Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Problēma ar 525e E28 dzinēja darbību

AutorsZiņojums
vicha3
15. May 2009, 13:03 #1

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti

varbūt kāds zin, kas par vainu, kad es iedodu straujāk grīdā, autiņš tākā aizrijās bet nenoslāpst, turot vienmērīgi pedāli raustoties uzņem ātrumu, bet, tanī brīdī kad aizrijās, tad izšauj liesmu no izpūtēja. Tad, kad uzsilst, tad arī apgriezieni nedaudz staigā. Bet lec normāli - gan silts, gan auksts.
Offline
SCHNITZEL
15. May 2009, 13:17 #2

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Pēc apraksta šķiet, ka nemaz nestrādā visi podi.
Un jebkurā gadījumā pārlejas nejēgā. Melnus dūmus nesit? her zin kas par vainu. Tur var būt dajebkas un es tavā vietā dzītu taisnā ceļā uz autoservisu.

-----------------
Offline
vicha3
15. May 2009, 13:25 #3

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


15 May 2009, 13:17:03 SCHNITZEL rakstīja:
Pēc apraksta šķiet, ka nemaz nestrādā visi podi.
Un jebkurā gadījumā pārlejas nejēgā. Melnus dūmus nesit? her zin kas par vainu. Tur var būt dajebkas un es tavā vietā dzītu taisnā ceļā uz autoservisu.


Podi itkā strādā visi, sveces ir normālas, nebija melnas. Nē, dūmi melni nebija. Man ir teikuši, ka varētu būt pie vainas gaisa mērītājs. Šitādam 1985.gada modelim vispār kaut ko diagnostikā uzrāda? Vai ir jēga izmest par to naudu?
Offline
SCHNITZEL
15. May 2009, 13:31 #4

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Atvieno gaisa mērītāja štekeri un pamēģini iedarbināt. Ja pielec un viss notiek tā kā tu rakstiji - tad beigts. Ja nelec vai arī pielec un 2x viss liekas sliktāk nekā pirms štekera noņemšanas, tad gaisa mērītājs nebūs vainīgs.

Diagnostikai nav nekāda sakara ar vecumu. Jebkurš normāls mehs tak uzreiz var pateikt vismaz pāris sakarīgus iemeslus kāpēc tā varētu būt un uz vietas to visu arī pārbaudīt līdz atrod risinājumu.

Protams tu vari pisties pats un mainīt visu pēc kārtas, bet tici man, beigās būs www.tolmets.lv vai arī iebrauksi servisā un stāstīsi, ka vot to, to, to un to esi jau nomainījis, bet meistars tev pievienos atpakaļ vienu norautu vakuuma caurulīti un nosauks tevi par cirvi. Tā ka principā domā pats

-----------------
Offline
vicha3
15. May 2009, 13:36 #5

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


15 May 2009, 13:31:14 SCHNITZEL rakstīja:
Atvieno gaisa mērītāja štekeri un pamēģini iedarbināt. Ja pielec un viss notiek tā kā tu rakstiji - tad beigts. Ja nelec vai arī pielec un 2x viss liekas sliktāk nekā pirms štekera noņemšanas, tad gaisa mērītājs nebūs vainīgs.

Diagnostikai nav nekāda sakara ar vecumu. Jebkurš normāls mehs tak uzreiz var pateikt vismaz pāris sakarīgus iemeslus kāpēc tā varētu būt un uz vietas to visu arī pārbaudīt līdz atrod risinājumu.

Protams tu vari pisties pats un mainīt visu pēc kārtas, bet tici man, beigās būs www.tolmets.lv vai arī iebrauksi servisā un stāstīsi, ka vot to, to, to un to esi jau nomainījis, bet meistars tev pievienos atpakaļ vienu norautu vakuuma caurulīti un nosauks tevi par cirvi. Tā ka principā domā pats


Skaidrs. Gaisa mērītāja štekeri neesmu vēl mēģinājis noņemt pie noslāpētas mašīnas. Mēģināju, kad tā darbojās - uzreiz noslāpa.. Vnk, es īpaši neko pa šo nesaprotu, tāpēc gribēju pajautāt kāda viedokli no malas. Sprauslās arī var būt vaina?
Offline
matrixxxx
15. May 2009, 14:58 #6

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


Skaidrs. Gaisa mērītāja štekeri neesmu vēl mēģinājis noņemt pie noslāpētas mašīnas. Mēģināju, kad tā darbojās - uzreiz noslāpa.. Vnk, es īpaši neko pa šo nesaprotu, tāpēc gribēju pajautāt kāda viedokli no malas. Sprauslās arī var būt vaina?

Galiigi neesmu specs, bet ja pareizi atceros tad gaisa meeriitaaju pie pielaista auto nedriikst njemt nost. Iemetoties kljuuda kompii.
Offline
Agritis
15. May 2009, 15:01 #7

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Nedomāju, ka šim vispār kāds kompis ir
Offline
vicha3
15. May 2009, 15:02 #8

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti

Nu jā, es jau ar īsti nezinu, kas un kā, man to ieteica pārbaudīt. Pirms tam man bija e34 525i, 92.gada, tam arī es toreiz atvienoju pie rūcošas mašinas, bet tā nenoslāpa, varbūt tikai nedaudz mainījās apgriezieni..
Offline
vicha3
15. May 2009, 15:03 #9

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


15 May 2009, 15:01:10 Agritis rakstīja:
Nedomāju, ka šim vispār kāds kompis ir


Kompis ir. Vismaz zem bardachoka ir kaste. Un motortelpā arī ir tas štekeris, kur var pieslēgties.
Offline
Sandis_UR
15. May 2009, 15:07 #10

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Ir bijis taads aparaats,
ja nav labda zonde, tad kompii kljuudas nenolasiisi, jo kljuudas vareeja nolasiit motronic blokiem uz e28 kas naaca no 86 gada vidus.

1. Var buut noklaajies gaisa meeriitajs
2. iespejeams noklajies mtoronic kompis - vismaz man taa bija, koliidz motors uzsila taa sakaas gljuki un slaapshana. Nomainiiju kompi un viss chikiniekaa - probleema ( taadu kompi dabuut buus pagruuti un no 525i neder).

P.S ir viens gaisa meeritjas, ejosh, tikai nav vaacinja,.
Offline
vicha3
15. May 2009, 15:20 #11

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


15 May 2009, 15:07:58 Sandis_UR rakstīja:
Ir bijis taads aparaats,
ja nav labda zonde, tad kompii kljuudas nenolasiisi, jo kljuudas vareeja nolasiit motronic blokiem uz e28 kas naaca no 86 gada vidus.

1. Var buut noklaajies gaisa meeriitajs
2. iespejeams noklajies mtoronic kompis - vismaz man taa bija, koliidz motors uzsila taa sakaas gljuki un slaapshana. Nomainiiju kompi un viss chikiniekaa - probleema ( taadu kompi dabuut buus pagruuti un no 525i neder).

P.S ir viens gaisa meeritjas, ejosh, tikai nav vaacinja,.



Njā - vislabākais jau būtu pamainīt to kompi un paskatīties, kas notiek, ja kas mainās, tad ok, jo pirkt tāpat vien uz haļavu arī negribās.. viens džeks servī man tur kaut ko skatījās un teica, lai nomainu sadalītāja vāciņu un rotoru, jo tas ar bij normāli jau izdedzis, bet tāpat nekas nemainījās, bet šitādam modelim vāciņš un rotors ar atlaidi maksāja 46Ls
Offline
Agritis
15. May 2009, 15:27 #12

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Ja neesmu ko sajaucis, tad imho useris Reyno bija tas, kas izķidāja manu veco 525e, varbūt, ka kompi arī ir paturējis.
Offline
vicha3
15. May 2009, 15:39 #13

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


15 May 2009, 15:27:14 Agritis rakstīja:
Ja neesmu ko sajaucis, tad imho useris Reyno bija tas, kas izķidāja manu veco 525e, varbūt, ka kompi arī ir paturējis.

Paldies, pajautāšu.
Offline
vicha3
15. May 2009, 15:45 #14

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


15 May 2009, 15:20:57 vicha3 rakstīja:

15 May 2009, 15:07:58 Sandis_UR rakstīja:
Ir bijis taads aparaats,
ja nav labda zonde, tad kompii kljuudas nenolasiisi, jo kljuudas vareeja nolasiit motronic blokiem uz e28 kas naaca no 86 gada vidus.

1. Var buut noklaajies gaisa meeriitajs
2. iespejeams noklajies mtoronic kompis - vismaz man taa bija, koliidz motors uzsila taa sakaas gljuki un slaapshana. Nomainiiju kompi un viss chikiniekaa - probleema ( taadu kompi dabuut buus pagruuti un no 525i neder).

P.S ir viens gaisa meeritjas, ejosh, tikai nav vaacinja,.



Njā - vislabākais jau būtu pamainīt to kompi un paskatīties, kas notiek, ja kas mainās, tad ok, jo pirkt tāpat vien uz haļavu arī negribās.. viens džeks servī man tur kaut ko skatījās un teica, lai nomainu sadalītāja vāciņu un rotoru, jo tas ar bij normāli jau izdedzis, bet tāpat nekas nemainījās, bet šitādam modelim vāciņš un rotors ar atlaidi maksāja 46Ls


man gan uzsilstot neslāpst, tikai apgriezieni sāk staigāt. pielec normāli gan auksts, gan silts, bet raustās viņš tāpat arī auksts. Jo vairāk dod pedālī, jo trakāk raustās. Uz nelielu gāzi pabraukt var. Bet, ja jaapdzen vai straujāk jālec no krustojuma ārā, tad ir vāks - aizmet ciet..kā palaiž pedāli vaļā - aiziet..
Offline
Sandis_UR
15. May 2009, 19:45 #15

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


15 May 2009, 15:20:57 vicha3 rakstīja:

15 May 2009, 15:07:58 Sandis_UR rakstīja:
Ir bijis taads aparaats,
ja nav labda zonde, tad kompii kljuudas nenolasiisi, jo kljuudas vareeja nolasiit motronic blokiem uz e28 kas naaca no 86 gada vidus.

1. Var buut noklaajies gaisa meeriitajs
2. iespejeams noklajies mtoronic kompis - vismaz man taa bija, koliidz motors uzsila taa sakaas gljuki un slaapshana. Nomainiiju kompi un viss chikiniekaa - probleema ( taadu kompi dabuut buus pagruuti un no 525i neder).

P.S ir viens gaisa meeritjas, ejosh, tikai nav vaacinja,.



Njā - vislabākais jau būtu pamainīt to kompi un paskatīties, kas notiek, ja kas mainās, tad ok, jo pirkt tāpat vien uz haļavu arī negribās.. viens džeks servī man tur kaut ko skatījās un teica, lai nomainu sadalītāja vāciņu un rotoru, jo tas ar bij normāli jau izdedzis, bet tāpat nekas nemainījās, bet šitādam modelim vāciņš un rotors ar atlaidi maksāja 46Ls

Vaacinjs parasti ir saalits,tacu probleema ir nevis siltam motoram, bet gan no riitiem, kad ir mitrs laiks.
Offline
doffy18
10. Jun 2009, 09:45 #16

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: riteni

man ir 520 84, manam ir tads joks kad iedod gridu pie 4.5 rpm ari sak splaudiities un uguni splaut, un ta ir sveccvadu vaina, vismaz manam to4, es kad vakara atveru kapotu un iedodu grida, var redzet ka dzirkstele leekaa pie sadaliitaaja , kad dod palenaam gazi vis notiek 4otka, bgriz liidz galam

[ Šo ziņu laboja doffy18, 10 Jun 2009, 09:54:43 ]

Offline
miicha
10. Jun 2009, 10:22 #17

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

pārbaudi sprauslas, iespejams, ka pārlej, jo mans auto līdzīgi uzvedās, pēc sprauslas nomaiņas nekas tāds vairs neparādās, kāda vai pat kādas no sprauslām lej vairāk kā vajag un šis rijās ciet.
svečvadus arī vajag skatīties
Offline
Instigater
10. Jun 2009, 10:27 #18

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es, savukārt, domāju, ka vaina var būt arī sasprēgājusī gaisa gofrā. Rezumējot - variantu vairāk nekā sajēgas.
Offline
Driver
10. Jun 2009, 10:29 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jun 2009, 10:22:42 miicha rakstīja:
pārbaudi sprauslas, iespejams, ka pārlej, jo mans auto līdzīgi uzvedās, pēc sprauslas nomaiņas nekas tāds vairs neparādās, kāda vai pat kādas no sprauslām lej vairāk kā vajag un šis rijās ciet.
svečvadus arī vajag skatīties

tiem vecajiem suudiem, kuriem pedejos 10mit gadus nekas nav mainits ir jamaina praktiski viss, nevis viena detalja.
varu deret, ka gan sveces nobrauktas, gan svecvadi beigti un ka ir dafiga vietas, kur gaisu vel piesuc. kaa ari laukji noteikti ir sagrozijushi gaisa meritaju nonjemot vacinju
ja tas budu auto ar zondi, tad ari 90%, ka zonde butu beigta.
reali tur jaizjauc pusauto un tad jaliek viss jauns vai cits
savadak loti biezi ir bejedzigi mainit pa vienam elementam un gaidit kautkadas baigas izmainjas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo