Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Auto garāžā ziemā - labi vai slikti?

AutorsZiņojums
arizah
17. Nov 2011, 14:58 #1

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Sagribējās pacelt atsevišķu tēmu - lūdzu pamatotus viedokļus / pieredzi.
Runa ir tieši par ziemas sezonu, ja auto tiek braukts ikdienā, bet vakarā nolikts apsildāmā garažā, kur protams izkūst un stāv visu laiku slapjš. Cik tas ir slikti un cik tas ir labi, salīdzinot ar to, ka netiek katru rītu slīpēti logi ar metāla priekšmetu, auto neatrodas visu nakti zem sniega segas, no rīta tomēr tiek startēts relatīvi silts utt utjp...

[ Šo ziņu laboja arizah, 17 Nov 2011, 15:01:16 ]

Offline
Idarto
17. Nov 2011, 15:06 #2

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:

Es par garažu:

1) auto īpaši dīzeli labāk darbināt
2) logi, un vispār sniegs nav jātīra

3) par ietaupītiem līdzekļiem uz logu atkausēšanu darbinot un kasot noteikti var atļauties rudenī piepucēt apakšu sagatavot

jo rakt no sniega tāpēc un kasīt ledu, kausēt rokturus, utt, tikai tāpēc lai kautkur lēnāk reaģētu sāls ar metālu (kam būtu jābūt pārklātam ar krāsu vai smēri)

4) vēl ir variants programmējams vebasto vai motors uz pulti darbināms
Offline
Sivens
17. Nov 2011, 15:08 #3

Kopš: 30. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4033

Braucu ar: F22, F10, CB1300, E46 kompot

divus gadus turu ziemā auto siltā garāžā un varu pateikt ka rūsē viennozīmīgi ātrāk kā āra glabāšanā. tāpat šķiet ka izbraucot no +10C ārā kur ir -30C, temperatūru straujā izmaiņa arī nenāk pa labu...
Offline
Say10
17. Nov 2011, 15:10 #4

Kopš: 26. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 506

Braucu ar: E30, E90

Viss ir labi, neiesalst nekādas rocenes troses, logu tīrītāju slotiņas, neaizsalst slēdzēnes utt. , bet rūsa, kas uzbrūk nokūstot sālītajam sniedziņam atspēko to visu it sevišķi ja ir pavecāka gada auto kā nekā rūsas mīļākie apstākļi apvienoti tiek siltā garažā-regulārs mitrums, sāls, siltums..
Offline
Sivens
17. Nov 2011, 15:12 #5

Kopš: 30. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4033

Braucu ar: F22, F10, CB1300, E46 kompot

rūsē sākot no bremžu sistēmas caurulītēm, beidzot ar numura apgaismes lampiņas vāka skrūvēm. Ne viss automašīnā ir pārklāts ar krāsu vai cinku.

Komforta ziņā protams ir ideāli. Bet šķiet ka autonomka ir labāks risinājums.

Tā kā autonomkas nav un ir garāža tad rūsēšana pie kājas
Offline
Idarto
17. Nov 2011, 15:13 #6

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:

Siven, iesaku auto visu gadu turēt šādā pie -18 rūsēs lēnām



PS ledus uz virsbūves var bojāt krāsojumu saraujoties un izplešoties dažādās moldingu šķirbās
Offline
Tune-L
17. Nov 2011, 15:15 #7

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Svariigi, lai garazha buutu sausa un ar labu ventilaaciju !
Mashiina rudenii jaanoliek nomazgaata, ievaskota un ar noskalotu, un nozhaaveetu apakshu !
Jaaparsedz ar speciaalu vieglu un plaanu pleevi, ko var dabuut pie autokraasotaajiem, piemeeram

Nekaadaa gadijumaa nevajag tureet mitraa garaazhaa un iedziit uz glabaashnu noshkjiestu ar "Shlesera maisiijumu" peec pirmaa sniega

Pavasarii nonjem pleevi un mashiina uzreiz braucama

( akumulatorus labaak glabaat siltaas telpaas vai vismaz tureet uzlaadeetus )

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
oxys
17. Nov 2011, 15:16 #8

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2375

Braucu ar:

vienu ziemu šitā ar e30 darīju, proti darbā bija pazemes stāvieta, kurā darba laikā turēju mašīnu.
Pēc ziemas, no spārniem nekas pāri nebija palicis rūsē noteikti ātrāk
Offline
Idarto
17. Nov 2011, 15:19 #9

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


17 Nov 2011, 15:15:22 Tune-L rakstīja:

Pavasarii nonjem pleevi un mashiina uzreiz braucama

( akumulatorus labaak glabaat siltaas telpaas vai vismaz tureet uzlaadeetus )

Par cik runa iet par normālām mašīnam pavasarī nekādu plēvi nenoņem

akumulatoriem vislabāk patīk zem +5 jo siltumā visas ķīmiskās reakcijas notiek ātrāk (ja glabā jāslēdz pie automātiskā uzturošā lādetāja CTEK, BENTON)
Offline
Tune-L
17. Nov 2011, 15:21 #10

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Runa nekur neiet un tieshi par normaalaam mashiinaam arii ir runa !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Idarto
17. Nov 2011, 15:21 #11

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


17 Nov 2011, 15:16:47 lo0s3r rakstīja:
ar e30 darīju,


šajā topika runa iet par AUTO, nevis e30, Vectra A, Vaz 2109, u.c. 80' gadu auto, kuriem tad vēl nesāka cinkot virsbūves

Offline
Andris_323i
17. Nov 2011, 15:22 #12

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


17 Nov 2011, 15:15:22 Tune-L rakstīja:
Svariigi, lai garazha buutu sausa un ar labu ventilaaciju !
Mashiina rudenii jaanoliek nomazgaata, ievaskota un ar noskalotu, un nozhaaveetu apakshu !
Jaaparsedz ar speciaalu vieglu un plaanu pleevi, ko var dabuut pie autokraasotaajiem, piemeeram

Nekaadaa gadijumaa nevajag tureet mitraa garaazhaa un iedziit uz glabaashnu noshkjiestu ar "Shlesera maisiijumu" peec pirmaa sniega

Pavasarii nonjem pleevi un mashiina uzreiz braucama

( akumulatorus labaak glabaat siltaas telpaas vai vismaz tureet uzlaadeetus )
Ja, un tad visu ziemu var braukāt ar Etalonu...
Offline
Instigater
17. Nov 2011, 15:23 #13

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Jā, ziemas sālsmaisījuma sniegaputra daudz ātrāk rūsina auto, kā nekā sanāk normāla galvaniskā reakcija. Nav ūdens - nav rūsas.
Man liekas, ka auto vislabāk turēt zem vaļējas nojumes - sniegs virsū nekrīt, un arī lieki nav termiskie šoki un ūdeņi.
Offline
oxys
17. Nov 2011, 15:23 #14

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2375

Braucu ar:


17 Nov 2011, 15:21:43 Idarto rakstīja:

17 Nov 2011, 15:16:47 lo0s3r rakstīja:
ar e30 darīju,


šajā topika runa iet par AUTO, nevis e30, Vectra A, Vaz 2109, u.c. 80' gadu auto, kuriem tad vēl nesāka cinkot virsbūves




šajā kontekstā to rakstīju, tādējādi paužot savu viedokli, par to, ka šāda lietošana, kad mašīna pa dienu atkūst un stāv slapja garāžā rūsa izplatās ātrāk
Offline
Tune-L
17. Nov 2011, 15:24 #15

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


17 Nov 2011, 15:22:12 Andris_323i rakstīja:

17 Nov 2011, 15:15:22 Tune-L rakstīja:
Svariigi, lai garazha buutu sausa un ar labu ventilaaciju !
Mashiina rudenii jaanoliek nomazgaata, ievaskota un ar noskalotu, un nozhaaveetu apakshu !
Jaaparsedz ar speciaalu vieglu un plaanu pleevi, ko var dabuut pie autokraasotaajiem, piemeeram

Nekaadaa gadijumaa nevajag tureet mitraa garaazhaa un iedziit uz glabaashnu noshkjiestu ar "Shlesera maisiijumu" peec pirmaa sniega

Pavasarii nonjem pleevi un mashiina uzreiz braucama

( akumulatorus labaak glabaat siltaas telpaas vai vismaz tureet uzlaadeetus )
Ja, un tad visu ziemu var braukāt ar Etalonu...


Nee, vienkaarshi ziemaa brauc ar mopeedu, kura nav zheel

Ikdienas mashiinu dziit garaazhaa ir nevajadziigi un pat kaitiigaak !
Vieniigais ieguvums, ka no riitiem nav sniegs jaatiira, bet citaadi garaazhaa ruusee krietni aatraak ...
Visu laiku atkuust apaksha no silta izpuuteeja un oksidaacija notiek aatraak !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
arizah
17. Nov 2011, 15:27 #16

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


17 Nov 2011, 15:15:22 Tune-L rakstīja:
Svariigi, lai garazha buutu sausa un ar labu ventilaaciju !
Mashiina rudenii jaanoliek nomazgaata, ievaskota un ar noskalotu, un nozhaaveetu apakshu !
Jaaparsedz ar speciaalu vieglu un plaanu pleevi, ko var dabuut pie autokraasotaajiem, piemeeram

Nekaadaa gadijumaa nevajag tureet mitraa garaazhaa un iedziit uz glabaashnu noshkjiestu ar "Shlesera maisiijumu" peec pirmaa sniega

Pavasarii nonjem pleevi un mashiina uzreiz braucama

( akumulatorus labaak glabaat siltaas telpaas vai vismaz tureet uzlaadeetus )


Jautājums gan bija par regulāri ekspluatētu auto. tātad katru vakaru iebrauc dubļains auto, cik nu var iztīrot riteņu arkas no sniega.
Offline
Mafiozum
17. Nov 2011, 15:27 #17

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:

Ļoti labs variants ir kā man, ja atbrauc mājās un zini ka kkur vēl brauksi, nav jēgas dzīt iekšā, bet uz nakti gan, piemēram man garāža ir liela un grīdā ir iebūvēta noteksistēma, tātad kad karčerītim ir pievienota siltā ūdens caurule, tātad ja mašīna ir kārtīgi netīra un ar daudz sāli, tas proti nav katru dienu tā, bet ja ir paņemu un iekšā garažā uz nakti noskaloju, pilnīgi pietiekami, protams visa apakša vienalga paliek atstāta sāls iedarbībai, bet variants nav slikts, protams aizņem laiku tur tās 5min noskalot viņu, bet manuprāt ir tā vērts!
Offline
Czars
17. Nov 2011, 15:28 #18

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Plus gārāžai ir tāds, ka garāžā vēl ir oficiāla vieta, kur sieva atļauj doties ! un
Offline
Idarto
17. Nov 2011, 15:29 #19

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


17 Nov 2011, 15:21:24 Tune-L rakstīja:
Runa nekur neiet un tieshi par normaalaam mashiinaam arii ir runa !


topika autors bija definējis es apstirpinu ka normāls ir tas ar ko var braukt ikdienā cauru gadu ikgadējā uzturēšanā neieguldot vairāk kā 30% no auto iegādes summas un kam nav redzamas rūsas skatoties no augšas un apakšas.


Offline
moro
17. Nov 2011, 15:31 #20

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

Laikam labākais variants būtu nojume ar sienam + bloka sildītājs no 220v.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo