Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 brīvgaitas apgriezieni motoram

AutorsZiņojums
FoTu
02. Apr 2010, 15:49 #1

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D

Vai kāds varētu pateikt, cik ta būtu jābūt.
Man i ap 700 un šķiet, ka autiš līdz ar to vibrē vairāk nekā būt lab.
Kad piespiež a pedāl tā līdz 800 ta viss šķiet, ka štokos.

Bet ja i kād pieredz par to, kas tas i un kā a to tikt galā, būšu pateicīgs.
Offline
Tunnel
02. Apr 2010, 15:51 #2

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 518

Braucu ar: Autobusu

Normāl, normāl.
Offline
FoTu
02. Apr 2010, 15:57 #3

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D


02 Apr 2010, 15:51:23 Tunnel rakstīja:
Normāl, normāl.


bet vai lab..)
Offline
Tribals
02. Apr 2010, 16:02 #4

Kopš: 14. Aug 2009

Ziņojumi: 382

Braucu ar: Dīzeli

normāl būtu 750
Offline
FoTu
02. Apr 2010, 23:13 #5

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D


02 Apr 2010, 16:02:59 Tribals rakstīja:
normāl būtu 750


Vai tas ir kaut kā regulējams mehāniski, vai uz kompīt.

P.s. kompis, gan nekādu kļūdu šajā sakarā neuzrāda.
Offline
Rifo
02. Apr 2010, 23:16 #6

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Kaads zin kaapeec 330d 184hp leekaa apgriezieni? esmu redzeejis vairaakus kuram apgiezieni leekaa.
Offline
envy
03. Apr 2010, 00:21 #7

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2197

Braucu ar: TFSI


02 Apr 2010, 23:16:00 Rifo rakstīja:
Kaads zin kaapeec 330d 184hp leekaa apgriezieni? esmu redzeejis vairaakus kuram apgiezieni leekaa.
brīvgaitā?
Offline
Ekimons
03. Apr 2010, 00:21 #8

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

dieselis pa 0,50/l sprauslas
Offline
Wilde
03. Apr 2010, 00:27 #9

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220


03 Apr 2010, 00:21:22 Ekimons rakstīja:
dieselis pa 0,50/l sprauslas

ja sprauslas, tad ir
Offline
christx
06. Apr 2010, 17:55 #10

Kopš: 18. Mar 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Izsledz klimu un neleka vairs nekas
Offline
Re5tepa
07. Apr 2010, 10:41 #11

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

Sprausla ir, varu notirgot
bet par apgriezienu lēkāšanu, ja aukstam motoram, paņem nogriez temp. uz min tad nevajadzētu lēkāt(ja tā ir tad tas no papildus apsildes )

[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 07 Apr 2010, 11:39:40 ]

Offline
protams
07. Apr 2010, 10:51 #12

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7


07 Apr 2010, 10:41:35 Re5tepa rakstīja:
Sprauslu ir, varu notirgot
bet par apgriezienu lēkāšanu, ja augstam motoram, paņem nogriez temp. uz min tad nevajadzētu lēkāt(ja tā ir tad tas no papildus apsildes )

Es domāju, ka autors viens te analfabēts

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
7788
07. Apr 2010, 10:55 #13

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

1)par raustīšanos: jāskatās kādā stāvoklī ir sprauslas, respektīvi korekcijas ko ievieš vadības bloks, pēc tā var vadīties vai ir sprauslas jāmaina un kura ir jāmaina, to var paveikt Drivers!
2) par apgriezienu peldēšanu tukšgaitā, tas vairākums gadījumu ir saistīts at to ka vadības blokam nav oriģinālais darbības algoritms t.i. vadības bloks ir "čipots". Protams var būt arī citi iemesli iepriekš minētajām kaitēm.
Offline
FoTu
08. Apr 2010, 23:50 #14

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D

Tad nu bilde bija vienkārša, bet par centību paldies.. un rezumē:

Kompis rādij 750 apgriezienus precīzi.
Vibrācija? Varbūt ne paši labākāie motora spilveni..
Tā peldēšana tiešām beidzās, kad motors uzsilst, vai izslēdz pečku, bet tā laikam tāda kaite, kas ber smiltis acīs tikai kašķīgajiem.(laikam arī man patīk rakņāties sīkumos)
Tomēr iegriezos pie -INC- nočipot un pie reizes brīvgaitas apgriezienus pagriez uz 800.
Patīkams pārsteigums, autiš elpo dzīvīgāk un arī vibrācija pie auksta motora brīvgaitā, kā nebijusi.
Protams, ja gribās čīkstēt pa nodedzināto santīmu, stāvot korķos, tad tiem, kam līdzīgs kreņķis ta iesaku regulēt brīvgaitu uz 790.

Bet par labu padomu paldies

M

[ Šo ziņu laboja FoTu, 13 Apr 2010, 01:03:19 ]

Offline
hrjaz
10. Jan 2013, 11:40 #15

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 714

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Kā jau te pat augstāk minēts - brīvgaitā staigā apgriezieni apmēram no 750 uz 900 ar vienādu intervālu - pāris sekundes rūc vienos apgriezienos, nākošās pāris otros utt.
Izslēdzot klimu vai nogriežot grādus, kad vairs nav jāsilda, apgriezienu staigāšana momentā pazūd. Kurš mezgls varētu būt ar defektu?
Offline
Japanitis
10. Jan 2013, 12:39 #16

Kopš: 09. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 154

Braucu ar: E60 JS-8413


10 Jan 2013, 11:40:07 hrjaz rakstīja:
Kā jau te pat augstāk minēts - brīvgaitā staigā apgriezieni apmēram no 750 uz 900 ar vienādu intervālu - pāris sekundes rūc vienos apgriezienos, nākošās pāris otros utt.
Izslēdzot klimu vai nogriežot grādus, kad vairs nav jāsilda, apgriezienu staigāšana momentā pazūd. Kurš mezgls varētu būt ar defektu?


Viss ir ljoti vienkaarshi!
Ja izsleedz klimu un vairs nestaigaa apgriezieni tad visa vaina ir tajaa ka masa nav klimai kaartiiga!Ir jaaskataas visas masass kas ir uz klimas paneli, jaanotiira un viss buus oki!!!!!
Offline
hrjaz
10. Jan 2013, 13:40 #17

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 714

Braucu ar: kuģi pa bruģi


10 Jan 2013, 12:39:44 Japanitis rakstīja:

10 Jan 2013, 11:40:07 hrjaz rakstīja:



Viss ir ljoti vienkaarshi!
Ja izsleedz klimu un vairs nestaigaa apgriezieni tad visa vaina ir tajaa ka masa nav klimai kaartiiga!Ir jaaskataas visas masass kas ir uz klimas paneli, jaanotiira un viss buus oki!!!!!

kaut kā neliekas tavs teksts man loģiski kopā..
kāds varētu būt sakars klimas masai ar motora tukšgaitas apgriezieniem.

bet nu apskatīsies, paldies!

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 10 Jan 2013, 13:42:40 ]

Offline
PETROLHEADz
10. Jan 2013, 14:13 #18

Kopš: 08. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Izsistām miglām


07 Apr 2010, 10:51:10 protams rakstīja:

07 Apr 2010, 10:41:35 Re5tepa rakstīja:
Sprauslu ir, varu notirgot
bet par apgriezienu lēkāšanu, ja augstam motoram, paņem nogriez temp. uz min tad nevajadzētu lēkāt(ja tā ir tad tas no papildus apsildes )

Es domāju, ka autors viens te analfabēts

Kaut kāds ventiņš
Offline
Simplex
10. Jan 2013, 14:15 #19

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv


10 Jan 2013, 13:40:13 hrjaz rakstīja:

10 Jan 2013, 12:39:44 Japanitis rakstīja:

10 Jan 2013, 11:40:07 hrjaz rakstīja:



Viss ir ljoti vienkaarshi!
Ja izsleedz klimu un vairs nestaigaa apgriezieni tad visa vaina ir tajaa ka masa nav klimai kaartiiga!Ir jaaskataas visas masass kas ir uz klimas paneli, jaanotiira un viss buus oki!!!!!

kaut kā neliekas tavs teksts man loģiski kopā..
kāds varētu būt sakars klimas masai ar motora tukšgaitas apgriezieniem.

bet nu apskatīsies, paldies!

ir dzirdēts, ka pēc kļūdas čipošanā parādās apgriezienu peldēšana, bet tad tam nevajadzētu atsaukties uz klimas ieslēgšanu/izslēgšanu.

[ Šo ziņu laboja Simplex, 10 Jan 2013, 14:19:36 ]



-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
labaiss
11. Jan 2013, 14:56 #20

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


02 Apr 2010, 23:16:00 Rifo rakstīja:
Kaads zin kaapeec 330d 184hp leekaa apgriezieni? esmu redzeejis vairaakus kuram apgiezieni leekaa.

Rail pressure sensora kontakta savonojums chakareejas. Pec BOSCH manualja ir rakstits,ka šo savienojumu ieteicams parbaudit.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo