Online
Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto pasīvā drošība
Autors | Ziņojums |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
| Līdzīga topika nav, tad nu uzcepu jaunu. Varēs arī pa laikam viņu izmantot kāds pagātnē dzīvojošs indivīds savas taisnības pierādīšanai, ka, redz, 2tonnīgs aizpagaišā gadsimta volvo tikai pašam zināmu iemeslu dēļ, kaut gan nekad ar viņu neviens nav veicis crashtestus, ir dah**ā drošāks par jaunu toyotu yaris ar ncap 5* Bet nu ne par to ir mans jautājums.
Interesē sekojoša lieta - kādu spēku spēj izturēt drošības jostas? Gan pašas jostas, gan spriegotāji, gan arī jostas fiksētājis (hvz kā viņus zinātniski sauc)? Nu principā jau pietiktu ar visas sistēmas kopējo.
Izmantojot šo kaukulātoru, kur ievada braukšanas ātrumu, apstāšanās ceļa garumu un cilvēka masu, tiek aprēķināts šis spēks, kas iedarbojas uz cilvēku. Pieļauju, ka tas ir tas pats, kas iedarbojas uz jostas sistēmu. Bet nu pēc viņa sanāk, ka ja 100kg cilvēks apstājas no 100km/h 0,5 metros, sanāk, ka viņš izbauda 8,7 tonnas uz savu ķermeni. Viss skaidrs, bet vai pie šādas slodzes tā jostas sistēma nesadalās? Mož kāds powerists ir gudrāks.
P.S. neprasiet, kāpēc man to vajag zināt | Offline | | |
Schwins | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 5480
Braucu ar: s13
| Lasi uz nebēdu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
03 Jan 2012, 18:15:18 Schwins rakstīja:
Lasi uz nebēdu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt
Nav jau tur rakstīts. | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Nu jāpņem siksna līdzi uz universtāti un jāpamēģina saplēst, līdz 10t aparāts ļauj. Pieņemu, ka nejau gluži visa slodze tur jānes tām sisknām un mehānismsiem, bet ne tā mazākā gan Lai vai kā autoražotāji par to pamatīgi ir padomājuši, tā ir lieta ko reiķinav lielum liela iņžinieru grupa.
Kas attiecs uz tavu salīdzinājumu ar Jari, tad ir daudz citas lietas, kā piemēram tireciena pārnese un tamlīdzīgi. Tāds Jaris noteikti krietni vairāk absorbē triecienu nekā tāds Volvo no kārtīgiem blēkiem, protams, nejau ikdienā uz katra stūra askrienas ar 100km/h un pie daudz mazākiem ātrumiem, tomēr jūties drošak auto kurš nesalocas kā alus skārdene. | Offline | | |
Amakatanav | | Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| šis tas par jostām. | Offline | | |
autobusavaditajs | | Kopš: 14. Dec 2011
No: Preiļi
Ziņojumi: 352
Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu
| jostu saplest ir principa neiespejami.
savulaik dazas x ir izmantotas drosibas jostas kaa auto velkamais strikjis.
ja parastie veikala strikji ir truukushi, tad nogrieztas aizmugures jostas nekad | Offline | | |
klucis1 | | Kopš: 07. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 69
Braucu ar: Toyota
|
12 Jan 2012, 12:07:28 autobusavaditajs rakstīja:
jostu saplest ir principa neiespejami.
savulaik dazas x ir izmantotas drosibas jostas kaa auto velkamais strikjis.
ja parastie veikala strikji ir truukushi, tad nogrieztas aizmugures jostas nekad
ari esmu vilcis ara novakotu auto no gravja. neviens no strikjiem netureeja. jostas mierigi. | Offline | | |
Redliner | | Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
| Kad bija kabris, domāju uz ko šie beņķi ir spējīgi.
[ Šo ziņu laboja Redliner, 12 Jan 2012, 13:16:49 ] | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|