Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: spiediens radiatora

AutorsZiņojums
wencha
20. Apr 2012, 21:24 #1

Kopš: 16. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW 328

kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins
Offline
markelis
20. Apr 2012, 21:39 #2

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12964

Braucu ar: eFku


20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins


99% vai nu izpuusta galvas bliive, vai nu izpuusta galvas bliive +saveerpusies galva.

Offline
PowerBMW
20. Apr 2012, 21:42 #3

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


20 Apr 2012, 21:39:45 markelis rakstīja:

20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins


99% vai nu izpuusta galvas bliive, vai nu izpuusta galvas bliive +saveerpusies galva.



komentē labāk ko Tu pārzinu nevis ......
Offline
radiaators
20. Apr 2012, 21:45 #4

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins

Varbūt termomufta, izplešanās traukam vāciņš vai sliktākajā gadījumā galvas blīve...
Offline
Laoshi
20. Apr 2012, 21:50 #5

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Apr 2012, 21:45:44 radiaators rakstīja:

20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins

Varbūt termomufta, izplešanās traukam vāciņš vai sliktākajā gadījumā galvas blīve...


Ja izplešanās traukā ir eļļa vai dūmi nāk ārā, tad blīve, vēl var būt ūdenssūknis, sūkņa piedziņa...
Offline
wencha
20. Apr 2012, 21:51 #6

Kopš: 16. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW 328


20 Apr 2012, 21:45:44 radiaators rakstīja:

20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins

Varbūt termomufta, izplešanās traukam vāciņš vai sliktākajā gadījumā galvas blīve...


Vel lieta tada ka augseja truba kas nak no motora uz aiziet uz izplesanas trauku nav skidruma visu laiku tuksa vienigais veids ka dabut tur kko ieksa ir atskruvejot gaisosanas skruvi un tad kopa ar gaisu dzen ara skidrumu.
Offline
radiaators
20. Apr 2012, 21:52 #7

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


20 Apr 2012, 21:50:32 Laoshi rakstīja:

20 Apr 2012, 21:45:44 radiaators rakstīja:

20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins

Varbūt termomufta, izplešanās traukam vāciņš vai sliktākajā gadījumā galvas blīve...


Ja izplešanās traukā ir eļļa vai dūmi nāk ārā, tad blīve, vēl var būt ūdenssūknis, sūkņa piedziņa...

Nu var jau būt arī tosols eļļā - atkarībā kurā vietā tā blīve ir pušu - ja konkrētajā gadījumā vispār ir pušu...
Offline
akselerators
20. Apr 2012, 21:52 #8

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar:


20 Apr 2012, 21:50:32 Laoshi rakstīja:

20 Apr 2012, 21:45:44 radiaators rakstīja:

20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins

Varbūt termomufta, izplešanās traukam vāciņš vai sliktākajā gadījumā galvas blīve...


Ja izplešanās traukā ir eļļa vai dūmi nāk ārā, tad blīve, vēl var būt ūdenssūknis, sūkņa piedziņa...

Jā man tā bija, ka bija ūdenssūknim pipec un termomufta ar bija metama.
Offline
radiaators
20. Apr 2012, 21:53 #9

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


20 Apr 2012, 21:51:23 wencha rakstīja:

20 Apr 2012, 21:45:44 radiaators rakstīja:

20 Apr 2012, 21:24:38 wencha rakstīja:
kas varetu buut pie vainas ,ka radiatora rodas parak liels spiediens.dzen ara tosolu gan no izpludes trauka gan kkur jau truba ari parspiesta.
tam varetu but kads sakars ar gaisu trubas vai kas tamlidzigs?
pirmdien jatiek uz darbu..
E-46 98gada 2.8 benzins

Varbūt termomufta, izplešanās traukam vāciņš vai sliktākajā gadījumā galvas blīve...


Vel lieta tada ka augseja truba kas nak no motora uz aiziet uz izplesanas trauku nav skidruma visu laiku tuksa vienigais veids ka dabut tur kko ieksa ir atskruvejot gaisosanas skruvi un tad kopa ar gaisu dzen ara skidrumu.

Tad jau drīzāk izskatās pēc ūdenssūkņa...bet neesmu mehs
Offline
Laoshi
20. Apr 2012, 21:55 #10

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Tā arī būs, no trubiņas izplešanās traukā vajadzētu tecēt visu laiku...
Offline
SCHNITZEL
20. Apr 2012, 21:58 #11

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Labāk laicīgi dzen pie kāda speciālista. Tepat powerā ir kaudze ar cilvēkiem, kas nodarbojas ar dzinēju remontiem par draudzīgām cenām utt.

Laicīgi - kamēr neesi pārkarsējis un saplaisājis dzinēja galvu. Plus paskaties zem eļļas korķa. Ja tur ir dzeltenīgas gļotas, tad vēl jo vairāk ātrāk dzen, jo visas dzinēja kiškas dilst daudz ātrāk, kad tur eļļa nav gluži eļļa vairs.

Varbūt būs kaut kāds sīkums (defekts radiatorā (korķītī piemēram), ūdens sūknis beidzies vai vēl kas lēti remontējams) bet caur internetu Tev neviens neko tāpat nepateiks.

-----------------
Offline
wencha
20. Apr 2012, 22:15 #12

Kopš: 16. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW 328


20 Apr 2012, 21:58:13 SCHNITZEL rakstīja:
Labāk laicīgi dzen pie kāda speciālista. Tepat powerā ir kaudze ar cilvēkiem, kas nodarbojas ar dzinēju remontiem par draudzīgām cenām utt.

Laicīgi - kamēr neesi pārkarsējis un saplaisājis dzinēja galvu. Plus paskaties zem eļļas korķa. Ja tur ir dzeltenīgas gļotas, tad vēl jo vairāk ātrāk dzen, jo visas dzinēja kiškas dilst daudz ātrāk, kad tur eļļa nav gluži eļļa vairs.

Varbūt būs kaut kāds sīkums (defekts radiatorā (korķītī piemēram), ūdens sūknis beidzies vai vēl kas lēti remontējams) bet caur internetu Tev neviens neko tāpat nepateiks.


ellai tosols klat neiet un izplesanas trauka arii nav ellas.
tad varbuut kads var ieteikt Bergenas apkarte kadu specialistu kurs varetu saarstet manu autombiili. kaa pats varetu parbeudit vai suknis izbeidzies vai nee?
Offline
rupu
28. Apr 2012, 08:51 #13

Kopš: 09. Dec 2009

Ziņojumi: 164

Braucu ar: smaidu :)

Sveiki. zinu ka jau daudz reizes aprunata tema. esmu meklejis google bet nekas loti preciizs nau aprakstiits
runa iet par 525 m20b25.
pirms paris dienam vinu nopirku un kad pirku calis nedeva man pasam ar vinju izbraukt tadel defektu konstateju veelak.
masina saka karst nu es saku vinu atgaisot. visu izdariju pareizi un kadus 40km nobraucot vinja atkal sak karst. ataisot uz radiatora mazo korkiti uznak no sakuma udenis un tad laiz araa tvaiku apmeram kadu 1minuti pieleju klat nedaudz uudeni kamer sak tecet araa pa atgaisosanas korkiti un laizu atkal taalaak un taa visu laiku.
ja galva vai galvas blive cik saprotu tad vai nevajadzetu but ka zem varsta vaka blives ir glotas? un radiatora nevajadzetu spirdet peets atgazem? sodien meiginasu parbaudit sukni un termomuftu bet nesmu parliecinats vai vinji varetu but pie vainas
Offline
rupu
28. Apr 2012, 09:13 #14

Kopš: 09. Dec 2009

Ziņojumi: 164

Braucu ar: smaidu :)


28 Apr 2012, 08:51:15 rupu rakstīja:
Sveiki. zinu ka jau daudz reizes aprunata tema. esmu meklejis google bet nekas loti preciizs nau aprakstiits
runa iet par 525 m20b25.
pirms paris dienam vinu nopirku un kad pirku calis nedeva man pasam ar vinju izbraukt tadel defektu konstateju veelak.
masina saka karst nu es saku vinu atgaisot. visu izdariju pareizi un kadus 40km nobraucot vinja atkal sak karst. ataisot uz radiatora mazo korkiti uznak no sakuma udenis un tad laiz araa tvaiku apmeram kadu 1minuti pieleju klat nedaudz uudeni kamer sak tecet araa pa atgaisosanas korkiti un laizu atkal taalaak un taa visu laiku.
ja galva vai galvas blive cik saprotu tad vai nevajadzetu but ka zem varsta vaka blives ir glotas? un radiatora nevajadzetu spirdet peets atgazem? sodien meiginasu parbaudit sukni un termomuftu bet nesmu parliecinats vai vinji varetu but pie vainas
veel kas - radiatora burbulus nemet un salona nak gan karstais gan aukstais gaiss
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo