Online
Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 320i E36 ieplūdnieka maiņa uz 328i
Autors | Ziņojums |
vskb | | Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
| zinu ka jau ir runaats bet gribeeju vairaak izskaidrot jo laikam paneemu ne to??
bija taadas runas ka ja uz 320 uzstaada 328 iepluudes kollektoru tad ir lielaaka gaisa pluusma motoram??no kaada 328 m52b28 motora??
peec sludinaajuma taadu atradu un tam caurumi kuri stiprinaas pie motora ir mazaaki nekaa manam stoc 320?? vtf | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| reku, palasi http://www.not2fast.com/gasflow/Lecture08/Lectu.../v3_document.htm un tad varēs runāt tālāk | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
19 Oct 2009, 16:24:35 vskb rakstīja:
zinu ka jau ir runaats bet gribeeju vairaak izskaidrot jo laikam paneemu ne to??
bija taadas runas ka ja uz 320 uzstaada 328 iepluudes kollektoru tad ir lielaaka gaisa pluusma motoram??no kaada 328 m52b28 motora??
peec sludinaajuma taadu atradu un tam caurumi kuri stiprinaas pie motora ir mazaaki nekaa manam stoc 320?? vtf
Viss ir pareizi, bet tieši otrādāk. Resnāks ir 320tajam. | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
19 Oct 2009, 16:24:35 vskb rakstīja:
zinu ka jau ir runaats bet gribeeju vairaak izskaidrot jo laikam paneemu ne to??
bija taadas runas ka ja uz 320 uzstaada 328 iepluudes kollektoru tad ir lielaaka gaisa pluusma motoram??no kaada 328 m52b28 motora??
peec sludinaajuma taadu atradu un tam caurumi kuri stiprinaas pie motora ir mazaaki nekaa manam stoc 320?? vtf
2.8 ir tikai M52 dzinējs. Viņam salīdzinot ar M50 ir par kādiem 30% mazāki cuarumi lai iegūtu labāku degvielas ekonomiju un samazinātu izplūdes gāzes. Man ir tādas aizdomas, ka Tev ir M50B20. Parasti jau dara otrādi, ka liek no M50B25 ieplūdes kolektorus uz M52B28 it kā varot dabūt papildus līdz 20zs pie augšējiem apgriezieniem pie nosacījuma, ka tiek optimizēta vadības programma.[ Šo ziņu laboja buncix, 19 Oct 2009, 17:24:57 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
19 Oct 2009, 17:24:03 buncix rakstīja:
2.8 ir tikai M52 dzinējs. Viņam salīdzinot ar M50 ir par kādiem 30% mazāki cuarumi lai iegūtu labāku degvielas ekonomiju un samazinātu izplūdes gāzes...
tipa jo mazaaki caurumi jo mazaakas izpluudes gaazes vai ka? un ne tik daudz ekonomijas deelj tas tiek dariits cik jaudas liiknes uzlaboshanai, kas, protams, ietekmee arii pateerinju. | Offline | | |
seatbelt | | Kopš: 11. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: CP2266
| blja ku incanti tomeer, tik daudz iespeeju kombineet un experimenteet | Offline | | |
Rom4iks_328 | | Kopš: 01. Dec 2008
Ziņojumi: 1587
Braucu ar: 316i
| a un kapec tad uzstadot uz m52b28 dzineja no m50b25 iepludnieku vinh nepis nejiet? rauj gaisu un motors nepis nestrada mosh kads man var pateikt kas par huinju? | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Acīmredzot neesi kārtīgi salicis un kaut kur iet gaiss garām vai arī kaut ko esi nepareizi sameistarojis pārliekot M50 ieplūdes kolektoru. Parasti kad maina ieplūdes kolektorus uz M50 laicīgi pasūta jaunas blīves. Cik man zināms tad netā var atrast un iegādāties speciālus kitus ieplūdes kolektoru maiņai no M52 uz M50. | Offline | | |
|
Touwer | | Kopš: 22. Jan 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 267
Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda
| es uz savam m52b25 uzbazu no m50b25 iepludnieku.
Atskiribu juut uz aukstiem abgriezieniem | Offline | | |
hrusts | | Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| touwer - tiiri intereses peec pateerina starpiibu arii juut vai nee??? | Offline | | |
vskb | | Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
| nuu manas 320 kollektora caurumi ir lielaaki nekaa 2.8i sviests :. bet2.8 drosssele gan lielaaka??
kur logika knstrukroriem??
aa un sprauslas ar nedereeja vajadzeeja garaakas par veselu 1cm veltiigi izaardiju masiinu | Offline | | |
vskb | | Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
| zinu jautaajums ne sajaa topikaa sorry
bet 2.5 kollektors no 2.0 atskiras vai ne?? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu tak atbildēja tev, un arī tajā linkā, ja iztin cauri visai teorijai, ir tabuliņa ar aptuveniem kolektoru "lielumiem", 2,0 kolektors ir optimizēts vienam RPM diapazonam, 2,8 savukārt citam, tā vispārīgi - resnas/īsas "taures" ir priekš lieliem rpm, garas/tievas priekš zemiem-vidējiem, vēl tur nāk klāt sadales fāzes un pacēlumi un un un
par to droseles izmēru, es pat varētu pieņemt ka paņēma tādu, kāds bija "pa rokai" un gāja kopā ar gaisa mērītājiem, kas tolaik bija ar pa rokai, bet ja grib tomēr ticēt ka bmw inženieri ir baigi lauzuši galvu par šito, tad var sev iestāstīt ka tas ir dēļ plenuma izmēra un ka tie ir saskaņoti savā starpā, bet, vispār jau, ja runā par WOT režīmiem, tad tie droseļu izmēri ļoti bieži spēj sev izlaist cauri kādas 2 reizes vairāk gaisa nekā tas motors jebkad spēs izmantot, tā kā to kā bottlenecku uztvert nu galīgi nevajadzētu
| Offline | | |
djenkurs | | Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| gribi jaudu lielāku nopērc citu auto
es arī gribēju celt savu 2.5 sagrūdu naudu iekša un nospļāvos.
Paņēmu 4.0 | Offline | | |
seatbelt | | Kopš: 11. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: CP2266
|
19 Oct 2009, 19:16:08 Rom4iks_325 rakstīja:
a un kapec tad uzstadot uz m52b28 dzineja no m50b25 iepludnieku vinh nepis nejiet? rauj gaisu un motors nepis nestrada mosh kads man var pateikt kas par huinju?
huinja tev biksees, kkas ir nepis nehermeetiski, vot i nepis neiet, nekulturaali salikts motrs | Offline | | |
vskb | | Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
| skaidrs tirgoju 328 kolektoru un droseli pm ja kas
| Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
19 Oct 2009, 20:07:58 Touwer rakstīja:
es uz savam m52b25 uzbazu no m50b25 iepludnieku.
Atskiribu juut uz aukstiem abgriezieniem
Po par patēriņu
Piem maziem apgriezieniem ir jūtama atšķirība uz slikto pusi? | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| nee,nav iet taapat kaa agraak,bet pie augshaam ir labaak..
man arii ir 328 ar m50 iepluudnieku.
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
schillers | | Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
| Es liku M52B25 motoram M50B25 kolektrou, bet atdūros pret sekojošo:
M52 ir divas ieejas, viena laikam tukšgaitas apgriezienu regulējošam vārstam, otra atgāzēm (sapunam), savienojas kartera ventilācija ar vārstu vāka atgāzēm. Uz m50 ir tikai viena ieeja. Tad abas trubas vajag savienot un kā vienu pievienot pie kolektora??? Uz m50 jau kartera ventilācija iet uz ieplūdes gofru un no ieplūdes gofras gaiss savienojas ar vārstu vāka atgāzēm un pievienojas kolektroarm![ Šo ziņu laboja schillers, 19 Oct 2009, 23:47:01 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
19 Oct 2009, 23:38:55 marihuans rakstīja:
nee,nav iet taapat kaa agraak,bet pie augshaam ir labaak..
man arii ir 328 ar m50 iepluudnieku.
Tu nemāni ne sevi,ne mani?
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar M50B25.. Pēc 5k rpm likās tāds mistisks paātrinājums,bet kad iekāpu atkal savā M52B25 sapratu,ka negribu palikt bez tā asuma,kas pie maziem,vidējiem rpm ir jūtami labās M52,tāpēc nedaudz tā miizing,bet nu Psih-Arno arī teica,ka nav jūtami zudumi apakšās.. Tad jau būs jārīkojas! Kā saka,kas neriskē,tas nevinnē | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|