Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 525tds ar noskrējienu 400k km

AutorsZiņojums
Iecaunieks
09. Sep 2010, 12:29 #1

Kopš: 05. May 2010

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

vai ir vērts iegādāties ja ir tik liels noskrējiens, mašīna kopta, jauna ta, tehniskā ziņā laba. vai priekš motora 400t ir daudz?
Offline
LA
09. Sep 2010, 12:30 #2

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

imho ,visiem TDSiem ir vismaz tāds. nu , ja motors ir attiecīgi kopts visulaik domāju , ka nekas traks nav. Bet TDS mēdz sagādāt pārsteigumus.
Offline
Artis_D
09. Sep 2010, 12:30 #3

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Pārdots 525td e34 1993.12 2199Eur

šitam bija 360k un viss perfekts

[ Šo ziņu laboja Artis_D, 09 Sep 2010, 12:33:14 ]

Offline
vadims
09. Sep 2010, 12:40 #4

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

ja autiņš ir kopts un sekots dzinējam tad tas noskrējiens ir tikai normāls. Pašam ir TDS un uz tāfeles ir 320000 km (cik patiesais hvz moš visi 600000km cai vairāk )
katram tie km tiek iedzīti savādāk, viens jau pie 200tk iet uz šrotu, cits vēl pēc svaiga auto izskatās.
Aizdzen viņu uz dīze\lu centru lai nodiagnosticē dzinēju un tad jau izvēle tavās rokās
Offline
Instigater
09. Sep 2010, 13:40 #5

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pērkot auto noskrējienam vispār nav nekādas nozīmes - kāda jēga no auto ar 20tk km, ja tie visi ir nodzīti pa folkreisu?
Offline
Staris
09. Sep 2010, 13:42 #6

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

protams, ka nav nekādas nozīmes
Offline
nagla
09. Sep 2010, 14:49 #7

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

paludz lai pardevejs uzgriezh uz 150k
Offline
LA
09. Sep 2010, 14:54 #8

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


09 Sep 2010, 13:20:21 OX rakstīja:

09 Sep 2010, 12:30:39 Lauris rakstīja:
imho ,visiem TDSiem ir vismaz tāds. nu , ja motors ir attiecīgi kopts visulaik domāju , ka nekas traks nav. Bet TDS mēdz sagādāt pārsteigumus.

vēl kā šodien atceros atgadījumu " iz" rubrikas
" Mārcīc ar balto gulbīti nekurienes vidū"

ok
bet vispār jau ļoti jākopj lai nebūtu " hu*ņa"



Tapēc arī mans pēdējais teikums. Kaut tas jau arī nekāds koptais nebija.
Offline
dainiiz
09. Sep 2010, 14:54 #9

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

tas taa lai sirds mieriigaaka

p.s 360000km kaut kas jau ir, net ka viss ir kopts mainiits utt, tad noies veel tik pat un tad varees celtu uz galda.

man 2001 gada volvo ir ap 300000 viss oke

Offline
dizzz
09. Sep 2010, 14:58 #10

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E34 525TDS '95

Tas ir pilnīgi ok, ja auto ir kopts
Pašam '95 gada tds ar 440000 km. mainu eļļu un filtrus un viss ir štokos
Offline
SCHNITZEL
09. Sep 2010, 15:28 #11

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Tas ir maz. Domāju, ka reālais ir tāpat ap ļimaku, jo tam auto nav vairs ne 5, ne 10 gadi.

Ņemot vērā, ka pasaules rekords dzinējam bez kapitālā remonta ir ~4 200 000km noskrējiens, tad pats izdari secinājumus.

Līzings dod mašīnas uz 3 gadiem VAI ~120k km. Rēķini, ka pat viņi paredz ap 40k noskrējienu gada laikā. Taviem minētajiem 400k vajag tikai 10 gadus laika.

Nez, varbūt es neko nesaprotu, bet man pērkot auto noskrējiens būtu pats pēdējais faktors + ja visi krēsli būtu nodeldēti, stūre, pedāļi nolietoti un man stumtu sejā faktu, ka autiņam 150k noskrējiens, tad es viņu nepirktu principa pēc.

Bonus: Es nekad nepirktu mašīnu, ja zinātu, ka viņai reālais noskrējiens ir kaut kur starp 100 un 200k, jo tas man asociējas ar tādu nolietojuma posmu, kad lielākā daļa detaļu vēl ir OEM un visas ir sagurušas Negribu būt tas, kas maksā par iepr. saimnieku izbraucieniem.

[ Šo ziņu laboja SCHNITZEL, 09 Sep 2010, 15:32:52 ]



-----------------
Offline
Jaunais_Gads
09. Sep 2010, 15:37 #12

Kopš: 26. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar:


09 Sep 2010, 15:28:15 SCHNITZEL rakstīja:
Līzings dod mašīnas uz 3 gadiem VAI ~120k km. Rēķini, ka pat viņi paredz ap 40k noskrējienu gada laikā. Taviem minētajiem 400k vajag tikai 10 gadus laika.

Ko tu tur pīpē? Tādi nosacījumi var būt garantijai nevis līzingam, parasti gan non-korejiešu mašīnām ir 3 gadi vai 100k km.
Offline
matiicins
09. Sep 2010, 15:53 #13

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

re ņem šito tikai 180k noskrējiens
Bet vispār 400k noskrējiens nav daudz priekš bmw
Offline
Playstream69
09. Sep 2010, 15:54 #14

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:

Kā jau iepriekšējie teica, pievienojos, ka bez diagnostikas var tikai tirst un tirst ... kamēr pakaļa sāp no visiem sūdiem cik labs/slikts un cik daudz dabūsi pēc tam maksāt....
Jo noskrējienus var sagriezt kādi vien patīk, lai sirdij mierīgāk.

Aizdzen uz daignostiku un tad jau redzēsi, cik labi kopts ta tas auto īstenībā ir

p.s. Ja gribi cenu nosist tam diizeliitim, dzen uz diagnostiku pie Driver!

[ Šo ziņu laboja Playstream69, 09 Sep 2010, 15:56:55 ]

Offline
SCHNITZEL
09. Sep 2010, 15:57 #15

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

ok, ilgtermiņa noma, ja operatīvais līzings neskaitās.

-----------------
Offline
edzulis
09. Sep 2010, 15:57 #16

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

40k gadā nav nekas. Man čoms tagad vasarā 10k mēnesī norullē bez stresa (ne BMW).
Offline
Ugunsdzesejs
09. Sep 2010, 16:00 #17

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

vai iekšēji nav vieglāk ticēt reāliem 400k uz tāfeles, nekā braukt ar 150k tāfelē un domāt - cik? 400? 600? otrais rinķis, da moš trešais... a ja nu bijušais taksis
Offline
edzulis
09. Sep 2010, 16:12 #18

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tas bloks vispār tur tādus noskrējienus? Vai arī visiem kap rem motoram bijs n reizes?
Offline
markelis
09. Sep 2010, 16:15 #19

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


09 Sep 2010, 16:00:29 Ugunsdzesejs rakstīja:
vai iekšēji nav vieglāk ticēt reāliem 400k uz tāfeles, nekā braukt ar 150k tāfelē un domāt - cik? 400? 600? otrais rinķis, da moš trešais... a ja nu bijušais taksis


nu psihologjiski vieglaak ir braukt ar 150k un domaat "visi vinji ir griezti bet man i paveicies" . . . . kamer saakas. jo tas ka 400 veel nenoziimee ka nav krukjiits
Offline
SCHNITZEL
09. Sep 2010, 16:16 #20

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Vēl iedomājos, ka var aizsūtīt maksas SMS uz CSDD un paskatīties konkrētajam auto, kad tas ievests LV, cik toreiz ir bijis uz tāfeles un paskatīties kā tas viss ir mainījies laika gaitā no apskates līdz apskatei. Tā būs vieglāk izsecināt arī visu pārējo, ieskaitot potenciālo stāvokli (skatoties cik piegājieni bijuši katrai skatei, vai nav periodi, kad skates nav bijis vispār utt.)

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo