Online
Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E38 antifrīza rijējs
Autors | Ziņojums |
nepraatis | | Kopš: 27. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 8
Braucu ar: BMW e38 728 1998.g
| Sveiki. Nezinu vai īstā sadaļa.
Tātad - auto - e38 728.
Pēdējā laikā esmu novērojis, ka pēc izbraucieniem nokrities antifrīza līmenis. Nekur ne sūces, ne bojājumus sistēmai neesmu konstatējis. Kas vēl varētu būt par iemeslu ? | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Ja netek nekur ārā, tad tek motorā
----------------- ... | Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
27 Aug 2009, 16:50:01 nepraatis rakstīja:
Sveiki. Nezinu vai īstā sadaļa.
Tātad - auto - e38 728.
Pēdējā laikā esmu novērojis, ka pēc izbraucieniem nokrities antifrīza līmenis. Nekur ne sūces, ne bojājumus sistēmai neesmu konstatējis. Kas vēl varētu būt par iemeslu ?
topiks jautaajums spechukiem. apskaties vai tosolaa nav elja, mosh galvas bliive, vai galva izbeigusies
-----------------
| Offline | | |
Chief | | Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
|
27 Aug 2009, 16:51:13 mcgh rakstīja:
27 Aug 2009, 16:50:01 nepraatis rakstīja:
Sveiki. Nezinu vai īstā sadaļa.
Tātad - auto - e38 728.
Pēdējā laikā esmu novērojis, ka pēc izbraucieniem nokrities antifrīza līmenis. Nekur ne sūces, ne bojājumus sistēmai neesmu konstatējis. Kas vēl varētu būt par iemeslu ?
topiks jautaajums spechukiem. apskaties vai tosolaa nav elja, mosh galvas bliive, vai galva izbeigusies
motora galva pizgets | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Pag ja tosols ar ellu kopaa tek aaraa pa apaksu tad motora galvai vareetu buut kirdik ? | Offline | | |
nepraatis | | Kopš: 27. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 8
Braucu ar: BMW e38 728 1998.g
| Galvu nost ņēmis neesmu, par blīves stāvokli spriest nemāku. Mainot galvas blīvi jau pie viena jāmaina galvas skrūves, ne ? Un cik to komplekts izmaksātu konkrētajam modelim ?
Nē, garām nekas netek. Esmu izložņājis visu apakšu 'n' stuff. Neesmu manījis, ka kaut kur grūstu garām eļļu vai antifrīzu.[ Šo ziņu laboja nepraatis, 27 Aug 2009, 16:59:24 ] | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
| tev tak vinam apakshaa pannaa, viss tosols sakraajaas pannaa, un iztek uz zemes tika tad kad tu uzsaac braukt. tapec jau tev liekas ka nekur nekas netek, bet patiesiibaa tek | Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
27 Aug 2009, 16:56:10 nepraatis rakstīja:
Galvu nost ņēmis neesmu, par blīves stāvokli spriest nemāku. Mainot galvas blīvi jau pie viena jāmaina galvas skrūves, ne ? Un cik to komplekts izmaksātu konkrētajam modelim ?
Nē, garām nekas netek. Esmu izložņājis visu apakšu 'n' stuff. Neesmu manījis, ka kaut kur grūstu garām eļļu vai antifrīzu.
nju ir razhotaaja ieteikums mainiit, bet dzivee esmu redzeejis tik paaris reizes ka kaads maina
-----------------
| Offline | | |
|
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Skrūves vajag mainīt [ Šo ziņu laboja martinsz, 27 Aug 2009, 17:01:29 ]
----------------- ... | Offline | | |
Automaniaks | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| to skruuvju mainiishanu izdomaaja auto razotaaji, lai tas process buutu paaraak daargs un taadeel pirktu jaunus auto, neviss labotu vecos | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
27 Aug 2009, 17:00:33 mcgh rakstīja:
27 Aug 2009, 16:56:10 nepraatis rakstīja:
Galvu nost ņēmis neesmu, par blīves stāvokli spriest nemāku. Mainot galvas blīvi jau pie viena jāmaina galvas skrūves, ne ? Un cik to komplekts izmaksātu konkrētajam modelim ?
Nē, garām nekas netek. Esmu izložņājis visu apakšu 'n' stuff. Neesmu manījis, ka kaut kur grūstu garām eļļu vai antifrīzu.
nju ir razhotaaja ieteikums mainiit, bet dzivee esmu redzeejis tik paaris reizes ka kaads maina
neesmu daudziem motoriem mainiijis bliives, uz 2roku pirkstiem mierigi var saskaitiit. bet varu pateikt to ka 2X ieberzos tieshi uz skruuveem. vienam auto un vienam mocim. auto bija ta ka vinas bija izstaipijushas un tosols saka suukties gar bloku uz aaru. a mocim vienkarshi viena skruve notruuka, kaut arii tika pievilkc pec graamatas. | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
27 Aug 2009, 17:08:23 Automaniaks rakstīja:
to skruuvju mainiishanu izdomaaja auto razotaaji, lai tas process buutu paaraak daargs un taadeel pirktu jaunus auto, neviss labotu vecos
tad tu laikam neesi redzējis, kā lietotas skrūves mēdz nolūzt velkot klāt galvu
----------------- ... | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Aug 2009, 17:09:24 egonspleeve rakstīja:
neesmu daudziem motoriem mainiijis bliives, uz 2roku pirkstiem mierigi var saskaitiit. bet varu pateikt to ka 2X ieberzos tieshi uz skruuveem. vienam auto un vienam mocim. auto bija ta ka vinas bija izstaipijushas un tosols saka suukties gar bloku uz aaru. a mocim vienkarshi viena skruve notruuka, kaut arii tika pievilkc pec graamatas.
egon, ja tu pievelc jau lietotu skrūvi pēc grāmatas, tad ko tur brīnīties, ka notrūkst?
loģiski, ka tā procedūra vienreiz lietotai skrūvei vairs neder, sanāk konkrēti pārvilkt. | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
27 Aug 2009, 17:16:26 bmwaddict rakstīja:
27 Aug 2009, 17:09:24 egonspleeve rakstīja:
neesmu daudziem motoriem mainiijis bliives, uz 2roku pirkstiem mierigi var saskaitiit. bet varu pateikt to ka 2X ieberzos tieshi uz skruuveem. vienam auto un vienam mocim. auto bija ta ka vinas bija izstaipijushas un tosols saka suukties gar bloku uz aaru. a mocim vienkarshi viena skruve notruuka, kaut arii tika pievilkc pec graamatas.
egon, ja tu pievelc jau lietotu skrūvi pēc grāmatas, tad ko tur brīnīties, ka notrūkst?
loģiski, ka tā procedūra vienreiz lietotai skrūvei vairs neder, sanāk konkrēti pārvilkt.
un ar cik tad man tad vajadzeetu pievilkt, gudriniek? uz chuju? | Offline | | |
nepraatis | | Kopš: 27. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 8
Braucu ar: BMW e38 728 1998.g
| Jā pašam reiz ar Golf II gadījās, ka notrūka galvas skrūve.
Nezinu. Laikam jau tā galva būs jāceļ nost. Eļļas līmenis gan nemainīgs. Tik tas antifrīzs zūd. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Aug 2009, 17:17:32 egonspleeve rakstīja:
27 Aug 2009, 17:16:26 bmwaddict rakstīja:
27 Aug 2009, 17:09:24 egonspleeve rakstīja:
neesmu daudziem motoriem mainiijis bliives, uz 2roku pirkstiem mierigi var saskaitiit. bet varu pateikt to ka 2X ieberzos tieshi uz skruuveem. vienam auto un vienam mocim. auto bija ta ka vinas bija izstaipijushas un tosols saka suukties gar bloku uz aaru. a mocim vienkarshi viena skruve notruuka, kaut arii tika pievilkc pec graamatas.
egon, ja tu pievelc jau lietotu skrūvi pēc grāmatas, tad ko tur brīnīties, ka notrūkst?
loģiski, ka tā procedūra vienreiz lietotai skrūvei vairs neder, sanāk konkrēti pārvilkt.
un ar cik tad man tad vajadzeetu pievilkt, gudriniek? uz chuju?
atkarīgs no procedūras. padomā loģiski un sapratīsi.. ja procedūra saka novilkt tur piem 210 ņūtonus un tad griezt vēl 3x pa 90 grādiem tad vienreiz jau lietotai skrūvei vairs tas neder | Offline | | |
|
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
27 Aug 2009, 17:15:41 martinsz rakstīja:
27 Aug 2009, 17:08:23 Automaniaks rakstīja:
to skruuvju mainiishanu izdomaaja auto razotaaji, lai tas process buutu paaraak daargs un taadeel pirktu jaunus auto, neviss labotu vecos
tad tu laikam neesi redzējis, kā lietotas skrūves mēdz nolūzt velkot klāt galvu
luzt sameraa reti, un ja rokas aug no pareizas vietas, tad ar svarkas un cauruliites paliidzibu shii problema atrisinaas paaris minuushu laikaa
-----------------
| Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
27 Aug 2009, 17:20:07 bmwaddict rakstīja:
27 Aug 2009, 17:17:32 egonspleeve rakstīja:
27 Aug 2009, 17:16:26 bmwaddict rakstīja:
27 Aug 2009, 17:09:24 egonspleeve rakstīja:
neesmu daudziem motoriem mainiijis bliives, uz 2roku pirkstiem mierigi var saskaitiit. bet varu pateikt to ka 2X ieberzos tieshi uz skruuveem. vienam auto un vienam mocim. auto bija ta ka vinas bija izstaipijushas un tosols saka suukties gar bloku uz aaru. a mocim vienkarshi viena skruve notruuka, kaut arii tika pievilkc pec graamatas.
egon, ja tu pievelc jau lietotu skrūvi pēc grāmatas, tad ko tur brīnīties, ka notrūkst?
loģiski, ka tā procedūra vienreiz lietotai skrūvei vairs neder, sanāk konkrēti pārvilkt.
un ar cik tad man tad vajadzeetu pievilkt, gudriniek? uz chuju?
atkarīgs no procedūras. padomā loģiski un sapratīsi.. ja procedūra saka novilkt tur piem 210 ņūtonus un tad griezt vēl 3x pa 90 grādiem tad vienreiz jau lietotai skrūvei vairs tas neder
vajag mazak logjiski domaat, bet nopirkt jaunas skruves, ja ir aizdomas, ka vinas ir izstaipijushas vai nogurushas. par daudz logjiska domashana kaitee tehnikai un naudas makam | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Aug 2009, 17:21:19 mcgh rakstīja:
luzt sameraa reti, un ja rokas aug no pareizas vietas, tad ar svarkas un cauruliites paliidzibu shii problema atrisinaas paaris minuushu laikaa
ārprāc kautkāds.. vai nav vieglāk sameklēt lietotu skrūvi??
es ceru tu nestrādā kādā servisā.. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Aug 2009, 17:24:40 egonspleeve rakstīja:
vajag mazak logjiski domaat, bet nopirkt jaunas skruves, ja ir aizdomas, ka vinas ir izstaipijushas vai nogurushas. par daudz logjiska domashana kaitee tehnikai un naudas makam
nē nu protams protams atvērt un izlasīt mācību grāmatu pamācošā tonī jau var katrs, bet ar to loģisko domāšanu ir drusku sarežģītāk, egon | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|