Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M60B40 vs M60B44 motors

AutorsZiņojums
Big-Bro
02. Nov 2008, 22:58 #1

Kopš: 11. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW Cabrio

sveiki!

gribeetu uzzinaat info par shaadiem dzineejiem

m60b40
m62b44
m62tub44

esmu lasijis ka m60b40 esot probleemas ar galvu deelj "Nikasil" paarklaajuma... m62 esot jau shii probleema izlabota

interesee kaadas veel probleemas ir raksturiigas shiem dzineejiem un kuru no shiem visiem buutu labaak pirkt? (luudzu pamatot izveeli)

Un peerkot kam pieveerst uzmaniibu, lai nesanaak iegaadaaties beigtu dzineeju...

jau ieprieksh pateicos..


[ Šo ziņu laboja Big-Bro, 02 Nov 2008, 22:59:35 ]

Offline
noisex
02. Nov 2008, 23:41 #2

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

visas shis galvas nedrixt parkarset M62B44 bus pareiza izvele.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
v4
02. Nov 2008, 23:42 #3

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli


02 Nov 2008, 23:41:39 noisex rakstīja:
visas shis galvas nedrixt parkarset M62B44 bus pareiza izvele.

... kaut vai tāpēc, ka jaunāks un lielāks tilpums.
Offline
Modrs
02. Nov 2008, 23:43 #4

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nikasils nav galvās, bet gan cilindros. speciāls nodilumizturīgs pārklājums, kas labi novada siltumu
Offline
Beamer
02. Nov 2008, 23:44 #5

Kopš: 17. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 789

Braucu ar: B28-5

cenas jau arii buus attieciigi atshkjiriigas..
Offline
NEC
02. Nov 2008, 23:45 #6

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

kadai jegai interesejies?
ja doma nopirkt auto (540\740) - tad M62B44 no 1996 lidz 1998 gadam - jo tur nebija vanos, generatora ar udens dzeshanu (Lietots - 500 Ls) un citu dargo prechendalu.

Ja gribi ielikt, tad tas nav labakais variants...
Offline
NEC
02. Nov 2008, 23:46 #7

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

M60 ir nikasil.
M62 ir alusil.
Principa - tas nav nekads kriminals. Man ir mashina ar M60b40 un ar m62b44
Offline
NEC
02. Nov 2008, 23:52 #8

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

Reali, manuprat - M60b40 un tas variacijas ir labakais ko BMW razhoja 10 gadu laika (Iznemot S-seriju, protams).
Loti uzticams.
Samera LOTI ekonomisks (Man ar 740i ar m60 - reali patere 13-16 litrus, vairak ir problematiski uztaisit). Prieksh gandrz 300 hp un tomatu tas ir loti maz.....
Stabils un labi sabalansets (Ka jau vairaki V.
V8 skana, un harizma...
Offline
wheelie
03. Nov 2008, 01:30 #9

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6800

Braucu ar: 1.6

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M62
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M60



-----------------
8)
Offline
Bimmer
03. Nov 2008, 02:14 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tā Nikasila un Alusila problēma ir aktuāla tad, ja dzinējs ekspluatēts ar svinu saturošu benzīnu, kāds vēl nesen bija Amerikā. Uz EU ekspluatētajiem tas neattiecas. Vairāk jāpievērš uzmanība konkrētajam eksemplāram un iepriekšminētajiem riska faktoriem saistībā ar Vanos esamību vai neesamību.
Offline
Big-Bro
03. Nov 2008, 18:44 #11

Kopš: 11. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW Cabrio

paldies visiem par atbildeem...

cik saprotu tad m62b44 naak jau ar vienu vanosu , bet m62b44TU peec 98gada ar diviem ?

tad sanaak pareizaakaa izveele buutu laikam liidz 98gada m62
Offline
NEC
03. Nov 2008, 19:11 #12

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu


03 Nov 2008, 18:44:33 Big-Bro rakstīja:
paldies visiem par atbildeem...

cik saprotu tad m62b44 naak jau ar vienu vanosu , bet m62b44TU peec 98gada ar diviem ?

tad sanaak pareizaakaa izveele buutu laikam liidz 98gada m62

Nepareizi.
M62TU - ar vanos.
M62 (No 96 lidz 98 ) - nav vanos.

[ Šo ziņu laboja NEC, 03 Nov 2008, 19:11:53 ]

Offline
vilks85
30. Dec 2012, 12:46 #13

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

lai ieliktu citā auto,kuru labāk izvēlēties?4.0 vai 4.4?
Offline
Driver
30. Dec 2012, 15:58 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Dec 2012, 12:46:32 vilks85 rakstīja:
lai ieliktu citā auto,kuru labāk izvēlēties?4.0 vai 4.4?

tas ir retorisks jautajums vai kaa!?
vienam ir gruti zapasku samainit, citam atkal problemas neagada UK auto partaisit par lietojamu pa musu celjiem

mana atbilde viennozimigi m62

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vilks85
30. Dec 2012, 16:27 #15

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

neiet runa par to cik kuru grūti(nepareiz laikam iepr. rakstīju)bet kurš labāks swapam iekš e46.kurš izturīgāks(nikosili utt)kuram mazāk čakara ar vadiem utt.autosportam.
Offline
aa55h0le
30. Dec 2012, 17:00 #16

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:

ielikshanai m62 bez vanos. bet tas nemot vera, ka atrumkarba jau ir.
ja atrumkarbas (mehaniskas) nav, tad prieksh m60 bus letaka.
Offline
vilks85
30. Dec 2012, 17:03 #17

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

kārba m60 un m62 nav viena un tā pati?
Offline
aa55h0le
30. Dec 2012, 17:06 #18

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:

karbu no m62 var uzlikt uz m60, bet otradi ne. Tur sensors.
Offline
vilks85
30. Dec 2012, 17:20 #19

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

nu vo,to es nezināju.vēl kāds tāds brīnums?
Offline
Driver
30. Dec 2012, 17:29 #20

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

m60 lidz riebumam tupa iesprice, bet m62b44tu jau taa kaa parak gudra, lai baztu citur

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo