Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Vortāls BMWPower

Tēma: 325i ar 325tds turbīnu?

AutorsZiņojums
BMWforFUN
17. Dec 2010, 12:25 #1

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

vai kāds ko tādu ir meiginājis, kur būtu problemas pielāgojot kolektorus, interkūleri,
kompi, un cik barus tur netūnēts, stock m50, un kāds varētu būt ieguvums kādi 30-90 lopi?
Offline
bmwaddict
17. Dec 2010, 12:34 #2

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu un kā tu domā kompi pielāgot?
tur viss kompis cits jaaliek un nejau bmw original. karoche tas nav weekenda projekts pie choma pagalmā.
Offline
Staris
17. Dec 2010, 12:46 #3

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ja nemaldos, tad M50b25 bija samērā pateicīgs turbinizēšanai. Kaut kādus stage 1 turbinizācijas kitus varēja likt virsū ar nelielām motora izmaiņām
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 12:46 #4

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

kurs nemāk braukt? ir dzidēts kad ieliek turbīnu un kompi nemaina, kas mainās?
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 12:47 #5

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

tad tā drosi kādus 0.4-0.6 barus var regulēt?
Offline
marihuans
17. Dec 2010, 12:48 #6

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

griezies te:
http://www.turbochip.lv/index.php?page=home-lv

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Varemix
17. Dec 2010, 12:48 #7

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

Isteniba ari biju aizdomajies par shadu kokteili... price/performance zinjaa, nu teiksim ta, sezhu garazha un blakus metajas izjaukts tds, a kapec gan neuzlikt! ja kads sameistaros tadu projektu, tad gan gribas redzet! nedomaju, ka butu baigais gemorojs, tikai cik ta jauda tur no tas suda turbinas naak
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 12:57 #8

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

tajā chiptuning zirneklis tam 325 stage1 baigi jocīgs, un nekādu info tur neatradu, stage 1 turbīnai interkulers ir nepieciešams?
Offline
raivisp
17. Dec 2010, 13:13 #9

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

galvenais uzmanies lai nesanāk šitā
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 13:24 #10

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

oreintējos un labi saprotu ka pa 15 000 stukām var uztūnēt labu drifta auto, bet sākumā var ko mazāku doma tikai ko njemt e34 540 automātu nochipot un pārlikt kārbu, vai e30 kuzvu un m50b25 plus turbīnu, nevēlos visu naudu iztērēt drifta auto
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 13:29 #11

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

jaunu motoru, sanāks pārāk dārgi būtībā ar 0.6 pietiek tāpat elja pārkarsīs un motors sacīkšu režīmā ilgi nedarbosies vai būs ok
Offline
buncix
17. Dec 2010, 13:31 #12

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Parasti jau ja vēlās lielāku jaudu, tad vienkārši nopērk BMW ar lielāku tilpumu Savam m50b25 dzinējam jau kaut ko vari izdarīt jaudas celšanai - uzlikt zirnekli, vieglāku spararatu no m20 dzinēja, sačipot... Ja gribas kaut ko vairāk, tad vari sameklēt M52b28, m54b30, s50b30,s50b32 kloķenes un iemest sava dzinēja, būs Tev lielāks tilpums un jauda. Arzemju forumos ir daudz info par to ko var darīt ar savu e36 325i
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 13:31 #13

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

jūs varat pateikt vai 525 kāba derētu 540
Offline
buncix
17. Dec 2010, 13:33 #14

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


17 Dec 2010, 13:31:47 BMWforFUN rakstīja:
jūs varat pateikt vai 525 kāba derētu 540

Par jaunajiem nodokļiem kaut ko esi dzirdējis?
Offline
fubuz
17. Dec 2010, 13:34 #15

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


17 Dec 2010, 13:31:47 BMWforFUN rakstīja:
jūs varat pateikt vai 525 kāba derētu 540


loģiski, ka nē
Offline
raivisp
17. Dec 2010, 13:35 #16

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


17 Dec 2010, 13:33:29 buncix rakstīja:

17 Dec 2010, 13:31:47 BMWforFUN rakstīja:
jūs varat pateikt vai 525 kāba derētu 540

Par jaunajiem nodokļiem kaut ko esi dzirdējis?
kāds sakar jaunajiem nodokļiem ar iepriekšējā gadu tūstoša šrotiem?
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 13:39 #17

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

ir variants likt zemāku galvu pārprogamēt kompi iet līdz 8000 rpms un lietot bendzīna piedevas,
bet cik ilgi varētu kalbot, un ja liek zirnekli vaig pieskanjot jāmaina vārst un ieplūdes kolektors un vēl ja vēlies lielāku jaudu kompis un vairāk par 300zs tāpat neiegūsi, var mainīt arī sprauslas kocheni sīpēt motoru, bet tas vīs pārāk daudz darba un maza jāga
Offline
markelis
17. Dec 2010, 13:41 #18

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku


17 Dec 2010, 13:39:35 BMWforFUN rakstīja:
ir variants likt zemāku galvu pārprogamēt kompi iet līdz 8000 rpms un lietot bendzīna piedevas,
bet cik ilgi varētu kalbot, un ja liek zirnekli vaig pieskanjot jāmaina vārst un ieplūdes kolektors un vēl ja vēlies lielāku jaudu kompis un vairāk par 300zs tāpat neiegūsi, var mainīt arī sprauslas kocheni sīpēt motoru, bet tas vīs pārāk daudz darba un maza jāga


a kam tas auto paredzeets?
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 13:43 #19

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

TA ar vinju neiesu
Offline
BMWforFUN
17. Dec 2010, 13:46 #20

Kopš: 17. Dec 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW 320 E36

tātad labāk njemt 540 nevis meigināt ko pārbūvēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo