Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: AKPP X5 E53 3.0d 02.g.

AutorsZiņojums
ivs12
13. Apr 2010, 21:12 #1

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 21:45 #2

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.
Offline
Ksneps
13. Apr 2010, 21:57 #3

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1416

Braucu ar:

Brauc ar krutu auto, bet sakarīgi uzrakstīt neproti...
Offline
CP17
13. Apr 2010, 22:02 #4

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Apr 2010, 21:45:01 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.


Uzreiz pretjautājums- vai esi jebkad iepriekš braucis ar tiptronic e53 dīzeli?
P.s.Bet sitieni nav uz labu...

[ Šo ziņu laboja CP17, 13 Apr 2010, 22:03:20 ]

Offline
jurxx
13. Apr 2010, 22:05 #5

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Neviens no mums nav zīlnieks..
sāc ar to, kad paskkaties cik taja kārbā ir eļa (ja visp viņam tāda iespēja ir) bet izklausas, kad tiktiešām viņā viņas ir par maz - tātad k.kur sulo.. ja tai kārbai nav paredzēta eļas maiņa un nav iespējas pieliet. utt tad būs vainu remonts vai jauna...
ved vien uz diagnostiku un, lai cilvēki skatās - šeit k.ko dzirdot tāpat pats novērst nevarēsi (ja pa rokai nav autoservisa ekipejums un zināšanas... )
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 22:06 #6

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Apr 2010, 22:02:38 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:45:01 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.


Uzreiz pretjautājums- vai esi jebkad iepriekš braucis ar tiptronic e53 dīzeli?
P.s.Bet sitieni nav uz labu...
gidromufta vai ne, jāmaina...
Offline
CP17
13. Apr 2010, 22:17 #7

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Apr 2010, 22:06:12 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:02:38 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:45:01 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.


Uzreiz pretjautājums- vai esi jebkad iepriekš braucis ar tiptronic e53 dīzeli?
P.s.Bet sitieni nav uz labu...
gidromufta vai ne, jāmaina...

To grūti pateikt, tas par hidromuftu un minimāliem sitieniem atmetoties, jo tev tur kompleksi viss iet saistībā ar čipu motoram, e39 piemēram tas ir standarts braucot ~75km/h kad kārba nesaprot 5 vai 4turto ieslēgt un tādejādi slēgā šurpu turpu, x5 tas pats ir bet pie lielāka ātruma + kā jau minēju tev tas čips ir 'sakoriģējis' jaudu, bet kārba strādā savos vecajos režīmos (5cos vismaz tiptronikam, kuri pielāgojas šoferim) tur vajadzētu vai nu sportiskāk iedot iekšās reizes 3-5cas ja nekas nemainās un kārba nesāk savādāk strādāt tad PM uzrakstīt juzerim INC un parunāt, varbūt tur kko var darīt un paprogramēt pašas kārbas smadzenes... galējais variants ir kārbas remonts
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 22:20 #8

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Apr 2010, 21:57:03 Ksneps rakstīja:
Brauc ar krutu auto, bet sakarīgi uzrakstīt neproti...
Mainam pret tavējo ar piemaksu,būs tev tava sapņu mašīna x5.
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 22:23 #9

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Apr 2010, 22:17:23 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:06:12 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:02:38 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:45:01 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.


Uzreiz pretjautājums- vai esi jebkad iepriekš braucis ar tiptronic e53 dīzeli?
P.s.Bet sitieni nav uz labu...
gidromufta vai ne, jāmaina...

To grūti pateikt, tas par hidromuftu un minimāliem sitieniem atmetoties, jo tev tur kompleksi viss iet saistībā ar čipu motoram, e39 piemēram tas ir standarts braucot ~75km/h kad kārba nesaprot 5 vai 4turto ieslēgt un tādejādi slēgā šurpu turpu, x5 tas pats ir bet pie lielāka ātruma + kā jau minēju tev tas čips ir 'sakoriģējis' jaudu, bet kārba strādā savos vecajos režīmos (5cos vismaz tiptronikam, kuri pielāgojas šoferim) tur vajadzētu vai nu sportiskāk iedot iekšās reizes 3-5cas ja nekas nemainās un kārba nesāk savādāk strādāt tad PM uzrakstīt juzerim INC un parunāt, varbūt tur kko var darīt un paprogramēt pašas kārbas smadzenes... galējais variants ir kārbas remonts
Paldies tev.man liekas ka jāmaina gidromufte.
Offline
Ch
13. Apr 2010, 22:24 #10

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4342

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


13 Apr 2010, 21:57:03 Ksneps rakstīja:
Brauc ar krutu auto, bet sakarīgi uzrakstīt neproti...


Chillax, vismaz latviski cilvēks runā! Cieni kaut vai to.
Offline
Avenger
13. Apr 2010, 22:48 #11

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu


13 Apr 2010, 21:57:03 Ksneps rakstīja:
Brauc ar krutu auto, bet sakarīgi uzrakstīt neproti...


ja ir kruts autinsh, tas jau vel neko nenozime
Offline
SteelRat
13. Apr 2010, 23:09 #12

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163859

Braucu ar: E95


13 Apr 2010, 21:57:03 Ksneps rakstīja:
Brauc ar krutu auto, bet sakarīgi uzrakstīt neproti...


kas tur kruc, normals auto

-----------------
Offline
Didzis
13. Apr 2010, 23:12 #13

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


13 Apr 2010, 23:09:54 SteelRat rakstīja:

13 Apr 2010, 21:57:03 Ksneps rakstīja:
Brauc ar krutu auto, bet sakarīgi uzrakstīt neproti...


kas tur kruc, normals auto


Nedirsbļe Autiņš RE5PECT i uvažuha

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
SteelRat
13. Apr 2010, 23:20 #14

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163859

Braucu ar: E95

tev nebij tac pac

-----------------
Offline
Didzis
13. Apr 2010, 23:22 #15

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


13 Apr 2010, 23:20:18 SteelRat rakstīja:
tev nebij tac pac


:bumer/semočki_v1.0:

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
martinsz
13. Apr 2010, 23:29 #16

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


13 Apr 2010, 22:23:08 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:17:23 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:06:12 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:02:38 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:45:01 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.


Uzreiz pretjautājums- vai esi jebkad iepriekš braucis ar tiptronic e53 dīzeli?
P.s.Bet sitieni nav uz labu...
gidromufta vai ne, jāmaina...

To grūti pateikt, tas par hidromuftu un minimāliem sitieniem atmetoties, jo tev tur kompleksi viss iet saistībā ar čipu motoram, e39 piemēram tas ir standarts braucot ~75km/h kad kārba nesaprot 5 vai 4turto ieslēgt un tādejādi slēgā šurpu turpu, x5 tas pats ir bet pie lielāka ātruma + kā jau minēju tev tas čips ir 'sakoriģējis' jaudu, bet kārba strādā savos vecajos režīmos (5cos vismaz tiptronikam, kuri pielāgojas šoferim) tur vajadzētu vai nu sportiskāk iedot iekšās reizes 3-5cas ja nekas nemainās un kārba nesāk savādāk strādāt tad PM uzrakstīt juzerim INC un parunāt, varbūt tur kko var darīt un paprogramēt pašas kārbas smadzenes... galējais variants ir kārbas remonts
Paldies tev.man liekas ka jāmaina gidromufte.

ja pie vainas būtu hidromufte, tad problēmas būtu arī citos ātrumos

-----------------
...
Offline
ivs12
14. Apr 2010, 10:15 #17

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Apr 2010, 23:29:17 martinsz rakstīja:

13 Apr 2010, 22:23:08 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:17:23 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:06:12 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:02:38 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:45:01 ivs12 rakstīja:

13 Apr 2010, 21:12:56 ivs12 rakstīja:
Sveiks,parādās kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis +sabremzējot ar nelieliem jutami sitieni.


Uzreiz pretjautājums- vai esi jebkad iepriekš braucis ar tiptronic e53 dīzeli?
P.s.Bet sitieni nav uz labu...
gidromufta vai ne, jāmaina...

To grūti pateikt, tas par hidromuftu un minimāliem sitieniem atmetoties, jo tev tur kompleksi viss iet saistībā ar čipu motoram, e39 piemēram tas ir standarts braucot ~75km/h kad kārba nesaprot 5 vai 4turto ieslēgt un tādejādi slēgā šurpu turpu, x5 tas pats ir bet pie lielāka ātruma + kā jau minēju tev tas čips ir 'sakoriģējis' jaudu, bet kārba strādā savos vecajos režīmos (5cos vismaz tiptronikam, kuri pielāgojas šoferim) tur vajadzētu vai nu sportiskāk iedot iekšās reizes 3-5cas ja nekas nemainās un kārba nesāk savādāk strādāt tad PM uzrakstīt juzerim INC un parunāt, varbūt tur kko var darīt un paprogramēt pašas kārbas smadzenes... galējais variants ir kārbas remonts
Paldies tev.man liekas ka jāmaina gidromufte.

ja pie vainas būtu hidromufte, tad problēmas būtu arī citos ātrumos
tā jau nav,tur citi apgr.
Offline
protams
14. Apr 2010, 10:46 #18

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5697

Braucu ar: NS7

Internetā to auto Tev nesaremontēs, brauc uz servisu. Ja vien negribi tur visiem pateikt priekšā, ka tas un tas jāmaina. Tu tak jau par tiem apgriezieniem jautāji nesen.
Tā ir ,ka čipo vecus dīzeļus

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Apr 2010, 10:48:49 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ivs12
14. Apr 2010, 11:14 #19

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


14 Apr 2010, 10:46:51 protams rakstīja:
Internetā to auto Tev nesaremontēs, brauc uz servisu. Ja vien negribi tur visiem pateikt priekšā, ka tas un tas jāmaina. Tu tak jau par tiem apgriezieniem jautāji nesen.
Tā ir ,ka čipo vecus dīzeļus
Biju i raap.i ķekavā.tikai nav viedokļi vienādi....domāju ka kādam arī ir bijis tā pat.
Offline
7788
14. Apr 2010, 11:53 #20

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


14 Apr 2010, 11:14:25 ivs12 rakstīja:

14 Apr 2010, 10:46:51 protams rakstīja:
Internetā to auto Tev nesaremontēs, brauc uz servisu. Ja vien negribi tur visiem pateikt priekšā, ka tas un tas jāmaina. Tu tak jau par tiem apgriezieniem jautāji nesen.
Tā ir ,ka čipo vecus dīzeļus
Biju i raap.i ķekavā.tikai nav viedokļi vienādi....domāju ka kādam arī ir bijis tā pat.

var arī gadīties ka ir tikai motora un karbas softu problēma, saku no pieredzes! ja interesē tad varu iedot kontektus sakarīgam džekam, kurš tās elektronikas problēmas risina! PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo