Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e36 compact 318ti motora maina uz 2.8

AutorsZiņojums
Stalwart
24. Jun 2011, 03:28 #1

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600

Motors, radiators, elektronika, karba, kardans, reduktors, pusasis, akumulatora vadu pārvilkšana caur visu salonu + darbs

Vienkārši samaini visu autiņu
Offline
Arts
24. Jun 2011, 05:10 #2

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

500+ ls un kādas nepilnas divas nedēļas darbs (ļoti solīdi ar visu csdd)
Offline
gagis
24. Jun 2011, 12:24 #3

Kopš: 17. Aug 2006

Ziņojumi: 12

Braucu ar: v70

Muļķības, nav galīgi tik traki. Tikai jāņem donors ar visiem vajadzīgajiem mezgliem!Pats savu pārbūvēju 1 nedēļā pa vakariem! Ar elektrību t.i.ar EVS gan bij bišs problēmas lai pievienotu, bet citādi nekādu probl. tikai skrūvēšanas vaina..
Offline
Arts
26. Jun 2011, 09:39 #4

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Nu labi, ja Tev blakus ir donors jā, bet ja Tev visu jaskraida jameklē tad bik vairāk laiks aiziet.

Motoru ielikt jau aizņem diena, bet izpūtēju, amīšus, bremzes un visu ārējos sīkums sadarīt tā pat saskrien stundas.
Offline
Usins
26. Jun 2011, 11:12 #5

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

a kur tieši jeega no komapkata?


Viņš stipri vieglaaks par parasto kupeju?

Ātrāks un kaa vadās
Offline
dzhonsons
26. Jun 2011, 11:45 #6

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar:

Ja nemaldos, jams bija smagāks par kupeju, bet vieglāks par sedanu. Ja jaucu, tad smagāks par sedanu, vieglāks par kupeju.
Btw, arī bremzes tak jamaina?
Offline
Arts
26. Jun 2011, 11:51 #7

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Konkrētajam par ko es runāju priekšā bija neventilējami diski
Offline
freeks
26. Jun 2011, 11:58 #8

Kopš: 16. Jun 2005

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 711

Braucu ar: M3

compacts ir vieglaks par parastu e36..
isaka baze-lidz ar to jautraka brauksana,ja uzmet bloki tad vieglas dirsas deel ,vnk sliid ka pa ledu. Vadamibas zina ,vadas loti labi nezinu no kurienes miits ka kompots ir nestabils

motors karba evs,evb,pravodka,spidometrs u.c.d
varetu kopa izmaksat ap latiem 600+-100ls
Offline
gagis
26. Jun 2011, 12:04 #9

Kopš: 17. Aug 2006

Ziņojumi: 12

Braucu ar: v70

Bremzes 318ti ir tieši tādas pašas kā 328(disku lielums un suporti) Ja liek 316 tad gan bremzes jāmaina! par amiem man jau iepriekš bija uzlikti coiloveri ka der arī 6 cil. motoram.
ko es nomainiju liekot 2.8 motoru:
Motors ar visām paduškām,
izpūtēja sākumgalu,
balansierstieni,
Pie esošās provotkas pievienoju evs kastīti,(tas ir apm 12 vadi),
kārbu sākumā atstāju no 318ti(lai kardāns nav jāpārtaisa-tie kas stāsta, ka getrag netura nav nemaz tik traki braucu jau 2 gadus arī sporta rež.)
Kulisi arī pārtaisiju (pašrocīgi) jo 2un4 atr. nebij īsti vietas(bet sākumā var arī iztikt)
aķi atstāju turpat priekšā!
Offline
gagis
26. Jun 2011, 12:08 #10

Kopš: 17. Aug 2006

Ziņojumi: 12

Braucu ar: v70

Jā piemirsu par spidometriem deļ tahometra jāmaina spidometra burkas jo šis rāda kādi 2000rmp par daudz
Offline
Arts
26. Jun 2011, 12:12 #11

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Reduktoru nemainiji?
Offline
gagis
26. Jun 2011, 12:18 #12

Kopš: 17. Aug 2006

Ziņojumi: 12

Braucu ar: v70

bloķa dēļ gribu nomainīt, bet vēl nav sanācis! tagad tāpat kā 318ti uz 100km/h braucot apm 3000rmp.
Nu par rāvienu nevaru sūdzēties
Offline
Arts
26. Jun 2011, 12:20 #13

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Un cik ir max km/h

Offline
gagis
26. Jun 2011, 12:24 #14

Kopš: 17. Aug 2006

Ziņojumi: 12

Braucu ar: v70

Nu nēsmu tā īsti līdz pašam galam spiedis bet kaut kādi 190km/h esmu pamēģinājis. Bet domāju ka tikpat cik ar 1,8 ti tikai reizes 5 ātrāk uzrauj!
Offline
Arts
26. Jun 2011, 12:31 #15

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Nu ja, tas laikam tādēl ka kārba/reģis orģinālie no 318ti.
Offline
strazdins
26. Jun 2011, 13:30 #16

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3


26 Jun 2011, 12:20:04 Arts rakstīja:
Un cik ir max km/h

ar standarta kārbu un redoktoru, ja nemaldos 318ti attiecība bija 3,45. Atrums sanāca tuvu pie 230km/h, ja būtu bijis ceļš garāks tad jau iepsējasm ka būtu arī nedaudz vairāk.
Offline
strazdins
26. Jun 2011, 13:36 #17

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3


26 Jun 2011, 11:58:04 freeks rakstīja:
compacts ir vieglaks par parastu e36..
isaka baze-lidz ar to jautraka brauksana,ja uzmet bloki tad vieglas dirsas deel ,vnk sliid ka pa ledu. Vadamibas zina ,vadas loti labi nezinu no kurienes miits ka kompots ir nestabils

motors karba evs,evb,pravodka,spidometrs u.c.d
varetu kopa izmaksat ap latiem 600+-100ls

ja nemaldos tad compactam bāze ir vienāda ar sedanu un turingu, kupejai viņa ir garāka.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo