Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 523i E39 karst

AutorsZiņojums
atka21
26. Jun 2009, 12:54 #1

Kopš: 26. Jun 2009

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

lieta tada gribu zinat ka nonemt galvu jo ir aizdomas ka blive ir pusu saka karst un galva zust viss tosols tacu radiators pilns.m52 523 ka tur ar vanos nonemsanu un zobsiksnu varbut kadam ir shemas par motora remontu ludzu kadam atsaukties paldies
Offline
shvillis
26. Jun 2009, 13:25 #2

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Tak nelien,ja nejeedz...
Offline
rapido
26. Jun 2009, 13:30 #3

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


26 Jun 2009, 12:54:47 atka21 rakstīja:
lieta tada gribu zinat ka nonemt galvu jo ir aizdomas ka blive ir pusu saka karst un galva zust viss tosols tacu radiators pilns.m52 523 ka tur ar vanos nonemsanu un zobsiksnu varbut kadam ir shemas par motora remontu ludzu kadam atsaukties paldies

a termomufte vesela?
Offline
A.R.S.
26. Jun 2009, 13:30 #4

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 786

Braucu ar:


26 Jun 2009, 12:54:47 atka21 rakstīja:
lieta tada gribu zinat ka nonemt galvu jo ir aizdomas ka blive ir pusu saka karst un galva zust viss tosols tacu radiators pilns.m52 523 ka tur ar vanos nonemsanu un zobsiksnu varbut kadam ir shemas par motora remontu ludzu kadam atsaukties paldies

WTF?
Neņem vēl galvu nost - varbūt pie vainas tikai ūdenssūknis
Zobsiksna tur tiešām nav
Offline
atka21
26. Jun 2009, 13:40 #5

Kopš: 26. Jun 2009

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

termomufte ir dziva es domaju par pompu bet vi tas del var pazust tosols no galvas jo karsta man vina gruti leca tada sajuta ka sveces aizlej ar tosolu
Offline
Grosha
26. Jun 2009, 13:42 #6

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:

šodien tak 5diena
Offline
rapido
26. Jun 2009, 13:45 #7

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


26 Jun 2009, 13:40:24 atka21 rakstīja:
termomufte ir dziva es domaju par pompu bet vi tas del var pazust tosols no galvas jo karsta man vina gruti leca tada sajuta ka sveces aizlej ar tosolu

kad motors karst tad tosols var zust!
Offline
martinsz
26. Jun 2009, 13:45 #8

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


26 Jun 2009, 13:25:26 shvillis rakstīja:
Tak nelien,ja nejeedz...

+1 citādi beigsies vēl sliktāk

-----------------
...
Offline
A.R.S.
26. Jun 2009, 13:45 #9

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 786

Braucu ar:


26 Jun 2009, 13:40:24 atka21 rakstīja:
termomufte ir dziva es domaju par pompu bet vi tas del var pazust tosols no galvas jo karsta man vina gruti leca tada sajuta ka sveces aizlej ar tosolu

Nekur nekas netek? Balti dūmi nenāk no izpūtēja? Tosola vāciņš nav ar baltiem nosēdumiem?
Zin, labāk aizbrauc vispirms uz servi, savādāk iznāk baigais čats caur netu un tāpat neviens īsti nevarēs palīdzēt iekams nebūs redzējis/atradis problēmu.
Offline
Bosnija
26. Jun 2009, 13:49 #10

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

sākam ar termostats-mufta-ūdens sūknis-radiātors-galva-plaisa čaulā - beigās motora maiņa šim pasākumam esmu gājis cauri

[ Šo ziņu laboja Bosnija, 26 Jun 2009, 13:49:42 ]

Offline
bmwaddict
15. Jul 2009, 13:52 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jul 2009, 13:45:15 UR rakstīja:
Problēma sekojoša:
Auto e39 528, ar jaunā tipa radiatoru.
Pagājušajā vasarā radiators sāka tecēt, tas tika nomainīts uz citu. Aizvakar, nesēžot korķī, pārsprāga torsola bačoks. Bačoku uz ātro salīmēju ar epoksīda sveķiem (nezkāpēc aizdomas, ka galvā varētu būt plaisas, kas dod spiedienu sistēmā un uz ātro lietotu neatradu - bija bail ka uzliekot jaunu varētu notikt tas pats), it kā neko, pielēju ūdeni, motors uzsila, nekur nekas netecēja, bet braucot pēc kāda brīža sāka tecēt ārā caur vāciņu un nedaudz caur līmējuma vietu, bet ar tādu pamatīgu spiedienu, kā arī varēja dzirdēt, kā ūdens iekšā vārās. No pečkas visu laiku pūta karsto gaisu, kā arī nepārsniedza darba temperatūru pēc dačika.
Jautājums vai tā varētu būt termostata vai sūkņa vaina? - Manuprāt nē. Jo neuzkarsa motors.
Vai tā varētu galvas vaina, ja tai ir plaisas un kā to diagnosticēt? Kompresijas pārbaude un tosola sistēmas spiediena pārbaude? Kur var spiedienu tosolam pārbaudīt?
Varbūt kādas citas idejas?

man šķiet, ka radiatora vāciņā ir iebūvēts vāsts, ar kuru tiek regulēts spiediens dzeses sistēmā. Ja tas vārsts nedarbojas, tad pilnīgi iespējams, ka rodas pārāk liels spiediens. Jo ja tev galvas blīve pūstu dzesēšanā tad pārāk ilgi ar šādu defektu tu nepabrauktu, tas progresētu diezgan strauji..
nezinu kā tiek regulēts spiediens E39 gadījumā, bet vecākiem BMW bija tas vārsts korķītī, respektīvi, ir ieteikums nomainīt korķīti.
Edit:
Mm, vispār vēl ir variants - var būt tā, ka tieši nav pietiekams spiediens dzeses sistēmā kā rezultātā tur viss sāk vārīties, veidojas tvaika burbuļji un gaiss sakrājas pirms termostata un sūknī un tad viss strauji uzvārās plēšot pušu bačoku. Jebkurā gadījumā korķītis pilda šo funkciju - nodrošina nepieciešamo spiedienu lai neveidojas burbuļi..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 15 Jul 2009, 14:19:46 ]

Offline
MC_Spainis
18. Jul 2009, 22:18 #12

Kopš: 28. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: F10 535i

To vai Tev termostats strādā to vari viegli pārbaudīt. Tas ir - tad kad motors sasniedz darba temperatūru tad patausti abas trubas, kas nāk no radiatora, ja viņas ir mīkstas tad zini ka termostats nav atvēries un dzen tosolu tikai pa mazo loku (bloks - salona pečka) ja viņas ir cietas tad spiediens ir un caur radiatoru tek karstā zupa. Spiediens arī šitam auto tiek regulēts caur bačoka vāku. Ja Tu teici ka mufte vesela, tad es gribētu zināt kā Tu šajā laikā viņu pārbaudiji.

Lieta tāda ka man bija līdzīga problēma vienīgi man nekas nekur nesasprāga, bet visa bēda man bija muftē, a e39 mufte ir vārīga vieta.
Offline
webo
13. Dec 2009, 15:56 #13

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

1)Kādi ir simptomi kad ir beigta mufte?
2)Ir tikai viens temp. devējs, kurš dod temperatūru gan uz dačiku salonā, gan uz kompi?

E39 2.5 benzīns



Offline
7788
13. Dec 2009, 16:05 #14

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


13 Dec 2009, 15:56:06 webo rakstīja:
1)Kādi ir simptomi kad ir beigta mufte?
2)Ir tikai viens temp. devējs, kurš dod temperatūru gan uz dačiku salonā, gan uz kompi?

E39 2.5 benzīns

ir kādi četri, viens priekš ECU, otrs priekš instrument paneļa, trešais borta kompim cik ārā temp, ceturais kurš skatās kad jāierubī spoguļu un apskalotāju sildīšana un ir vel viens kurš skatās cik salonātemp, varbūt vel kādu nenosaucu!


[ Šo ziņu laboja 7788, 13 Dec 2009, 16:05:45 ]

Offline
webo
13. Dec 2009, 16:08 #15

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:05:01 7788 rakstīja:

13 Dec 2009, 15:56:06 webo rakstīja:
1)Kādi ir simptomi kad ir beigta mufte?
2)Ir tikai viens temp. devējs, kurš dod temperatūru gan uz dačiku salonā, gan uz kompi?

E39 2.5 benzīns

ir kādi četri, viens priekš ECU, otrs priekš instrument paneļa, trešais borta kompim cik ārā temp, ceturais kurš skatās kad jāierubī spoguļu un apskalotāju sildīšana un ir vel viens kurš skatās cik salonātemp, varbūt vel kādu nenosaucu!






Tad sanāk ka ventilatoram signālu dot cits drvējs nevis tas kurš salona datčikam...
Offline
7788
13. Dec 2009, 16:20 #16

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


13 Dec 2009, 16:08:55 webo rakstīja:

13 Dec 2009, 16:05:01 7788 rakstīja:

13 Dec 2009, 15:56:06 webo rakstīja:
1)Kādi ir simptomi kad ir beigta mufte?
2)Ir tikai viens temp. devējs, kurš dod temperatūru gan uz dačiku salonā, gan uz kompi?

E39 2.5 benzīns

ir kādi četri, viens priekš ECU, otrs priekš instrument paneļa, trešais borta kompim cik ārā temp, ceturais kurš skatās kad jāierubī spoguļu un apskalotāju sildīšana un ir vel viens kurš skatās cik salonātemp, varbūt vel kādu nenosaucu!






Tad sanāk ka ventilatoram signālu dot cits drvējs nevis tas kurš salona datčikam...

tu domā kondicioniera ventilatoru
Offline
webo
13. Dec 2009, 16:27 #17

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:20:21 7788 rakstīja:

13 Dec 2009, 16:08:55 webo rakstīja:

13 Dec 2009, 16:05:01 7788 rakstīja:

13 Dec 2009, 15:56:06 webo rakstīja:
1)Kādi ir simptomi kad ir beigta mufte?
2)Ir tikai viens temp. devējs, kurš dod temperatūru gan uz dačiku salonā, gan uz kompi?

E39 2.5 benzīns

ir kādi četri, viens priekš ECU, otrs priekš instrument paneļa, trešais borta kompim cik ārā temp, ceturais kurš skatās kad jāierubī spoguļu un apskalotāju sildīšana un ir vel viens kurš skatās cik salonātemp, varbūt vel kādu nenosaucu!






Tad sanāk ka ventilatoram signālu dot cits drvējs nevis tas kurš salona datčikam...

tu domā kondicioniera ventilatoru



nu jā,es sapi.............

Offline
CP17
13. Dec 2009, 16:31 #18

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Jap kondiškas propellers, jeb kondiškas vadības bloks ņem infu no salona T dačika.

[ Šo ziņu laboja CP17, 13 Dec 2009, 16:31:35 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
7788
13. Dec 2009, 16:33 #19

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


13 Dec 2009, 16:27:44 webo rakstīja:



nu jā,es sapi.............



viņš jau ieslēdzas, tad kad ieslēdzas kompresors!
un arī ne vienmēr, tas atkarīgs no dzeses šķidruma temperatūras radiātorā, tur ir vel viens devējs!
Offline
webo
13. Dec 2009, 16:43 #20

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:33:24 7788 rakstīja:

13 Dec 2009, 16:27:44 webo rakstīja:



nu jā,es sapi.............




bet viņš neslēdzas iekšā kad motors ir uzkarsis?(nu cip palīgā tam kurš ir uz muftes?)
viņš jau ieslēdzas, tad kad ieslēdzas kompresors!
un arī ne vienmēr, tas atkarīgs no dzeses šķidruma temperatūras radiātorā, tur ir vel viens devējs!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo