Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E38 vai E39 ar 4.4 motoru

AutorsZiņojums
Armands_7
21. Sep 2010, 00:31 #1

Kopš: 20. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne.

man vajadzētu kāda lietpratēja viedokli par e39 un e38. tāda cilvēka domas, kam pašam ir bijusi darīšana ar konkrētajiem modeļiem. es gribētu iegādāties vienu no šiem auto. nauda itkā atļauj, bet negribas tomēr baigo piķi krāmēt tajā, man nekad iepriekš nav bijusi darīšana ar BMW.
man konkrēti gribās zināt aptuvenās remontu izmaksas. kā ir ar piekari, elektroniku, un uzturēšanu kā tādu? man sirdij un ausīm patīkamāka ir 4.4 mūzika, bet kā tam ar izturību, varbūt kāds var ieteikt konkrētu auto? lielitrāžas aparātam doma ielikt gāzes iekārtu, bet kā tā iedarbosies uz motora ilgmūžību? ja gadījumā neesmu īstajā sadaļā ierakstījies, tad piedodiet, pirmo reizi lietoju BMWpower.lv!
Offline
Mikelis
21. Sep 2010, 00:34 #2

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Cik zinu, tad abiem +/- līdzīgi viss un lielmotori + 3l dīzeļi ir ar izturīgākām ritošajām daļām.

Uzraksti PM edzulim, šis tirgo labu 740i (vismaz tauta runā, ka esot labs) un cena arī laba

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
noisex
21. Sep 2010, 01:01 #3

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

ar elektroniku, ka jau elektroniku, nekad neko nevar zinat, nomirst kads devejs, pazud audio skanja, pazud pixelji, nepush karstu gaisu delj ezza, vel shis tas nestradaa... utt utjp..nu labi tas taa....nav tik traki

ar ritosho V8 un 3d ir ok..var bliezt....

par motoru: jauzmanas parkarstet galvas

6gang ir way to go..un visapr ja jau 4.4..tad jau m5 ir way2go "shura:

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Artis_D
21. Sep 2010, 01:09 #4

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

e38 eža nav

4,4 ir reāli labākā izvēle e38

Patēriņš ir no 10-20lt.

Ar motoru problēmu nav.

Vot e38 pats par sevi gan mēdz brukt no visām pusēm.

e39 vispār nav mašīna
Online
Rendir
21. Sep 2010, 01:20 #5

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:

e38 vienozimigi!!
Offline
Kristaps5s
21. Sep 2010, 03:16 #6

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Noteikti tikai to kurš pašam patik labāk.Objektīvu apsverumu vienam vai otram par labu NAV.
Offline
Armands_7
22. Sep 2010, 18:40 #7

Kopš: 20. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne.

man vēl jautājums..
gāzes iekārta ar reduktoru stipri sūdīgāka par to ar tiešo iešprici?
Offline
Usins
22. Sep 2010, 18:49 #8

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

šim auto ļoti stipri būs sūdīgāk
Offline
buncix
22. Sep 2010, 18:50 #9

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


21 Sep 2010, 01:09:13 Artis_D rakstīja:
e38 eža nav

4,4 ir reāli labākā izvēle e38

Patēriņš ir no 10-20lt.

Ar motoru problēmu nav.

Vot e38 pats par sevi gan mēdz brukt no visām pusēm.

e39 vispār nav mašīna


Piekrītu, ar E38 V8 motoriem problēmu nav, dotiem ir ar visu pārējo. 3 gadu laikā izmetu 3k ls remontos.
Offline
LA
22. Sep 2010, 18:54 #10

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Uz gaazes iekaartu gan nevaidzeetu taupiit.

Vismaz peec manas pieredzes (viens auto ar gaazi) reduktora gaaze vispaar ir murgs.

[ Šo ziņu laboja Lauris, 22 Sep 2010, 18:55:44 ]

Offline
matiicins
22. Sep 2010, 18:56 #11

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

Bet uzliekot gāzes iekārtu stipri samazinās motora mūžs
Offline
Usins
22. Sep 2010, 18:59 #12

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

labi, beidzam, nevajag Armandam tādu auto, nevajag.
ne ar ne bez gāzes

viņam vajag uz VWfana topiku
Offline
Armands_7
22. Sep 2010, 18:59 #13

Kopš: 20. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne.

nu labi, un kā ir ar e32 un e34 ar 3.0 benzīnu??
Offline
crime
22. Sep 2010, 19:04 #14

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8546

Braucu ar: m635csi


22 Sep 2010, 18:59:53 Armands_7 rakstīja:
nu labi, un kā ir ar e32 un e34 ar 3.0 benzīnu??


Armand, peerc MKII Golpu, ar 1.3 biidekli un braukaa laimiigs, ne tev gaazi vajadzees, ne elektronika traucees
Offline
uhhm
22. Sep 2010, 19:26 #15

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta

tak cilveeks normaali uzprasiija kas un kaa. Ja jau grib bmw, tad grib arii uzzinaat kas labaak, kas sliktaak. Labaak uzdot jautaajumus pirms iegaades, nevis peec. Am i right folks?
Offline
kawaracer
22. Sep 2010, 19:43 #16

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


21 Sep 2010, 01:09:13 Artis_D rakstīja:

Ar motoru problēmu nav.




Ar motoru M62B44 problēmas ir un kā vēl!!!
Viņiem beidzās bloka pārklājums.
Esmu nomainījis 3gb.
Par šo tēmu varu daudz parunāt

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
edzulis
22. Sep 2010, 19:57 #17

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

A nu ka sīkāk, kas tur ar to paŗklājumu nadz dzirdēts un nav izjusts. 3 blokus esi nomainījis vai ko?

Otrais gads jau un ir sajūta, ka E38 ir ļoti samērā izturīgs auto

[ Šo ziņu laboja edzulis, 22 Sep 2010, 19:59:02 ]

Offline
kawaracer
22. Sep 2010, 20:39 #18

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


22 Sep 2010, 19:57:56 edzulis rakstīja:
A nu ka sīkāk, kas tur ar to paŗklājumu nadz dzirdēts un nav izjusts. 3 blokus esi nomainījis vai ko?

Otrais gads jau un ir sajūta, ka E38 ir ļoti samērā izturīgs auto


Domāju, ka manu stāstu par dzinēju maiņu iekš E39 540i jau visi zin
Wiki
Sākumā domāju, ka tas ir tikai nikosila pārklājumam, bet man izbeidzās pie 128tkm alusila pārklājums vienam cilindram.

Pirms astoņiem gadiem, gan braucu ar E38 740 un bēdas nezināju, bet tagad zinu tiešām daudz par šiem motoriem.


-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Tune-L
22. Sep 2010, 20:42 #19

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20393

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


22 Sep 2010, 19:43:41 kawaracer rakstīja:

21 Sep 2010, 01:09:13 Artis_D rakstīja:

Ar motoru problēmu nav.




Ar motoru M62B44 problēmas ir un kā vēl!!!
Viņiem beidzās bloka pārklājums.
Esmu nomainījis 3gb.
Par šo tēmu varu daudz parunāt


Pirmkaart paarklaajums beidza M60B40 dzineejiem un otrkaart, beidz liet no Krievijas vestu degvielu
Pisiisi kapeiku, dzineeju nopisiisi ! ( sena tautas paruna )

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
kawaracer
22. Sep 2010, 20:48 #20

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


22 Sep 2010, 20:42:27 Tune-L rakstīja:
Pirmkaart paarklaajums beidza M60B40 dzineejiem un otrkaart, beidz liet no Krievijas vestu degvielu
Pisiisi kapeiku, dzineeju nopisiisi ! ( sena tautas paruna )


Lēju tikai 98 un Statoilā vienmēr - uzņēmuma karte
Un šo varēji palasīt: wiki
Bet diemžēl ar to problēma netika atrisināta, Mikas laikā veselu kalnu šo dzinēju pa garantiju samainīja! Netici man - vari palasīt ārzemju forumos par šo problēmu!
Un paturi savas tautas parunas pie sevis, ja nezini par ko runa iet!

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo