e34 520 24v neiet. Nu jaa, taads kuutraaks vish i’ it iipashi pie maziem aatrumiem un RPM, bet pie 120km/h un virs vinam it kaa paveras otraa elpa, cits ceeliens utt.!!! Taa jau ir, BMW vairaak ir shosejas auto, ne pilseetas | Offline | | |
|
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Marco: Ja jau E34 kuzovs ir morāli novecojis, tad ko lai vispār saka par troiku??? | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Manupraat e34 virsbuuve ir ljoti izdevusies un joprojaam aktuaala!!! | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Nu, par to, ka E34 virsbūve ir izdevusies to es piekrītu... ja ņem vērā, ka tā ir uzkonstruēta 1987.gadā, tad ir o.k. Par aktuālu es gan to negribētu saukt - drīzāk jāsaka tā, ka auto dizainiski ir pietiekami veiksmīgs, lai vismaz nekristu acīs kā morāli novecojis ... arī tas ir daudz | Offline | | |
Marco | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 2029
Braucu ar:
| Es rakstiiju ka pirms tam es taa domaaju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|