Online

Pašreiz BMWPower skatās 267 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 525tds e39 iegāde?

AutorsZiņojums
karlos6283
19. Aug 2011, 10:22 #1

Kopš: 19. Aug 2011

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Labdien godātie draugi!

Es vācu info par šo 525tds e39 modeli,jo ir padomā šo iepirkt.
kāds ir tas 2.5tds motors (kādi raksturīgie defekti?) un kā auto kopumā ?
Zinu,ka 530d ir labāks,bet šoreiz ne par to iet runa
Offline
Kashelz
19. Aug 2011, 10:24 #2

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Šito miskastes dzineeju nemaz nevajag apsveert iegadaaties. Ja gribi tereet naudu, nevis ietaupiit ka jau diizelists, tad uz priekshu, bruks nost tur viss kas var nobrukt. Tad jau tiesham panjem 3.0d, bet to arii labu, jo tur ari izmaksas lielas ja jaremontee.
Offline
Kuklasklans
19. Aug 2011, 10:36 #3

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar:

vai 525d
Offline
7788
19. Aug 2011, 10:46 #4

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


19 Aug 2011, 10:24:50 Kashelz rakstīja:
Šito miskastes dzineeju nemaz nevajag apsveert iegadaaties. Ja gribi tereet naudu, nevis ietaupiit ka jau diizelists, tad uz priekshu, bruks nost tur viss kas var nobrukt. Tad jau tiesham panjem 3.0d, bet to arii labu, jo tur ari izmaksas lielas ja jaremontee.

tavā stāstā nav loģikas tds viss brūk un 3.0 ar nav labi jo tur viss dārgs
un kādas tad ir raksturīgākās problēmas tds motoram, laikam jau vecums, bet toties visas vecuma kaites var novērst pa vienas 3.0d sprauslas cenu
Offline
karlos6283
19. Aug 2011, 10:50 #5

Kopš: 19. Aug 2011

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


19 Aug 2011, 10:24:50 Kashelz rakstīja:
Šito miskastes dzineeju nemaz nevajag apsveert iegadaaties. Ja gribi tereet naudu, nevis ietaupiit ka jau diizelists, tad uz priekshu, bruks nost tur viss kas var nobrukt. Tad jau tiesham panjem 3.0d, bet to arii labu, jo tur ari izmaksas lielas ja jaremontee.


kas tieši lūzt? kapēc miskastes dzinējs?paskaties cik to vizinās pa ielām.
Offline
7788
19. Aug 2011, 10:54 #6

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


19 Aug 2011, 10:50:48 karlos6283 rakstīja:

19 Aug 2011, 10:24:50 Kashelz rakstīja:
Šito miskastes dzineeju nemaz nevajag apsveert iegadaaties. Ja gribi tereet naudu, nevis ietaupiit ka jau diizelists, tad uz priekshu, bruks nost tur viss kas var nobrukt. Tad jau tiesham panjem 3.0d, bet to arii labu, jo tur ari izmaksas lielas ja jaremontee.


kas tieši lūzt? kapēc miskastes dzinējs?paskaties cik to vizinās pa ielām.

Parasti tie viedokļi nevis rodas bet tiek kaut kur dzirdēti!
viena jauna smidzinātāja cena ir 8Ls, tas ir par pāris latiem dārgā kā MTZ-40
Offline
Kashelz
19. Aug 2011, 10:54 #7

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


19 Aug 2011, 10:46:40 7788 rakstīja:

19 Aug 2011, 10:24:50 Kashelz rakstīja:
Šito miskastes dzineeju nemaz nevajag apsveert iegadaaties. Ja gribi tereet naudu, nevis ietaupiit ka jau diizelists, tad uz priekshu, bruks nost tur viss kas var nobrukt. Tad jau tiesham panjem 3.0d, bet to arii labu, jo tur ari izmaksas lielas ja jaremontee.

tavā stāstā nav loģikas tds viss brūk un 3.0 ar nav labi jo tur viss dārgs
un kādas tad ir raksturīgākās problēmas tds motoram, laikam jau vecums, bet toties visas vecuma kaites var novērst pa vienas 3.0d sprauslas cenu

Nu 2.5TDS ir taads ka tur bruk viss, parasti bruuk galvas bliives un pashas galvas, ari turbiinas, a jauns tas viss maksaa kosmosu un ta pat bruks vel kaut kas. 3.0d paratsi ir labakaa stavoklii, mazaak nobraukumu, lai gan ta pat ir jau nobraukti tie dzineeji, jaunaki gadi redzeti kam paarsisti spido, kad pieliek pie kompja tad ir stipri virs 500 000 km uz ruljiem

Manaa skatijuma 3.0 bus jaudigaks, taupigaaks un iespejas atrast ar mazaaku patieso nobraukumu, respektivi, dzineejs bus labaka stavoklii, ja vediisi uz normalu diagnostiku nochekot, tadejaadi bus mazak satraukuma ka kas jaremontee tuliit.
Offline
Araajz
19. Aug 2011, 10:57 #8

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Ņem benzīnu
Bembis nav Fords, dīzeļus nemāk taisīt
Offline
diibii
19. Aug 2011, 10:59 #9

Kopš: 09. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2581

Braucu ar: PF79


19 Aug 2011, 10:57:44 Araajz rakstīja:
Ņem benzīnu
Bembis nav Fords, dīzeļus nemāk taisīt

Tev vai tad pasham nav diizelis?
Offline
Kashelz
19. Aug 2011, 11:00 #10

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Un stasts iz dziives, braucam vienam E39 525 tds dizelim pakalj uz Vaaciju kas no LV liidz Anglijai netika, motors izbeidzaas, vacieshi nemaz negrieja isti remonteet, teica ka kaput viss. Tam dzineejam galvenais bija jauna galva likta un daudzkas mainiits pedejo gadu laikaa. Palasi forumu par 2.5tds problemaam, tas ka citi braukaa nenozime ka tas ir kas labs, kamer jauns tas dzinejs bija, tikmer viss skaisti vairak vai mazak, bet diizeli perk tad, kad vinju kartigi jaabrauc un visi vinji ir norbaukti. TDS ipashnieki tiesham ir laimiigi kad vinji sho auto paardod
Offline
Araajz
19. Aug 2011, 11:00 #11

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


19 Aug 2011, 10:59:01 diibii rakstīja:
Tev vai tad pasham nav diizelis?

Ir, tāpēc es zinu
Offline
Digital
19. Aug 2011, 11:00 #12

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


19 Aug 2011, 10:54:56 Kashelz rakstīja:

19 Aug 2011, 10:46:40 7788 rakstīja:

19 Aug 2011, 10:24:50 Kashelz rakstīja:
Šito miskastes dzineeju nemaz nevajag apsveert iegadaaties. Ja gribi tereet naudu, nevis ietaupiit ka jau diizelists, tad uz priekshu, bruks nost tur viss kas var nobrukt. Tad jau tiesham panjem 3.0d, bet to arii labu, jo tur ari izmaksas lielas ja jaremontee.

tavā stāstā nav loģikas tds viss brūk un 3.0 ar nav labi jo tur viss dārgs
un kādas tad ir raksturīgākās problēmas tds motoram, laikam jau vecums, bet toties visas vecuma kaites var novērst pa vienas 3.0d sprauslas cenu

Nu 2.5TDS ir taads ka tur bruk viss, parasti bruuk galvas bliives un pashas galvas, ari turbiinas, a jauns tas viss maksaa kosmosu un ta pat bruks vel kaut kas. 3.0d paratsi ir labakaa stavoklii, mazaak nobraukumu, lai gan ta pat ir jau nobraukti tie dzineeji, jaunaki gadi redzeti kam paarsisti spido, kad pieliek pie kompja tad ir stipri virs 500 000 km uz ruljiem

Manaa skatijuma 3.0 bus jaudigaks, taupigaaks un iespejas atrast ar mazaaku patieso nobraukumu, respektivi, dzineejs bus labaka stavoklii, ja vediisi uz normalu diagnostiku nochekot, tadejaadi bus mazak satraukuma ka kas jaremontee tuliit.



3.0d ir taadi pat sroti kaaa jebkurs dizelis ar 800k spido!!

gan 3.0d gan tds ir labi dzineji pie atbilstosha stavoklja un eksplutacijas!
Tiesa gan tds ir pateicigs uz remontizmaksam, jo detalu cenas ir krietni vien draudzigakas un detalu kam saluzt ir mazak!!
Viedokli par dizeljiem un tds vajag njemt personiigo, nevis powera visparejo!!
Offline
diibii
19. Aug 2011, 11:01 #13

Kopš: 09. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2581

Braucu ar: PF79


19 Aug 2011, 11:00:20 Araajz rakstīja:

19 Aug 2011, 10:59:01 diibii rakstīja:
Tev vai tad pasham nav diizelis?

Ir, tāpēc es zinu

nu es nez.... man jau liekas ok
un ekonomisks ari
Offline
Machida
19. Aug 2011, 11:03 #14

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


19 Aug 2011, 10:57:44 Araajz rakstīja:
Ņem benzīnu
Bembis nav Fords, dīzeļus nemāk taisīt

Fords māk dīzeļus taisīt ? muahahaha
Offline
martinssh
19. Aug 2011, 11:11 #15

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

man bija TDS ne galva ne turbiina ne karshanas probleemas nebija 3 gadi nobraucu sajuugu gan nomainiiju beedu nesinaaju + veel man bija e 34
Offline
7788
19. Aug 2011, 11:17 #16

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Vienam paziņam remontēju, e34 TDS, nopirka citu motora galvu pa 50Ls, noslīpēja, izfrēzēja ligzdas, samainija vārstu vadotnes, rezultātā 120Ls, nopirka citu augstspiedienu sīkni (50Ls) kuram bija daudz maz dzīva zemspiediena daļa un uzlikām jaunu plunžer pāri pa 125Ls un 6x8Ls pa smidzinātājiem, protams to visu var darīt ja motora bloks vel braucams!
Offline
karlos6283
19. Aug 2011, 11:18 #17

Kopš: 19. Aug 2011

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


19 Aug 2011, 10:57:44 Araajz rakstīja:
Ņem benzīnu
Bembis nav Fords, dīzeļus nemāk taisīt


Benzīna motoru? lieta tāda,ka lielāka pārvietošanās man notiek pilsētā,kāds ir tas benzīna motors 528?
Offline
markelis
19. Aug 2011, 11:32 #18

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku

ar TDS ir viena probleema. visiem vinjiem noskreejieni ir milziigi. liidz ar to pamazaam tur viss iet uz beigaam. ja vareetu nopirkt TDSu ar tieshaam shaadu nobraukumu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/chegk.html tad vareetu braukt ilgi un laimiigi beedu nezinot.

[ Šo ziņu laboja markelis, 19 Aug 2011, 11:33:17 ]

Offline
Didzis
19. Aug 2011, 11:34 #19

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


19 Aug 2011, 11:18:07 karlos6283 rakstīja:

19 Aug 2011, 10:57:44 Araajz rakstīja:
Ņem benzīnu
Bembis nav Fords, dīzeļus nemāk taisīt


...,kāds ir tas benzīna motors 528?


ļoti izsalcis

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
NO_
19. Aug 2011, 11:43 #20

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW

Nu ko juus varat perties?? viss pliist, starpiiba tikai taa, ka vieni pliist (saliidzinoshi) retaak, toties tiem viss ir daargaaks, toties tds pliist biezhi, toties viss ir saliidzinoshi leeti... sho visu pareizinam ar 10 nezinaamajiem faktoriem, un beigaas taa pat - riskee nav taa, ka kaads maak un kaads nemaak taisiit diizeljus, ja nemaaceetu netaisiitu...
Nav ideaala mashiina/traktors/divritenis! tad visi brauktu tikai ar vienaadiem un PUNKTS! [.]

[ Šo ziņu laboja NO_, 19 Aug 2011, 11:49:04 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo