Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds tukšgaitā slāpst nost
Autors | Ziņojums |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| 525TDS tukshgaitaa slaapst nost, tiko tika sliipeeta galva ieprieksh viss straadaaja, aizdedzi reguleejot nekas nemainaas! | Offline | | |
H1tman | | Kopš: 12. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 884
Braucu ar: 9911
| gaisa mērītājs ? tukšgaitas regulators ? | Offline | | |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| kaa pie vinjiem piekljuut? | Offline | | |
H1tman | | Kopš: 12. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 884
Braucu ar: 9911
| oi to prasi kaadam guru DD kas nemaas es tev tik kautko par e30 un vaz vareetu pastastiit... man vnk tas ienaaca pirmais praaata... | Offline | | |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| nu paldies par to pashu! | Offline | | |
Mariko90 | | Kopš: 22. Apr 2004
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW 525i
| Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi) | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)
galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
15 Jun 2009, 17:11:36 H1tman rakstīja:
gaisa mērītājs ? tukšgaitas regulators ?
Tu esi redzējis TDSu?
Līdz 97 gadam viņam nav ne gaisa merītāja, bet tukšgaitas regulators kā tāds vispār nav. | Offline | | |
|
Mariko90 | | Kopš: 22. Apr 2004
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:
15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)
galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa
Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts! | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
15 Jun 2009, 23:26:03 Mariko90 rakstīja:
15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:
15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)
galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa
Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!
jefiņ ar to TU regulē iesmidzināšanas daudzumu-un ja rubī tad automātiski saproti ka ceļas ari apgriezieni...... aizbidi kādus 5 milimetrus lai ir kārtigāka tukšgaita | Offline | | |
Mariko90 | | Kopš: 22. Apr 2004
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Jun 2009, 23:33:11 PowerBMW rakstīja:
15 Jun 2009, 23:26:03 Mariko90 rakstīja:
15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:
15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)
galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa
Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!
jefiņ ar to TU regulē iesmidzināšanas daudzumu-un ja rubī tad automātiski saproti ka ceļas ari apgriezieni...... aizbidi kādus 5 milimetrus lai ir kārtigāka tukšgaita
Tur tik daudz neļaujas viņu būdīt, pietiek ar 0,5 mm lai apgriezieni paceltos pa ~300 apgriezieniem min.
P.S Izteicu tik savu viedokli no pieredzes.
P.S.S. Mācība: "jefiņu" saitā neko nekomentēt... Bez apsaukāšanās "jefiņi"neko citu neprot! | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
15 Jun 2009, 23:43:41 Mariko90 rakstīja:
15 Jun 2009, 23:33:11 PowerBMW rakstīja:
15 Jun 2009, 23:26:03 Mariko90 rakstīja:
15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:
15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)
galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa
Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!
jefiņ ar to TU regulē iesmidzināšanas daudzumu-un ja rubī tad automātiski saproti ka ceļas ari apgriezieni...... aizbidi kādus 5 milimetrus lai ir kārtigāka tukšgaita
Tur tik daudz neļaujas viņu būdīt, pietiek ar 0,5 mm lai apgriezieni paceltos pa ~300 apgriezieniem min.
P.S Izteicu tik savu viedokli no pieredzes.
P.S.S. Mācība: "jefiņu" saitā neko nekomentēt... Bez apsaukāšanās "jefiņi"neko citu neprot!
tad uzzini vai izlasi un tikai tad te apgalvo ka ar to regulē tukšgaitu | Offline | | |
KasparsAGA | | Kopš: 11. Mar 2009
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| bet interesantaakais ir tas ka zem 1000 apgriezieniem slaapst nost, lai gan diizelim normaali apgriezieni ir 600-700 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|