Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Plaša informācija par E39

AutorsZiņojums
steel
06. Jan 2009, 15:55 #1

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: VW Passat

Sveiki, interesē daudzi jautājumi par šo BMW, apnicis man pa šo meklētāju rušināties, jo visur nevis tiek atbildēts, bet vienkārši noriets, ja nav ko teikt tad lūdzu, vienkārši nelasiet šo pavedienu un pāršķirstiet tālāk. Moderātori sekojiet līdzi lai nesākas beztēma, jo es nevaru nekur uztvert normāli info.
Tātad esmu sadomājis pirkt šo autiņu, bet tagad nevar daudz ko saprast, doma ņemt benzīnu, bet ne lielos motorus, līdz 2.8, kurš būtu tas labākais variants un kāpēc?
Kādas cenu variācijās jāskatās, jo cik skatos ar cenām tagad vispār ir pakaļā, 1998 gadu var paņemt pa 2500Ls, vienkārši es domāju kā tik neiegrābties ar to autiņu. Kāda būtu bembim labā stāvoklī optimālā cena?
Kadas vispār slimības ir šim modelim?
Kā ar rezerves daļām? Sit pa kabatu?
Kā ar hadeni? Alumīnija jau iet, dārga vispār?
Kādās bodēs vispār detaļas pirkt? Dārgas vispār?
Šrotos var kādu detaļu atrast, vai tikai oficiālās bodēs?
Ir kādas problēmas ar koroziju, kāds ir labākais gads ko šitam modelim pirkt, kā ar zupas liešanu daudz ēd daudz atšķirās mazā beņa motora patēriņš no lielā t.i. 2.8i?
Kur šai mašīnā visvairāk jāiegulda, vājākais posms kurš ir šim autiņam?

Ceru ka kāds no E39 īpašniekiem atbildēs un palīdzēs.
Offline
roblezz
06. Jan 2009, 15:57 #2

Kopš: 19. Jul 2003

Ziņojumi: 3094

Braucu ar: ///D

Tev taču pašam M5 ir, Steel, nafig jautā?

-----------------
es jūs visus mīlu, ejiet jūs visi dirst

Offline
martinsz
06. Jan 2009, 15:59 #3

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

labāk, ņemt 2.8, jo tas iet ok un degvielas patēriņš ir līdzīgs pārējiem. Arī remonta izmaksas ir stipri līdzīgas.

-----------------
...
Offline
steel
06. Jan 2009, 15:59 #4

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: VW Passat

Varbūt jauc mani ar kādu? Pagaidām ar passātu braukāju
Offline
raivisp
06. Jan 2009, 16:00 #5

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


06 Jan 2009, 15:55:27 steel rakstīja:

blabla

Moderātori sekojiet līdzi lai nesākas beztēma, jo es nevaru nekur uztvert normāli info.

blabla



Uz ko Tu ceri, rakstot šādu tekstu
Offline
steel
06. Jan 2009, 16:01 #6

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: VW Passat

Lai nesākas beztēma, kā tas ir 90% no visiem pavedieniem.
Offline
karlitto
06. Jan 2009, 16:03 #7

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

lasi forumu, daudz reizes viss izrunaats, izdari izveeli pats
Offline
noisex
06. Jan 2009, 16:06 #8

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

no e39, varu iteikt V8 (535,540,m5 - padaudz benzzas pateree, tachu ir ta verts. vaja vieta galvas..nedrixt parkarset) vai 530d (labs price/performance). shiem ir laba hadene, daudz stipraka nekaa 520,523,524,525,528. korochit var raxtit daudz un dikti

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
steel
06. Jan 2009, 16:12 #9

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: VW Passat

Ko labu par automātu šim modelim varat teikt? Turas, nelūzt?
Offline
JV
06. Jan 2009, 16:25 #10

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


06 Jan 2009, 16:12:24 steel rakstīja:
Ko labu par automātu šim modelim varat teikt? Turas, nelūzt?


Ja nav nobraukts pus miljons, turās, bet bendzīniekiem tomāti esot izturīgāki jo dīselis nāca ar GM kārbu, bencīns ar ZF. Pats pagājušo gadu mēneša laikā pamanījos palikt bez 540tā kārbas un 530d kārbas, tā kā pēc pieredzes

-----------------
www.trackday.lv

Offline
steel
06. Jan 2009, 16:26 #11

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: VW Passat

Uz ceļa respektē? Rezerves daļas šrotos ir atrodamas vai tikai official bodēs?
Offline
JV
06. Jan 2009, 16:28 #12

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


06 Jan 2009, 16:26:46 steel rakstīja:
Uz ceļa respektē? Rezerves daļas šrotos ir atrodamas vai tikai official bodēs?


39tos, ha,protsm ne, bet no veciem zaļiem E34 toč raustās

-----------------
www.trackday.lv

Offline
steel
06. Jan 2009, 16:30 #13

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: VW Passat

Kādās bodēs tad vajag meklēt rezerves daļas? Price ziņā labākie Vai ir reāli pa 2500Ls paņemt normālu e39?
Offline
AndrisK
06. Jan 2009, 16:32 #14

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu


06 Jan 2009, 16:26:46 steel rakstīja:
Uz ceļa respektē? Rezerves daļas šrotos ir atrodamas vai tikai official bodēs?

Manuprāt tagad uz ceļiem respektē tikai lielos džipus(Hummer...)Rezerves daļas jāpērk veikalā, nevis šrotā jo Tu nezini cik ilgi tās lietotās daļas turēs(izņemot virsbūves det.)
Offline
capuletti
06. Jan 2009, 16:37 #15

Kopš: 09. Aug 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 552

Braucu ar: Griķu maizi


06 Jan 2009, 15:55:27 steel rakstīja:
1.doma ņemt benzīnu, bet ne lielos motorus, līdz 2.8, kurš būtu tas labākais variants un kāpēc?tad ņem arī to 528, jo jaudas pietiks un patērēs vien tikpat cik 523, jo tā lielā bundža tak jākustina
2. Kādas cenu variācijās jāskatās, jo cik skatos ar cenām tagad vispār ir pakaļā, 1998 gadu var paņemt pa 2500Ls,. Kāda būtu bembim labā stāvoklī optimālā cena? tagad ir tā, ka vari nopirkt labu par tiem 2500Ls, piemāram no privātā, kas to vairs nevar pavilkt un ka tik atdot par minimālu cenu vai vari nopirkt tādu pašu par 5000 no tirgoņa, kas vēlas nopelnīt..izlem pats
3.Kadas vispār slimības ir šim modelim? nekas īpašs, kā jau mašīnailaika gaitā kkas nobirst
4. Kā ar rezerves daļām? Sit pa kabatu? jā, nav golfa cenā un lēti nebūs
5.Kā ar hadeni? Alumīnija jau iet, dārga vispār?540 cik nācies, ja liek oriģinālas daļas, tad ir dārgi, bet tur arī kādu laiku
6.Kādās bodēs vispār detaļas pirkt? Dārgas vispār?atkarībā cik kvalitatīvas liksi
7.Šrotos var kādu detaļu atrast, vai tikai oficiālās bodēs?pietiekami izplatīts modelis, lai būtu izvēle šrotos
8.Ir kādas problēmas ar koroziju,nav.. varbūt kāds sīks pleķis, ja ir kkur mehāniski sabojāts
9.kāds ir labākais gads ko šitam modelim pirktgads nav tik svarīgs, kā konkrētā modeļa stāvoklis/aprīkojums(1997-1999)būtu pilnīgi ok-vēl ar pirmajiem 2.8l motoriem
10.kā ar zupas liešanu daudz ēd daudz atšķirās mazā beņa motora patēriņš no lielā t.i. 2.8i?padomā pats- lielākam motoram būs vieglāk pavilkt to bundžu un pie sportiskākas braukšanas vispār nav varianti..atšķirība pārāk niecīga, lai skatītos uz mazāko motoru..
11.Kur šai mašīnā visvairāk jāiegulda, vājākais posms kurš ir šim autiņam?gan jau ritošajā, kas pa mūsu ceļiem cieš visvairāk..un protams var trāpīties kāds neparedzēts remonts, kad kkas nopietns norūk, no tiem pasargāts nav neviens

Ceru ka kāds no E39 īpašniekiem atbildēs un palīdzēs.

[ Šo ziņu laboja capuletti, 06 Jan 2009, 16:40:11 ]

Offline
Martin
06. Jan 2009, 16:45 #16

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

No seshcilindru modeljiem ieteiktu 528, ja var sameklet ar manualo karbu, tad vel labaak. Motors bus optimals prieksh auto masas un arii ies cieshami. Iznjemuma gadijuma var paskatities uz 523, bet nekada gadijuma 520. Dizeljus neieteiktu shada cenu kategorija.
Ja runa par V8, tad taa ir pavisam cita mashina salidzinajuma ar r6, jo hadene ir savadaka un komforts daudz labaks (parasti ir ari nopakotaaki daudz labaak).
Rezerves daljas maksa normali un ja normali sataisa, tad kalpo godam.
Ja auto, kuru Tu skatisies ir rusejis, tad zini, ka 100% ir bijis sists un sudigi nokrasots, jo normals ap 10 gadus vecs BMW neruusee vispaar. Sistu gan nevajag pirkt, jo ar to problemas var but daudz un visadas nestandarta, taakaa ar modru aci jaanopeeta to auto kaartiigi pirms pirkshanas.
Offline
gonshkjiks
06. Jan 2009, 17:19 #17

Kopš: 01. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: evo9, drift s13, audi b2 qt, miata, bubaru rs coupe

noteikti vaidzeetu arii saprast ka e39 Riigaa iisti uz ielas tureet nevarees, jo parksensori un spogulju stiklinji meedz iet savu celju diezgan uz urraa patreiz.
Offline
Liellops
06. Jan 2009, 17:47 #18

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi

es 528 pa 1.5 gadiem no hadenes nomainīju stabilizatoru atsaites + 1 ABS dachiks, remonts ABS blokam....eļļas, filtri, kalotkas pats par sevi saprotams...
Offline
cementits
06. Jan 2009, 18:06 #19

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

1)Man jau liekas ka e39 izteikti korodē bagažnieka vāks(pie numura)un uz leju.
2)Pie slimībām liekas ka var ieskaitīt elektrības noplūdes(sēžas akis ne no kā),ik pa brīdim vējstikla slaucītājam saplīst mehānisms.
Regulāri sulo kārba,bet tas jau laikam BMW ir normāli
Nu tā tas mans novērojums,braucu jau ar e39 4gadus(523,1998g)
Offline
thomass
06. Jan 2009, 18:14 #20

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

1) nah to 528 tas ir vec modelis
2) 528 need tik pat cik 523
3)pa 2500 ls var panemt normaalu e34 e39 buus gemarojs par to naudu
4)Tas ka hadene v8 motoram ir izturiigaaka neka mazajiem motoriem arii ir h...
5)535i uz reiz var izsviitrot no saraksta jo nefiga neiet un rij nejeegaa (tad labaak 540 tas rij bet vismaz iet kautcik)
6) jo mazaak ekanomeesi pirksanas briidii jo mazaak peec tam buus gemaroju lietojot.

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo