Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Dalītāju ar spoli nost un impulsu devējus virsū

AutorsZiņojums
Japanboy
25. Oct 2009, 21:23 #1

Kopš: 25. Oct 2009

No: Valdemārpils

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Ragaino

Sveiki domu biedri. Palīdziet man, lūdzu, kur varētu griezties pēc palīdzības, jo man dalītāja čakars ir apnicis un pie 8-9 tkst apgr. min sāk krist uz nerviem ar savu neizturību.
ir 2.3 l bmw dzinējs ar 4 cilindriem ar 48MM WEBER karbūžiem.
Ir kādi varianti. Paldies
Offline
australia
25. Oct 2009, 21:46 #2

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Ir tas variants par trīslitrīgu/četrlitrīgu motoru un miers mājās.
ar 9K apgriezieniem strādā mežā, gāžot priedes. aparāti saucas 'huskvārna'. starp citu, tagad uzkrītoši bieži šosejas malās zuduši koki
Offline
otomars
25. Oct 2009, 21:52 #3

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


25 Oct 2009, 21:46:36 australia rakstīja:
Ir tas variants par trīslitrīgu/četrlitrīgu motoru un miers mājās.
ar 9K apgriezieniem strādā mežā, gāžot priedes. aparāti saucas 'huskvārna'. starp citu, tagad uzkrītoši bieži šosejas malās zuduši koki

husim max pieljaujamais ir 13,5K buus labs
Offline
buncix
25. Oct 2009, 22:05 #4

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nevajag komentēt šitos tizlos topikus. 2.3l 4 cilindru motors..., par šito vien vajadzētu pa seju uzšaut!
Offline
kro
25. Oct 2009, 22:07 #5

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3
Offline
buncix
25. Oct 2009, 22:09 #6

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


25 Oct 2009, 22:07:00 kro rakstīja:
vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3

Un viņam ir 8-9t apgriezieni un vēl 48MM WEBER karbūži?
Offline
kro
25. Oct 2009, 22:11 #7

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


25 Oct 2009, 22:09:48 buncix rakstīja:

25 Oct 2009, 22:07:00 kro rakstīja:
vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3

Un viņam ir 8-9t apgriezieni un vēl 48MM WEBER karbūži?


vinam ir 8k abaroti un sprice
Offline
dog
25. Oct 2009, 22:11 #8

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


25 Oct 2009, 22:05:29 buncix rakstīja:
Nevajag komentēt šitos tizlos topikus. 2.3l 4 cilindru motors..., par šito vien vajadzētu pa seju uzšaut!

labi teikts
Offline
Puce
25. Oct 2009, 22:13 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

bmw ar 9K rpm, lūk tas ir kosmoss.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
australia
25. Oct 2009, 22:14 #10

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


25 Oct 2009, 22:05:29 buncix rakstīja:
Nevajag komentēt šitos tizlos topikus. 2.3l 4 cilindru motors..., par šito vien vajadzētu pa seju uzšaut!

ok, true.
Japānis ir tikko reģistrējies. 0 ziņojumi. un naturāli iedirsis powerī. savādāk to nenosaukt
pa muti
Offline
buncix
25. Oct 2009, 22:25 #11

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


25 Oct 2009, 22:11:00 kro rakstīja:

25 Oct 2009, 22:09:48 buncix rakstīja:

25 Oct 2009, 22:07:00 kro rakstīja:
vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3

Un viņam ir 8-9t apgriezieni un vēl 48MM WEBER karbūži?


vinam ir 8k abaroti un sprice

Ok ok, tas saucās pirms izšauj - notēmē! Vainīgs.
Bet nu tik un tā topiks ir vienkārši kā ru runājošie saka - provokācija!
Offline
Spok5
25. Oct 2009, 22:46 #12

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Provokācija kam, profesoriem, kam vairāk par M50-52 nekas neeksistē?

Varianti ir maz, ja šausmīgi gribās mehāniku saglabāt, var gadīties, ka vienkāršākais būs salikt pa cieto (bez kustīgajām daļām un "pautiem", bet nu tad jārēķinās ar grabuli apakšā.

Vienkāršāk ir tos weberus uzsist gaisā un uzlikt normālu elektrisko šprici, cipars saskries uz uhh, bet atkritīs 101 karburatora problēma, kautvai tā pati temperatūras kompensācija. Paliks tas mators krietni braucamāks.

Otrs risinājums būtu likt aizdedzes vadību, bet ja godīgi, cipars un čakars līdzīgs šprices loriņiem, ja neskaita degvielas sistēmai trūkstošās daļas. Tā kā ir kurbuļatori, tad noteikti pats pa aizdedzi gribēsi grābstīties, tad prastākais/prātīgākais, ko varētu iedomāties kautko no MSD kas ir grozāms ar skrūvgriezi. Vēl ir versija par Megajolt.

Tas ir S14, vai kautkas cits sakrustots? Vienk. ja tas ir S14, tad es īsti nesaprotu mazohistisko vēlmi to visu karburatorizēt.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 25 Oct 2009, 22:49:55 ]

Offline
buncix
25. Oct 2009, 23:20 #13

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nu nav gluži tā, ka eksistē tikai M52, vēl eksistē S50
Offline
Japanboy
26. Oct 2009, 13:23 #14

Kopš: 25. Oct 2009

No: Valdemārpils

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Ragaino

Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g
Offline
egonspleeve
26. Oct 2009, 13:26 #15

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g


bet tavs jautajums tomer bija suuds, atzisti to
Offline
e28addicted
26. Oct 2009, 13:31 #16

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:

a kurā gada tev ir tas 4 cilindru 2.3
tas ir kkāds smagi izvīlēts m10b20 ?
Offline
Driver
26. Oct 2009, 13:43 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g

tu pats uzdevi jautajumu ka pilnigs un galigs stulbenis, kam kads ir iesmerejis e30 318 ar m10 un karbuzi, iestastot, ka tas ir 2.3. Un daudzi te zin par s14 un citiem dzinejiem, tikai taspats s14 ir ar iesprici.

Un atbildot uz tavu caur dirsu uzdoto jautajumu, kur nav minets ne motora tips, ne motora kods, ne ari kas tas par auto, varu tev pateikt, ka uztaisit tadu aizdedzi var un tas nav nekas ubersarezgits un nav tik sarezgiti ka uzlikt programmejamu vadibu. Tikai vai tas tavs motors pie 10 vai 11k rpm nesabruks mehaniski?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Japanboy
26. Oct 2009, 13:59 #18

Kopš: 25. Oct 2009

No: Valdemārpils

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Ragaino


26 Oct 2009, 13:43:02 Driver rakstīja:

26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g

tu pats uzdevi jautajumu ka pilnigs un galigs stulbenis, kam kads ir iesmerejis e30 318 ar m10 un karbuzi, iestastot, ka tas ir 2.3. Un daudzi te zin par s14 un citiem dzinejiem, tikai taspats s14 ir ar iesprici.

Un atbildot uz tavu caur dirsu uzdoto jautajumu, kur nav minets ne motora tips, ne motora kods, ne ari kas tas par auto, varu tev pateikt, ka uztaisit tadu aizdedzi var un tas nav nekas ubersarezgits un nav tik sarezgiti ka uzlikt programmejamu vadibu. Tikai vai tas tavs motors pie 10 vai 11k rpm nesabruks mehaniski?


Nē Tu man patīc. Karoče atpisies.
1. benzina 4 cilindru motors
2. noņemt dalītāju un spoli
cik tas maksā un kurš to var izdarīt.
Un ir pilnīgi pie dir.s.as, visi pārējie rādītāji, jo tās ir tikai detaļas, jo man neviens to mašīnu caur šo burvīgo un saprotošo forumu nesalabos.
rezumē cik tas aptuveni, ja ie maksā 4 cilindru, benzīns ar webern karbūžiem.
Offline
CP17
26. Oct 2009, 14:01 #19

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

driver, proties

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
plakanais
26. Oct 2009, 14:02 #20

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


26 Oct 2009, 13:59:03 Japanboy rakstīja:

26 Oct 2009, 13:43:02 Driver rakstīja:

26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g

tu pats uzdevi jautajumu ka pilnigs un galigs stulbenis, kam kads ir iesmerejis e30 318 ar m10 un karbuzi, iestastot, ka tas ir 2.3. Un daudzi te zin par s14 un citiem dzinejiem, tikai taspats s14 ir ar iesprici.

Un atbildot uz tavu caur dirsu uzdoto jautajumu, kur nav minets ne motora tips, ne motora kods, ne ari kas tas par auto, varu tev pateikt, ka uztaisit tadu aizdedzi var un tas nav nekas ubersarezgits un nav tik sarezgiti ka uzlikt programmejamu vadibu. Tikai vai tas tavs motors pie 10 vai 11k rpm nesabruks mehaniski?


Nē Tu man patīc. Karoče atpisies.
1. benzina 4 cilindru motors
2. noņemt dalītāju un spoli
cik tas maksā un kurš to var izdarīt.
Un ir pilnīgi pie dir.s.as, visi pārējie rādītāji, jo tās ir tikai detaļas, jo man neviens to mašīnu caur šo burvīgo un saprotošo forumu nesalabos.
rezumē cik tas aptuveni, ja ie maksā 4 cilindru, benzīns ar webern karbūžiem.



25 Oct 2009, 22:46:48 Spok5 rakstīja:
Provokācija kam, profesoriem, kam vairāk par M50-52 nekas neeksistē?

Varianti ir maz, ja šausmīgi gribās mehāniku saglabāt, var gadīties, ka vienkāršākais būs salikt pa cieto (bez kustīgajām daļām un "pautiem", bet nu tad jārēķinās ar grabuli apakšā.

Vienkāršāk ir tos weberus uzsist gaisā un uzlikt normālu elektrisko šprici, cipars saskries uz uhh, bet atkritīs 101 karburatora problēma, kautvai tā pati temperatūras kompensācija. Paliks tas mators krietni braucamāks.

Otrs risinājums būtu likt aizdedzes vadību, bet ja godīgi, cipars un čakars līdzīgs šprices loriņiem, ja neskaita degvielas sistēmai trūkstošās daļas. Tā kā ir kurbuļatori, tad noteikti pats pa aizdedzi gribēsi grābstīties, tad prastākais/prātīgākais, ko varētu iedomāties kautko no MSD kas ir grozāms ar skrūvgriezi. Vēl ir versija par Megajolt.

Tas ir S14, vai kautkas cits sakrustots? Vienk. ja tas ir S14, tad es īsti nesaprotu mazohistisko vēlmi to visu karburatorizēt.


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo