Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: M52B28 jaudas pacelšana

AutorsZiņojums
PowerBMW
09. Jul 2009, 21:37 #1

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Iztiksim bez liekas diršanas un visa pāreja!! Ir uzradies viens klients kas grib no sava 2,8 motora izcelt vairāk nekā rupnica ir devusi! Jautajums ir tāds un nauda isti nespēlē šeit lielu lomu-ko tam motorm var isti sadarit par, iepludes kolektoru ka liek no M50 ir skaidrs,kas tur ir ar tām sadalenēm un ko dotu izpludes šķunēšana???
Kam te patik meklēt un kurš zin konkreti varetu iemest kādus linkus vai vienkārši izklāstit variantus
p.s ja neko viņam tur nevar sadarit tad tiek meklēt M54B30 motors un vis kas nepieciešams lai iekrautu E39 būri

[ Šo ziņu laboja PowerBMW, 09 Jul 2009, 21:38:52 ]

Offline
Kashelz
09. Jul 2009, 21:45 #2

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Izpluudes tuneshana neko nedos, bmw nav zaabaki, ir jau laba izpluudes sisteema standartaa un pardomaata, vieniigi kas dos jaudas pieaugumu ir uzlikt zirnekli parasto kolektoru vietaa, protams, iepluudes kolektors no M50b25 jaliek un vel var megjinat uzlikt elektronisko ventilatoru, ka arii paskatiities vai maz tam motoram ir puse no zirdzinjiem ko razjotaajs paredzeejis dzimashans bridii, respektiivi pamerit kompresiju cilindros, varbut dzinejs iet uz beigam un tapec prasaas vel jaudigaaks kaut kas, lai gan pietiktu ja visu kas stock paredzeets buutu araa uz ritenjiem
Offline
beerzinsh
09. Jul 2009, 21:54 #3

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:

+ chips + iisaaks reduktors + izkvaakt salonu
Offline
Ga4a
09. Jul 2009, 21:55 #4

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

un pist uz darbu pēc sievas un pēc sīkajiem uz bērnudārzu bez salona its e39..
Offline
Kashelz
09. Jul 2009, 21:58 #5

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Teikshu kaa ir, reduktors lai paliek orgjinals, salonu vaakt araa ir debiili, nav jau zjigulis

Nochipot gan var, bet aizdoma ka tam dzineejam nav ne tuvu jauda, ko razjotaajs apredzeejis, tadelj chipot nav jeegas, jasaak ar kapitalku!
Offline
beerzinsh
09. Jul 2009, 21:58 #6

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


09 Jul 2009, 21:55:15 Ga4a rakstīja:
un pist uz darbu pēc sievas un pēc sīkajiem uz bērnudārzu bez salona its e39..



o joptvaj neiedziljinaajos ka e39 tad bez variantiem S62 ja nauda nespeelee noziimi!!!
Offline
harits
09. Jul 2009, 22:00 #7

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

kloķeni ar klaņiem no m54
Offline
GR8
09. Jul 2009, 22:11 #8

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


09 Jul 2009, 21:45:51 Kashelz rakstīja:
Izpluudes tuneshana neko nedos, bmw nav zaabaki, ir jau laba izpluudes sisteema standartaa un pardomaata, vieniigi kas dos jaudas pieaugumu ir uzlikt zirnekli parasto kolektoru vietaa, protams, iepluudes kolektors no M50b25 jaliek un vel var megjinat uzlikt elektronisko ventilatoru, ka arii paskatiities vai maz tam motoram ir puse no zirdzinjiem ko razjotaajs paredzeejis dzimashans bridii, respektiivi pamerit kompresiju cilindros, varbut dzinejs iet uz beigam un tapec prasaas vel jaudigaaks kaut kas, lai gan pietiktu ja visu kas stock paredzeets buutu araa uz ritenjiem


tas ieplūdes kolektors 1:1 der, nevajag tur neko pārbūvēt?
Offline
martinez
09. Jul 2009, 22:15 #9

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


09 Jul 2009, 22:11:44 GR8 rakstīja:
tas ieplūdes kolektors 1:1 der, nevajag tur neko pārbūvēt?

Der, bet hvz kā ir ar droseli, citi liek arī no M50, citi atstāj to pašu M52B28 Šķiet, ka pareizāk bija likt no M50
Offline
PowerBMW
09. Jul 2009, 22:16 #10

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


09 Jul 2009, 21:58:46 beerzinsh rakstīja:

09 Jul 2009, 21:55:15 Ga4a rakstīja:
un pist uz darbu pēc sievas un pēc sīkajiem uz bērnudārzu bez salona its e39..



o joptvaj neiedziljinaajos ka e39 tad bez variantiem S62 ja nauda nespeelee noziimi!!!
'
tad uzreiz uz M5 vajag kādus 250Zs nevis 400 tik lielā mērā nauda noteikti nebija domāts ka neietekmē
Offline
PowerBMW
09. Jul 2009, 22:17 #11

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

kas tur ir ar tām sadalenēm???
Offline
GR8
09. Jul 2009, 22:18 #12

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


09 Jul 2009, 22:15:31 martinez rakstīja:

09 Jul 2009, 22:11:44 GR8 rakstīja:
tas ieplūdes kolektors 1:1 der, nevajag tur neko pārbūvēt?

Der, bet hvz kā ir ar droseli, citi liek arī no M50, citi atstāj to pašu M52B28 Šķiet, ka pareizāk bija likt no M50


viens bija uzlicis no 3.0 alpinas kkādas, teica, ka
Offline
schillers
09. Jul 2009, 22:38 #13

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

S50 dzinēja droseles ar ieplūdes kolektoru, m20 spararats, elpot vieglāk tam motoram būs!
Offline
GR8
09. Jul 2009, 22:49 #14

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


09 Jul 2009, 22:38:02 schillers rakstīja:
S50 dzinēja droseles ar ieplūdes kolektoru, m20 spararats, elpot vieglāk tam motoram būs!


nevar jau dabūt tādu nekur...
Offline
martinez
09. Jul 2009, 22:51 #15

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


09 Jul 2009, 22:49:52 GR8 rakstīja:

09 Jul 2009, 22:38:02 schillers rakstīja:
S50 dzinēja droseles ar ieplūdes kolektoru, m20 spararats, elpot vieglāk tam motoram būs!


nevar jau dabūt tādu nekur...

Ko nevar dabūt? Lietuvā droseles var easy dabūt, un M20 spararatu jau toč nav problēmu tepat atrast
Offline
GR8
09. Jul 2009, 22:58 #16

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


09 Jul 2009, 22:51:52 martinez rakstīja:

09 Jul 2009, 22:49:52 GR8 rakstīja:

09 Jul 2009, 22:38:02 schillers rakstīja:
S50 dzinēja droseles ar ieplūdes kolektoru, m20 spararats, elpot vieglāk tam motoram būs!


nevar jau dabūt tādu nekur...

Ko nevar dabūt? Lietuvā droseles var easy dabūt, un M20 spararatu jau toč nav problēmu tepat atrast


pa kādām $ ~ nāk?
Offline
schillers
10. Jul 2009, 17:25 #17

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


09 Jul 2009, 22:58:41 GR8 rakstīja:

09 Jul 2009, 22:51:52 martinez rakstīja:

09 Jul 2009, 22:49:52 GR8 rakstīja:

09 Jul 2009, 22:38:02 schillers rakstīja:
S50 dzinēja droseles ar ieplūdes kolektoru, m20 spararats, elpot vieglāk tam motoram būs!


nevar jau dabūt tādu nekur...

Ko nevar dabūt? Lietuvā droseles var easy dabūt, un M20 spararatu jau toč nav problēmu tepat atrast


pa kādām $ ~ nāk?

ebayā arī bija kaut kas, mazās buļļu ielas šrotā kādu laiku atpakaļ prasīja par droselēm 200ls + 50ls kolektors, te pat powerā pat bija. Saka ka pat līdz +50zs var dabūt!
Offline
DoubleD
10. Jul 2009, 17:27 #18

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

lai sāk ar motora kapitālo remontu,
tad lai domā par m3 ieplūdi/izplūdi un pārējo.

vēl variants m50b28 taisīt ar reg.kompi - tur vismaz būs atdeve

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Digital
10. Jul 2009, 17:28 #19

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

pietiek ar m50 iepludi, jo m52 stokaa sux+ vajag izvirpot droseli lielaku, veel var m20 sajuugu ar sparratu, un provet chipot, bet tas pa dargo, jo siemens vadiba
Offline
DoubleD
10. Jul 2009, 17:28 #20

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

kātad droseles virpotāji, vēl galvas blīvei caurumus ciet aiztiesiet

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo