Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 3.0i pirkšana - no kā jāuzmanās?

AutorsZiņojums
petruccio
24. Jun 2011, 13:48 #1

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Kungi,

neemsu vel bmw'ists, bet te piedava vienu izdevigu barteru, ka rezultata varu iegut X5 3.0i auto.

Tatad, no pirceja vardiem: "pilna sportpakete, luka, adas salons, ed 13-14 pa pilsetu". Pati auto 2001. gads, 233 000 km.

Apskatiju, izmeginaju - uz pirmo skatienu viss oki.

Protams, ka brauksu uz Wess'u vai Latbemu uz pilnu diagnostiku + radisu vel daziem specukiem.

Kam tomer vajag stipri pieverest uzmanibu, kadi zemudens akmeni varetu but sim modelim?..

Paldies ieprieks
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 13:54 #2

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Ja, man ari liekas ka tas ir mulkibas. Domaju ka pilseta pie 20-22 bus noteikti.
Offline
Tune-L
24. Jun 2011, 15:06 #3

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Visvairaak jaauzmanaas no - X5 3.0i

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Mikuzz
24. Jun 2011, 15:08 #4

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Kapēc?
Es labāk tādu, nekā 4.4.
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 15:11 #5

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Piedava ka reiz loti daudz 4.4 un loti maz 3.0.

Pielauju, ka 4.4 ir vispar kosmoss degvielas paterinas zinaa.
Offline
Mikuzz
24. Jun 2011, 15:13 #6

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

4.4 zobrati ar ķēdi, vanosi, pneimopiekare, sadeles kārba un pārnesumkārba tā moka galvu, ka patēriņš mazsvarīgs
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 15:18 #7

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Bet ja izveleties starp 3.0i un 3.0D? It ka uz dizeliem remonts sarezgitaks
Offline
edzulis
24. Jun 2011, 15:20 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

no pieredzes - rij un neiet... v8+gaze way to go
Offline
Mikuzz
24. Jun 2011, 15:26 #9

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ar V8 tas pats kas ar diesel, viss labi līdz brīdim, kad k-kas noklājas

3.0 tādu problēmu nav' tm
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 15:28 #10

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


24 Jun 2011, 15:20:20 edzulis rakstīja:
no pieredzes - rij un neiet... v8+gaze way to go


Ja.. Ar gaze patreiz braucu, loti forsa lieta.

K-kadi 700-800 ls maksas uzstadit?
Offline
marihuans
24. Jun 2011, 18:22 #11

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Nu man ir bisku vairaak kaa meenesi 4.4 x5,uzliku gaazi un braucu
pilseeta ap 20-22l/100 ja brauc nepiedomaajot pie pateerinja,aarpus ap 12-13.
Nu jaa,apkopes nav neko leetas,bet uztureet auto labaa kaartiibaa nav nekas gruuts

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Peecis
24. Jun 2011, 18:30 #12

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


24 Jun 2011, 15:06:20 Tune-L rakstīja:
Visvairaak jaauzmanaas no - X5 3.0i

Kas tajā M54B30 ir tik slikts iekš X5? Iekš e39 tas ir labākais dzinējs, manuprāt.
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 18:40 #13

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


24 Jun 2011, 18:22:28 marihuans rakstīja:
Nu man ir bisku vairaak kaa meenesi 4.4 x5,uzliku gaazi un braucu
pilseeta ap 20-22l/100 ja brauc nepiedomaajot pie pateerinja,aarpus ap 12-13.
Nu jaa,apkopes nav neko leetas,bet uztureet auto labaa kaartiibaa nav nekas gruuts


Cik maksaja uzstadit?
Offline
marihuans
24. Jun 2011, 18:44 #14

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

~650ls.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Mberg
24. Jun 2011, 18:46 #15

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30

Ja ienākas barterī, tad uzliek to gāzi un dragā..

Pēc tam jau jāskatās, kā ekspultējas..

No otras puses, var provēt uzreiz pārdot..
Offline
PowerBMW
24. Jun 2011, 18:47 #16

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


24 Jun 2011, 18:30:21 Peecis rakstīja:

24 Jun 2011, 15:06:20 Tune-L rakstīja:
Visvairaak jaauzmanaas no - X5 3.0i

Kas tajā M54B30 ir tik slikts iekš X5? Iekš e39 tas ir labākais dzinējs, manuprāt.

aizspriedumi-tapat ka E38,39 ar TDS es gan x pirktu ar 3,0 Diesel un uzreiz"ENTER" ievaditu(chipu)!
p.s. vainu esmu braucis tikai ar sudiem bet ne ar V8 ne V12 nesmu bijis apmierinats ar jaudu-tik izbrinijis kur cilvekiem prats tadas degvielas rimas barot
Offline
Puxxx
24. Jun 2011, 20:47 #17

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

man ir gan e30 gan x5 ! skaidra tikai viena lieta bez normaala dzineeja auto ir suuds! man faaterim bija 3.0 x5. mironis un pateerinch galiigi nebija nekaads ekonomiskais! taa kaa piekriitu edzulim!!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 22:31 #18

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Vai ir taisniba, ka X5 ir loti trausls atsperojums?

Viens ipasnieks teica ka 500 ls gadaa tas prieks maksa.
Offline
Mikuzz
03. Jul 2011, 15:32 #19

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Izbraucu šodien ar vienu 3.0i, man, kā pensionāram, ikdienai tīri ok likās
Offline
TK-lucis
03. Jul 2011, 16:30 #20

Kopš: 25. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 229

Braucu ar: h5

nu bet tev jau daudz reizes pateica ... 3.0i ir vissliktākā iespēja no visām ... minu 3.0d jau gadus 3 ... laimīgs kā zirgs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo