Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Steidzama problēma, lūdzu palīdziet!

AutorsZiņojums
Naglis
15. Feb 2012, 20:42 #1

Kopš: 28. Aug 2011

Ziņojumi: 52

Braucu ar: Mazdu

Labdien!

Tiešām no sirds atvainojos, ka cepu jaunu tēmu, bet šoreiz tas ir ļoti steidzami.

Šodien radās steidzama problēma.
Situācija ir tāda - Pirms 5 dienām konstatēju, ka mašīna vairs nepielec, uzraiz noņēmu akumulatoru un aizvedu uz servisu lādēt.(Akmumulaoram 1 gads un mašīna aukstajās dienās stāvēja garāžā, 5dienas)Kad akumulators tika uzlādēts, to pieliku atpakaļ un viss gāja, tagad auto stāv pagalmā, bet šodien braucot pēkšņi mašīna sāka slāpēt nost motoru ieliekot neitrālajā un pašam sajūta, ka jauda arī ir mazāka. Rīt ir jābrauc 150 km gara distance un nezinu ko lai dara?

Automašīna - Mazda 6 2.0 benzīns (2006. gads)

P.S. Līdz šim mazdiņai nekādas problēmas ar dzinēju nebija bijušas.

Gaidu padomus.

Paldies!

P.S. Vēlreiz atvainojos par to, ka cepu janu tēmu, bet iepriekš neviens man neatbildēja.
Offline
Martin
15. Feb 2012, 21:31 #2

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Generators varbut nelaadee?
Offline
Czars
15. Feb 2012, 21:35 #3

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


15 Feb 2012, 21:31:29 Martin rakstīja:
Generators varbut nelaadee?

Lai to pārbaudītu, sķiet benz tankos, vai detaļu veikalos varēja iegādāties piepīpētāja liekamu indikatoru, kas rāda vai lādē aķi vai nē. ( ~ 3ls )
Offline
ghost
15. Feb 2012, 22:05 #4

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Arii visleetaakais multimetrs par 3 Ls derees probleemas konstateeshanai
Offline
Naglis
16. Feb 2012, 13:51 #5

Kopš: 28. Aug 2011

Ziņojumi: 52

Braucu ar: Mazdu

Paldies, vismaz tagad zinu kas ir par problēmu.
Offline
markelis
16. Feb 2012, 13:53 #6

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12964

Braucu ar: eFku

tas ir tu paarbaudiiji un tieshaam nelaadee vai to ko te pateica pienjem pa 100% patiesiibu? ja otrais - tur iemeslu vareetu but 1 000 000
Offline
divkosigais
16. Feb 2012, 13:59 #7

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6500

Braucu ar:

Izklausaas peec gaisa bliivuma meeriitaaja ...vai kaa vinnss tur saucas.
Parasti ir 2 varianti : auksts dzineejs slaapsts nost..kad uzsilst vairs neslaapst. Un otraadi (kaa tavaa gadiijumaa)
Iesaku (kaa jau iepriekss teica) nopirkt leetaako voltmetru - vismaz peectam saimnieciibaa 100% noderees.
Akumulators jaapaarbauda.
Tikai ,ja teici,ka braucot slaapst nost..Neteici,ka nevar peectam piesskkilt Ja auto noslaapst braucot ,bet var pielaist uzreiz peectam "passa speekiem" ,tad akumulators un ggenerators jau nu gan nav pie vainas.

PS: man ssitaa pat bija vecai 626 mazdai.

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 16 Feb 2012, 14:01:29 ]

Offline
Naglis
16. Feb 2012, 14:12 #8

Kopš: 28. Aug 2011

Ziņojumi: 52

Braucu ar: Mazdu


16 Feb 2012, 13:53:14 markelis rakstīja:
tas ir tu paarbaudiiji un tieshaam nelaadee vai to ko te pateica pienjem pa 100% patiesiibu? ja otrais - tur iemeslu vareetu but 1 000 000


Diemžēl neesmu vēl pārbaudījis, bet kas tad vēl varētu būt par iemesliem?
Offline
Naglis
16. Feb 2012, 14:13 #9

Kopš: 28. Aug 2011

Ziņojumi: 52

Braucu ar: Mazdu


16 Feb 2012, 13:59:43 divkosigais rakstīja:
Izklausaas peec gaisa bliivuma meeriitaaja ...vai kaa vinnss tur saucas.
Parasti ir 2 varianti : auksts dzineejs slaapsts nost..kad uzsilst vairs neslaapst. Un otraadi (kaa tavaa gadiijumaa)
Iesaku (kaa jau iepriekss teica) nopirkt leetaako voltmetru - vismaz peectam saimnieciibaa 100% noderees.
Akumulators jaapaarbauda.
Tikai ,ja teici,ka braucot slaapst nost..Neteici,ka nevar peectam piesskkilt Ja auto noslaapst braucot ,bet var pielaist uzreiz peectam "passa speekiem" ,tad akumulators un ggenerators jau nu gan nav pie vainas.

PS: man ssitaa pat bija vecai 626 mazdai.


Slāpst nost braucot, silts motors un piešķilt uzreiz nav problēmu.
Akumulators nu pat uzlādēts (gadu vecs bija)
Offline
markelis
16. Feb 2012, 14:15 #10

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12964

Braucu ar: eFku


16 Feb 2012, 14:12:19 Naglis rakstīja:

16 Feb 2012, 13:53:14 markelis rakstīja:
tas ir tu paarbaudiiji un tieshaam nelaadee vai to ko te pateica pienjem pa 100% patiesiibu? ja otrais - tur iemeslu vareetu but 1 000 000


Diemžēl neesmu vēl pārbaudījis, bet kas tad vēl varētu būt par iemesliem?


degvielas filtrs, suuknis, aizdedze, gaisa masas meeriitaajs, kaads no n-tajiem datcikiem utt.
Offline
sergejsvonadzini
22. Feb 2012, 22:13 #11

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Labdien.steidzami vajaga jusu padomu.sodien manam BMW e36 320 24v vanos 96.gada,iedzinu garaza un izvilku ellas skupu un vins gandriz caurkapotam izlida jo baigais gais bija ieksa?un vai tas ari var ietekmet kad sac braukt pazud jauda un noslapst pec tam pielaid izgaze un vis ok un ta man sodien vairakas reizes bija.ludzu palidziet
Offline
dainiiz
22. Feb 2012, 22:29 #12

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

pipec tavam motooram, gar gredzeniem iet karterii spiediens,

vai nu galiigi ciet kartera ventilaacija, bet nu tas maz ticams
Offline
sergejsvonadzini
22. Feb 2012, 22:35 #13

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

a ka parbaudit vai ir ciet ventilacija vai ne?noraujot trubu nost kam janotiek?sory ka tik glupi prasu

[ Šo ziņu laboja sergejsvonadzini, 22 Feb 2012, 22:35:56 ]

Offline
dainiiz
22. Feb 2012, 22:37 #14

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

neko nezinu par bmw venilaacijaam, jautaa specukiem, kur kas atrodas, ir kaadi filtri vai nav.

bet nu es teiktu ka tas 1 variants ko piemineeju vareetu buut realaaks.
Offline
sergejsvonadzini
22. Feb 2012, 22:46 #15

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Paldies pa to pasu prasisu specukiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo