Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E38 automāta problēma
Autors | Ziņojums |
egritis | | Kopš: 16. Feb 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 38
Braucu ar: x5
| Sveiki!
BMW 728, 1995.g. automāts(bez tiptronik). Problēma sekojoša:
Kā jau šoziem daudzi striga, es tai skaitā, un tā no rīta uzsildīju auto, tikko izbraucot no savas vietas, iebēru grīdā lai izbrauktu kupenu (ASC ieslēgts), bija tāds kā pārsitiens kārbai un panelī iedegās "Getribenotprogramm" vai "Getriebeprogramm" (īsti nezinu, jo panelis sūdīgi rāda).
Pēc tam ieliku R, izbraucu, atkal D un aizbraucu tālāk, jutu ka mašina īsti neiet, nedaudz sajūta tāda itkā slidētu sajūgs. Kādus 10km nobraucu, pēc tam noslāpēju, kad ieslēdzu aizdedzi no jauna, kļūda no kompja pazuda. Bet ieliekot D mašīna vairs neiet dod gāzi, mašīna knapi velkas, un motors ārdas, tipiski kā ir kad sajūgs nosvilst manuālai kārbai. Tas pats ir arī ar 4 3, bet kad ieliek 2 ir tāds sitiens, bet mašīna aiziet normāli, un ieskrienoties virs 20km/h pārmetu D un iet normāli, līdz kamēr atkal apstājas. Tad atkal jāmet 2.
Jautājums ir tāds, vai tā ir tehniska problēma vai programā ir kāds gļuks. Diagnostiku uztaisīju, kļudu itkā nodzēš, bet tā uzreiz atkal parādās. Līmenis kārbā ok, un eļļa ar ok.
Paldies!null | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| kaarbai hana, bez variantiem
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| hana ir gan... nebija tā, ka kārbā eļļa nekad anv mainīta, līmenis nekāds un slīpumā bēri virsū?
manuprāt te ir variants, ka hidrotranformators noklājies | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
| Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
egritis | | Kopš: 16. Feb 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 38
Braucu ar: x5
| slīpums nebija, taisns gabals, ka jau teicu pēc kompja diagnostikas tika arī pārbaudīta arī eļļa kārbā. | Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
|
16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)
vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
|
16 Feb 2010, 10:05:31 Ugunsdzesejs rakstīja:
16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)
vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu
Tak spolēšanas brīdi nedrīkst ļaut pārslēgties no 1. uz 2. u.t.t.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
16 Feb 2010, 10:07:55 protams rakstīja:
16 Feb 2010, 10:05:31 Ugunsdzesejs rakstīja:
16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)
vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu
Tak spolēšanas brīdi nedrīkst ļaut pārslēgties no 1. uz 2. u.t.t.
nu tad jau ziemā visiem kārbas būtu nokāvušās | Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
|
16 Feb 2010, 10:12:11 7788 rakstīja:
16 Feb 2010, 10:07:55 protams rakstīja:
16 Feb 2010, 10:05:31 Ugunsdzesejs rakstīja:
16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)
vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu
Tak spolēšanas brīdi nedrīkst ļaut pārslēgties no 1. uz 2. u.t.t.
nu tad jau ziemā visiem kārbas būtu nokāvušās
tas parasti nenotiek vienā ziemā, bet ja grib var visu
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja ir sitieni, tad tas nav vairs tikai hidrotransformātors, nāksies vai nu mainīt pret citu (un cerēt ka ies), vai arī kādi 400-600 lvl remonts, meklē vien kādu labu automātu servisu (Valmierā, nevaru atcerēties nosaukumu, bet tel. šāds 29184310)
sitieni ir no tā ka pārnesumi slēdzas iekšā ar nokavēšanos, kad griezes moments jau iet cauri muftai, par iemeslu var būt gan mufta (dēļ tur esošā sajūga, bojāts el.magn. vārsts moš ), gan pati mehānika kārbā, jo mazāk mocīs to tagad, jo lielāka cerība uz lētāku remontu
Cik atceros, tad tas Valmieras kantoris reklamējās ar to ka var pieslēgt kārbu un darbināt/diagnosticēt no stenda, tiem mehiem, kas vienkārši pārjauc garāžā un kaut ko samaina (un poh vai garantē vai nē, eļļas/noņemšanas/uzlikšanas maksā naudu un laiku), es vairs neuzticos | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu, man stāstija par viņiem citādi (kad deva tel. numuru), kņigu gan ņe čital | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| man iedeva to tel paziņa uz ko es arī zvanot atsaucos, tādēļ moš arī attieksme cita, jo es tieši prasiju diagnosticēt pirms remonta
man kārbai bija gļuks kad failsafe režīms slēdzās iekšā pie pilnīgi normālas (no braukšanas viedokļa) darbības, ne rāvieni, ne sitieni - nekas, es to kārbu aizvedu pārlasīt pie viena rekomendēta "garāžas" meha, tas paņēma gandrīz 500lvl par detaļām/darbu, atzinās ka defektus iekšā nav manijis, viss itkā čotka, uzliku kārbu apakaļ, un pēc dienas atkal tie paši gļuki, tādēļ vien būtu labi zināt, ka kārba kaut pēc remonta funkcionē normāli, ta vismaz zin ka gļūki jāķer vados/vadības blokā, nevis mehānikā | Offline | | |
egritis | | Kopš: 16. Feb 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 38
Braucu ar: x5
| Esmu Liepājā, ja neatradīšu kādu donora kārbu, tad būs jātaisa pie Alkšņa kunga, Liepājā manuprāt labākais un dod vēl 6.mēn. garantiju. Izmaksas ~400Ls
bet jautājums vēl ir tāds:
Respektīvi kārbas režīmi P-R-N-D-4-3-2
Kāpēc vienīgais kas ieslēdz pirmo ātrumu ir 2 režīms? bet pārējie izslīd? Moska tomēr smadzeņu gļuks, negribas tā 400Ls pa tukšo izmest | Offline | | |
GBR | | Kopš: 04. Jan 2009
Ziņojumi: 301
Braucu ar: w639
|
16 Feb 2010, 11:11:00 egritis rakstīja:
Esmu Liepājā, ja neatradīšu kādu donora kārbu, tad būs jātaisa pie Alkšņa kunga, Liepājā manuprāt labākais un dod vēl 6.mēn. garantiju. Izmaksas ~400Ls
bet jautājums vēl ir tāds:
Respektīvi kārbas režīmi P-R-N-D-4-3-2
Kāpēc vienīgais kas ieslēdz pirmo ātrumu ir 2 režīms? bet pārējie izslīd? Moska tomēr smadzeņu gļuks, negribas tā 400Ls pa tukšo izmest
kādreiz Grobiņā bija kantoris, kur kvalitatīvi remontēja automātus, bet vai vēl tāds pastāv | Offline | | |
Justas | | Kopš: 02. Nov 2004
Ziņojumi: 496
Braucu ar:
|
16 Feb 2010, 10:42:37 riddler rakstīja:
16 Feb 2010, 10:40:01 JZ rakstīja:
man iedeva to tel paziņa uz ko es arī zvanot atsaucos, tādēļ moš arī attieksme cita, jo es tieši prasiju diagnosticēt pirms remonta
man kārbai bija gļuks kad failsafe režīms slēdzās iekšā pie pilnīgi normālas (no braukšanas viedokļa) darbības, ne rāvieni, ne sitieni - nekas, es to kārbu aizvedu pārlasīt pie viena rekomendēta "garāžas" meha, tas paņēma gandrīz 500lvl par detaļām/darbu, atzinās ka defektus iekšā nav manijis, viss itkā čotka, uzliku kārbu apakaļ, un pēc dienas atkal tie paši gļuki, tādēļ vien būtu labi zināt, ka kārba kaut pēc remonta funkcionē normāli, ta vismaz zin ka gļūki jāķer vados/vadības blokā, nevis mehānikā
nu varbuut tur katrs gadiijums ir savs, tachu manaa gadijumaa arii teicu ka ir aizdomas uz smadzeneem jo iekshaa viss itkaa chotka, bet - neee jaajauc aaraa utt
Pirmkārt,ja Tu būtu lasījis grāmatu, tad nejauktu tādu nieku kā servisa dislokācijas vieta. Nevis Valmiera,bet Cēsis.
Otrkārt būtu diezgan muļķigi paļauties uz kāda "kārbu speciālista" aizdomām, diognozi, Tavā gadījuma par smadzenēm un pēc tam uzklausīt pārmetumus,ka mudaki redz neesot nočekojouši to un to ka rezultātā atkla ir problēmas. Tev jau nu vajadzētu saprast kā tās lietas notiek.
P.s
Atoram, http://www.recro.eu/ apskati un apdomā, ir pieejams ari autoevakuātors kā arī citas iespējas kā Tev pašam nečakarēt savu laiku un aizsūtit kārbu uz cēsīm. Kontaktinfo linkā.
| Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
16 Feb 2010, 11:11:00 egritis rakstīja:
Esmu Liepājā, ja neatradīšu kādu donora kārbu, tad būs jātaisa pie Alkšņa kunga, Liepājā manuprāt labākais un dod vēl 6.mēn. garantiju. Izmaksas ~400Ls
bet jautājums vēl ir tāds:
Respektīvi kārbas režīmi P-R-N-D-4-3-2
Kāpēc vienīgais kas ieslēdz pirmo ātrumu ir 2 režīms? bet pārējie izslīd? Moska tomēr smadzeņu gļuks, negribas tā 400Ls pa tukšo izmest
nav tas smadzeņu gļuks
----------------- ... | Offline | | |
|
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
16 Feb 2010, 09:24:56 egritis rakstīja:
Sveiki!
BMW 728, 1995.g. automāts(bez tiptronik). Problēma sekojoša:
Kā jau šoziem daudzi striga, es tai skaitā, un tā no rīta uzsildīju auto, tikko izbraucot no savas vietas, iebēru grīdā lai izbrauktu kupenu (ASC ieslēgts), bija tāds kā pārsitiens kārbai un panelī iedegās "Getribenotprogramm" vai "Getriebeprogramm" (īsti nezinu, jo panelis sūdīgi rāda).
Pēc tam ieliku R, izbraucu, atkal D un aizbraucu tālāk, jutu ka mašina īsti neiet, nedaudz sajūta tāda itkā slidētu sajūgs. Kādus 10km nobraucu, pēc tam noslāpēju, kad ieslēdzu aizdedzi no jauna, kļūda no kompja pazuda. Bet ieliekot D mašīna vairs neiet dod gāzi, mašīna knapi velkas, un motors ārdas, tipiski kā ir kad sajūgs nosvilst manuālai kārbai. Tas pats ir arī ar 4 3, bet kad ieliek 2 ir tāds sitiens, bet mašīna aiziet normāli, un ieskrienoties virs 20km/h pārmetu D un iet normāli, līdz kamēr atkal apstājas. Tad atkal jāmet 2.
Jautājums ir tāds, vai tā ir tehniska problēma vai programā ir kāds gļuks. Diagnostiku uztaisīju, kļudu itkā nodzēš, bet tā uzreiz atkal parādās. Līmenis kārbā ok, un eļļa ar ok.
Paldies!null
Karbai hana - garanteeju
Man bija praktiski identiska probleema e46 kaarbai pirms menesa. Raap piedavaja saremonteet pa 300 bez garantijas vai pa 600 uztaisit kapitalo remontu karbai ar 6men. garantiju.[ Šo ziņu laboja Jancuks, 16 Feb 2010, 13:10:58 ] | Offline | | |
KOMIS | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 65
Braucu ar: E-38 730-BMW
| ja visi tik raksta ka karbai kirdik,bet ja kads no abs dacikiem ir beigts tad ta tas ari bus netaisiet dzekam dullu galvu lai apraksta visas sava auto vainas,ieraksti to getriebenotprogram meklesana es jau tadu topiku uztaisiju kadu laiku atpakal.man jau ta ir kadus 3 gadus un karba pa reizei ta daras. | Offline | | |
KOMIS | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 65
Braucu ar: E-38 730-BMW
| ja ir beigts abs daciks tad tas iesledz karbu avarijas rezima,jo kompis nesaprot cik atri un ka brauc auto. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
20 Feb 2010, 10:17:28 KOMIS rakstīja:
ja ir beigts abs daciks tad tas iesledz karbu avarijas rezima,jo kompis nesaprot cik atri un ka brauc auto.
Seedies, divi !
Pilniigs stulbenja apgalvojums
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|