Online
Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pēc turbo maiņas nav kaut kas labi
Autors | Ziņojums |
verart | | Kopš: 11. May 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Zirgiem
| Ludzu pastaastiet savu pieredzi par turbo mainu,tehniski vissu saliku pareizi,pirms nobira visi dachiki stradaja un gaaja labi,tagad uzstadot jauno turbinu brivgaita gazejot viss smuki straada trubas uzpusaas,bet sakot braukt iemetot griidaa labi paveras valaa,bet diemzeel tikai liidz 2,5 tuks.apgrie.un pec viniem neiet vispaar.Vai tas vareetu but turbo spiediena meritaajs,kas nedara savu darbu. | Offline | | |
image | | Kopš: 05. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 938
Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM
|
12 May 2009, 00:24:38 verart rakstīja:
Tur nav ko īsti pat vienot mainot turbīnu noskrūvēju divas eļļas šļaukas un no blow off viena trubiņa nost ko arī pārbaudīju vēll noņēmu ventilātoru kuram ir štekeris un viena vakum šļauka ko arī pieliku nerunāju par tādiem niekiem kā par izpūtēju un gaisa filtru ar trubu...Protams ka saliku tā kā pirms tam stāvēja iepriekšējā turbīna liku jau savai mašīnai nevis kaimiņa......
Tur nav blow off
Turbinu pats remonteji? Bija lidzigs gadijums, pa vainu izradijas ka turbina vnk nebija lidz galam atbalanseta!! [ Šo ziņu laboja image, 12 May 2009, 15:53:14 ] | Offline | | |
verart | | Kopš: 11. May 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Zirgiem
| Remontēt pats neremonteju,bet uzstādiju gan pats,par turbīnu 100%nevaru dot ,bet nu veči klanās un dod zobus par garantiju...... | Offline | | |
gengis | | Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Turbīnas ģeometrija nedarbojas,iemesli;
1.turbīnas ģeometrija noķīlējusi
2.nepareizi savienoji trubiņas kas regulē turbīnu
3.nav pareizi pēc remonta saregulēta turbīnas ģeometrija
Pēc 2500rpm neceļ,jo turbīna dod pa lielu spiedienu un dīzeļi tad vairs neiet. | Offline | | |
verart | | Kopš: 11. May 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Zirgiem
| Trubiņas pareizi saliktas, uzsttādīšanā nav problēma vai tas var but tas dačiks kas spiedienu mēra salūzis un nedod informāciju ka ir spiediens.un līdz ar to ieplūde neņem iekšā. | Offline | | |
gengis | | Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Es tak tev saku ka turbīna ir palikusi vaļā tādēļ ir par lielu spiediens ieplūdē.Vēl pie vainas var būt elektromagnētiskais vārst kurš padod vakumu uz turbīnas regulatoru.ieslēdzot aizdedzi pārbaudi vei pie turbīnas regulators pārbīdas vai nē!!!Īsi sakot brauc uz diagnostiku un slēdzies pie kompja -pārbaudi tikai pie slodzes t.i.vajadzīgs portatīvais lai var braucot nolasīt aktīvos parametrus!!!Nenovēršot šo problēmu varēsi mainīt ieplūdes kolektoru-no pieredzes saku. | Offline | | |
verart | | Kopš: 11. May 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Zirgiem
| Sviests kaut kāds aizbraucu uz diagnostiku 0 kļūdu vakums 0,3 bar brīvgaitā meistars saka ka pa maz. Paiet vel kādas 40min pagāzēju un pagāzēju viņš saka ka uzberot tomēr esot tie 0,5 bar vienīgais ko vēl pateica ka vakuma trubiņas jāmaina jo bēdīgā stāvoklī es piekrītu padomāju varbūt berot virsū rauj ciet,nopirku šļaukas čaķarējos 1.5h pabeidzu domāju nu tik gāzīšu.Sāku braukt un ne vela sadusmojos ataisīju kapotu un domāju ko lai vel izdara.Tad izdomāju noraut štekeri no pirmā vakuma dačika .Sāku braukt un sāk vērties vaļā nepajokam domāju ka man gļučī,bet nē vienīgi sāk celt nepajokam no 2.5apm iepriekš man sāka celt no 2apm.Komentējiet vai tas dačiks ir pie vainas un vai var braukt ar noņemtu štekeri. | Offline | | |
Archy | | Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW E46
| Sviests kaut kāds aizbraucu uz diagnostiku 0 kļūdu vakums 0,3 bar brīvgaitā meistars saka ka pa maz. Paiet vel kādas 40min pagāzēju un pagāzēju viņš saka ka uzberot tomēr esot tie 0,5 bar vienīgais ko vēl pateica ka vakuma trubiņas jāmaina jo bēdīgā stāvoklī es piekrītu padomāju varbūt berot virsū rauj ciet,nopirku šļaukas čaķarējos 1.5h pabeidzu domāju nu tik gāzīšu.Sāku braukt un ne vela sadusmojos ataisīju kapotu un domāju ko lai vel izdara.Tad izdomāju noraut štekeri no pirmā vakuma dačika .Sāku braukt un sāk vērties vaļā nepajokam domāju ka man gļučī,bet nē vienīgi sāk celt nepajokam no 2.5apm iepriekš man sāka celt no 2apm.Komentējiet vai tas dačiks ir pie vainas un vai var braukt ar noņemtu štekeri.
Sveiks! Kā tev viss galu gala beidzās?
Man arī no vecuma nojuka turbīna. restaurēju turbomotors.lv
viss ir iztīrīts visi filtri nomainīti, egr tīrs.. bet līdz 2.5t apgriezieniem neceļ.. reti kad paceļ... ar tādu kā aizkavi.. servisā teica, ka varētu būt daudz variantu.. ko tu līdz galam izdariji?[ Šo ziņu laboja Archy, 08 Jul 2016, 18:07:27 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7233
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Jul 2016, 17:32:59 @Archy rakstīja:
Sviests kaut kāds aizbraucu uz diagnostiku 0 kļūdu vakums 0,3 bar brīvgaitā meistars saka ka pa maz. Paiet vel kādas 40min pagāzēju un pagāzēju viņš saka ka uzberot tomēr esot tie 0,5 bar vienīgais ko vēl pateica ka vakuma trubiņas jāmaina jo bēdīgā stāvoklī es piekrītu padomāju varbūt berot virsū rauj ciet,nopirku šļaukas čaķarējos 1.5h pabeidzu domāju nu tik gāzīšu.Sāku braukt un ne vela sadusmojos ataisīju kapotu un domāju ko lai vel izdara.Tad izdomāju noraut štekeri no pirmā vakuma dačika .Sāku braukt un sāk vērties vaļā nepajokam domāju ka man gļučī,bet nē vienīgi sāk celt nepajokam no 2.5apm iepriekš man sāka celt no 2apm.Komentējiet vai tas dačiks ir pie vainas un vai var braukt ar noņemtu štekeri.
Sveiks! Kā tev viss galu gala beidzās?
Man arī no vecuma nojuka turbīna. resaurēju to pašā labākajā vieta latvija turbomotors.lv
viss ir iztīrīts visi filtri nomainīti, egr tīrs.. bet līdz 2.5t apgriezieniem neceļ.. reti kad paceļ... ar tādu kā aizkavi.. servisā teica, ka varētu būt daudz variantu.. ko tu līdz galam izdariji?
Jā, turbomotors ir ''labākā'' vieta
Cenas kosmosā un finālā sāk stāstīt pasakas kas tik tur nav noplīsis un maksā pa virsu, šitā 2.5tdi audim prasīja 450eur+PVN
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Archy | | Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW E46
| Nu labi, varbūt netaisa tur vislabāk. Labāk iesaki ko darīt! | Offline | | |
TD91 | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
| Ieteiktu aizbraukt uz normālu servisu !
Ja ir interese ,varu nosūtīt kontaktus , bet tur būs rindas ! | Offline | | |
Archy | | Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW E46
| Kas ir normāls serviss? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Klasiska restaurētu turbīnu problēma.
Parasti risinājums ir uzlikt labu lietotu un problēmas aizmirstas.
Savukārt, ja prasīsi padomu restauratoram, problēmas būs visur sākot ar eļļu un gaisa filtru, beidzot ar vecu gaisu riepās, bet nekad viņu darbā
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Archy | | Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW E46
| Vai tad neviens nav saskāries ar līdzīgu problēmu un nevar dot padoma, tikai tukši virināt muti kurš par kuru labāks? | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Tak jobansrots Tev pateica ka problēma ir turbīnu meistaros bļin! grūti ar saprašanu?
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34013
Braucu ar: banderautomobili
| ja laba lietota ir pasaka , kada problema nopirkt jaunu nemaksa jau vinja kosmosu cik maksa jauna ????
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
|
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Jauns turbo būs ap 1k eiro. Tā ir puse no mašīnas vērtības. | Offline | | |
Archy | | Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW E46
| Skaidrs. šajā forumā neviens nav saskāries ar tādu problēmu un nevēlās dalīties ar savu pieredzi. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Es tev uzrakstīju kur ir problēma.
Katru nedēļu redzu kādus 3-4 klientus, kuri ir ieberzušies ar restaurētu turbo un mēģina sameklēt problēmu kaut kur citur.
Pats dīvainākais tajā pasākumā ir tas, ka cilvēki domā, ka, piemēram, ar čipošanu atrisinās restaurētas turbīnas fizisku nespēju darboties tā, kā rūpnīca paredzējusi.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Čomam tieši tas pats, nesen norestaurēja 330d turbo un tagad cēliens sākas baigi vēlu, samainīja arī visādus sīkumus, bet nekas nemainījās, samierinājās.
A ko tie kresie restaurātori sadara, ka neiet kā vajag? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|