Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Galvenās atšķirības starp 523 un 525?

AutorsZiņojums
1973
21. Sep 2010, 09:55 #1

Kopš: 16. Feb 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2

Braucu ar: bmw 320

Vēlos atgriezties pie 5 sērijas, tagad braucu ar 320. Kuru labāk pirkt, ja domāju par 1997-2000 gada modeli, benzīna versiju, automātu ? Abiem motors 2.5. Kādas ir galvenās atšķirības? Kādi ir galvenie+ un -? Jau iepriekš saku lielu PALDIES par atbildi!
Offline
Locis
21. Sep 2010, 10:05 #2

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11288

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Abi ir ar 2,5 litru tilpumu,bet 523 ir 170zs un 525 ir 192 zs. Ja Tev interesē 5er,tad, noteikti, ne kaut kādai trasei,bet normālai braukšānai ikdienā,līdz ar to, varu teikt,ka nav jābaidās no tā mazjaudīgākā varianta,jo to atšķirību jutīsi pie lieliem apgriezieniem,t.i 4000 un uz augšu. Varbūt pat 523 būs nedaudz asāks pie maziem apgriezieniem un ekonomiskāks.
Offline
hasans
21. Sep 2010, 10:52 #3

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:

2.5 ar 192 Zs būs svaigāks modernāks dzinējs, ja nemaldos, tad tos ražoja no 2000 - 2003. g.

vispār tam jau ir topiks

viss par e39
Offline
Puuchuks
21. Sep 2010, 11:46 #4

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

Sadam, tu parādīji, ka esi idiņš, tagad aizveries!

autoram - būtisku atšķirību nav, 523ajam motors nedaudz deforsēts.
22 zirgi ir atšķirība, bet vai tā būs tik jūtama 10+ gadus vecam auto
es teiktu, ka lietotam auto jāskatās konkrētais eksemplārs - kurš labāk patīk, ir labāk (tavām vēlmēm atbilstošāk) aprīkots, labākā tehn.stāvoklī, utt.
bembjiem ir raksturīgi, ka mazākie motori parasti ir arī švakāk aprīkoti, tb., tāds 520tais parasti būs ar drēbes saloniņu un manuāli regulējamiem beņķiem, kamēr 540tajam būs āda, elektrība un daudz podziņu.
bet, jāskatās, ko konkrētais vāciets ir salicis konkrētajā auto, tikpat labi tas 523ais būs bagātīgāk aprīkots nekā daudzu poweristu 530, 535 un 540.
piem., es pirmoreiz dzīvē braucu ar auto, kuram nav piepīpētāja
Offline
Didzis
21. Sep 2010, 12:01 #5

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


21 Sep 2010, 11:52:05 Sadam rakstīja:

21 Sep 2010, 11:46:12 Puuchuks rakstīja:
Sadam, tu parādīji, ka esi idiņš, tagad aizveries!

autoram - būtisku atšķirību nav, 523ajam motors nedaudz deforsēts.
22 zirgi ir atšķirība, bet vai tā būs tik jūtama 10+ gadus vecam auto
es teiktu, ka lietotam auto jāskatās konkrētais eksemplārs - kurš labāk patīk, ir labāk (tavām vēlmēm atbilstošāk) aprīkots, labākā tehn.stāvoklī, utt.
bembjiem ir raksturīgi, ka mazākie motori parasti ir arī švakāk aprīkoti, tb., tāds 520tais parasti būs ar drēbes saloniņu un manuāli regulējamiem beņķiem, kamēr 540tajam būs āda, elektrība un daudz podziņu.
bet, jāskatās, ko konkrētais vāciets ir salicis konkrētajā auto, tikpat labi tas 523ais būs bagātīgāk aprīkots nekā daudzu poweristu 530, 535 un 540.
piem., es pirmoreiz dzīvē braucu ar auto, kuram nav piepīpētāja


Tu, miskastniek, man nenorādīsi, kad man runāt un kad klusēt.


Gadiņi maz atļauj šādi izrunāties?

--

Labi, nav svarīgi patiesībā.
Te jau iepriekš tika minēts, ka 2.3 būs jaunākas paaudzes motors. Tas ir ekonomiskāks. Bet visumā jāskatās pēc konkrētā modeļa - ja viss pārējais ir labs, bet motors 2.5 - neko darīt, derēs. Ja nojāts auto ar 2.3, labāk, protams, meklēt citu.



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
plakanais
21. Sep 2010, 12:04 #6

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


21 Sep 2010, 11:46:12 Puuchuks rakstīja:
Sadam, tu parādīji, ka esi idiņš, tagad aizveries!

autoram - būtisku atšķirību nav, 523ajam motors nedaudz deforsēts.
22 zirgi ir atšķirība, bet vai tā būs tik jūtama 10+ gadus vecam auto
es teiktu, ka lietotam auto jāskatās konkrētais eksemplārs - kurš labāk patīk, ir labāk (tavām vēlmēm atbilstošāk) aprīkots, labākā tehn.stāvoklī, utt.
bembjiem ir raksturīgi, ka mazākie motori parasti ir arī švakāk aprīkoti, tb., tāds 520tais parasti būs ar drēbes saloniņu un manuāli regulējamiem beņķiem, kamēr 540tajam būs āda, elektrība un daudz podziņu.
bet, jāskatās, ko konkrētais vāciets ir salicis konkrētajā auto, tikpat labi tas 523ais būs bagātīgāk aprīkots nekā daudzu poweristu 530, 535 un 540.
piem., es pirmoreiz dzīvē braucu ar auto, kuram nav piepīpētāja


523. un 525. lielaakaa atshkjiriiba ir taada, ka 523 ir pirmsfacelifta. un 525 jau naaca ar dubultvanosu

[ Šo ziņu laboja Bute, 21 Sep 2010, 12:04:50 ]

Offline
svs
21. Sep 2010, 12:06 #7

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: bmw

Kaa 523 var buut jaunaakas paaudzes motors ieksh e39? Vai tad 523 nav m52, bet 525 jau m54?
Offline
Didzis
21. Sep 2010, 12:09 #8

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


21 Sep 2010, 12:06:27 svs rakstīja:
Kaa 523 var buut jaunaakas paaudzes motors ieksh e39? Vai tad 523 nav m52, bet 525 jau m54?


laikam bik auzās iebraucu, par paaudzēm - tas attiecās uz 3 sērijas bmw :/

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Srakans
21. Sep 2010, 12:09 #9

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

varbūtu pūčuks saputrojās ar 520 (2.2) kas patiešām ir jaunāks.

[ Šo ziņu laboja Srakans, 21 Sep 2010, 12:09:53 ]

Offline
svs
21. Sep 2010, 12:10 #10

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: bmw

e39 525 arii ir "jaunaaks" nekaa 523
Offline
bmwaddict
21. Sep 2010, 12:13 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Par ko ir strīds - lūk viss ir rakstīts: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)#Engine_specifications

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 21 Sep 2010, 12:14:28 ]

Offline
Juanito
21. Sep 2010, 14:54 #12

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


21 Sep 2010, 12:04:21 Bute rakstīja:
523. un 525. lielaakaa atshkjiriiba ir taada, ka 523 ir pirmsfacelifta. un 525 jau naaca ar dubultvanosu

E39 523 naak M52TU ar 2 vanosiem. Manam tochna ir!

While retaining most of the internal dimensions and components of the earlier M52, the M52TU (Technical Upgrade) featured an aluminum alloy block in all markets including North America. More importantly, it featured a revised head design with Double-VANOS (variable intake AND exhaust cam timing) for additional improvements in torque delivery, economy and emissions. It also featured a variable intake manifold and an upgraded Siemens engine control system.

Applications:

* 1997-2001 E46 323i/323Ci/323ti (M52T)
* 1998-2001 E39 523i (M52TU)
Offline
Agritis
21. Sep 2010, 16:05 #13

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Long story short - e39 ir divi modeļi ar 2,5L motoriem. Variants ar M52 saucas 523i, variants ar M54 ir 525i.
Offline
Puuchuks
21. Sep 2010, 16:24 #14

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

long story vēl shortāk: mēs runājam par "1997-2000 gada modeli", tātad 10-13 gadus vecu auto.

ikdienas lietošanā cilvēks nejutīs būtisku atšķirību starp single un double vanos.

tātad, kā jau es rakstīju, ir jāpērk labākais un savām vēlmēm atbilstošākais eksemplārs, nevis konkrēts motors.
izņemot, ja kādam no šiem motoriem/modeļiem ir kādas vispār zināmas šaizes, bet otram ne
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo