Online
Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds E34 aizdedzes regulēšana
Autors | Ziņojums |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Vai 1995 gada E34 525TDS aizdedze reguleejas caur kompi vai manuaali? | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu, ja tā ļoti plaši iedomājas, tad regulējas manuāli pareizi saliekot motoru. Vot par degvielas iesmiedzināšanas momentiem gan tev neko nevarēšu pateikt. | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
|
29 Jun 2009, 14:16:13 KasparsAGA rakstīja:
Vai 1995 gada E34 525TDS aizdedze reguleejas caur kompi vai manuaali?
tds aizdedze kaa tada nav, bet apsteidzes leņķis, kuru regule kompis pats, atkariba no vajadzibas, viss ko vaig liekot motoru ir salikt visu pa metkam! | Offline | | |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
29 Jun 2009, 15:07:43 Digital rakstīja:
29 Jun 2009, 14:16:13 KasparsAGA rakstīja:
Vai 1995 gada E34 525TDS aizdedze reguleejas caur kompi vai manuaali?
tds aizdedze kaa tada nav, bet apsteidzes leņķis, kuru regule kompis pats, atkariba no vajadzibas, viss ko vaig liekot motoru ir salikt visu pa metkam!
jaa bet interesanti ir tas ka mainiiju galvas bliivi un saliku visu pa metkaam bet autinjsh nelec pat nav nekaadu duumu pilniigi nekaa | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
| Tad ir jaskatas vai suknis vispar smidzina, vai elektronika visa saslegta. | Offline | | |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
29 Jun 2009, 16:27:12 Digital rakstīja:
Tad ir jaskatas vai suknis vispar smidzina, vai elektronika visa saslegta.
atskruuveeju pirmo forsunku un mazliet iegriezu dzineeju un no suuknja izsmidzina, aizdomas ir par datciku kas naak pie spararata tuvu pie klokenes metkas jo vinju atvienojot dzineeju pielaist nevar, mosh ka tas ir sabojaajies? | Offline | | |
bmw_erix | | Kopš: 04. Jul 2009
Ziņojumi: 61
Braucu ar: rīga 13
| datčiks var būt,bet pirms tam ta gāja. a aizdedzi regulē ar pašu sūkņa korpusu, augšējā daļā | Offline | | |
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
29 Jun 2009, 16:32:01 KasparsAGA rakstīja:
29 Jun 2009, 16:27:12 Digital rakstīja:
Tad ir jaskatas vai suknis vispar smidzina, vai elektronika visa saslegta.
atskruuveeju pirmo forsunku un mazliet iegriezu dzineeju un no suuknja izsmidzina, aizdomas ir par datciku kas naak pie spararata tuvu pie klokenes metkas jo vinju atvienojot dzineeju pielaist nevar, mosh ka tas ir sabojaajies?
Dačiks nav pie vainas.Arī ar beigtu dačiku motors strādā,tikai tukšgaitā ir 2000rpm.Pačeko cauri varbūt esi aizmirsis kādus štekerus saspraust. | Offline | | |
|
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: e91,audi
| nafig japacelj tik veca teema! | Offline | | |
PolePosition | | Kopš: 03. Feb 2007
Ziņojumi: 392
Braucu ar:
|
19 Jul 2009, 22:38:21 Rikardo333 rakstīja:
29 Jun 2009, 16:32:01 KasparsAGA rakstīja:
29 Jun 2009, 16:27:12 Digital rakstīja:
Tad ir jaskatas vai suknis vispar smidzina, vai elektronika visa saslegta.
atskruuveeju pirmo forsunku un mazliet iegriezu dzineeju un no suuknja izsmidzina, aizdomas ir par datciku kas naak pie spararata tuvu pie klokenes metkas jo vinju atvienojot dzineeju pielaist nevar, mosh ka tas ir sabojaajies?
Dačiks nav pie vainas.Arī ar beigtu dačiku motors strādā,tikai tukšgaitā ir 2000rpm.Pačeko cauri varbūt esi aizmirsis kādus štekerus saspraust.
Man par šo tēmu. BMW E30 324 TD .Sāka neiet virs 2000 apgriezieniem - klepoja. Nomainīju degvielas filtru un sākās mistika. piedarbinot motora apgriezieni lēkā no 0 lidz pilnam pulkstenim tā itkā visu laiku kāds nenormāli gāzētu.Elektronisko sūkņa galvu nomainīju nekas nemainījās , kompi nomainiiju arī nekas , galveno forsunku nomainiiju ari nekas , Pēdējais paliek vēl tas spararata lasītājs un kas nākamais? | Offline | | |
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
19 Jul 2009, 23:35:39 PolePosition rakstīja:
19 Jul 2009, 22:38:21 Rikardo333 rakstīja:
29 Jun 2009, 16:32:01 KasparsAGA rakstīja:
29 Jun 2009, 16:27:12 Digital rakstīja:
Tad ir jaskatas vai suknis vispar smidzina, vai elektronika visa saslegta.
atskruuveeju pirmo forsunku un mazliet iegriezu dzineeju un no suuknja izsmidzina, aizdomas ir par datciku kas naak pie spararata tuvu pie klokenes metkas jo vinju atvienojot dzineeju pielaist nevar, mosh ka tas ir sabojaajies?
Dačiks nav pie vainas.Arī ar beigtu dačiku motors strādā,tikai tukšgaitā ir 2000rpm.Pačeko cauri varbūt esi aizmirsis kādus štekerus saspraust.
Man par šo tēmu. BMW E30 324 TD .Sāka neiet virs 2000 apgriezieniem - klepoja. Nomainīju degvielas filtru un sākās mistika. piedarbinot motora apgriezieni lēkā no 0 lidz pilnam pulkstenim tā itkā visu laiku kāds nenormāli gāzētu.Elektronisko sūkņa galvu nomainīju nekas nemainījās , kompi nomainiiju arī nekas , galveno forsunku nomainiiju ari nekas , Pēdējais paliek vēl tas spararata lasītājs un kas nākamais?
Man arī bija šitāds prikols ka lēkāja apgriezieni.Man bija "pravodkas" gabals pārrīvējies pret starteri pušu,kas nāk no ECU uz motoru.Tiesa tas bija 2,5tds motoram,kas stāv iekš Omega B. | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
29 Jun 2009, 16:24:32 KasparsAGA rakstīja:
29 Jun 2009, 15:07:43 Digital rakstīja:
29 Jun 2009, 14:16:13 KasparsAGA rakstīja:
Vai 1995 gada E34 525TDS aizdedze reguleejas caur kompi vai manuaali?
tds aizdedze kaa tada nav, bet apsteidzes leņķis, kuru regule kompis pats, atkariba no vajadzibas, viss ko vaig liekot motoru ir salikt visu pa metkam!
jaa bet interesanti ir tas ka mainiiju galvas bliivi un saliku visu pa metkaam bet autinjsh nelec pat nav nekaadu duumu pilniigi nekaa
Digitālais ir spēcīgs padomdevējs bet ko pa brīvu var gribēt
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|