Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E53 3.0d 2002 bremzējot rausta stūri

AutorsZiņojums
Strazds525
16. Dec 2011, 13:53 #1

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5

Šaize sekojoša, uz lielāka ātruma braucot damiedzot stiprāk bremzes sāk stūri raustīt. Pie lēnas, vienmērīgas bremzēšanas viss ok.
Nomainīti bukses, sviras karoč hadene ideaļņikā, bet rausteklis nemainās. bremžu diski kalotkas jaunas, savirze uztaisīta.
Kas vēl varētu būt par lietu?
Offline
radiaators
16. Dec 2011, 14:02 #2

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Dec 2011, 13:53:41 Strazds525 rakstīja:
Šaize sekojoša, uz lielāka ātruma braucot damiedzot stiprāk bremzes sāk stūri raustīt. Pie lēnas, vienmērīgas bremzēšanas viss ok.
Nomainīti bukses, sviras karoč hadene ideaļņikā, bet rausteklis nemainās. bremžu diski kalotkas jaunas, savirze uztaisīta.
Kas vēl varētu būt par lietu?

Būtībā nekas cits, kā bremžu diski tas nevar būt un ja ir bijuši nesen uzlikti jauni, tas nozīmē, ka servisa čaļi jaunos bremžu diskus uzlikuši uz nenotīrītas/rūsainas stupicas/gultņa, kā rezultātā jaunie bremžu diski sametās.
Offline
Sandis_UR
16. Dec 2011, 14:03 #3

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Mna bija lidizga problema, kad supots nedaudz kiileja, liidz ar to diksi papildus uzsila un cakarejas.

Offline
Strazds525
16. Dec 2011, 14:11 #4

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5


16 Dec 2011, 14:02:47 radiaators rakstīja:

16 Dec 2011, 13:53:41 Strazds525 rakstīja:
Šaize sekojoša, uz lielāka ātruma braucot damiedzot stiprāk bremzes sāk stūri raustīt. Pie lēnas, vienmērīgas bremzēšanas viss ok.
Nomainīti bukses, sviras karoč hadene ideaļņikā, bet rausteklis nemainās. bremžu diski kalotkas jaunas, savirze uztaisīta.
Kas vēl varētu būt par lietu?

Būtībā nekas cits, kā bremžu diski tas nevar būt un ja ir bijuši nesen uzlikti jauni, tas nozīmē, ka servisa čaļi jaunos bremžu diskus uzlikuši uz nenotīrītas/rūsainas stupicas/gultņa, kā rezultātā jaunie bremžu diski sametās.


Tāda doma arī bija pirmā, norāvām nost un vēl bik aplaizijām, bet it kā tur jau viss bija kulē.
Offline
Araajz
16. Dec 2011, 14:12 #5

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28359

Braucu ar: E39

sūdīgi bremžu diski
Kas tad cits var būt
Offline
radiaators
16. Dec 2011, 14:12 #6

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Dec 2011, 14:11:15 Strazds525 rakstīja:

16 Dec 2011, 14:02:47 radiaators rakstīja:

16 Dec 2011, 13:53:41 Strazds525 rakstīja:
Šaize sekojoša, uz lielāka ātruma braucot damiedzot stiprāk bremzes sāk stūri raustīt. Pie lēnas, vienmērīgas bremzēšanas viss ok.
Nomainīti bukses, sviras karoč hadene ideaļņikā, bet rausteklis nemainās. bremžu diski kalotkas jaunas, savirze uztaisīta.
Kas vēl varētu būt par lietu?

Būtībā nekas cits, kā bremžu diski tas nevar būt un ja ir bijuši nesen uzlikti jauni, tas nozīmē, ka servisa čaļi jaunos bremžu diskus uzlikuši uz nenotīrītas/rūsainas stupicas/gultņa, kā rezultātā jaunie bremžu diski sametās.


Tāda doma arī bija pirmā, norāvām nost un vēl bik aplaizijām, bet it kā tur jau viss bija kulē.

nu bet ar to jau iespējams pietika - tie diski jau ir atkal jamaina ...
Offline
Strazds525
16. Dec 2011, 14:13 #7

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5


16 Dec 2011, 14:03:57 Sandis_UR rakstīja:
Mna bija lidizga problema, kad supots nedaudz kiileja, liidz ar to diksi papildus uzsila un cakarejas.




a kā to pieķert ka ķīlē ? vienmēribai viss ok, gropes neparādās, nav novērots ka kāds uzkarstu vairāk kā parasti
Offline
radiaators
16. Dec 2011, 14:15 #8

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Dec 2011, 14:03:57 Sandis_UR rakstīja:
Mna bija lidizga problema, kad supots nedaudz kiileja, liidz ar to diksi papildus uzsila un cakarejas.



man jau liekas, ja būtu kāds no suportiem tad vilktu autiņu uz to pusi, kurā tas suports ķīlē...
Offline
Puce
16. Dec 2011, 14:15 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Varbūt rumba līka, līdz ar to uzliekot jaunus - taisnus diskus iemetiens turpinās.

Ieteiktu aizbraukt uz servisu, kur ir iespējams novirpot bemžu diskus uz auto neņemot nost. Tad tos var novirpot "taisnus" attiecībā pret līko rumbu un tad vairs nekas nemetīs.

ADParts serviss tādu pasākumu var izveikt. Uzzvani: 29908677


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Strazds525
16. Dec 2011, 14:15 #10

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5

diski salikti ventilējamie brembo ar tām karbona daļiņām. pēc lētā gala arī it kā neož
Offline
Strazds525
16. Dec 2011, 14:19 #11

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5

par rumbu nebija ienācis prātā itkā jau nav bijuši nekādi bliezieni un pa mežu vai bedrēm pārāk nemēģinu ārdīties, bet vēl štuks ir par mironenēm. nevarētu būt ka tas to viņām?
Offline
Agritis
16. Dec 2011, 15:00 #12

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Vajag tomēr papētīt arī suportus, vai kāds neķīlē vai līdz galam neatlaiž klučus no diska. Par skādi nebūs jebkurā gadījumā. Bračkas e34 pēc suportu apkopes (remkomplekti) šāds te krateklis pazuda. Tiesa gan viņam situācija bija tik sūdīga, ka paceltam auto riteni knapi pagriezt varēja.
Offline
JZ
16. Dec 2011, 15:11 #13

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

iespējams ka vajag vienkārši piebraukt jaunos diskus/klučus, darās tas sekojoši:
paņem uz šosejas ieskrienies līdz 150 un tad strauji bremzē līdz 20 (nedrīkst apstāties pilnībā), un tā 4-5 reizes pēc kārtas, strauji bremzēt nozīmē tik strauji ka tulīt tulīt sāktu strādāt ABS (nekādā gadījumā nepieļaut ka tas tomēr notiek) - mērķis ir uzkarsēt bremžu diskus un klučus, kā rezultātā daļa bremžu diska virsma vienmērīgi uzklājas uz tērauda diska

jāsaprot ka normāli ielas auto bremzējot strādā ne pliks tērauds pret bremžu kluci, bet tērauds+kluča materiāls pret bremžu kluci

p.s. šis, protams, pie nosacījuma ka viss ir taisns, neķīlē, utt tml

[ Šo ziņu laboja JZ, 16 Dec 2011, 15:12:20 ]

Offline
Archy96
16. Dec 2011, 15:17 #14

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Man reiz bija tāda pati problēma, vainīgs bija suports, kurš ķīlējās, attiecīgi pārkarsa bremžu disks un sāka mesties, pārlasīja suportu un problēma pazuda, bremžu disku pat nevajadzēja virpot.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Dec 2011, 15:17:33 ]

Offline
Ekimons
16. Dec 2011, 15:19 #15

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

nu hvz, pēc apraksta man šķiet :gaišreģis:, ka jābrauc vnk novirpot. Nebūsi pareizi piedeldējis un ir sametušies.
99% gadījumos parasti tieši šī ir raksturīgākā kaite ko apkārt esmu novērojis

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 16 Dec 2011, 15:21:02 ]

Offline
Castor
16. Dec 2011, 15:49 #16

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Pie vainas var būt šķība stupica vai savērpies bremžu disks. Man noķīlējis suports nesavērpa Brembo disku, nobraucu pāris km, viņš spīdēja smuki sarkans Ja tev būtu noķīlējis suports tu to noteikti pamanītu - Mašīna iet sūdīgāk, ir pabriesmīgs smaķelis un karstais metāls izdod tikšķošas skaņas + smuks sarkans spīdums (tumsā labi redzams).
btw tev riteņiem skrūves pievilktas?

[ Šo ziņu laboja Castor, 16 Dec 2011, 16:13:53 ]

Offline
Markss
16. Dec 2011, 16:18 #17

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Strazds525, gadījumā nemainīji šo pirmdien Zolitūde? Redzēju vienu e53 kas mainīja Brembo diskus.
Offline
Puxxx
16. Dec 2011, 16:31 #18

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

Spoka X5 bija tiehi taada pati probleema! paarlasiijaam vinjam visus suportus un ir kulee!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
LMR
16. Dec 2011, 16:43 #19

Kopš: 10. Aug 2011

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


16 Dec 2011, 15:11:33 JZ rakstīja:
iespējams ka vajag vienkārši piebraukt jaunos diskus/klučus, darās tas sekojoši:
paņem uz šosejas ieskrienies līdz 150 un tad strauji bremzē līdz 20 (nedrīkst apstāties pilnībā), un tā 4-5 reizes pēc kārtas, strauji bremzēt nozīmē tik strauji ka tulīt tulīt sāktu strādāt ABS (nekādā gadījumā nepieļaut ka tas tomēr notiek) - mērķis ir uzkarsēt bremžu diskus un klučus, kā rezultātā daļa bremžu diska virsma vienmērīgi uzklājas uz tērauda diska

jāsaprot ka normāli ielas auto bremzējot strādā ne pliks tērauds pret bremžu kluci, bet tērauds+kluča materiāls pret bremžu kluci

p.s. šis, protams, pie nosacījuma ka viss ir taisns, neķīlē, utt tml


Šādi dariju kad uz E46 bija līdzīga problēma.
Offline
walder
16. Dec 2011, 16:49 #20

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8581

Braucu ar: 7 seat MPV

Ja ķīlē kāds no supotiem, tad pabraucot kādu brīdi pa centru, vajag palūkāt riteņa disku (bremžu diskam labāk neskarties klāt ar pirkstiem, jo ja tajā ratā ķīlē, tad viņš būs nenormāli karsts), kurš disks būs vairāk uzsilis. Bieži jau sāk smirdēt pienākot klāt konkrētajam diskam un ja vēl uzspļauj uz bremžu diska čššššsss, tad viss būs skaidrs.
Bremžu diski arī var būt brāķis!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo