Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M20B25 un M20B27, kā atšķirt?
Autors | Ziņojums |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
| Taatad jautaajums kaa atshkirt tos motorus?
Vizuaali laikam nekaa?
Bet kkur uz motora tachu jaabuut kaadai noraadei peec kuras vareetu pateikt i vai e motors? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| vizuāli B25 resnākas ieplūdes kolektora trubas minimāli atšķirīgu liekumu...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
|
25 Feb 2009, 18:32:04 GirtzB rakstīja:
vizuāli B25 resnākas ieplūdes kolektora trubas minimāli atšķirīgu liekumu...
Tas gadiijumaa nebija starp b20 un b25? | Offline | | |
griekis | | Kopš: 31. Oct 2004
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| nee arii staro b27 un b25 ir atskiriiba kolektoros, kaa arii uz bloka ir 2x3 izfreezeeta taisna virsma uz kuras iegraveets motora kods , taa vieta ir blakus kreisajam motora kronshteinam virzienaa uz radiaatoru... ceru ka sapratiisi, nezinu vai pats saprastu no shitaada texta | Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| cik atceros varstu vaki atskiraas,tad ja tas motors ir ieks auto tad tur ir vecaa tipa radiators un ja nemaldos veca tipa diagnostikas stekers! | Offline | | |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
|
25 Feb 2009, 18:53:40 uvels rakstīja:
cik atceros varstu vaki atskiraas,tad ja tas motors ir ieks auto tad tur ir vecaa tipa radiators un ja nemaldos veca tipa diagnostikas stekers!
kaa atshkiras vaarstu vaaki? un vecaa tipa radiators un diagnostikas shtekers ir b27 vai b25 motoram? | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| ja ir iespeeja nonemt iepluudes kolektoru, tad 2.5 peedeejiem galvas koda cipariem jaabuut "885".
veel var skatiities uz bloka razhoshanas gadu, kodu.
ja nebuus bijusi laba saskarsme ar m20 motoriem, tad peec kolektoriem neatskirsi.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20[ Šo ziņu laboja Agnisr, 25 Feb 2009, 19:33:31 ] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| M20b25 ir resnāka ieplūdes drosele,protams ja viņa ir virsū [ Šo ziņu laboja janeks7, 25 Feb 2009, 20:12:13 ] | Offline | | |
|
rudaiseriks | | Kopš: 04. Mar 2007
No: Grobiņa
Ziņojumi: 239
Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+
| b25 iepluudes kolektors ir ar asaakaam malaam+ drosele resnaaka+ priekshaa pie lielaa skriemelja ir deveejs, kursh b27 nav
| Offline | | |
rudaiseriks | | Kopš: 04. Mar 2007
No: Grobiņa
Ziņojumi: 239
Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+
|
25 Feb 2009, 20:31:57 Martins999 rakstīja:
atrodi motora galvas kodu !!! ja pedejie cipari ir 200 - tad tas ir 2.5e
ja 885 - tad 2.5i !!
ja taa ir superETA, kas arii ir 2,7 tad galvas kods buus tas pats 885, bet taadas razhoja tikai no 1987- 1988[ Šo ziņu laboja rudaiseriks, 25 Feb 2009, 20:40:34 ] | Offline | | |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
| kas ir superETA? | Offline | | |
rudaiseriks | | Kopš: 04. Mar 2007
No: Grobiņa
Ziņojumi: 239
Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+
|
25 Feb 2009, 20:49:06 Puulz rakstīja:
kas ir superETA?
taa pati ETA (bmw ekonomiskais zemapgriezienu motors- m20b27), tikai vinja naacaas ar 885 galvu | Offline | | |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
| tas motors ir no 325 86 gada, tad tas vispar var buut i ? | Offline | | |
rudaiseriks | | Kopš: 04. Mar 2007
No: Grobiņa
Ziņojumi: 239
Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+
|
25 Feb 2009, 21:13:29 Puulz rakstīja:
tas motors ir no 325 86 gada, tad tas vispar var buut i ?
iemet te bildi!! | Offline | | |
zech | | Kopš: 15. Aug 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 151
Braucu ar: 86’ E30 324d / 87’ E28 525e
|
25 Feb 2009, 20:54:01 rudaiseriks rakstīja:
25 Feb 2009, 20:49:06 Puulz rakstīja:
kas ir superETA?
taa pati ETA (bmw ekonomiskais zemapgriezienu motors- m20b27), tikai vinja naacaas ar 885 galvu
a tu gadījumā nezini, vai sadalene viņam ar no 2.5 vai tomēr no 2.7...? | Offline | | |
rudaiseriks | | Kopš: 04. Mar 2007
No: Grobiņa
Ziņojumi: 239
Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+
|
25 Feb 2009, 21:30:47 zech rakstīja:
25 Feb 2009, 20:54:01 rudaiseriks rakstīja:
25 Feb 2009, 20:49:06 Puulz rakstīja:
kas ir superETA?
taa pati ETA (bmw ekonomiskais zemapgriezienu motors- m20b27), tikai vinja naacaas ar 885 galvu
a tu gadījumā nezini, vai sadalene viņam ar no 2.5 vai tomēr no 2.7...?
sajaucu- parastaa ETAs sadalene un arii miikstaas atsperes[ Šo ziņu laboja rudaiseriks, 25 Feb 2009, 21:55:34 ] | Offline | | |
|
A.R.S. | | Kopš: 26. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 786
Braucu ar:
| Ja nekļūdos, tad atšķirt var noņemot vārstu vāku un apskatīt cik sadales vārpstai ir atbalsta punkti. ETAs sadalenei jābūt 4, bet 2,5i 7. | Offline | | |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
| bildes:
[ Šo ziņu laboja Puulz, 27 Feb 2009, 16:54:25 ] | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| neredz tavas bildes. | Offline | | |
Puulz | | Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
|
27 Feb 2009, 16:47:43 Agnisr rakstīja:
neredz tavas bildes.
zinu, taapeec jau izlaboju | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|