Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā pareizi uzlikt 728 Vanosu?

AutorsZiņojums
shefinsh
18. Sep 2009, 11:15 #1

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38

Sveiks! Lūgums pēc palīdzības!!!!
Samainīju vārstu blīvslēgus. Viss izdevās ok. Atpakaļ saliku visu pa metkām. Vanoss liekas tāda cimperlīga lieta - itkā arī vanosu saliku ta kā bija iepriekš, bet kad piedarbināju nestrādā viens vai divi cilindri. Nedaudz skan kompensātori. Vai tas var būt dēl vanosa??? Kā ir pareizi jāuzliek tas vanoss?
Papildus deg panelī pretslīdēšanas simbols - laikam kompis dabūjis kādu kļūdu. (Protams akumulātora klemmes darba izpildes procesā bija noņemtas)

Vai kāds profs var šo pakomentēt?

Liels paldies jau iepriekš!
Offline
mareksb
18. Sep 2009, 13:15 #2

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

ko jus visi ar tam traumam taka pasiem nekad nav gribejies veikt dzilakas izpetes darbus tava vieta es mazak darbinatu to auto un mekletu meistaru kurs tev varetu vinu atpakal salikt,ja nav pa velu jau vari meginat pm ridleram uzsit

[ Šo ziņu laboja mareksb, 18 Sep 2009, 13:16:11 ]

Offline
garfs
18. Sep 2009, 13:19 #3

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

nezinu ko un cik daudz izjauci utt bet varbut noder..
Links
Offline
krishus_1
18. Sep 2009, 13:26 #4

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Varbūt palīdz
Offline
Driver
18. Sep 2009, 13:41 #5

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kas taa par stulbu modi pasham visu izjaukt un tikai pectam meginat noskaidrot kaa un ar kadiem instrumentiem visu var salikt atpakal?

parasti cilveks pirms darba veiksanas noskaidro, kas tam ir nepieciesams, vai vinjam ir pieejami vajadzigie instrumenti/literatura un vai ar savam zinasanam/spekiem vares to izdarit.

bet salikt visu atpakal "uz duru" no serijas "kas bus, tas bus" vispar ir apsveicami

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Touwer
18. Sep 2009, 14:05 #6

Kopš: 22. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 267

Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda

Man tads jautajums. Kā parbaudīt vai vanoss vispra stradaa. Man kompensatori ļoti minimali klab. Bet mašinai jauda ir pazudusi. 1,5 gadus atpakaļ, kad tiko nopirku, gāja labi. Bij jutams celiens kad motora abgriezieni tuvojas 4000 rpm
Bet tagad cēliens nekads un visu pulkteni iet vienadi
Motora kompresija ideala.
Vai tā ir vanossa vaina???

[ Šo ziņu laboja Touwer, 18 Sep 2009, 16:12:08 ]

Offline
shefinsh
18. Sep 2009, 14:57 #7

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38

Paldies visiem par noderīgām informācijām!
Offline
roliks
18. Sep 2009, 15:05 #8

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


18 Sep 2009, 14:05:39 Touwer rakstīja:
Man tads jautajums. Kā parbaudīt vai vanoss vispra stradaa. Man kompensatori ļoti minimali klab. Bet mašinai jauda ir pazudusi. 1,5 gadus atpakaļ, kad tiko nopirku, gāja labi. Bij jutams celiens kad motora abgriezieni tuvojas 40000 rpm
Bet tagad cēliens nekads un visu pulkteni iet vienadi
Motora kompresija ideala.
Vai tā ir vanossa vaina???


40000 rpm ņifigasebe tev raķete
Offline
Touwer
18. Sep 2009, 16:11 #9

Kopš: 22. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 267

Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda


18 Sep 2009, 15:05:19 roliks rakstīja:

18 Sep 2009, 14:05:39 Touwer rakstīja:
Man tads jautajums. Kā parbaudīt vai vanoss vispra stradaa. Man kompensatori ļoti minimali klab. Bet mašinai jauda ir pazudusi. 1,5 gadus atpakaļ, kad tiko nopirku, gāja labi. Bij jutams celiens kad motora abgriezieni tuvojas 40000 rpm
Bet tagad cēliens nekads un visu pulkteni iet vienadi
Motora kompresija ideala.
Vai tā ir vanossa vaina???


40000 rpm ņifigasebe tev raķete
nu bišk pa daudz nuliites
Offline
edzulis
18. Sep 2009, 16:58 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Piedāvāju restaurētus M50/M52 vanosus. Vairs negrab un strādā kā jāstrādā. +/- jāpieaug jaudai apakšās un jāsamazinās patēriņam.

PM

[ Šo ziņu laboja edzulis, 18 Sep 2009, 16:58:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo