Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 35 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Vairākas problēmas ar e36

AutorsZiņojums
JG1990
04. Mar 2011, 22:35 #1

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

tatad 1dien iegādājos savu pirmo bmw. Nav jau nekas traks, bet nu tomer E36(318i), bet ne par to stāsts.

tātad parcik ar auto esmu kramējies diezgan daudz, tad gribas šo to sadarit arī bmw jo ir vairākas kaites. bet nu par visu pec kārtas.

1. tukšgaitā lēkā apgriezieni?
2. klaboši kompensātori, bet cik pa forumu parakos, tad tā esot slimība tiem M40B18motoriem, un risinājumu jau aptuveni zinu.
3. kur var atrast attiecigajam M40B18 motoram zobsiksnas metkas?
4. kā šitam motoram regulējas aizdedze?
5. kāpēc pie 5000 apgriezieniem motors vnk izbeidzas, kkads ierobežotājs vai kkas tads?

būšu pateicīgs par jebkādām atbildem uz attiecīgajiem jautājumiem, jo gribas atrak savest to motoru kārtībā
Offline
DrumB
04. Mar 2011, 22:59 #2

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Nopirki ar aizvērtām acīm?

Bet ja patestēji un uzzināji, tad tādas lietas, pa cik salabot, tomēr vajadzēja pirms pirkšanas uzzināt
Offline
JG1990
04. Mar 2011, 23:08 #3

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

nu ka lai saka, man tas ir tikai detalu izmaksas, cik papetiju eparts.lv nekas ipaši astronomisks tur nav

reali intrese attiecigo problēmu risinājumi dzelžos, nevis izmaksas

Offline
Stanislavs
04. Mar 2011, 23:13 #4

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Zini ir tāds teiciens nevari dirst-nemoki dirsu !
Uztici to darbu citiem, ja gribi, pats ņem literatūru un studē
VIenalka apgriezieni lēkā - tā ir atsevišķa sfēra kur bez dažu gadu pieredzes tev nav ko darīt, bakstīties mainīt detaļas tā nav izeja !
Offline
Dzvile
04. Mar 2011, 23:15 #5

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Pēc jautājumiem spriežot neticu,ka esi gar auto motoriem krāmējies daudz,kā pats to te deklamē.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
04. Mar 2011, 23:16 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Jamaina motors!
Sadiludi sadalene, tapec uzvedas kaa suds

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
boldrixx
04. Mar 2011, 23:18 #7

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

ieliec m42 un miers.
Offline
JG1990
04. Mar 2011, 23:25 #8

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

OK, paldies tiem kas pateica kautko litderigu, nevis uz servisu aizsutija


uzmest visam miksto un iebraukt sevisā, nav isti man raksturigi, un jautajumu uzdevu tapec ka esmu sakruvejies pietiekami daudz auto, bet bmw man ir pirmais, un ir lietas kuras vel neparzinu.


taka paspamot un gudri padirst varat citā topikā, bet ja kādam ir tiešām reālas atbildes uz noteiktiem jautājumiem, labprāt uzklausīšu

velreiz paldies tiekm kas ieteica kautko saprātīgu
Offline
otomars
04. Mar 2011, 23:27 #9

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

motors buus tocha sadilis
Offline
JG1990
04. Mar 2011, 23:32 #10

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

OK skaidrs par to motoru, jabrauc kamer iet un tad janomaina uz ko citu.



Offline
Dzvile
04. Mar 2011, 23:34 #11

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


04 Mar 2011, 23:25:26 JG1990 rakstīja:
OK, paldies tiem kas pateica kautko litderigu, nevis uz servisu aizsutija


uzmest visam miksto un iebraukt sevisā, nav isti man raksturigi, un jautajumu uzdevu tapec ka esmu sakruvejies pietiekami daudz auto, bet bmw man ir pirmais, un ir lietas kuras vel neparzinu.


taka paspamot un gudri padirst varat citā topikā, bet ja kādam ir tiešām reālas atbildes uz noteiktiem jautājumiem, labprāt uzklausīšu

velreiz paldies tiekm kas ieteica kautko saprātīgu


Tev tak atbildēja normāli.Tam motoram pēc Tava apraksta spriežot patiešām ir kapi.
Un tas nav labs motors,ieliec citu.
Nevjag borzīt,pat uzraksti ka baigais meistars.A elemantāras lietas nesaproti.Ko tad domā,BMW motori no Marsa nokrīt,ka tā atšķiras no citu auto motoriem?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
element
05. Mar 2011, 02:44 #12

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:


04 Mar 2011, 22:35:41 JG1990 rakstīja:
tatad 1dien iegādājos savu pirmo bmw. Nav jau nekas traks, bet nu tomer E36(318i), bet ne par to stāsts.

tātad parcik ar auto esmu kramējies diezgan daudz, tad gribas šo to sadarit arī bmw jo ir vairākas kaites. bet nu par visu pec kārtas.

1. tukšgaitā lēkā apgriezieni?
2. klaboši kompensātori, bet cik pa forumu parakos, tad tā esot slimība tiem M40B18motoriem, un risinājumu jau aptuveni zinu.
3. kur var atrast attiecigajam M40B18 motoram zobsiksnas metkas?
4. kā šitam motoram regulējas aizdedze?
5. kāpēc pie 5000 apgriezieniem motors vnk izbeidzas, kkads ierobežotājs vai kkas tads?

būšu pateicīgs par jebkādām atbildem uz attiecīgajiem jautājumiem, jo gribas atrak savest to motoru kārtībā


1. Lieku uz zondi vai gaisa mērītāju. Tā parasti ir klasika. Daudziem pazīstamajiem ir bijusi šī problēma (ieskaitot mani)
4. Aizdedze ja nekļūdos, tad regulējas automātiski laikam ar sadalenes vārsta dačiku.

Bet pēc šīm visām problēmām tiešām izklausās ka motors sadilis...
Offline
JG1990
05. Mar 2011, 21:59 #13

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

šodien uz visu nospļavos, un attaisiju to galvu vaļa, iznemu sadaleni, ta ipaši dilusi nav, kompensatorus izspaidiju tie ari visi plus minus ok stavokli veel, visu bedu taisa 1cilindra rokeris jeb balansieris, kas ir ar redzamu iedilumu, taka jaieperk to jaunu un problema bus beigusies, un remonts izmaksajis kadi 15ls , protams ir jau ari parejiem tads ka iedilums,bet ļoti neliels, lidz ar to nolemu ka vasarai vini toch izvilks un tad var domat par kkadu dzineja mainu.

par motora sadilšanu ari stipri šaubos, jo videjais pateriņš man ir kkadi 8 litri uz 100 km, un motors ne karst, ne eļlu rij


wel mani uztrauc tas ka pie 5000tukst apgrizieniem dzinejam ir tada ka atslegšanas, ta itka kads nieiedotu dzirksteli vai kautko tadu, jo lidz tiem 5tk iet vnk ideali, tad ka pret mietu, vairak negriežas un viss, itka ir doma par gaisa masas meritaju, bet varbut kadam ir citi varianti?

[ Šo ziņu laboja JG1990, 05 Mar 2011, 22:00:22 ]

Offline
ar4ae30
05. Mar 2011, 22:01 #14

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


05 Mar 2011, 21:59:01 JG1990 rakstīja:
šodien uz visu nospļavos, un attaisiju to galvu vaļa, iznemu sadaleni, ta ipaši dilusi nav, kompensatorus izspaidiju tie ari visi plus minus ok stavokli veel, visu bedu taisa 1cilindra rokeris jeb balansieris, kas ir ar redzamu iedilumu, taka jaieperk to jaunu un problema bus beigusies, un remonts izmaksajis kadi 15ls , protams ir jau ari parejiem tads ka iedilums,bet ļoti neliels, lidz ar to nolemu ka vasarai vini toch izvilks un tad var domat par kkadu dzineja mainu.

par motora sadilšanu ari stipri šaubos, jo videjais pateriņš man ir kkadi 8 litri uz 100 km, un motors ne karst, ne eļlu rij


wel mani uztrauc tas ka pie 5000tukst apgrizieniem dzinejam ir tada ka atslegšanas, ta itka kads nieiedotu dzirksteli vai kautko tadu, jo lidz tiem 5tk iet vnk ideali, tad ka pret mietu, vairak negriežas un viss, itka ir doma par gaisa masas meritaju, bet varbut kadam ir citi varianti?



autoskola nemacija necelt virs 3 rpm?
Offline
JG1990
05. Mar 2011, 22:05 #15

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

kursh to instruktoru klausija
Offline
apollo
05. Mar 2011, 22:06 #16

Kopš: 12. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Q


04 Mar 2011, 23:32:17 JG1990 rakstīja:
OK skaidrs par to motoru, jabrauc kamer iet un tad janomaina uz ko citu.





Tad nakosreiz izbrauc pirms pirksanas
Offline
JG1990
05. Mar 2011, 22:11 #17

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

par to cenu, ko par vinu samaksaju, neko labaku nevareja veleties vnk dzivoju pec principa, ka labak panemu auto pa letaku naudu, kuram visas kaites ir redzamas, un dzirdamas, un pectam vinas pats saremonteju, neka noperku pa lielu naudu, auto kursh itka ir Ok, bet pec 2 -3 tk izlien kaudze ar brinumiem
Offline
andinsh
05. Mar 2011, 22:56 #18

Kopš: 19. Nov 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 5

Braucu ar: k2

sadilusi sadalene 100%
Offline
element
06. Mar 2011, 23:31 #19

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:


05 Mar 2011, 21:59:01 JG1990 rakstīja:
šodien uz visu nospļavos, un attaisiju to galvu vaļa, iznemu sadaleni, ta ipaši dilusi nav, kompensatorus izspaidiju tie ari visi plus minus ok stavokli veel, visu bedu taisa 1cilindra rokeris jeb balansieris, kas ir ar redzamu iedilumu, taka jaieperk to jaunu un problema bus beigusies, un remonts izmaksajis kadi 15ls , protams ir jau ari parejiem tads ka iedilums,bet ļoti neliels, lidz ar to nolemu ka vasarai vini toch izvilks un tad var domat par kkadu dzineja mainu.

par motora sadilšanu ari stipri šaubos, jo videjais pateriņš man ir kkadi 8 litri uz 100 km, un motors ne karst, ne eļlu rij


wel mani uztrauc tas ka pie 5000tukst apgrizieniem dzinejam ir tada ka atslegšanas, ta itka kads nieiedotu dzirksteli vai kautko tadu, jo lidz tiem 5tk iet vnk ideali, tad ka pret mietu, vairak negriežas un viss, itka ir doma par gaisa masas meritaju, bet varbut kadam ir citi varianti?




Reku par to gaisa masas mērītāju tu pats arī atbildēji uz 1. jautājumu, jo ja gaisa masas mērītājs ir sajāts, tad arī apgriezieni "peld"
Offline
Stanislavs
06. Mar 2011, 23:36 #20

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


06 Mar 2011, 23:31:06 element rakstīja:

05 Mar 2011, 21:59:01 JG1990 rakstīja:
šodien uz visu nospļavos, un attaisiju to galvu vaļa, iznemu sadaleni, ta ipaši dilusi nav, kompensatorus izspaidiju tie ari visi plus minus ok stavokli veel, visu bedu taisa 1cilindra rokeris jeb balansieris, kas ir ar redzamu iedilumu, taka jaieperk to jaunu un problema bus beigusies, un remonts izmaksajis kadi 15ls , protams ir jau ari parejiem tads ka iedilums,bet ļoti neliels, lidz ar to nolemu ka vasarai vini toch izvilks un tad var domat par kkadu dzineja mainu.

par motora sadilšanu ari stipri šaubos, jo videjais pateriņš man ir kkadi 8 litri uz 100 km, un motors ne karst, ne eļlu rij


wel mani uztrauc tas ka pie 5000tukst apgrizieniem dzinejam ir tada ka atslegšanas, ta itka kads nieiedotu dzirksteli vai kautko tadu, jo lidz tiem 5tk iet vnk ideali, tad ka pret mietu, vairak negriežas un viss, itka ir doma par gaisa masas meritaju, bet varbut kadam ir citi varianti?




Reku par to gaisa masas mērītāju tu pats arī atbildēji uz 1. jautājumu, jo ja gaisa masas mērītājs ir sajāts, tad arī apgriezieni "peld"

Moska labaak aizbraukt uz diagnostiku, ja caurums gofraa peec meeriitaaja ? Un meeriitajs jau nopirkts prikskam naudu izmest veejaa ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo