Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 525tds tukšgaitā slāpst nost

AutorsZiņojums
KasparsAGA
15. Jun 2009, 17:07 #1

Kopš: 11. Mar 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

525TDS tukshgaitaa slaapst nost, tiko tika sliipeeta galva ieprieksh viss straadaaja, aizdedzi reguleejot nekas nemainaas!
Offline
H1tman
15. Jun 2009, 17:11 #2

Kopš: 12. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 884

Braucu ar: 9911

gaisa mērītājs ? tukšgaitas regulators ?
Offline
KasparsAGA
15. Jun 2009, 17:15 #3

Kopš: 11. Mar 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

kaa pie vinjiem piekljuut?
Offline
H1tman
15. Jun 2009, 17:16 #4

Kopš: 12. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 884

Braucu ar: 9911

oi to prasi kaadam guru DD kas nemaas es tev tik kautko par e30 un vaz vareetu pastastiit... man vnk tas ienaaca pirmais praaata...
Offline
KasparsAGA
15. Jun 2009, 17:18 #5

Kopš: 11. Mar 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

nu paldies par to pashu!
Offline
Mariko90
15. Jun 2009, 18:28 #6

Kopš: 22. Apr 2004

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW 525i

Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)
Offline
PowerBMW
15. Jun 2009, 20:20 #7

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)

galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa
Offline
-INC-
15. Jun 2009, 22:01 #8

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


15 Jun 2009, 17:11:36 H1tman rakstīja:
gaisa mērītājs ? tukšgaitas regulators ?


Tu esi redzējis TDSu?

Līdz 97 gadam viņam nav ne gaisa merītāja, bet tukšgaitas regulators kā tāds vispār nav.
Offline
Mariko90
15. Jun 2009, 23:26 #9

Kopš: 22. Apr 2004

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW 525i


15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:

15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)

galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa

Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!
Offline
PowerBMW
15. Jun 2009, 23:33 #10

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


15 Jun 2009, 23:26:03 Mariko90 rakstīja:

15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:

15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)

galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa

Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!

jefiņ ar to TU regulē iesmidzināšanas daudzumu-un ja rubī tad automātiski saproti ka ceļas ari apgriezieni...... aizbidi kādus 5 milimetrus lai ir kārtigāka tukšgaita
Offline
Mariko90
15. Jun 2009, 23:43 #11

Kopš: 22. Apr 2004

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW 525i


15 Jun 2009, 23:33:11 PowerBMW rakstīja:

15 Jun 2009, 23:26:03 Mariko90 rakstīja:

15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:

15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)

galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa

Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!

jefiņ ar to TU regulē iesmidzināšanas daudzumu-un ja rubī tad automātiski saproti ka ceļas ari apgriezieni...... aizbidi kādus 5 milimetrus lai ir kārtigāka tukšgaita

Tur tik daudz neļaujas viņu būdīt, pietiek ar 0,5 mm lai apgriezieni paceltos pa ~300 apgriezieniem min.
P.S Izteicu tik savu viedokli no pieredzes.
P.S.S. Mācība: "jefiņu" saitā neko nekomentēt... Bez apsaukāšanās "jefiņi"neko citu neprot!
Offline
PowerBMW
15. Jun 2009, 23:48 #12

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


15 Jun 2009, 23:43:41 Mariko90 rakstīja:

15 Jun 2009, 23:33:11 PowerBMW rakstīja:

15 Jun 2009, 23:26:03 Mariko90 rakstīja:

15 Jun 2009, 20:20:14 PowerBMW rakstīja:

15 Jun 2009, 18:28:21 Mariko90 rakstīja:
Vēl tukšgaitas apgriezienus regulē, augstspiediena sūknim regulējot vāciņu( mazliet atlaižot skrūves un min pārbīdot - pasitot uz vienu vai otru pusi)

galvenais bidi tik uz salona pusi
tukšgaitas apgriezienus regulē sūkņa elektriskā daļa

Tieši tā, augsstspiediena sūknim, pārbūdot vāciņu(tur arī ir elektriskā daļa) noregulē apgriezienus. Vismaz savam tā izdarīju! Tev šķiet vienalga par ko ņirgt, lai pats neko nerubī... āksts!

jefiņ ar to TU regulē iesmidzināšanas daudzumu-un ja rubī tad automātiski saproti ka ceļas ari apgriezieni...... aizbidi kādus 5 milimetrus lai ir kārtigāka tukšgaita

Tur tik daudz neļaujas viņu būdīt, pietiek ar 0,5 mm lai apgriezieni paceltos pa ~300 apgriezieniem min.
P.S Izteicu tik savu viedokli no pieredzes.
P.S.S. Mācība: "jefiņu" saitā neko nekomentēt... Bez apsaukāšanās "jefiņi"neko citu neprot!

tad uzzini vai izlasi un tikai tad te apgalvo ka ar to regulē tukšgaitu
Offline
KasparsAGA
16. Jun 2009, 16:27 #13

Kopš: 11. Mar 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

bet interesantaakais ir tas ka zem 1000 apgriezieniem slaapst nost, lai gan diizelim normaali apgriezieni ir 600-700
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo