Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Slāpst nost, meklēju spečuku atbildi.

AutorsZiņojums
godRD
12. May 2012, 13:20 #1

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Situācija sekojoša ir E36, 95 gada, 2.5 dīzelis.
Auksts palaižas normāli, un nekādu problēmu nav, nobrauc kādus kilometrus 3, motors jau acīmredzami sācis strādāt normālā darba temertūrā un sākas fokusi, apstājies pie krustojuma -noslāpst, no vietas, a lai uzsāktu vismaz 1700 -2000 jāuzslidina ar sajūgu, savādāk pie braukšanas uzsākšanas atkal noslāpst,trūkst jaudas acīmredzami, auksts brīvgaitā rāda 1200 RPM, uzsilis kautkādus 700-800, a vienkārši tāpat, sagriez stūri, noslāpst, ieliec ātruma noslāpst, nu un tā vel var kādu 3-4 krustojumus pēc tam nobraukt, kamēr pēc kārtējās noslāpšans bembīts vispār atsakās iedarbināties, pastāv viņš tur pa nakti kautkur nomests, atnāc no rīta otrā dienā, motors auksts, atkal pielec bez problēmām un mierīgi bez stresa var turpināt braukšanu, atkal tos pašus 3-4 kilometrus, kad atkal izdomā slāpt nost. Kas tas varētu būt?
Laiku pa laikam iedegas šprices indikātors panelī, ja tas palīdzēs atrast atbildi. Aizdomas uz kaut kādu gaisa trubiņu, vai uz sūkni, bet nu nevar saprast.

[ Šo ziņu laboja godRD, 12 May 2012, 13:24:37 ]

Offline
badmoon
12. May 2012, 13:27 #2

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8483

Braucu ar: Braucu ar

Sūknis

Un vispābā, izmanto meklētāju, 100x runāta tēma, plus ir atsevišķs TDS topiks. Tas tā, interneta diagnostikas sākumam

[ Šo ziņu laboja Badmoon, 12 May 2012, 13:31:35 ]

Offline
godRD
12. May 2012, 13:56 #3

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


12 May 2012, 13:27:40 Badmoon rakstīja:
Sūknis

Un vispābā, izmanto meklētāju, 100x runāta tēma, plus ir atsevišķs TDS topiks. Tas tā, interneta diagnostikas sākumam


sūknis šitā vai tad var uzvesties, viņam uzvedība būtu identiska pie auksta un darba temperatūras, moš arī kļūdos, bet cik meklēju atbildes, visur atbildes kattreiz savādākas. Ņifiga nesaprotu.
Offline
berny757
12. May 2012, 13:56 #4

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

es gan sāktu ar sprauslām.
ja būtu sūkņa vaina, tad vis sāktos ar to ka siltu būtu grūtio piešķilt.
Offline
godRD
12. May 2012, 14:17 #5

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


12 May 2012, 13:56:16 berny757 rakstīja:
es gan sāktu ar sprauslām.
ja būtu sūkņa vaina, tad vis sāktos ar to ka siltu būtu grūtio piešķilt.

siltāks tiešām pielec grūtāk, kamēr vispār piešķilt vairs nevar, bet tas notiek apmēram pēc 4-5 reizes, kad viņš atsakās palaisties jebkādā veidā. Vēl man tur pie pirmā poda, dzen eļļu ārā, tā ka nevis pile, bet nosulojies, moš vāka blīve pie vainas? Sarauj gaisu un viss? Sūknis pirkts jauns pirms kādiem 2000km.

[ Šo ziņu laboja godRD, 12 May 2012, 14:22:20 ]

Offline
berny757
12. May 2012, 15:44 #6

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


12 May 2012, 14:17:56 godRD rakstīja:

12 May 2012, 13:56:16 berny757 rakstīja:
es gan sāktu ar sprauslām.
ja būtu sūkņa vaina, tad vis sāktos ar to ka siltu būtu grūtio piešķilt.

siltāks tiešām pielec grūtāk, kamēr vispār piešķilt vairs nevar, bet tas notiek apmēram pēc 4-5 reizes, kad viņš atsakās palaisties jebkādā veidā. Vēl man tur pie pirmā poda, dzen eļļu ārā, tā ka nevis pile, bet nosulojies, moš vāka blīve pie vainas? Sarauj gaisu un viss? Sūknis pirkts jauns pirms kādiem 2000km.

kad tds sūknis sāk beigties tad vismaz kādu pusgadu viņu lai pielrūcinātu siltu ir ilgi jāgriež. Domāju ka vArstu vāka blīve tur galīgi neko nevar mainīt.
Offline
KeX
12. May 2012, 15:46 #7

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

Pēc manām domām varētu būt vai nu sprauslas vai galvai kādas vainas. Nav kkad bijis pārvārīts?
Offline
godRD
12. May 2012, 15:53 #8

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


12 May 2012, 15:46:33 KeX rakstīja:
Pēc manām domām varētu būt vai nu sprauslas vai galvai kādas vainas. Nav kkad bijis pārvārīts?

es tuvinos domai vai nu forsunkas, vai nu tomēr galva, sūkni izslēdzu, bet simptomi ļoti līdzīgi.
Offline
godRD
16. May 2012, 15:28 #9

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

viss izrādījās vienkārši, nomainīja degvielas sūknim sietiņu/// tā vot.
Offline
audi_a4
16. May 2012, 16:20 #10

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


16 May 2012, 15:28:53 godRD rakstīja:
viss izrādījās vienkārši, nomainīja degvielas sūknim sietiņu/// tā vot.


pirms neesi parlecis, nesaki hop haljavas ar tds nebuus.
Offline
godRD
17. May 2012, 15:11 #11

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


16 May 2012, 16:20:43 audi_a4 rakstīja:

16 May 2012, 15:28:53 godRD rakstīja:
viss izrādījās vienkārši, nomainīja degvielas sūknim sietiņu/// tā vot.


pirms neesi parlecis, nesaki hop haljavas ar tds nebuus.

tāda ir oficiālā diagnoze, vai tad man ko izdomāt.Pie viena gājiena, sanāca pusmašīnu pārvākt, bet nu tagad pavisam cita aršana, kā no jauna piedzimis

[ Šo ziņu laboja godRD, 17 May 2012, 18:51:18 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo