Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 330d E46 noklājās turbīna

AutorsZiņojums
shorins
03. Apr 2011, 12:26 #1

Kopš: 12. Nov 2009

Ziņojumi: 0

Braucu ar: e 46 330d

noklajas turbina e46 330d mekleju jaunu,kads var but var kko ieteikt?
Offline
Puxxx
03. Apr 2011, 12:30 #2

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

lieto mekleetaaju!!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
edijs2004
07. Apr 2011, 23:06 #3

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Iesaku izmantot meistarus Baldonē, kas jau vairākus gadus veiksmīgi restaurē turbīnas.

turbīnu katalogs:
http://www.nerings.lv/turbo/

Offline
norge
14. May 2011, 16:47 #4

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW

kādam nau piedavajum;a turbina no e46 330d, un vai tur ir varianti.
Offline
Lauriko
14. May 2011, 22:37 #5

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Iedod visus iespējamos ciparus no turbīnas pastāstīšu pirmdien cenas!
Offline
Dzvile
14. May 2011, 23:46 #6

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Te var redzēt kāda Tev ir turbīna uzstādīta.
Turbīnas

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
norge
16. May 2011, 10:18 #7

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW

VAJAG SITADU TURBINU
Mark BMW
Model 330d - 184HP
Year 00-04
Type 2.9L D
H.p. 184HP
Engine M57
Family Turbo GT22556V
Turbo Code 22499509
O.E.M Turbo Code 704361-5006S
Offline
Jorens
16. May 2011, 10:24 #8

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


07 Apr 2011, 23:06:35 edijs2004 rakstīja:
Iesaku izmantot meistarus Baldonē, kas jau vairākus gadus veiksmīgi restaurē turbīnas.

turbīnu katalogs:
http://www.nerings.lv/turbo/




aga, kā tad, šitie tādu kosmosu prasa un pie tam vel neredzot turbinu jau pa tel pasaka, galigi garam attieksme utt, tad labak Rāmavā kur čaļi remontē
Offline
norge
16. May 2011, 11:30 #9

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


16 May 2011, 10:24:18 Jorens rakstīja:

07 Apr 2011, 23:06:35 edijs2004 rakstīja:
Iesaku izmantot meistarus Baldonē, kas jau vairākus gadus veiksmīgi restaurē turbīnas.

turbīnu katalogs:
http://www.nerings.lv/turbo/




aga, kā tad, šitie tādu kosmosu prasa un pie tam vel neredzot turbinu jau pa tel pasaka, galigi garam attieksme utt, tad labak Rāmavā kur čaļi remontē

Cik izmaksa turbinas restaurācija un cik ilgi tada kalpo?
cik jauna maksā?
Offline
Jorens
16. May 2011, 11:49 #10

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace

Pag gad restaurēja man te vienai Toyotai, precīzi neatceros, kkur ap 100 man liekas ka samaksāju par restaurāciju, kas bij krietni lētāk kā baldonē, tur prasīja man liekas ka 200 pa restaurētu jau ar nosacījumu ka atdod beigto turbinu viņiem :nagla_varka:
Offline
norge
16. May 2011, 15:15 #11

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


16 May 2011, 11:49:48 Jorens rakstīja:
Pag gad restaurēja man te vienai Toyotai, precīzi neatceros, kkur ap 100 man liekas ka samaksāju par restaurāciju, kas bij krietni lētāk kā baldonē, tur prasīja man liekas ka 200 pa restaurētu jau ar nosacījumu ka atdod beigto turbinu viņiem :nagla_varka:

dabuju kut kadu kompaniju ;buvimex; kas ved uz Lietuvu, restaurejot prasa no 120 ls.
Offline
Janciigais
16. May 2011, 15:33 #12

Kopš: 02. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 450

Braucu ar: Spiningu

Rīga, Krasta 105A, bet no pagalma puses arī ir kaut kāds mega turbo veikals, man liekas arī bija kas rakstīts par restaurāciju, bet vairāk kā vizuāli no āras neesmu viņu redzējis
Offline
edijs2004
04. Jul 2011, 20:50 #13

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Nu nezin vai 200-250 LVL ir kosmos, ja ņem vērā, ka jauna šāda turbīna maksā 800 lvl.

100 lvl par restaurēšanu izklausās jau nu ļoti labi - parādi man to kantori un es viņiem uzreiz pasūtīšu 100-200 restaurētas turbīnas un notirgošu viņas Anglijā vai kāda citā ES valstī pa 300 lvl. Ļoti labs biznesa plāns.

Tādu cenu var iedot, ja turbīnai nav sabojāts rotors un vai iekšējais kodols (mājiņa) paņemot viņu vienkārši iztīrot un ar smilšu strūklu notīrot (nemainot pat remomplektu - tīri par darbu un balansēšanu), bet tādi gadījumi ir 1 no 100, kad bojājumi ir tik mazi.

Restaurējot jebkuru auto detaļu ir 2 varianti vai nu kantorim ir savs apmaiņas fonds vai nav. Ja nav - tu ved savu detaļu gaidi 3-4 h vai brauc citu dienu un saņem savu detaļu atpakaļ. otrs variants ir ja kantoris ir gadiem krājis un vācis apmaiņas fondu un piedāvā maksimālu servisu. Tu atved savu bojāto detaļu un tev 5 minūšu laikā iedod jaunu (restaurētu) detaļu vietā. Jebkurā gadījumā pirmo variantu var piedāvāt jebkurš serviss, kas kko saprot no restaurēšanas, bet otrais gan prasa gadiem krātu rezerves daļu kolekciju un līdz ar to arī pieredzi!!!


Varu droši pateikt, ka www.nerings.lv ir lielākais turbīnu apmaiņas fonds Latvijā, kas sastāda apmēram 400 dažādas turbīnas + smagajai tehnikai.

p.s. turbīnu remonts ir ļoti ķēpīgs biznes ar to domājot biežo turbīnu sabojāšanas gadījumu skaitu klienta vainas dēļ. Un nevajag uzreiz ķērkt. Nopērkot jaunu turbīnu ir liela iespēja, ka tā tiks sabojāta tā pat kā restaurēta. Jebkurai lielai ārzemju kompānijai, kura nodarbojas ar turbīnu tirdzniecību ir vairāku lapu bieza garantija nosacījumi, kuros atrunāti gadījumi, kad tā nedarbojas un var teikt, ka tie ir visi iespējamie turbīnas mehāniskie bojājumi - eļļas trūkums, svešķermeņi, netīri filtri, u.c.c.c.c.c.
Offline
TvaiX
04. Jul 2011, 21:42 #14

Kopš: 30. May 2002

Ziņojumi: 77

Braucu ar: R6, G punktu un japāņu šrotkārtingu...

Jā, Neirings populāra kompānija. Un viņi jau sēž ebay.co.uk tirgo savas turbīnas... Bet ne vienmēr labas atsauksmes par viņiem ir, itkā lietojot baigo djošu remkomplektu, bet tas tikai tante teica... Pats pirku no viņiem starteri, varu teikt ka iepisa kapeiku tur kur nevajadzēja - no 4trām oglītēm tikai divas pārlodējuši jaunas, dabūju dot citam meistaram visu salodēt jaunu.
Turbīnu uzticēju citam meistaram, kurš arī diezgan pazīstams, uzturās aiz ulbrokas apļa, pazīstamā garāžā. Ja vajag tel. 28388521. Brauc tur daudzi remontēt un iesaka citiem. Tur tikai remkomplektu var samainīt un visu sataisīt, regulāciju tāpat visi meistari man zināmie brauc uz Rāmavu regulēt, tur ir stends speciāls kurš cik saprotu pārbauda un regulē.
Cenas ir 100-200ls atkarībā cik ir turbīna smagi noklājusies un cik daudz jārestaurē, nav viena cena standarta.
Offline
rumpis
04. Jul 2011, 21:42 #15

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu


04 Jul 2011, 20:50:38 edijs2004 rakstīja:
bla bla bla reklāma bla bla bla

Klau, bet tu jau tikai reklamē to kantori, ne?
Offline
uldens1
04. Jul 2011, 21:46 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16186

Braucu ar:


04 Jul 2011, 21:34:33 martinssh rakstīja:
restaureet trubiinu ir naudas nomeshana zemee nav mums meistaru kas to maaceetu izdariit kvalitatiivi lai peec tam atkal M57 skrietu aka pirms tam pats nesen norestauireeju , nu pilniigas auzas taisiija man turbomotoraa
nev nekadas starpibas vai jauna vai restaureta.Esmu lici Ntas turbinas restauretas un neviena nav bijusi braķis.Tas ja dažiem negribas iztirit pienakošo eļļas kanalu tad tas ir cits gadijums
Online
Zigmars
04. Jul 2011, 21:48 #17

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Cik daudz Tu esi licis restaurētas VNT turbīnas? Vēl ne viena no restaurētajām nāv strādājusi kā jauna/laba-lietota.
Bet ja nu ļoti gribās restaurēt tad lūdzu :29725536, atrodas pie dīzeļcentra

[ Šo ziņu laboja Zigmars, 04 Jul 2011, 21:50:51 ]

Offline
Zigmars
04. Jul 2011, 21:51 #18

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Noteikti ieķēries vnt mehānisms, tas viss no lēnas braukšanas
Offline
beerzinsh
04. Jul 2011, 21:54 #19

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


04 Jul 2011, 21:46:51 uldens1 rakstīja:

04 Jul 2011, 21:34:33 martinssh rakstīja:
restaureet trubiinu ir naudas nomeshana zemee nav mums meistaru kas to maaceetu izdariit kvalitatiivi lai peec tam atkal M57 skrietu aka pirms tam pats nesen norestauireeju , nu pilniigas auzas taisiija man turbomotoraa
nev nekadas starpibas vai jauna vai restaureta.Esmu lici Ntas turbinas restauretas un neviena nav bijusi braķis.Tas ja dažiem negribas iztirit pienakošo eļļas kanalu tad tas ir cits gadijums


koleegjim lika raamavaa restaureeto, nogaaja laikam 3 gadus, tagad taisiija turbomotoraa!!! protams, restaureet ir lielaaks risks kaa likt jaunu, bet nu cenu starpiiba tomeer ir ieveerojama lai buutu iemesls meegjinaat!!! + liela loma ir uzstaadiishanaa, kaa arii taalaakajaa ekspluataacijaa- peec atvilkshanas uzreiz nenoslaapeet, utt
Offline
Dzvile
04. Jul 2011, 21:57 #20

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


04 Jul 2011, 21:42:32 rumpis rakstīja:

04 Jul 2011, 20:50:38 edijs2004 rakstīja:
bla bla bla reklāma bla bla bla

Klau, bet tu jau tikai reklamē to kantori, ne?


Pēc viņa reklāmraksta izlasīšanas es pie viņa turbīnas nevestu. Kaut kāds pusrublis,kas neko nesajēdz ne no auto remontiem,ne no tām pašām turbīnām. Cerams,ka šis arī nav tas pats firmas meistars.

Un vispār,ja rokas no dirsas neaug,tad to remkoplektu var pats mierīgi pie aliņa samest iekšā.Un ja ir liekta vai lauzta ass,tad ar visiem spārniem viņu jaunu 80% turbīnām var atsevišķi nopirkt.
Bet nu tas protams neatiecas uz neko nemāku-a davaj pamēģināšu. Tā ass cena ar var sasniegt labu ciparu.

Bet nu jauna ir jauna,tur vispār nav ko salīdzināt.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo