Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: stāvokļa devēji?
Autors | Ziņojums |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
| Man ir jautājums vai 98g e39 525tds vispār ir devēji, kas mašīnai liek domāt, ka tā atrodas līkumā?
Biju uz diagnostiku un pēc testēšanas man parādija izdruku, kurā rakstīts, ka mašīna visu laiku atrodas līkumā... un ieteica saremontēt savirzi.
Tomēr citos servisos(kad braucu regulēt savirzi) teica, ka 98g nav nekādu citu devēju kā tikai ABS devēji pēc kuriem arī tiek viss vadīts.
Un vispār pateica, ka 98g kompim nav tāda stāvokļa- atrodas līkumā.. (un ka šādu stāvokli parādija, jo iespējams izvēlējās nepareizu modeli pie testēšanas.)
Un ja arī būtu, tad savirze šādu stāvokli neietekmētu, to varētu ietekmēt tikai atšķirīgs riepu izmērs.. (ir vienāds, spiediens riepās arī)
Kam lai tagad tic?
| Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Kada problema braucot??? | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| topiks jautajumi spechukiem jeb viss par e39 nau jataisa jauns topiks ja tavs auto ir stavoklii
-----------------
| Offline | | |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
11 Mar 2010, 09:48:31 djmixx rakstīja:
Kada problema braucot???
Man automātiskā kārba, kas mierīgi uzsākot pārslēdz normāli visos ātrumos, bet iespiežot pedēli drusku vairāk 5. ātrumā ieslēdzas tikai pie 130km/h. Tas nozīmē, ja vēlos ātri uzsākt un braukt uz 100, tad pēc tam būs jāzāģē ar 4. ātrumu.
Biju uz kārbas diagnostiku, tur pateica ka ar kārbu viss kārtībā.
Interesantākais ir tas, ja uz 100 braucot pārkārtojas pa kreisi, tad pārkārtošanās brīdi pārslēdzas uz 5. to ātrumu un viss ir normāli.
Ar to arī pirmajā serivsā izkaidroja kāpēc nepārslēdas, jo pagriežot stūri mašīnas PC rāda ka tā brauc taisni.
Citi gudrīši minēja- tas notiek, jo kārbā eļa sasveras pagriezinā, vai kaut kas fiziski notiek, bet pagriezienu nevajag veikt strauji, kaut vai lēzeni pagriezt stūri un cik es saprotu, tad neveicot straujas kustības nekāda lielās izamiņas kārbā fiziski nevar notikt.
[ Šo ziņu laboja zirgs22, 11 Mar 2010, 10:12:15 ] | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Pa ausu galam dzidēju, ka mēdz būt gan stūres stāvokļa devēji, gan žiroskopiskie. Tik šķiet, ka tas bija modeļiem ar ASC jeb DSC un hvz vai konkrētajam modelim. Driveram tad jāprasa. | Offline | | |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
11 Mar 2010, 10:11:56 Srakans rakstīja:
Pa ausu galam dzidēju, ka mēdz būt gan stūres stāvokļa devēji, gan žiroskopiskie. Tik šķiet, ka tas bija modeļiem ar ASC jeb DSC un hvz vai konkrētajam modelim. Driveram tad jāprasa.
Pretizslīdēšana man ir(kura, ja grib paslidināties ir jāizslēdz), tikai neatceros kā tā saīsinājās ASC vai DSC | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Noteikti, ka ASC. Ja meklētājs te strādātu, tad varētu varbūt arī atrast un ka tik diskusija nebija tieši par tādu pašu gadījumu kā tev. Iesaku vispirms sākt pameklēt, vai ir tas stūres stāvokļa devējs. | Offline | | |
shvillis | | Kopš: 02. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3293
Braucu ar: smaidu...
| | Offline | | |
|
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| ko bolies | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Mar 2010, 10:08:22 BMW530 rakstīja:
Domaju, sajos laikos nav ko brinities par to, ka diemzel servisi (pat ar labu vaardu) reizem miil defektaacijas aktaa rakstit sacerejumus, uz kuru pamata cer uz papildus ''darbiem''.
Pasam ir pieredze.
biki kludies.
es pats zinu dazus tiesham labus servisus ar vardu, kur agrak stradaja kompenetni specialisti, bet krizes un citu apstaklju iespaida vinji ir aizgajusi/aizdziti prom un tagad vinju vietaa strada daudz lielaki aamuri, bet pa daudz mazaku algu
bet vidusmera klients jau neredz starpibu vai vinja auto remontee Kaarlis vai Vasja, jo auto nodot un sanjem no pienjemeja, kas iespejams ir tas pats cilvkes, kas stradja tur ari pirms 2 un 5 gadiem.
bet neizsledzu iespeju, ka ari daudzas vietas kjer uz muljki
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| starpcitu tadu lidzigu pasaku es jau te powera lasiju - kad automats sledzas tikai pagriezot sturi, bet cik atceros tas auto nenonaca pie manis...
kadas ir kuros blokos kludas? vai nav nekadu?
11 Mar 2010, 10:10:44 zirgs22 rakstīja:
11 Mar 2010, 09:48:31 djmixx rakstīja:
Kada problema braucot???
Man automātiskā kārba, kas mierīgi uzsākot pārslēdz normāli visos ātrumos, bet iespiežot pedēli drusku vairāk 5. ātrumā ieslēdzas tikai pie 130km/h. Tas nozīmē, ja vēlos ātri uzsākt un braukt uz 100, tad pēc tam būs jāzāģē ar 4. ātrumu.
Biju uz kārbas diagnostiku, tur pateica ka ar kārbu viss kārtībā.
Interesantākais ir tas, ja uz 100 braucot pārkārtojas pa kreisi, tad pārkārtošanās brīdi pārslēdzas uz 5. to ātrumu un viss ir normāli.
Ar to arī pirmajā serivsā izkaidroja kāpēc nepārslēdas, jo pagriežot stūri mašīnas PC rāda ka tā brauc taisni.
Citi gudrīši minēja- tas notiek, jo kārbā eļa sasveras pagriezinā, vai kaut kas fiziski notiek, bet pagriezienu nevajag veikt strauji, kaut vai lēzeni pagriezt stūri un cik es saprotu, tad neveicot straujas kustības nekāda lielās izamiņas kārbā fiziski nevar notikt.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Mar 2010, 10:21:54 BMW530 rakstīja:
Man liekas, ka jus te tagad absolutu sviestu dzenat vai ari sarikojat dzekam april,april.
Varbut runa tomer patiesiba ir par pneimopiekari?
vispar es nojaushu kur slepjas problemas sakne - 525 TDS
...nu jus jau sapratat
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Driver, es ar par to pašu. Vai nu tāds pats gadījums, jeb tas pats | Offline | | |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
11 Mar 2010, 10:23:18 Driver rakstīja:
starpcitu tadu lidzigu pasaku es jau te powera lasiju - kad automats sledzas tikai pagriezot sturi, bet cik atceros tas auto nenonaca pie manis...
kadas ir kuros blokos kludas? vai nav nekadu?
11 Mar 2010, 10:10:44 zirgs22 rakstīja:
11 Mar 2010, 09:48:31 djmixx rakstīja:
Kada problema braucot???
Man automātiskā kārba, kas mierīgi uzsākot pārslēdz normāli visos ātrumos, bet iespiežot pedēli drusku vairāk 5. ātrumā ieslēdzas tikai pie 130km/h. Tas nozīmē, ja vēlos ātri uzsākt un braukt uz 100, tad pēc tam būs jāzāģē ar 4. ātrumu.
Biju uz kārbas diagnostiku, tur pateica ka ar kārbu viss kārtībā.
Interesantākais ir tas, ja uz 100 braucot pārkārtojas pa kreisi, tad pārkārtošanās brīdi pārslēdzas uz 5. to ātrumu un viss ir normāli.
Ar to arī pirmajā serivsā izkaidroja kāpēc nepārslēdas, jo pagriežot stūri mašīnas PC rāda ka tā brauc taisni.
Citi gudrīši minēja- tas notiek, jo kārbā eļa sasveras pagriezinā, vai kaut kas fiziski notiek, bet pagriezienu nevajag veikt strauji, kaut vai lēzeni pagriezt stūri un cik es saprotu, tad neveicot straujas kustības nekāda lielās izamiņas kārbā fiziski nevar notikt.
Ir viena kļūda, kas saistīta ar gaisa spilnevnu, bet citu nav, arī kārba nerāda nekādu kļūdu | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Šitai mizai nav ne žiroskopa, ne periskopa, ne papiskopa, bet gan 11 gadus veci ABS dačiki, kuru vadu izolācija jau sen ir pārvērtusies par putekļiem. (INC)
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Mar 2010, 10:33:09 BMW530 rakstīja:
11 Mar 2010, 10:30:19 zirgs22 rakstīja:
Ir viena kļūda, kas saistīta ar gaisa spilnevnu, bet citu nav, arī kārba nerāda nekādu kļūdu
Nu tad tev ir vai nav pneimopiekare?
Autins ir universalis?
...motoram.
tiem motoriem ir pasha motora spilveni pildami ar gaisu. M57 3.0D tadi ir 100%, domaju ka e39TDS bus tapat
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
11 Mar 2010, 10:27:16 Srakans rakstīja:
Driver, es ar par to pašu. Vai nu tāds pats gadījums, jeb tas pats
Nezinu kuru tu domā, bet tā probēma man ir jau kādu laiku, pirms tam ar to sadzīvoju, bet tagad ir doma atrast iemeslu un novērst | Offline | | |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
11 Mar 2010, 10:36:14 Driver rakstīja:
11 Mar 2010, 10:33:09 BMW530 rakstīja:
11 Mar 2010, 10:30:19 zirgs22 rakstīja:
Ir viena kļūda, kas saistīta ar gaisa spilnevnu, bet citu nav, arī kārba nerāda nekādu kļūdu
Nu tad tev ir vai nav pneimopiekare?
Autins ir universalis?
...motoram.
tiem motoriem ir pasha motora spilveni pildami ar gaisu. M57 3.0D tadi ir 100%, domaju ka e39TDS bus tapat
Auto ir sedans, un kas vaina 525tds? vienīgais ko esmu dzirdējis, ka tiem ar sūkni ir problēmas un jauda mazāka kā 530, bet citas lietas nēesmu dzirdējis | Offline | | |
zirgs22 | | Kopš: 24. Mar 2009
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
11 Mar 2010, 10:34:56 Srakans rakstīja:
Šitai mizai nav ne žiroskopa, ne periskopa, ne papiskopa, bet gan 11 gadus veci ABS dačiki, kuru vadu izolācija jau sen ir pārvērtusies par putekļiem. (INC)
No tava komentāru nesapratu- tad ir tāds stāvoklis mašīna līkumā vai nav? un ja ir tad šo stāvokli norāda ABS devēji?
tad sanāk, atvienojot ABS(pēc tava komentāra pieņemot, ka tie gļuko) kārbai būtu jāstrādā normāli? Bet citādi ABS un pretizslīdēšana strādā bez problēmām[ Šo ziņu laboja zirgs22, 11 Mar 2010, 10:44:27 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|